alu kadroların sonradan böyle kaliteli boyandığını bilmiiyodum.bu boya işini türkiyede kaç yer yapabiliyo ?hem boya hemde şekiller falan ,amerikan motorlardaki gibi alevli şekiller yaptırmak mümkün mü?
Yetkin onları da yaptırmak mümkün ancak detay ve renk arttıkça fiyat da katlanarak büyüyor.
En büyük problem ise aluminyum kadronun üzerindeki boyayı sökmek... Çünkü aşındırıcı hiç bir şey ile müdahale edemiyorsun, tüm umudun kimyasallara kalıyor. Sonrasında temizlik vs de işin cabası.
Ama sanırım tüm bunlara değiyor (bkz. 1. sayfa )
çok güzel tasarımlar vallahi özellikle bisikletforum yazısındaki boyutlandırma çok tatlı olmuş sanki kabartma gibi duruyo...tebrikler ellerinize gözerlinize sağlık...
bende düşünmüştüm böle şeyler ama bu kadarı gerçekten hayal gücünü baya zorlamakla ilgili bişeyAma tabiki imkan sınırıda söz konusu biraz sormadan edemiyeceğim maliyetler hakkında bilgi verebilirmisiniz?
Teşekkürler arkadaşlar...
d.berkay, maliyetleri artık biz de toparlayamıyoruz . Battı balık yan gider oldu. Ancak sadece boyaya verdiğimiz para (ham boyaya, işçilik hariç) 100 YTL'nin biraz üzerinde sanırım...
çok güzel bi çalışma olmuş arkadaşlar cok beğendim
ne tür bi boya kullanıldı, üstüne vernik atıldımı, yazılar vermik altımı, kısık ateşte yada yüksek ateşte (fırında) pişirildimi???? gibi sorularım var
teşekkürler
aaaa gercekten benı anlatmıssın bende malıyetleı hesaplamıyorum artık hatta arkadslarım benım malıyetlerı not tutuyorlardı ne kadar harcamısım dıye gelıp, bana su kadar oldu dıyorlardı ılgınc bır durum.(delıksız kuyu)
sahip olmanız gereken iki bisiklete sahip olmuşsunuz bence söylenecek fazla bişey yok ... kalite + güzel işçilik + iki güzel insan.. kazasız belasız günlerde binmenizi temenni ederim.
Zemin boyası elektrostatik beyaz. e haliyle 80-90 derece civarında fırınlandı. Kırmızı ve siyah yazılar air brush, akrilik boya. Etiketler ve yazıların tamamı vernik altı .