Senelerce sanalda alışveriş yapıyorum,emin değilim fakat muhtemelen az önce AliExpress de bi mağaza tarafından dolandırıldığıma dair içimde ciddi kuşku uyandı.
AliExpress kullananlar bilir,günlük girişlerde jetonlar toplanır,sonra bu jetonlar biriktikçe kupon ile takasa girilir. 2 ay kadar önce Jetonlarımı bir mağazadan 21$lık kupona karşılık takas ettim,22$lık alışveriş yaptım,kuponun üzerine 5 küsür tllik bi ödeme yaptım. Daha sonra mağazadan bana mesaj geldi,şuanda bu ürünler elimizde yok,ister işlem süresini 90 gün uzatın ister işlemi iptal edin dediler,kuponumun iade olup olmayacağını sordum cevap gelmedi,yine de işlem süresini uzattım (giden 5 tl olsun dedim)
Daha sonra ürünler kargoya verildiği zaman bir de bakarım Kahramanmaraş Elbistan ilçesinde bir vatandaş a sevk edilmiş.
Hopp aliooo! Sevk adresi yanlış dedim yine cevap veren olmadı. Disspute açacaktım fakat ürün yeni kargolanmış olmasına rağmen disspute açamadım. 10 günden sonra açılmıyormuş.
Şimdi size sorum,bu köylü kurnazının mağazasını nasıl şikayet ederim? Uygulamada mağazayı şikayet et vb bi buton göremedim.
Kesin konuşmuyorum fakat bu çan çini çon kardeş benim 5 tl ye yattı muhtemelen
Dikkatli olun