Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Alüminyum vs. Karbon kadro

Hi-ten kadroyla 100 km anca gider . Cevap vermese bari boş yere uzar gider
@Özcan güler buraya gelecek ve bana yanit verecek. Yoksa ucakla 45 dakikada antalyaya gider , gokyuzunden tabela acarim ( " savaş mi istiyorsun ozcan kamonnnnnnn " yazan bir tabela tabi )
 
Scudo
@Özcan güler buraya gelecek ve bana yanit verecek. Yoksa ucakla 45 dakikada antalyaya gider , gokyuzunden tabela acarim ( " savaş mi istiyorsun ozcan kamonnnnnnn " yazan bir tabela tabi )

Geçen hafta mtb ile yaptığım sürüş:
(link)

Kabul görür mü :)
 
Geçen hafta mtb ile yaptığım sürüş:
(link)

Kabul görür mü :)
Olmaz kabul etmiyorum . Sana benim 10 yıllık emektarı verecem bilyalı göbek , michlen xrc mud 26x2.0 lastikler çelik kadrolu çift amörtisörlü market mtbsini verelim . Kaç km yapabileceksin bakalım ?

İşin iyi tarafıysa shimano bb-un 100 orta göbek , shimano zincir , tourney vites sistemi var.

En güzel olayı 3 renkli baradine MTB v fren pabuç var. Frenleri iyidr baya

Aman abim aklımdan geçenleri yazdım ciddiye alma . Sen ciddiye alırsın MazAllah sonra 200 km yaparsın :)
 
Son düzenleme:
@PuncherZ yeni bir soluk gelmiş sizin video ile tartışmaya. Titanyum...
Anladığım kadarıyla karbon görüntüsü nedeniyle çok güzel ama ucuz olduğu için alüminyum bir kadro alıp grupseti yükseltmek mantıklı gelmiş bir abimize de.
Üçü hatta dördü(çelik) arasında pek fazla bir performans farkı olmadığı da konuşulanlar arasındaydı.
 
@PuncherZ yeni bir soluk gelmiş sizin video ile tartışmaya. Titanyum...
Anladığım kadarıyla karbon görüntüsü nedeniyle çok güzel ama ucuz olduğu için alüminyum bir kadro alıp grupseti yükseltmek mantıklı gelmiş bir abimize de.
Üçü hatta dördü(çelik) arasında pek fazla bir performans farkı olmadığı da konuşulanlar arasındaydı.

Kullanım alanı, tarzı ve bütçeye göre hepsinin artısı eksisi var. 100 kg yükle dünya turuna çıkacak olsam bütçeme göre titanyum, çelik arasında seçim yaparım. Daha hafif yükle turculuk yapacak olsam alüminyum çelik arasında seçim yaparım. Yol veya gravel için (benim için gravel yol bisikleti gibi performans içindir) Karbon, alüminyum arasında seçim yaparım. Yol bisikleti için titanyuma o kadar para vereceğime üstüne ekler karbon alırım.

Performansa gelince kaliteli bir çelik giriş seviyesi bir karbondan iyidir. Karşılaştırma yaparken benzer segmentte kadroları karşılaştırmak gerek. Atıyorum bugünün en iyi alü kadrosu olarak caad 13 dersek tutup xr001 değil örneğin cipo rb1k ile sertlik karşılaştırılsa fark ortaya çıkar.
 
...Yol bisikleti için titanyuma o kadar para vereceğime üstüne ekler karbon alırım....

Selam, üstüne ekleyip, 1 karbon daha alırım demek istediniz herhalde. :kötü:

Titanyum alacak paranızla karbon alırsanız, elinizde bir miktar daha para kalacak çünkü.:harika:
 
Selam, üstüne ekleyip, 1 karbon daha alırım demek istediniz herhalde. :kötü:

Titanyum alacak paranızla karbon alırsanız, elinizde bir miktar daha para kalacak çünkü.:harika:

Bugün birinci sınıf bir titanyum kadro 2500 3000 euro civarında. Ben karbon kadromu teshir ürünü olduğu halde 3.600 euroya almıştım. Liste fiyatı 4.500 euro idi.

Edit: (link)
 
Performansa gelince kaliteli bir çelik giriş seviyesi bir karbondan iyidir.
Misal, 2000 gr Columbus borulu bir kadronun, 2000 gr aliexpress karbon kadrodan daha rijit olabileceğini sanmıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Serrchi ve ag249
Misal, 2000 gr Columbus borulu bir kadronun, 2000 gr aliexpress karbon kadrodan daha rijit olabileceğini sanmıyorum.

Benim öyle bir deneyimim olmadı, Columbus XCR deneyimleme sansım oldu Corelli Aero 105'den çok daha rijit geldi. Geri kalanı yerli yabancı kaynaklardan okuduklarıma göre yorum yapıyorum tabi. Ayrıca nasıl ki karbonda sınıflar varsa t800, t1000 vb. çelik borularda da bir çok sınıf var. Columbus borularında bir çok serisi var ve aralarında ciddi performans, fiyat farkları var. Kaldı ki seçim yaparken hepimizin değişiklik gösteren öncelikleri (rijitlik, sağlamlık, ağırlık, aerodinamik, fiyat vb.) var. Malzemenin yapısı gereği aliexpress kadrosu daha rijit diyelim, sağlamlık (can güvenliği) kıstasını da sorgulamak gerekecektir. "Performansa gelince kaliteli bir çelik giriş seviyesi bir karbondan iyidir. " cümlesinde ki iyilik daha kapsayıcı bir anlam taşıyor.
 
Bugün birinci sınıf bir titanyum kadro 2500 3000 euro civarında. Ben karbon kadromu teshir ürünü olduğu halde 3.600 euroya almıştım. Liste fiyatı 4.500 euro idi.

Edit: (link)

Selam, ben videoda belirtilen fiyatlara göre yazdığınızı düşünmüştüm.

Titanyum için 1800, karbon için 1300 pound bilgisi veriliyor.

Şahsen market hakkında pek bilgim yok.
 
Selamlar, bir arkadaşıma karbon yol bisikleti aldık. Üst boru parmağımız ile baskı uyguladığımızda esniyor. Kendi kadromda ve başka arkadaşların kadrolarında bu esnemeyi göremedik. İkinci el aldığımız için biraz aklımız karıştı. Kendi karbon kadrosunda böyle bir durum gözlemleyen oldu mu? Karbon'un esneyebildiğini söyleyenler var fakat bu esnemenin hafif bir kuvvetle olabildiğini hiçbir yerde okumadım.
 
  • İnanılmaz
Tepkiler: Burak Uğurlu
Marka ve model nedirki bu kadar esnek?
Ürün ikinciel olduğu için marka ve model belirtmeyi şu an için doğru bulmuyorum. İşlem var mı diye kuşku ediyoruz açıkçası. İşlem olmadığına emin olursak marka ve model bilgisi paylaşabilirim...
 
@ozkanburak Esneme sadece üst borudaysa bi sıkıntı olmaz. Üst boru çekiye değil basıya zorlandığı için en az tehlike içeren (en az yük binen) boru oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: ozkanburak
Geri