Ali YILDIRICI
Daimi Üye
- Kayıt
- 22 Ekim 2011
- Mesaj
- 375
- Tepki
- 344
- Şehir
- ISTANBUL
- Bisiklet
- Trek
Ayrıca birsey daha eklemek istedim
eger nekadar buyuk tekerlek okadar iyi olsaydı dunyada 2 tekerlegin en buyuk cekismesinin oldugu yer moto gp ise orada herkes 30" jantlı cok kalın lastikli chopper motorlar ile girerdi
kucuk jantlar her tasıtta herzaman daha atik daha manevra kabiliyeti yuksektir lastik nekadar buyurse okadar ivmelenmesi zor olur ve manevra kabiliyeti duser
el arabasına 20 cm degilde 60 cm tekerlek koysalar yerinden kalkmazdı market arabalarına kocaman tekerlek koysalar kimse reyonlarda donemezdi tekerlegin buyumesi herzamanda cok iyi birsey degil
26 29 da bence tartısma konusu degil tercih farklıgı olarak kabul edilmeli
herkese saygılar
eger nekadar buyuk tekerlek okadar iyi olsaydı dunyada 2 tekerlegin en buyuk cekismesinin oldugu yer moto gp ise orada herkes 30" jantlı cok kalın lastikli chopper motorlar ile girerdi
kucuk jantlar her tasıtta herzaman daha atik daha manevra kabiliyeti yuksektir lastik nekadar buyurse okadar ivmelenmesi zor olur ve manevra kabiliyeti duser
el arabasına 20 cm degilde 60 cm tekerlek koysalar yerinden kalkmazdı market arabalarına kocaman tekerlek koysalar kimse reyonlarda donemezdi tekerlegin buyumesi herzamanda cok iyi birsey degil
26 29 da bence tartısma konusu degil tercih farklıgı olarak kabul edilmeli
herkese saygılar