Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Araç arkası bisiklet taşıyıcısı

Merhaba,
şu (link) vakumlu araç üstü bisiklet taşıyıcıyı kullanıyorum. Aracım Egea Sedan. Tavanda çok rahat. Aydın'dan Kuşadası'na 2 defa kullandım. Sorun çıkmadı. Yalnız ben aldığımda 900TL idi Maşşallah fiyatı 6,1 kat artmış. Fiyatı sizin için uygunsa alabilirsiniz. Öneririm. Herkese kazasız keyifli sürüşler dilerim.
Bende sanırım geçen yıl 2bin liraya almıştım. Yaklaşık 3000 km kullandım, 140 km ye kadar hiç bir sorun yaşamadım. Halen güvenmiyor olsam da gayet güzel çalışıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuğrul Tomba
Scudo
Takamamanızın sebebi yer mi kadro uygunsuzluğu mu acaba?

Giant XtC dağ bisikletim L kadro, uyuyor
Giant TCR yol bisikletim ML kadro, uymuyor, taşıyıcının kollardan birini üst boruya sabitlersem, diğer kol ancak sele borusuna sabitlenebiliyor.

Bugün ilk bisiklet taşıyıcı yatırımı yapıyor olsam kesinlikle vakumlu örnekleri tercih ederdim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ricochet
Giant XtC dağ bisikletim L kadro, uyuyor
Giant TCR yol bisikletim ML kadro, uymuyor, taşıyıcının kollardan birini üst boruya sabitlersem, diğer kol ancak sele borusuna sabitlenebiliyor.

Bugün ilk bisiklet taşıyıcı yatırımı yapıyor olsam kesinlikle vakumlu örnekleri tercih ederdim.


peki, ciddi anlamda bu konuda kafa yoracağım, çok teşekkür ederim :)
 
Merhaba

Thule Proride taşıyıcıları karbon kadroda kullanmak istemediğim için yeni bir taşıyıcı bakıyorum. Yakima Highroad incelediğim kadarıyla iyi bir opsiyon. Thule wingbar ile de uyumlu, kullanıp tecrübe eden varsa yorumlarını almak isterim.

Teşekkürler.

(link)
 
Merhaba,
Çeki demiri taktırmayı düşünüyorum da İstanbul'da Avrupa/Anadolu yakası fark etmez işini düzgün yapan yer var mı tavsiye edebileceğiniz?
Teşekkürler
 
Havaalanına bisikletimi paketli şekilde götürürken taksi tutmak durumundayım. 8 kişilik koltuklu panelvanlara, büyük bisiklet kutusu sığacaktır değil mi?
 
Havaalanına bisikletimi paketli şekilde götürürken taksi tutmak durumundayım. 8 kişilik koltuklu panelvanlara, büyük bisiklet kutusu sığacaktır değil mi?

Kutunun ölçüsü nedir? Eğer tekerler sökülüyorsa birçok araca sığacaktır. Arka koltukları yatırarak SW , SUV, HB araçlara sığar. Sedanlarda bagaj erişim genişliği (kapak açıldığında kalan boşluk) uygunsa birçoğuna arka koltuk yatırarak yine sığar. 8 Kişilik panelvana koltuk başlıkları üzerine yatırarak ya da koltukları yatırarak , teker sökmeden koyulan kutular dahi rahat rahat sığacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: bis212 ve sccetin
peki tavan üstü mü özellikle vakumlu olanlar, yoksa bağaja takılan bisiklet taşiyıcıları mı daha güvenli kullanan arkadaşlarım bir kıyaslama yapabilirler mi?
 
peki tavan üstü mü özellikle vakumlu olanlar, yoksa bağaja takılan bisiklet taşiyıcıları mı daha güvenli kullanan arkadaşlarım bir kıyaslama yapabilirler mi?
Ben dün bi model aldım, henüz araca takıp denemedim.

Şu ürün:


Almadan önce çekincelerim vardı. Vakum etkisinin yitirilmesi veya bir şey çarparsa ne olur diye. Diğerlerinde de bir şey çarparsa zaten onları da etkileyecektir.

Aracıma çeki demiri taktırmak, onu ruhsata işletmek ayrıca Thule gibi markalardan aparat almak çok maliyetli. Tavan rayım yok, tavanda pratik kapalı takma deliği de yok (tavanın kapı kısmında gizli vidalama yeri var tabi). Haliyle tüm bunlar ekstradan bütçe meselesi. Tavan barına takılanlar için zaten ayrıca aparat alıyorsunuz.

Bu aşağıdaki örneklerden farklı olarak, bisikletten bir şey sökmenize gerektirmiyor. Sadece bisiklet ters duruyor. Otomatik çalışan elektrik motorlu (o da vantuzlu) bu modeli ben beğendim. Manuel pompalı modellerden farklı 2 özelliği var. Herhangi bir emiş kaybı oluşması halinde, araç içine koyacağınız bluetoothlu alarm çalıyor ve pompası otomatik devreye giriyor. İki bisiklet için ayrı satılan uzatma ekipmanı var. Aracım sedan. Arka cam büyük, bu nedenle ben tavana değil cama düşünüyorum. Tavanı camlı araçlar, camda esneme olmadığı için daha şanslı. Cam tavanı olmayan araçlarda sac kısmen de olsa esniyor ancak ne boyaya ne sacın eğilmesinden dolayı tavana bir zararı yok. Hatta şasinin geçtiği kısımlara denk getirirseniz esneme sınırlı olur. Zaten ağırlık tek noktaya yayılmıyor, vantuz geniş bir alana yayıyor. Kullanım kılavuzunda güvenli sürüş hızı olarak 120km/h sınır belirtilmiş ancak, 160-170km/h bile bence etkilemeyecektir.

BMW'yle drift atanlar:



Düz duvara tutturulmuş bisiklete binen birini bile taşıdıklarını gördüm.

90




Prouct_Images_-3_14093c7a-a9be-4905-b520-3dd0fa41c93a_1500x.jpg



Handikapları yazmayı unuttum; bu tarz vantuzlu ürünlerde plastik-kauçuk kısımlar güneşte uzun süre kalırsa UV ışınlarından dolayı bozulma ihtimalleri her zaman vardır. Ancak bunu sürekli takılı tutmayacağınızı ve sık kullanmayacağınızı varsayarak, 10 yıl içinde bozulması olasılığı çok düşük. Bazı markaların yedek parçaları da sitelerinde satılıyor.

Araç arkasına takılanlardan artısı, çok çabuk, pratik sökülebilme ve az yer kaplama olarak düşünebiliriz. Bir de ağırlıktan tasarruf.

Her tür bisiklet askısı, aracın şasesine doğrudan bağlı değilse, bisiklete bir şey çarpması durumunda kaportaya zarar verme potansiyeli taşır. Bu göze aldığımız bir risktir.
 
Son düzenleme:
peki tavan üstü mü özellikle vakumlu olanlar, yoksa bağaja takılan bisiklet taşiyıcıları mı daha güvenli kullanan arkadaşlarım bir kıyaslama yapabilirler mi?
bagajın orasına burasına kayışla sabitlenenler bence çok güvenli değil, çeki demirine sabitlenenler iyi biraz kabalar garaja kilere sığdırmak zor olabilir.
 
Ben dün bi model aldım, henüz araca takıp denemedim.

Şu ürün:


Almadan önce çekincelerim vardı. Vakum etkisinin yitirilmesi veya bir şey çarparsa ne olur diye. Diğerlerinde de bir şey çarparsa zaten onları da etkileyecektir.

Aracıma çeki demiri taktırmak, onu ruhsata işletmek ayrıca Thule gibi markalardan aparat almak çok maliyetli. Tavan rayım yok, tavanda pratik kapalı takma deliği de yok (tavanın kapı kısmında gizli vidalama yeri var tabi). Haliyle tüm bunlar ekstradan bütçe meselesi. Tavan barına takılanlar için zaten ayrıca aparat alıyorsunuz.

Bu aşağıdaki örneklerden farklı olarak, bisikletten bir şey sökmenize gerektirmiyor. Sadece bisiklet ters duruyor. Otomatik çalışan elektrik motorlu (o da vantuzlu) bu modeli ben beğendim. Manuel pompalı modellerden farklı 2 özelliği var. Herhangi bir emiş kaybı oluşması halinde, araç içine koyacağınız bluetoothlu alarm çalıyor ve pompası otomatik devreye giriyor. İki bisiklet için ayrı satılan uzatma ekipmanı var. Aracım sedan. Arka cam büyük, bu nedenle ben tavana değil cama düşünüyorum. Tavanı camlı araçlar, camda esneme olmadığı için daha şanslı. Cam tavanı olmayan araçlarda sac kısmen de olsa esniyor ancak ne boyaya ne sacın eğilmesinden dolayı tavana bir zararı yok. Hatta şasinin geçtiği kısımlara denk getirirseniz esneme sınırlı olur. Zaten ağırlık tek noktaya yayılmıyor, vantuz geniş bir alana yayıyor. Kullanım kılavuzunda güvenli sürüş hızı olarak 120km/h sınır belirtilmiş ancak, 160-170km/h bile bence etkilemeyecektir.

BMW'yle drift atanlar:



Düz duvara tutturulmuş bisiklete binen birini bile taşıdıklarını gördüm.

90




Prouct_Images_-3_14093c7a-a9be-4905-b520-3dd0fa41c93a_1500x.jpg



Handikapları yazmayı unuttum; bu tarz vantuzlu ürünlerde plastik-kauçuk kısımlar güneşte uzun süre kalırsa UV ışınlarından dolayı bozulma ihtimalleri her zaman vardır. Ancak bunu sürekli takılı tutmayacağınızı ve sık kullanmayacağınızı varsayarak, 10 yıl içinde bozulması olasılığı çok düşük. Bazı markaların yedek parçaları da sitelerinde satılıyor.

Araç arkasına takılanlardan artısı, çok çabuk, pratik sökülebilme ve az yer kaplama olarak düşünebiliriz. Bir de ağırlıktan tasarruf.

Her tür bisiklet askısı, aracın şasesine doğrudan bağlı değilse, bisiklete bir şey çarpması durumunda kaportaya zarar verme potansiyeli taşır. Bu göze aldığımız bir risktir.

Ayrıntılı bilgi için teşekkür ederim ikisinden olumlu ve olumsuz yanları olduğu aşikar kendimce bi karar verip ona göre seçim yapacağım şahsı fikrim bagaja takılan taşıyıcılara 2 adet bisiklet için daha uygun gibi geliyor, fiyatlarıda daha uygun özellikle marka olarak karşılaştırdığımda rassline vakumlu tavan üstü taşıyıcı ve saris bones 2 (2 bisiklet için söylüyorum)
 
Ayrıntılı bilgi için teşekkür ederim ikisinden olumlu ve olumsuz yanları olduğu aşikar kendimce bi karar verip ona göre seçim yapacağım şahsı fikrim bagaja takılan taşıyıcılara 2 adet bisiklet için daha uygun gibi geliyor, fiyatlarıda daha uygun özellikle marka olarak karşılaştırdığımda rassline vakumlu tavan üstü taşıyıcı ve saris bones 2 (2 bisiklet için söylüyorum)
Saris bu konuda çok iyidir. Uzun zamandır Saris Solo kullanıyorum gayet memnunum tamamen plastik olduğundan arabayı çizme, bisiklete zarar verme gibi bir durum söz konusu değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: erman karabaş
bagajın orasına burasına kayışla sabitlenenler bence çok güvenli değil, çeki demirine sabitlenenler iyi biraz kabalar garaja kilere sığdırmak zor olabilir.
neden böle düşünüyorsunuz tecrübeniz varsa bilmek isterim. çeki demirine hiç bulaşmayım prosedürü çok fazla ve sık sık bisikletle yol gitmeyeceğim zaten
 
neden böle düşünüyorsunuz tecrübeniz varsa bilmek isterim. çeki demirine hiç bulaşmayım prosedürü çok fazla ve sık sık bisikletle yol gitmeyeceğim zaten
ben o türleri de bagaja sabitleneni de kullandım hatta hala duruyor, şu an tavan barına sabitleneni kullanıyorum, bir kaç da yolda düşen vs gördüm. Arabayı değişirken çeki demirli alıp ona geçme planım var tek sorun o ahlde özel sipariş oluyor, artısı düğmeyle kapanıyor kullanmadığınız zaman çeki demiri.
 
Ayrıntılı bilgi için teşekkür ederim ikisinden olumlu ve olumsuz yanları olduğu aşikar kendimce bi karar verip ona göre seçim yapacağım şahsı fikrim bagaja takılan taşıyıcılara 2 adet bisiklet için daha uygun gibi geliyor, fiyatlarıda daha uygun özellikle marka olarak karşılaştırdığımda rassline vakumlu tavan üstü taşıyıcı ve saris bones 2 (2 bisiklet için söylüyorum)
Fiyat açısından tabi ki bagaja takılanlar uygun.

Benim aracım, bagaja takılmaya uygun değil, üstten gelecek bağları takacak ne camda ne bagaj kapağında boşluk yok. Haliyle asıl yükü çekip, dengeleyecek bağları olmadan takamam. Bu nedenle hem maliyet hem aracın yapısı beni vakuma götürdü. Dediğim gibi vakumdan şüphem yok. Bununla ralli yapanlar var.

Ekran Resmi 2024-08-27 16.29.12.png
 
  • Beğen
Tepkiler: erman karabaş
Treefrog marka vakumlu tasiyici ile 3 bisiklet 1200km yol yaptik. Bir sikinti yasamadik. Ama tasiyici olarak en guvenlisi ceki demiri olanlar bana kalirsa.
 
Sedan ( Fiat Albea ) araçlar için önereceğiniz bir ürün var mı?
 
peki tavan üstü mü özellikle vakumlu olanlar, yoksa bağaja takılan bisiklet taşiyıcıları mı daha güvenli kullanan arkadaşlarım bir kıyaslama yapabilirler mi?
Bagaja takılanlardan kullandım, araca ve bisikletlere zarar verdi. Sonra tavan üstü Thule’ye geçtim rahat ettim.
 
Sanırım 3 yıldır, rasine tek bisikletlik vakumlu olanını kullanıyorum. Bu yaz tatilinde de bin km yol yaptım, 110–120 civarı hızlarda hiç sorun yaşamadım. Yer kaplamadığı için kullanımı çok rahat. Sadece sorun şu, molalarda aklım hep bisiklette kalıyor. Güvenlik olan yerlerin yakınına bırakıyorum genelde :)
 
Geri