@HknBssz sistem hatsı : hayır ayrıcalık oldugunu biliyorum(google çeviri saolsun)nedem böyledediğini soruyorum @Ramadan Ş. hayır gerçekten türkçe karakter kullanma denilince böyle yazmam gerektiğini düsündüm ancak anladim ne oldugunu
tmm yanliş anladim uzatmayın bukadar neden alışveriş yapamiyorum neden system error no privilege yaziyor bide onu açiklasaniz bişeymi eksik yapiyorum herşeyi dediğiniz gibi doldurdum
sipariş ettim hadi hayırlısı
ancak ininal kartımdan 2 tl aldıkları için 3 deil 2 ürün siparişedebildim
Duz yolda giderken tabiki kirilmaz arkadaslar. Fakat paylastigim videodaki arkadas daha monte ederken catlamis. Yani adamlar hafif olsun diye cok ince bir karbon tabaka kullanmis belliki. Karbonlarin da kendi aralarinda kaliteleri var bildiginiz gibi.
Bisikletle yaptigiz en ufak kazada, en ufak devrilmede STİ kollar, yani gidon darbe alir bunu biliyorsunuzdur. Darbe almaya bu kadar musait bir parcanin daha dikkatli secilmesi gerekir bence. Ayrica yokus cikarken de gidondan cok fazla destek aliriz, bu sirada da bir sorun yasatabilir...
Yaklaşık 15 yıldır karbon parçalarla ilgili ne kadar hafif olduklarına dair yazılar okuyorum. Şık duruyorlar süphesiz. Ancak 15 yıldır gelişmeyen tek yanları, kırılganlıkları. Haliyle fiyatları da hala yüksek.
Bir otomobilin de beni ilgilendiren özelliği 0dan 100 km ye kaç saniyede çıktığı değil, 100kmden 0km ye ne kadar çabuk düştüğüdür.
Güvenli gelmiyor karbon bana. Kul yapısı nesneler nedense en elzem oldukları zamanda işe yaramaz hale gelivermek gibi bir istatistiğe sahipler maalesef.
Arkadaşlar ben valla karbon falan bilmem. O karbon mu marbon mu bilinmeyen şeylerden almayın. Benim bildiğim gidon has gaziantep yapımı türk Hi-Ten çeliktir. Çok ayrodinamiktir. Hafifliği karbonla kıyaslanamaz bile. 2 kg! Hem de gırılmaz. Eğer dediklerime inanmıyorsanıt bisiklet performans mühendisi @BisikletliCocuk a sorabilirsiniz.