BerkEvren
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 21 Şubat 2016
- Mesaj
- 3.300
- Tepki
- 12.865
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Berk Evren
- Başlangıç
- 1983—84
- Bisiklet
- Diğer
@Tolga Çelebi
Büyük firmalar anlık değil dönemsel reklam yaparlar. Asla Durma kanalına Trek verirsiniz. Yıllarca onu takip eden kişiler spor - hız - başarı - trek kodlamasını özümserler. Hatta şuan Fatih Topçu'yu takip eden bir ton çocuk - genç için bu kodlama olmakta. O kuşak büyüdüğünde bir Trek almanın peşine düşeceklerdir. Yani bu tip reklamda amaç Cervelo süreni caydırıp Trek aldırmak değildir. Bunu araba firmaları yapar mesela. Yetişkinler için bir ürün olmasına rağmen çocuklara yönelik reklam yapar. (Toyota - Çıkarım senle her yola veya VW - Starwars reklamı gibi) Amaç araba satmak değil bir sonraki kuşağa imaj oluşturmaktır. Bir markaysanız imaj her şeydir ve reklamın kötüsü bal gibi de olur. Bu sebeple mantıklı bir sponsorluk bu.
Büyük firmalar anlık değil dönemsel reklam yaparlar. Asla Durma kanalına Trek verirsiniz. Yıllarca onu takip eden kişiler spor - hız - başarı - trek kodlamasını özümserler. Hatta şuan Fatih Topçu'yu takip eden bir ton çocuk - genç için bu kodlama olmakta. O kuşak büyüdüğünde bir Trek almanın peşine düşeceklerdir. Yani bu tip reklamda amaç Cervelo süreni caydırıp Trek aldırmak değildir. Bunu araba firmaları yapar mesela. Yetişkinler için bir ürün olmasına rağmen çocuklara yönelik reklam yapar. (Toyota - Çıkarım senle her yola veya VW - Starwars reklamı gibi) Amaç araba satmak değil bir sonraki kuşağa imaj oluşturmaktır. Bir markaysanız imaj her şeydir ve reklamın kötüsü bal gibi de olur. Bu sebeple mantıklı bir sponsorluk bu.