Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Accell Bisiklet'in yardımcı oluyoruz imajı

capitalizm e aykırı bir şey bu. Nasıl olacak da yenisini ücretsiz verecekler anlamadım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: amoush00
Scudo
Bu arada bontrager ballista modelinde ucretsiz degisim var.
Ama sadece yurtdisinda mi gecerli bilmiyorum. TR sitesinde boyle bir bilgi mevcut degil.

(link)
  • Crash Replacement Guarantee provides a free helmet replacement if involved in a crash within the first year of ownership
 
@amoush00 Mevzu kaskın değiştirip değiştirilmemesi değil dostum. Ben zaten kaskın değiştirileceğinden umudum yok, sadece (yine aynı şeyi söyleyeceğim) İkili davranılması.

@19tunahan93 Sorunun anlaşılması için zeka lazım dostum. Benim anlatmak istediğim olay buydu konuyu anlayanda malesef bir kaç kişi çıktı.

@Cem cm Dostum düşünce yapına resmen hayran kaldım. Helal olsun demekten başka kendimi alamıyorum. Okuduğunu nasıl anlıyorsun, onu anlayamadım ama bu sana yazdığım son mesaj!
 
  • Beğen
Tepkiler: amoush00
@Çetin Güzel Daha sonraki yazıları da okudum. Bu %50 yada belli bir oranda indirim. Türkiye Distribütörü firmanın işine gelmeyebilir. Yada bizim gümrük yasalarımızdan dolayı olmayabilir. Aslı Bisiklete bir daha yazın. Bakalım ne diyecekler? Ama orjinal metindeki gibi fatura kaza raporu vs de teşhir edebiliyorsanız. Sağlıcakla kalın.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Şimdi görevi kırılmak olan bir aksesuar kırıldığı için garantiden degismez. Insanlar arasi diyalog veya reklam amaçlı değişebilir. Burada malesef firmayı kötülemek gibi bir amaç olamaz. Firma cebinden kask alıp göndermiş olabilir. Veya yine toptanci ile firma arasında diyaloğa bağlı olarak değişim yaptırmış olabilir .

Malesef firmayı kötülemeniz şahsi düşüncem olarak gereksiz ve yanlış

Ara mesajları okumadım. Bunu da not olarak düşeyim

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: alper48 ve enzo
Merhabalar, kaza için geçmiş olsun dileklerimi ileterek başlamak istiyorum.

Yazılanları hayretler içerisinde okudum. Çok enteresan yorumlar mevcut.

Neyse, konu ile ilgili ufak bir açıklama yapmak zorunda hissettim kendimi.

Ben ve takım arkadaşım Accell Bisiklet ile sponsorluk sözleşmesi imzalamış birer sporcu(?)yuz

Sponsorluk sözleşmesi kapsamında bir yıl boyunca Accell Bisikletin bize verdiği ürünleri kullanmakla yükümlüyüz. (Gayet doğal)

Bu kapsamda kırılan kaskımı aramızdaki sözleşme gereği yenilediler. Bu kask değil de yırtılmış bir çanta olsaydı (ki hiç istemem çünkü çantamdan çok memnunum) onu da değiştirirlerdi.

Konunun daha da uzamamasını diliyor, geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

Kasklar geçici, kafalar bakidir.

Sevgiler.
 
kaskınızı uzun vadeli bir sarf malzemesi gibi düşünebilirsiniz, verdiğiniz paranın hakkını kafanızı koruyarak vermiş. şu anda size düşen parası neyse verip yenisini almak. nasıl ki arabanızın benzini sizi bir yerden bir yere ulaştırdığı için bitiyorsa kaskınız da en birincil görevi olan çarpma anında kafanızı koruduğu için bitiyor. anlamsız bir çaba olmuş yenisini istemek.
 
  • Beğen
Tepkiler: alper48 ve S-Works
Accell bisiklet, sattığı kaskının kırılmamazlık garantisini veriyor mu?
 
@İki Teker Bir Adam
Size de çok geçmiş olsun. TCR no:6 videolarını büyük bir merak için de bekliyoruz seneye. Rehavete kapılmak yok :cool::cool::cool:
 
İkiTekerBirAdam'ın paylaşımındaki verilmek istenen mesajı yanlış anlamışsınız bence demek istediği "Sponsorum"(Accell Bisiklet) kırılan malzememin yerine bana yenisini gönderdi. Sponsoru olduğu için yenisini gönderiyor.
Accell Bisiklet buranın sahibi benim istediğime istediğimi gönderirim diyecek bir kuruluş değil kararlar ve sözleşmeler ile iş yapan bir firma.
Sizin durumunuzda ise kask görevini yerine getirmiştir zaten kaskın amacı bu değil midir ? süs olsun diye takmıyoruz sonuçta kaza anında bizi koruması ve kırılması için kullanıyoruz, zaten kazadan sonra kırılmasa bile kullanmamak gerekiyor görünmeyen yerlerinde çatlak olma ihtimali yüksek.
 
Pardon ama; Sponsorluk kısmını zaten anlayamamışsınız onu geçelim. bu arkadaş (2T1A) bahsi geçen kazayı uluslararası bir organizasyon içerisindeyken Avrupa sınırlarında yapmadı mı?

Başka sorum yok, gayet açıklayıcı olduğuna inanıyorum..
 
  • Beğen
Tepkiler: Ilter Elmas
konuyla dogrudan ilgili degil ama paylasmak istedim: 10 ay kadar once turuncu bisikletten aldigim Vaude cantalari 8 ayda eskitip kancalari vs kirilinca turuma ara verip Vaudeye mail attim. Bu arada Turuncu bisiklete de mesaj yolladim tabi. Turuncu bisiklet ilgilenecegini soylese de hala geri donmediler. bu esnada 15 gun kadar sonra Vaude merkezden donus yapip fotograflamami istediler. bende detaylica fotograflari gonderdim. degistereceklerini belirtip adres vs istediler. Yeni bir cift on ve arka bagaj bulundugum ulkeye gonderiliyor.
Bu durumu yasamasi muhtemel arkadaslar icin paylasmakta fayda var.
 
Decathlon da ayni sekilde degisim yapiyor kasklarda. Size yasadigim olayi anlatayim. Ben 700 serisi kask almistim, kirdim sonra kaski ve decathlonu aradim. Dedim ki "ben kirinca yenisiyle degistiriyormussunuz". O da "evet degistiriyoruz beyfendi" deyince baya bi sevindim. Sonrasinda nasil diye sorunca anlatmaya basladi "siteye girin, bizden istediginiz kaski secin, sepete ekleyip kredi karti bilgilerinizi verdikten sonra 2 gun icerisinde elinizde olacaktir" dedi. Dediklerini harfiyen uyguladim ve 2 gun sonra kaskim gercekten de elimde oldu. Decathlon in>Mojito out.
 
@amoush00 kitabi not aldım ben de okuyacagim. Paylaşım boyle olur bence

Oncelikle gecmis olsun Kask işini gormus kafayi korumussa olay bitmiştir kaza yapip kirilan kaskin yenilenme garantisi varsa vermeliler yoksa talep etmek ilginc bir yaklasim. decathlon bile dememe kaski koymus bunu dene istedigini al uymazsa degisim yok diyor sonucta guvenlik ekipmani.

kazadan sonra air bag acildi bunu degistirin ucretsiz demek gibi bir durum bu bence
 
Zamanında Schuberth motosiklet kaskımın vizöründe sorun olduğu için Kaskı satın aldığım yere gittim tabi ki de beni sallamadılar :) Şirketin Almanya daki merkezine mail attım, çarşamba günü şikayetimi yazdım, cuma günü vizör Ankara'daki adresime ücretsiz geldi :D

Alman kıskançlığı böyle bir şey işte :D
 
@burcinhan Bu normal bir durum, bunu yapmayan firmalar anormal, üretimden vs.'den kaynaklı olanın değiştirilmesini beklemek hakkımız zaten. Fakat "sponsoru olunana gönderildi bana gönderilmedi, çifte standart var" serzenişi çok komik geldi bana açıkçası :O .
 
@Murat B.
doğrusu "at binmek" olacak. :)
 
@Çetin Güzel bey kardeşim kim ne dersin desin bence yurtdışı merkez firmaya tekrar yazın.Çok arkadaşın dediği gibi birebir değişme olmaz ama kullanıcıya belli oranda firmalar sadık müşteri indirimi verirler.Bu arada @İki Teker Bir Adam sözüm birazda size sizin yazılarınızı bizler okuyoruz ve sizleri izliyoruz diye bu işlerden bir şekilde nemalanıyorsunuz.Ben sizin yerinizde olsam Çetin Beye destek olmak amaçlı en azından firmayla irtibata geçmeniz sizleri bizim gözümüzde daha da iyi yerlere getirirdi.Ama demek ki yaklaşımınız bu şekİlde oluyor.Bir daha videolarını izleme konusunda çok meraklı olmayacağımı ve konusu açılınca da herkesle ne kadar bisikletçi dostu olduğunuzu anlatacağımı bilmenizi isterim.
Konu herkesin başına gelebilir bizim Avrupa ülkelerinde yaşayan müşterilerden neyimiz eksik diyerek konuyu kapatacağım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Çetin Güzel
Geri