Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Aero kadro ve jant. Aslında zorlama

@ninjamodu yahu beyefendi yeter artık. kime ne dediğiniz kimin size ne dediği inanın umurumuzda değil. ne sizi tanırım ne bahsettiğiniz kişileri. foruma da öyle pek sık girmem ara ara bakar çıkarım. buna rağmen gına geldi. ortalık denyo doldu ne demek, kaç kişi var bu forumda?
 
Scudo
teşekkür ediyorum jant önerileri için daha fiyat performans ürünleri arıyordum pahalı bunlar benim için :)
 
ileri düzeyde değilde orta düzeyde bir amatör bisiklet kullanıcısıyım. bende khamsin var. stok janttan khamsine geçince bile ortalama değerlerim hemen arttı.. eski jantım da alexrims adında çakmadan bir aero jantıydı. ben hiç kullanmadıgım için sormak istiyorum aero jantlar uzun turlar için güvenli mi? geçenlerde izmit dönüşünde düşük profilli jantlarla yokuş aşağı 80li hızlara çıktık. sağ taraftan sert bir rüzgar yedim hafif bir sendeledim sonra korktum ve yavaşladım.. sanırım aero bir setim olsa daha kötü şeyler olurdu?
 
  • Beğen
Tepkiler: Road_Runner
@srdrmrs evet, ani yan rüzgarlar aero jantla çok tehlikeli. Sert inişlerde freni tamamen bırakamıyorsunuz, düşük profil jantlardaki gibi. Ve gidonu her zaman çok sıkı tutmak ve yere bastırmak zorundasınız. Ön jant asfalttan ayrılma eğilimi gösteriyor bazen.
Tam yandan çok sert esen rüzgarlarda zaten pek şansınız yok. Hele 60'li kilolardaysanız daha da kötü... SPD pedal işi kötüleştiriyor, bu tip durumlarda ayaklarımızı dengeyi tekrar sağlamak için kullanabiliriz ama SPD ile bu mümkün değil.

Eskiden mavic ksyriumla haramideren her inişimde 90'ı görürdüm. 58mm profille hiç göremedim o hızı (belki de 2014 yazında hiç rüzgar yokmuş, bilemiyorum :))
 
  • Beğen
Tepkiler: srdrmrs
yani ben 90kg geliyorum ama beni bile ürküttü diyebilirim.. bi sonraki jant seçimi için 35mm düşünüyorum campagnolo dan devam edip.
 
@Serkan Mıstınoğlu
Gidonu çok sıkı tutmak, çok kötü şeylere sebep olur. Bileği bükmek kitabındaki counter steering kısmını okuyun.
 
Geri