Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Assioma favero powermetre kullanıcıları ve tecrübeleriniz

O bölgede jammer veya pm ile aynı protokolü kullanan başka bir kablosuz iletişim mevcuttur
 
Scudo
strava kaydını atarsanız inceleyebiliriz. grafikler nasıl hareket etmiş onu görelim.
(link)

Çok teşekkürler.. temmuz gibi güncelleme geldi ve normalde verebildiğim üst limit güç değerlerine ulaşamaz oldum..neredeyse 200 watt düşük gösteriyor .. bu konu da canımı sıkıyor.. Bir de garmin de, PM ayrıntılarında, en yüksek güç fazı değeri kaçta olmalı?
 
power çalışan kısma baktım.

ilk 6 saatlik dilimde 212w lık bir performans var. FTP kaç bilmiyorum ama baya yüksek geldi bana . sonrasında pedal direkt olarak çalışmamış. bir kesintiden kaynaklı , arkadaşınızda da aynı durum varmış ki bu sinyal tezini kuvvetlendiriyor. Burada 1000 küsür max watt ulaşmışsınız , 1200 falan mı olması lazım?

bu sürüş için Garmin istatistikler ekranında yer alan İF değeri kaç gözüküyor?
 

Dosyalar

  • 1724666896295.png
    1724666896295.png
    103,7 KB · Okunma: 14
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
power çalışan kısma baktım.

ilk 6 saatlik dilimde 212w lık bir performans var. FTP kaç bilmiyorum ama baya yüksek geldi bana . sonrasında pedal direkt olarak çalışmamış. bir kesintiden kaynaklı , arkadaşınızda da aynı durum varmış ki bu sinyal tezini kuvvetlendiriyor. Burada 1000 küsür max watt ulaşmışsınız , 1200 falan mı olması lazım?

bu sürüş için Garmin istatistikler ekranında yer alan İF değeri kaç gözüküyor?
Desteğiniz için tekrar teşekkürler.. güncel FTP değerim 314.. 2-3 ay öncesine kadar 306 idi. sprintte ne var ne yok verdiğimde, anlık 1413 gibi değerleri görüyordum nadiren ama 1350 leri daha çok istediğim zamanlarda verebiliyordum.. Sonradan 1200 lerin üstüne pek çıkamadım, kallerimi kontrol ettim ve kalibrasyonlara tekrar baktım, hızlarım önceki sprintlerle aynı ancak güç düşük kalıyor... 4-5 kilo verdim , belki bundan olabilir diye düşünüyorum.. Sensörleri de pek düşük şarja bırakmam...Verimliliği düşmemesi için.. Bir de irtifa farklarında, mesela +2700 metrelere çıkıldığında ya da aşırı sıcaklık değişimlerinde PM leri tekrar tekrar kalibre edilmesinin aslında gerekli olduğunu tecrübeli büyüklerden duymuştum ama bizim öyle bir durumumuz da olmadı... Af buyurun, IF den kastınız nedir ?
 
Desteğiniz için tekrar teşekkürler.. güncel FTP değerim 314.. 2-3 ay öncesine kadar 306 idi. sprintte ne var ne yok verdiğimde, anlık 1413 gibi değerleri görüyordum nadiren ama 1350 leri daha çok istediğim zamanlarda verebiliyordum.. Sonradan 1200 lerin üstüne pek çıkamadım, kallerimi kontrol ettim ve kalibrasyonlara tekrar baktım, hızlarım önceki sprintlerle aynı ancak güç düşük kalıyor... 4-5 kilo verdim , belki bundan olabilir diye düşünüyorum.. Sensörleri de pek düşük şarja bırakmam...Verimliliği düşmemesi için.. Bir de irtifa farklarında, mesela +2700 metrelere çıkıldığında ya da aşırı sıcaklık değişimlerinde PM leri tekrar tekrar kalibre edilmesinin aslında gerekli olduğunu tecrübeli büyüklerden duymuştum ama bizim öyle bir durumumuz da olmadı... Af buyurun, IF den kastınız nedir ?
Intensity Factor (IF). Garmin Connect'e gir o sürüşündeki verilerde yazar. Fitnes durumuna göre yaptığın sürüşün ne kadar sert yada zorlu olduğunu gösteriyor. Tabiiki doğru veri vermesi için FTP değerinin doğru girilmiş olması gerekli.
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
kalibrasyon sıcaklık değişimlerinde gerekiyor.

Garmin appı içinde istatistikler segmesinde ıntensıty factor var. onu sormuştum.
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
Desteğiniz için tekrar teşekkürler.. güncel FTP değerim 314.. 2-3 ay öncesine kadar 306 idi. sprintte ne var ne yok verdiğimde, anlık 1413 gibi değerleri görüyordum nadiren ama 1350 leri daha çok istediğim zamanlarda verebiliyordum.. Sonradan 1200 lerin üstüne pek çıkamadım, kallerimi kontrol ettim ve kalibrasyonlara tekrar baktım, hızlarım önceki sprintlerle aynı ancak güç düşük kalıyor... 4-5 kilo verdim , belki bundan olabilir diye düşünüyorum.. Sensörleri de pek düşük şarja bırakmam...Verimliliği düşmemesi için.. Bir de irtifa farklarında, mesela +2700 metrelere çıkıldığında ya da aşırı sıcaklık değişimlerinde PM leri tekrar tekrar kalibre edilmesinin aslında gerekli olduğunu tecrübeli büyüklerden duymuştum ama bizim öyle bir durumumuz da olmadı... Af buyurun, IF den kastınız nedir ?
kilo verdiyseniz watt kaybı normal , genelde bu tür bağlantı hataları garmine yeni bir güncelleme geldiğinde oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
kalibrasyon sıcaklık değişimlerinde gerekiyor.

Garmin appı içinde istatistikler segmesinde ıntensıty factor var. onu sormuştum.
Tur yoğunluğu/ tur yükü 386 , yoğunluk 0.833, tss 332.3 .. aslında turun geri kalanı PM siz kaldığı için hayli düşük..
 
Tur yoğunluğu/ tur yükü 386 , yoğunluk 0.833, tss 332.3 .. aslında turun geri kalanı PM siz kaldığı için hayli düşük..

bir hata var. garminde ftp ayarı doğru olmayabilir. 0,83 çok sert bir oran. biraz araştırırsanız sizde görebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
bir hata var. garminde ftp ayarı doğru olmayabilir. 0,83 çok sert bir oran. biraz araştırırsanız sizde görebilirsiniz.

Çok teşekkürler 🙋🏻‍♂️ inceleyeceğim mutlaka...Detaylar ekte var.. Aslında normal düşünüyorum, 280 ortalama vermişim , 89 km lik segmente 260 .. FTP değerim 314 tü ve yola çıkarken bunu konuşarak yani hesap kitap yaparak yola çıktık..Önlü arkalı, 10 ar dk da bir yaklaşık makara yaptık.. muhtemel süre ve km için ne kadar karbonhidrat , su, elektrolit vs ye baktık.. FTP mizin kaçıyla gitmeliyiz gibi....hesapta yanlış yaptığımız şey öğlene kaldığımız için rüzgarı kafadan yedik Bursa ya dönene kadar ve tabi 90 km kadar PM siz geldik.. Rüzgar bizi bitirdi.. tabi bunlar işin çevresindeki konular.. Benim için esas konu, favero nun bu alanda en sorunsuz en kullanışlı en ortalaması yüksek ürün sunuyor olduğu idi ve böyle bir veri kaybından neden kolayca etkilendi ama kolayca düzelmedi? Yarışlarda kullanılıyor olduğunda örneğin, yurt içinde ve dışında pek çok bölgesel , genel, uluslararası yarışlara giren pek çok sporcu var.. yarış esnasında böyle bir kayıp , pro takımlar için çok çok hassas konu olmalı..
 

Dosyalar

  • Screenshot_20240826-200002.jpg
    Screenshot_20240826-200002.jpg
    31,1 KB · Okunma: 19
Çok teşekkürler 🙋🏻‍♂️ inceleyeceğim mutlaka...Detaylar ekte var.. Aslında normal düşünüyorum, 280 ortalama vermişim , 89 km lik segmente 260 .. FTP değerim 314 tü ve yola çıkarken bunu konuşarak yani hesap kitap yaparak yola çıktık..Önlü arkalı, 10 ar dk da bir yaklaşık makara yaptık.. muhtemel süre ve km için ne kadar karbonhidrat , su, elektrolit vs ye baktık.. FTP mizin kaçıyla gitmeliyiz gibi....hesapta yanlış yaptığımız şey öğlene kaldığımız için rüzgarı kafadan yedik Bursa ya dönene kadar ve tabi 90 km kadar PM siz geldik.. Rüzgar bizi bitirdi.. tabi bunlar işin çevresindeki konular.. Benim için esas konu, favero nun bu alanda en sorunsuz en kullanışlı en ortalaması yüksek ürün sunuyor olduğu idi ve böyle bir veri kaybından neden kolayca etkilendi ama kolayca düzelmedi? Yarışlarda kullanılıyor olduğunda örneğin, yurt içinde ve dışında pek çok bölgesel , genel, uluslararası yarışlara giren pek çok sporcu var.. yarış esnasında böyle bir kayıp , pro takımlar için çok çok hassas konu olmalı..
Daha detaylı bilgi için şuraya göz at, yararlı bilgiler..

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
bu pedalı TR içinde ilk alanlardanım. Konuyu da ben açmıştım zaten. 5 senedir hiç bir kesinti başıma gelmedi. aynı yerden geçme imkanınız varsa tekrar bi bakın derim. bu arada IF yüksekliği nedeni garminde FTP ayarınız 288de kalmış. bunu 310 lara çekerseniz toplayacaktır.

bu ay içersinde segmentten geçenlere baktım. Pm kullanan pek olmamış ama sizin gibi bir kişi daha var onda da aynı durum var. diğer segmentlere de baktım veriler tutarsız.

1724735938504.png
 
Çok teşekkürler 🙋🏻‍♂️ , günlük rutin 40-50 km sürüşüm oluyor ama böyle uzunlarda herhangi bir verinin kopması, aksaması gibi durumlar insanın canını daha çok sıkıyor.. Böyle uzun turlarda asıl kapasitemizi daha net görüyoruz ve elbette ne kadar çok sensör o kadar çok veri demek, haliyle de sensörlere güvenmek istiyoruz.. Tespitleriniz doğru, dün ve bugün kısa sürüşlerim oldu, denedim, herhangi sorun olmadı . Akşam iş çıkışı tempo-eşik arası bir sürüş yapacağım, o zaman da güncel veriler ile tekrar güç değerlerime bakacağım.. Bir kaç segmentten defalarca geçtim, oradan da nabız / güç / hız geçmişlerine bakarım.. Umarım böyle bir şey bir daha olmaz.. yaz bitmeden o bölgeye de yeniden bir turum olur, aynı yeri yeniden deneyeceğim.. Tekrar teşekkürler.. bu konuyu bırakmayın 😃👍🏻
 
  • Beğen
Tepkiler: srdrmrs
Merhaba

Yeni aldığım bisiklet için Assioma Favero Duo Shi almıştım. Bisikletin katalog verilerinde yoktu(satıcının) ama süpriz bir şekilde , bisiklet çift taraflı powermetre ile teslim edildi. Buna ihtiyacım olmayacal, isteyen varsa Bike24ten aldığım fiyata 560€ ya Türkiye'ye getirebilirim, ya da dönmeden iade edeceğim.
 
Herkese selamlar 🙋🏻‍♂️, favero ya yeni güncelleme gelmiş ancak pedallara yuklenmesinde hata alıyorum..Mobil veri ile denedim ama, wifi li bir yükleme denemesinden önce sormak istedim, sorunla karşılaşan oldu mu?
 
Herkese selamlar 🙋🏻‍♂️, favero ya yeni güncelleme gelmiş ancak pedallara yuklenmesinde hata alıyorum..Mobil veri ile denedim ama, wifi li bir yükleme denemesinden önce sormak istedim, sorunla karşılaşan oldu mu?
Benim bisiklet garajda kış geldiği için hybrid kullanıyorum sadece.. Akşama denerim, şayet cevap veren olmamışsa bende ki durumu aktarırıım burdan.
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
Herkese selamlar 🙋🏻‍♂️, favero ya yeni güncelleme gelmiş ancak pedallara yuklenmesinde hata alıyorum..Mobil veri ile denedim ama, wifi li bir yükleme denemesinden önce sormak istedim, sorunla karşılaşan oldu mu?
Sağda sorun oluyor.

Screenshot_20241214_155431_com.favero.assioma.jpg


Screenshot_20241214_155846_com.favero.assioma.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
Geri