Konuyu görmüştüm ama yazamadım kusura bakmayın. Bende çok yakın zamanda aynı kadroyu çoğu "orijinal parçaları " ile restore ettim. Bu işe başlamadan önce bu bisikleti nerede kullanacağınıza iyi karar verin, ben sahilde kullanmak için topladım ve bu bağlamda 52/20 vites oranını seçtim ama bu zor bir oran. İmkan varsa 42-46 diş daha iyi olur,ama bulmak çok zor,ben mesela bulamadım. Aliexpress veya Ebay'den sipariş vermek lazım.Jantlara,göbeklere ve göbek mandallarına geçmek istiyorum ; Görsel olarak gerçekten güzel parçalar ben bayağı uğramıştım temizlemek için,göbekleri dizme göbek yapmanızı öneririm,kafesli bilya parçası gerçekten çok çok adi bir malzeme. Jantlar ağır,zaten bisiklet de genel olarak ağır. Maşayı yol yakınken kesinlikle değiştirin,beni uyardılar ben değiştirmedim ve şu anda maşadan kaynaklı furş takımında boşluk var. Sele borusunu yeni almanız gerekirse tam 25mm almanız gerekecek, daha doğrusu Türkiye'de bulamayacaksınız, tornacıda 25,4 olan klasik bir boruya paso attırıp inceltireceksiniz yada Aliexpress veya Ebay seçiminiz olacak. Benim boya sökme,zımparalama işlemim oldukça uzun sürdü ama sonunda boyası güzel oldu. Sırayla 1500-800-600-400 ve 200 ile zımparaladım. Sizin soracak sorularınız varsa cevaplayabilirim,kolay gelsin.