Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Akra Gran Fondo Antalya - 28 Nisan 2024

Teyyare Makinisti

Aktif Üye
Kayıt
6 Ağustos 2021
Mesaj
128
Tepki
695
Yaş
26
Şehir
Antalya
İsim
Arif Can
Başlangıç
2006—07
Bisiklet
Carraro
Bisiklet türü
Yol bisikleti
slider241.jpg


AG Tohum sponsorluğunda bu sene 6.sı gerçekleştirilecek olan Akra Gran Fondo Antalya'nın etapları belli oldu.

AG Tohum Parkusu (49km) Kemer'den başlayıp Antalya istikametinde Beldibi Mahallesi'ne kadar gelip 180 dönüşle tekrar Kemer şehir merkezinde son bulacak. Katılım ücreti 950₺ dir.

(link)

kisa.png
istasyon-kisa.jpg


AKRA Parkuru (98km) ise Kemer'den başlayıp Antalya Konyaaltı ilçesinden Hisarçandır Mahallesi'ne tırmanılarak Ovacık, Kuzdere üzerinden Kemer şehir merkezinde bitecektir. Katılım ücreti 1150₺ dir.

(link)

uzun.png
profil.jpg


Şahsi fikrim, yol ve hava koşulları UCI Gran Fondo'ya göre çok daha stabil olacağından zevkli bir yarış geçeceği yönünde. Katılacak olan arkadaşlarla belki Kemer'de görüşürüz.​
 
Scudo
Antalya'da olması nedeniyle istediğim bir yarıştı ancak tam o tarihe gelen işlerim nedeniyle bu yılı pas geçeceğim. Yıl sonunda UCI Nirvana Gran Fondo'da görüşmek üzere, katılacak arkadaşlara sağlıklı bir yarış dilerim :)
 
Kısa parkurdaki kaza sonrası video

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Osmangazi43
Malesef ben de kazaya karisanlardanim ama on grubun en arkasinda oldugum icin en az hasarla atlattim her nasilsa dusmeden ayakta kalabilmis bir arkadasa malesef son darbeyi ben vurmus oldum beraberce dustuk zincirim atti takana kadar zaten on grubun kazaya karismayanlari kacti gitti.Cok hizli bir sekilde asagi iniyorduk en son pedal bosa donuyordu artik 60 km/h ten daha hizliydik grubun ortasindan biri (nasil oldu ne oldu hic goredim) dustu tabiki digerlerinin de hic sansi yoktu cok uzun sure arka tekerimin kaydigini ama duramadigini hatirliyorum en az 50-60m kizakladim malesef dusmekten kurtulamadim.İlk dusenler cok siddetli dustuler insallah iyilerdir buyuk bir kaza yasandi cunku
 
Maalesef bağ bahçe işlerinden Kemer'e gidip takip edemedim. Yarışan ve bitirenlere tebrikler. Düşenlere de geçmiş olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Osmangazi43
Malesef ben de kazaya karisanlardanim ama on grubun en arkasinda oldugum icin en az hasarla atlattim her nasilsa dusmeden ayakta kalabilmis bir arkadasa malesef son darbeyi ben vurmus oldum beraberce dustuk zincirim atti takana kadar zaten on grubun kazaya karismayanlari kacti gitti.Cok hizli bir sekilde asagi iniyorduk en son pedal bosa donuyordu artik 60 km/h ten daha hizliydik grubun ortasindan biri (nasil oldu ne oldu hic goredim) dustu tabiki digerlerinin de hic sansi yoktu cok uzun sure arka tekerimin kaydigini ama duramadigini hatirliyorum en az 50-60m kizakladim malesef dusmekten kurtulamadim.İlk dusenler cok siddetli dustuler insallah iyilerdir buyuk bir kaza yasandi cunku
öndekı motordan kaynaklı frene asılmıs on taraftakı bısıkletli ve herkesi düşürüp yoluna devam etmıs.
 
öndekı motordan kaynaklı frene asılmıs on taraftakı bısıkletli ve herkesi düşürüp yoluna devam etmıs.
Sagolsun ya o kadar kisinin canini yakti sadece yaralananlar degil muthis maddi zarar da var yeni fatkettim gidon boynuzum da kirilmis benim aynakol cizik icinde arka aktarici keza oyle ustune hastanelik olan bircok kisi de var ne diyeyim yazik vallahi
 
  • Beğen
Tepkiler: Osmangazi43
Sagolsun ya o kadar kisinin canini yakti sadece yaralananlar degil muthis maddi zarar da var yeni fatkettim gidon boynuzum da kirilmis benim aynakol cizik icinde arka aktarici keza oyle ustune hastanelik olan bircok kisi de var ne diyeyim yazik vallahi
Geçmiş olsun , boşuna feragatname imzalatmıyorlar... Bakalım organizasyon ders alacak mı? Çünkü Bursa'dakinde de bekliyorum aynı şeyi... Umarım kendimizi koruyabiliriz... Ya en öndeki grupta olmalı ya da en arkadan gelinmeli.... Vallaha zor....Yokuş nasıl ineriz çıkarız su yeter mi vs dertleri yerine sakat kalır mıyız ya da ölüm ihtimalimizi düşünüyoruz...
 
Çevremde iyi kondisyonda ve seviyede yol bisikleti sporu ile uğraşan, ancak granfondolara asla katılmayan bir kaç kişi var. Sürüş karakteristiklerini bilmedikleri, grup sürüşü deneyimi olmayan kişiler yüzünden kaza geçirmek istemedikleri için de yarışlara katılmıyorlar.
Tamam kaza da bu sporun bir gerçeği, ancak grup sürüşü dinamiğinden bi haber insanların içerisinde tekerlek mesafesinde gitmek de ne bileyim cesaret ister.
 
Geçmiş olsun , boşuna feragatname imzalatmıyorlar... Bakalım organizasyon ders alacak mı? Çünkü Bursa'dakinde de bekliyorum aynı şeyi... Umarım kendimizi koruyabiliriz... Ya en öndeki grupta olmalı ya da en arkadan gelinmeli.... Vallaha zor....Yokuş nasıl ineriz çıkarız su yeter mi vs dertleri yerine sakat kalır mıyız ya da ölüm ihtimalimizi düşünüyoruz...
Ustune ustluk su istasyonuna yaklasinca su verin dedim gelmeden sesimi duyurayim diye cunku hic hareket yoktu ne dese begenirsiniz duracakmisiz ahahaha duracakmisiz onlar mataralarimizi dolduracakmis 😅 velhasil su alamadan devam ettik yola
 
Geçmiş olsun , boşuna feragatname imzalatmıyorlar... Bakalım organizasyon ders alacak mı? Çünkü Bursa'dakinde de bekliyorum aynı şeyi... Umarım kendimizi koruyabiliriz... Ya en öndeki grupta olmalı ya da en arkadan gelinmeli.... Vallaha zor....Yokuş nasıl ineriz çıkarız su yeter mi vs dertleri yerine sakat kalır mıyız ya da ölüm ihtimalimizi düşünüyoruz...
Federasyonda iş yok.. Burada lisans alınca federasyon otomatik olarak seni dünya genelinde sigortalıyor. Herhangi bir kaza anında maddi bütün hasarını lisansındaki sigorta karşılıyor, hatta olurda karşı tarafa hatandan dolayı hasar verirsen karşı tarafın maddi hasarınıda karşılıyor. Bunların yanında otellerde, uçak firmalarında, bisiklet mağazalarında %25'e varan indirimler sunuyor lisanslı sporculara.
 
Herkese geçmiş olsun. Kaza olduğunda arka taraflardaydım, tam düşmemeyi başardığımı zannederken arkamdan gelen darbeyle ben de nasiplenmiş oldum. Kaza anı ve sonrasınındaki vehameti kaydettiğim videodan görebilirsiniz.
 
Dünki yarışta bizzat gördüğüm bizim grubun içinde kayıtsız yarışmacı vardı. Adam da ne sırt numarası ne de bisikletinde zaman çipi takılıydı. Yine aynı şekilde finishte kadının birisi daha 15-16 yaşında bir çocuğu yakaladı. Kayıtsız yarışa katılmış. Kendi çocuğu da yarışa katılmıştı. Sen benim çocuğumun canını niye riske atıyorsun, kayıtsız katılıyorsun diye. Sabah start alanına girişte çip ve sırt numarası kontrolü yoktu. Organizasyon bu konuda sınıfta kaldı.
 
Selamlar arkadaşlar,

Biraz beyin fırtınası yapmak ve bu etkinlikleri iyileştirmek adına neler yapılabilir faydalı bir muhabbet ortamı yaratsak nasıl olur?

Öncelikle bu kayıtsız katılımcılar konusunda neler yapılabilir? Herkes organizasyondan çözüm bekliyor fakat Çeşme Gran Fondo'da start alanında tek tek kontrol yapıldı fakat starttan sonra pek çok çipsiz katılımcı bisikletçilerin arasına dahil olmuş olacak ki, orada da çipsiz bisikletliler vardı. Bunu yapmayı göze alan sporcuların yarıştan nasıl uzak tutulabileceği ile ilgili yaptırım çok da yok. Biz bisikletçiler bu konuda aktif ve uyarıcı olmazsak organizasyon parkurda nasıl ayıklayabilir bunları? Fikirleriniz varsa paylaşın ki organizasyonlar da neler yapabilir bu fikirlerden faydalanabilsin.

Kaza konusunda ise; yarışın yaklaşık 10.km sinde oldu ve 9 metre genişliğinde yolda oldu. Eğri oturup doğru konuşmak lazım, motorize ekip; Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turunu, Antalya Bisiklet Turunu, İstanbul Bisiklet Turunu ve ülkedeki klasifikasyon olarak en iyi yarışların emniyetini alan ekipten oluşuyor. Ayrıca motorize ekibin yarış süresince görevi gereği, yarışın önünde giderek yol önlemi almaktır asıl görevi. Pelotona yakın olabilecek sadece basın motoları olur, onlarda bisikletlere güvenli mesafede duracaklarını bilecek kadar tecrübeli bireylerden seçilir. Amatör yarışlarda da özellikle daha dikkatli davranırlar. O nedenle sebebi başka yerde aramak, kazanın oluşumu ile ilgili gerçeği görmezden gelmekten başka bir işe yaramayacak, kök neden ve çözümü bulunamadığı, alınabilecek önlemlerle ilgili çalışma yapılamayacağı için de aynı kazalar dümdüz yolda bile gerçekleşmeye devam edecek.

Olabilecek çözüm pelotonda görece daha iyilerle, daha tecrübesizleri ayırarak, start alanları yaratmak. Fakat seviyenin tespiti için time-trial etapı yapmak işe yaramıyor, acemi birisi, o gün için yüklenerek time-trial da ön sıralara geçebiliyor. Sağlanması gereken her yarış için bir klasifikasyon ve puanlama sistemi. Bunu da bir şekilde zamanla yapmak durumunda kalacaktır organizasyonlar. Fakat bunun için de yine federasyonun başı çekmesi çok mantıklı olurdu.

Ülkede sadece bisiklet konusunda değil, genel olarak her alanda kaza kırım raporlaması yapılmadığı için kim, neden, nasıl kaza yaptı, sebep sonuç ilişkileri hiç bir zaman ortak bir hafızaya dönüşemiyor. O nedenle de hangi bisikletçi kime suç atmak isterse, yada kimin suçlu olduğuna inanıyorsa onu topa tutuyor. Bu konuda ortak hafızayı yaratması gereken de, aslında bir anlamda Türkiye Bisiklet Federasyonu, çünkü her etkinliğe komiserler vasıtası ile katılan bağımsız organizasyon sadece onlar var. Ve bu raporların da halka açık olması gerekir.

Son olarak, teknik toplantıya katılım zaten az oluyor fakat, instagramda yayınlanan teknik toplantı videosu da izlenmiyor anlaşılan. Bu yarışın 6. senesi, ve 6 senedir hiç bir zaman istasyonlarda su verilmedi, doldurulmadı. Ve bunu her teknik toplantıda sebepleri ile beraber söylüyorlar. Amatör bir yarışta adaletli bir su dağıtım sistemi yaratabiliyorsanız, lütfen anlatın, zannediyorum herkese faydanız olmuş olur. İstasyonlarda 4 er görevli var ve uzun parkurda 120, kısa parkurda 450 kişiye hizmet veriyorlar. Profesyonel yarışlarda 7 kişilik takıma, bir aktif servis aracı ve feed zone'da 2-3 personel beslenme hizmeti veriyor. Beslenme alanı ihtiyacını bu temelde değerlendirdiğinizde, bunun zaten amatör yarışlarda mümkün olmadığını, yardım edilecek her bireye pozitif ayrım uygulanmış olacağı gerçeğini unutmamak gerek.

Kazaya karışmış olan herkese çok geçmiş olsun. Umarım ufak tefek spor yaralanmaları haricinde ağır yaralanma olmamıştır, fakat bisiklet sporunun doğası gereği kaza kaçınılmaz olabiliyor. Önemli olan bu kazaları minimuma indirmek için gerekli önlemleri her bileşenin kendi alanında alması.
 
Selamlar arkadaşlar,

Biraz beyin fırtınası yapmak ve bu etkinlikleri iyileştirmek adına neler yapılabilir faydalı bir muhabbet ortamı yaratsak nasıl olur?

Öncelikle bu kayıtsız katılımcılar konusunda neler yapılabilir? Herkes organizasyondan çözüm bekliyor fakat Çeşme Gran Fondo'da start alanında tek tek kontrol yapıldı fakat starttan sonra pek çok çipsiz katılımcı bisikletçilerin arasına dahil olmuş olacak ki, orada da çipsiz bisikletliler vardı. Bunu yapmayı göze alan sporcuların yarıştan nasıl uzak tutulabileceği ile ilgili yaptırım çok da yok. Biz bisikletçiler bu konuda aktif ve uyarıcı olmazsak organizasyon parkurda nasıl ayıklayabilir bunları? Fikirleriniz varsa paylaşın ki organizasyonlar da neler yapabilir bu fikirlerden faydalanabilsin.

Kaza konusunda ise; yarışın yaklaşık 10.km sinde oldu ve 9 metre genişliğinde yolda oldu. Eğri oturup doğru konuşmak lazım, motorize ekip; Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turunu, Antalya Bisiklet Turunu, İstanbul Bisiklet Turunu ve ülkedeki klasifikasyon olarak en iyi yarışların emniyetini alan ekipten oluşuyor. Ayrıca motorize ekibin yarış süresince görevi gereği, yarışın önünde giderek yol önlemi almaktır asıl görevi. Pelotona yakın olabilecek sadece basın motoları olur, onlarda bisikletlere güvenli mesafede duracaklarını bilecek kadar tecrübeli bireylerden seçilir. Amatör yarışlarda da özellikle daha dikkatli davranırlar. O nedenle sebebi başka yerde aramak, kazanın oluşumu ile ilgili gerçeği görmezden gelmekten başka bir işe yaramayacak, kök neden ve çözümü bulunamadığı, alınabilecek önlemlerle ilgili çalışma yapılamayacağı için de aynı kazalar dümdüz yolda bile gerçekleşmeye devam edecek.

Olabilecek çözüm pelotonda görece daha iyilerle, daha tecrübesizleri ayırarak, start alanları yaratmak. Fakat seviyenin tespiti için time-trial etapı yapmak işe yaramıyor, acemi birisi, o gün için yüklenerek time-trial da ön sıralara geçebiliyor. Sağlanması gereken her yarış için bir klasifikasyon ve puanlama sistemi. Bunu da bir şekilde zamanla yapmak durumunda kalacaktır organizasyonlar. Fakat bunun için de yine federasyonun başı çekmesi çok mantıklı olurdu.

Ülkede sadece bisiklet konusunda değil, genel olarak her alanda kaza kırım raporlaması yapılmadığı için kim, neden, nasıl kaza yaptı, sebep sonuç ilişkileri hiç bir zaman ortak bir hafızaya dönüşemiyor. O nedenle de hangi bisikletçi kime suç atmak isterse, yada kimin suçlu olduğuna inanıyorsa onu topa tutuyor. Bu konuda ortak hafızayı yaratması gereken de, aslında bir anlamda Türkiye Bisiklet Federasyonu, çünkü her etkinliğe komiserler vasıtası ile katılan bağımsız organizasyon sadece onlar var. Ve bu raporların da halka açık olması gerekir.

Son olarak, teknik toplantıya katılım zaten az oluyor fakat, instagramda yayınlanan teknik toplantı videosu da izlenmiyor anlaşılan. Bu yarışın 6. senesi, ve 6 senedir hiç bir zaman istasyonlarda su verilmedi, doldurulmadı. Ve bunu her teknik toplantıda sebepleri ile beraber söylüyorlar. Amatör bir yarışta adaletli bir su dağıtım sistemi yaratabiliyorsanız, lütfen anlatın, zannediyorum herkese faydanız olmuş olur. İstasyonlarda 4 er görevli var ve uzun parkurda 120, kısa parkurda 450 kişiye hizmet veriyorlar. Profesyonel yarışlarda 7 kişilik takıma, bir aktif servis aracı ve feed zone'da 2-3 personel beslenme hizmeti veriyor. Beslenme alanı ihtiyacını bu temelde değerlendirdiğinizde, bunun zaten amatör yarışlarda mümkün olmadığını, yardım edilecek her bireye pozitif ayrım uygulanmış olacağı gerçeğini unutmamak gerek.

Kazaya karışmış olan herkese çok geçmiş olsun. Umarım ufak tefek spor yaralanmaları haricinde ağır yaralanma olmamıştır, fakat bisiklet sporunun doğası gereği kaza kaçınılmaz olabiliyor. Önemli olan bu kazaları minimuma indirmek için gerekli önlemleri her bileşenin kendi alanında alması.

Açıkçası bu şekilde düz başlayıp devam eden hızlı parkurlar düzenli olarak yarışlara katılmayan, heyecanlı ve hırslı katılımcılar çoğunlukta olduğunda (gran fondolar doğal olarak böyle oluyor) kaza ihtimali de çok yüksek oluyor.

İmkanlar her zaman yarış başlarına grupları seyreltecek yokuşlar koymaya izin vermeyebilir. Bu nedenle bence çözüm yarış sonuçlarının başlangıç ve bitiş zamanları baz alınarak ölçülmesi yerine belirlenecek ara segmentlerdeki zamanların toplamları baz alınarak belirlenmesi. Bu olduğu zaman insanlar beslenme noktalarında rahat rahat dururlar, en önde kalmak için gereksiz riskler almazlar. İtiraz olarak bu durumun sprint finişini anlamsızlaştıracağını söyleyebilirsiniz, fakat sprint finişi zaten bütün yarışları kazanan 5-10 kişilik bir insan grubunu ilgilendiriyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
Açıkçası bu şekilde düz başlayıp devam eden hızlı parkurlar düzenli olarak yarışlara katılmayan, heyecanlı ve hırslı katılımcılar çoğunlukta olduğunda (gran fondolar doğal olarak böyle oluyor) kaza ihtimali de çok yüksek oluyor.

İmkanlar her zaman yarış başlarına grupları seyreltecek yokuşlar koymaya izin vermeyebilir. Bu nedenle bence çözüm yarış sonuçlarının başlangıç ve bitiş zamanları baz alınarak ölçülmesi yerine belirlenecek ara segmentlerdeki zamanların toplamları baz alınarak belirlenmesi. Bu olduğu zaman insanlar beslenme noktalarında rahat rahat dururlar, en önde kalmak için gereksiz riskler almazlar. İtiraz olarak bu durumun sprint finişini anlamsızlaştıracağını söyleyebilirsiniz, fakat sprint finişi zaten bütün yarışları kazanan 5-10 kişilik bir insan grubunu ilgilendiriyor.
Bu yarış özelinde çok basit aslında. Kısa parkur starttan sonra Kemer içinde bir tur attırıp önce yokuşa çıkartacaksın grubu sonra Kiriş’ten ana yola katılım vereceksin. Al sana 30-40 kişilik peloton. Dönüşü de beldibi yerine göynükten yaparsın toplam mesafe de çok değişmez.
 
Selamlar arkadaşlar,

Biraz beyin fırtınası yapmak ve bu etkinlikleri iyileştirmek adına neler yapılabilir faydalı bir muhabbet ortamı yaratsak nasıl olur?

Öncelikle bu kayıtsız katılımcılar konusunda neler yapılabilir? Herkes organizasyondan çözüm bekliyor fakat Çeşme Gran Fondo'da start alanında tek tek kontrol yapıldı fakat starttan sonra pek çok çipsiz katılımcı bisikletçilerin arasına dahil olmuş olacak ki, orada da çipsiz bisikletliler vardı. Bunu yapmayı göze alan sporcuların yarıştan nasıl uzak tutulabileceği ile ilgili yaptırım çok da yok. Biz bisikletçiler bu konuda aktif ve uyarıcı olmazsak organizasyon parkurda nasıl ayıklayabilir bunları? Fikirleriniz varsa paylaşın ki organizasyonlar da neler yapabilir bu fikirlerden faydalanabilsin.

Kaza konusunda ise; yarışın yaklaşık 10.km sinde oldu ve 9 metre genişliğinde yolda oldu. Eğri oturup doğru konuşmak lazım, motorize ekip; Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turunu, Antalya Bisiklet Turunu, İstanbul Bisiklet Turunu ve ülkedeki klasifikasyon olarak en iyi yarışların emniyetini alan ekipten oluşuyor. Ayrıca motorize ekibin yarış süresince görevi gereği, yarışın önünde giderek yol önlemi almaktır asıl görevi. Pelotona yakın olabilecek sadece basın motoları olur, onlarda bisikletlere güvenli mesafede duracaklarını bilecek kadar tecrübeli bireylerden seçilir. Amatör yarışlarda da özellikle daha dikkatli davranırlar. O nedenle sebebi başka yerde aramak, kazanın oluşumu ile ilgili gerçeği görmezden gelmekten başka bir işe yaramayacak, kök neden ve çözümü bulunamadığı, alınabilecek önlemlerle ilgili çalışma yapılamayacağı için de aynı kazalar dümdüz yolda bile gerçekleşmeye devam edecek.

Olabilecek çözüm pelotonda görece daha iyilerle, daha tecrübesizleri ayırarak, start alanları yaratmak. Fakat seviyenin tespiti için time-trial etapı yapmak işe yaramıyor, acemi birisi, o gün için yüklenerek time-trial da ön sıralara geçebiliyor. Sağlanması gereken her yarış için bir klasifikasyon ve puanlama sistemi. Bunu da bir şekilde zamanla yapmak durumunda kalacaktır organizasyonlar. Fakat bunun için de yine federasyonun başı çekmesi çok mantıklı olurdu.

Ülkede sadece bisiklet konusunda değil, genel olarak her alanda kaza kırım raporlaması yapılmadığı için kim, neden, nasıl kaza yaptı, sebep sonuç ilişkileri hiç bir zaman ortak bir hafızaya dönüşemiyor. O nedenle de hangi bisikletçi kime suç atmak isterse, yada kimin suçlu olduğuna inanıyorsa onu topa tutuyor. Bu konuda ortak hafızayı yaratması gereken de, aslında bir anlamda Türkiye Bisiklet Federasyonu, çünkü her etkinliğe komiserler vasıtası ile katılan bağımsız organizasyon sadece onlar var. Ve bu raporların da halka açık olması gerekir.

Son olarak, teknik toplantıya katılım zaten az oluyor fakat, instagramda yayınlanan teknik toplantı videosu da izlenmiyor anlaşılan. Bu yarışın 6. senesi, ve 6 senedir hiç bir zaman istasyonlarda su verilmedi, doldurulmadı. Ve bunu her teknik toplantıda sebepleri ile beraber söylüyorlar. Amatör bir yarışta adaletli bir su dağıtım sistemi yaratabiliyorsanız, lütfen anlatın, zannediyorum herkese faydanız olmuş olur. İstasyonlarda 4 er görevli var ve uzun parkurda 120, kısa parkurda 450 kişiye hizmet veriyorlar. Profesyonel yarışlarda 7 kişilik takıma, bir aktif servis aracı ve feed zone'da 2-3 personel beslenme hizmeti veriyor. Beslenme alanı ihtiyacını bu temelde değerlendirdiğinizde, bunun zaten amatör yarışlarda mümkün olmadığını, yardım edilecek her bireye pozitif ayrım uygulanmış olacağı gerçeğini unutmamak gerek.

Kazaya karışmış olan herkese çok geçmiş olsun. Umarım ufak tefek spor yaralanmaları haricinde ağır yaralanma olmamıştır, fakat bisiklet sporunun doğası gereği kaza kaçınılmaz olabiliyor. Önemli olan bu kazaları minimuma indirmek için gerekli önlemleri her bileşenin kendi alanında alması.
Hocam kendi adima turkiyenin cogu sehirinde granfondoya katildim henuz boyle sacma bir uygulamaya buradan baska yerde denk gelmedim yarisan adami durdurup su vermek kadar hayatin olagan akisina aykiri bir uygulama olamaz.Sadece bisiklet yarisi da degil triatlon da yapiyorum trail de kosuyorum yok kosu yarislarinda da kostum demekki herkes yanlis biliyor yanlis uyguluyor birtek akragranfondo bu isin dogrusunu biliyor.
Bu yarış özelinde çok basit aslında. Kısa parkur starttan sonra Kemer içinde bir tur attırıp önce yokuşa çıkartacaksın grubu sonra Kiriş’ten ana yola katılım vereceksin. Al sana 30-40 kişilik peloton. Dönüşü de beldibi yerine göynükten yaparsın toplam mesafe de çok değişmez.
Parkuru tersten gitsek aynen oyle olurdu
 
Geri