MUSA Ç.
.
- Kayıt
- 15 Aralık 2013
- Mesaj
- 512
- Tepki
- 1.513
- Şehir
- Şile / İstanbul
- İsim
- MUSA
- Başlangıç
- 2007—08
- Bisiklet
- Diğer
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
merhaba forumdaşlar 2012 model Trek 7.1 sahibiydim. 20" kadro bana büyük geldiği için,forumdan Erman arkadaşımızın kendisine küçük gelen 17.5" 7.0 kadrosunu yer değiştirdik. böylelikle kadro boyu ve rengi değişmiş oldu. üzerinde bazı kompanentlerde de değişiklikler yaptım bunları paylaşayım istedim. umarım"beğen"irsiniz.
ikinci el olarak Manisa'dan aldığım zaman ki hali.
https://i.hizliresim.com/G1DVGZ.jpg
bisikleti ulaşım amaçlı kullandığım için çamurluk, bagaj ve ayaklık vb. eksikleri tamamladım. fitness'tan city bike'a dönüşüm böylelikle başlamış oldu.
https://i.hizliresim.com/Z134pV.jpg
tabi kullanmaya başlayınca 20" kadro bana büyük olduğunu anladım ve internetten 17.5" kadro arayışına çıktım ki forumdan Erman arkadaşımızın bisikleti karşıma çıktı. konuştuk ve mutabık kaldık, kadroları değiştirdik. bu arada "Erman sağol. bu kadar temiz bir kadro beklemiyordum.
https://i.hizliresim.com/XY6A10.jpg
kadro değişiminde tek sıkıntı furç takımlarında oldu. 7.0'ların boğaz kısmı böyle. bu kalitede bir bisiklete yakışmıyor tabi.
https://i.hizliresim.com/2QaA3L.jpg
bu tip boğazları hiç sevmediğimden olayı bir adet spacer ve eski gidon boğazımızla çözdük. hiç yoktan iyidir.
https://i.hizliresim.com/B9zYjD.jpg
48'lik eski aynakolumu 42'lik bir aynakolla değiştirdim. rampalarda % 20 rahatlama oldu.
https://i.hizliresim.com/4Rz4XY.jpg
ama hızım da bir azalma olacağı için rublemi değiştirmem gerekiyordu. arka göbeğim eski tip vidalı rublelere uygun olduğu ve takacağım kaset ruble buraya uymayacağı için, önce arka göbeği değiştirdim. bu da jantın tekrar örülmesi demekti.
https://i.hizliresim.com/nGlnvl.jpg
21 vitese uygun 12*32'lik bir 7'li kaset ruble ile hızımda ki azalmayı dengelemiş oldum.
https://i.hizliresim.com/PEDL49.jpg
bu da son ve tek parça halleri
soru, görüş ve önerilerinizi bekliyorum.
https://i.hizliresim.com/lzZaBX.jpg
https://i.hizliresim.com/b46zgb.jpg
https://i.hizliresim.com/66NAkl.jpg
https://i.hizliresim.com/8Ez4Q1.jpg
Teknik özelliklerini de ekleyeyim istedim.
TREK FX 7.0
BİSİKLET TİPİ: CİTY BİKE / TOUR
MODEL YILI: 2011
VİTES SAYISI: 21
AĞIRLIK: AKSESUARLI 13.5 KG.
KADRO BOYU: 17.5” ( 44.5 CM. )
AYNAKOL: SHİMANO FC-M311 42/32/22
KASET: SHİMANO CS-HG20 32/12
TRANSMİSYON ORANI (ÖN/ARKA TOPLAM VİTES ARALIĞI ): % 509
ÖN AKTARICI: SHİMANO TOURNEY
ARKA AKTARICI : SHİMANO ACERA
VİTES & FREN KOLU: SHİMANO EF-51
FREN: TEKTRO V-BRAKE 837
KADRO: ALPHA SİLVER ALÜMİNYUM
MAŞA: Hİ –TEN
GİDON: BONTRAGER
GİDON BOĞAZI: BONTRAGER
ELCİK: SAIGUAN
JANT: BONTRAGER AT-750 32 ÇİFT KATLI
LASTİK: BONTRAGER H2 700X35C
ÖN GÖBEK: MARKA BELİRTİLMEMİŞ
ARKA GÖBEK: ACERA M 70
PEDAL: WELLGO
ZİNCİR: KMC
SELE: BONTRAGER SSR
SELE BORUSU: BONTRAGER SSR
AKSESUARLAR:
ALÜMİNYUM MATARA TUTUCU
AYAKLIK: TRANZ X CD-104
BAGAJ: TRANZ X CD-39P
ÇAMURLUK: 28 FİBER
KM SAATİ: ASSİZE 528
POMPA: SEDONA GP04
REFLEKTÖR
ZİL
bu arada kadro değişimi, tekerlek örümü ve diğer bakım ve yönlendirmeleri için Ümraniye Sarıdayı Bisiklet'in mütevazi sahibi Hamza abiye de ilgi ve yakınlığından dolayı teşekkür ediyorum. tüm teknik işleriniz için Ümraniye ve çevresinde uygun, hesaplı ve ilgi gösteren bir yer arıyorsanız tavsiye ederim. detaylı bilgi için: (link)
ikinci el olarak Manisa'dan aldığım zaman ki hali.
https://i.hizliresim.com/G1DVGZ.jpg
bisikleti ulaşım amaçlı kullandığım için çamurluk, bagaj ve ayaklık vb. eksikleri tamamladım. fitness'tan city bike'a dönüşüm böylelikle başlamış oldu.
https://i.hizliresim.com/Z134pV.jpg
tabi kullanmaya başlayınca 20" kadro bana büyük olduğunu anladım ve internetten 17.5" kadro arayışına çıktım ki forumdan Erman arkadaşımızın bisikleti karşıma çıktı. konuştuk ve mutabık kaldık, kadroları değiştirdik. bu arada "Erman sağol. bu kadar temiz bir kadro beklemiyordum.
https://i.hizliresim.com/XY6A10.jpg
kadro değişiminde tek sıkıntı furç takımlarında oldu. 7.0'ların boğaz kısmı böyle. bu kalitede bir bisiklete yakışmıyor tabi.
https://i.hizliresim.com/2QaA3L.jpg
bu tip boğazları hiç sevmediğimden olayı bir adet spacer ve eski gidon boğazımızla çözdük. hiç yoktan iyidir.
https://i.hizliresim.com/B9zYjD.jpg
48'lik eski aynakolumu 42'lik bir aynakolla değiştirdim. rampalarda % 20 rahatlama oldu.
https://i.hizliresim.com/4Rz4XY.jpg
ama hızım da bir azalma olacağı için rublemi değiştirmem gerekiyordu. arka göbeğim eski tip vidalı rublelere uygun olduğu ve takacağım kaset ruble buraya uymayacağı için, önce arka göbeği değiştirdim. bu da jantın tekrar örülmesi demekti.
https://i.hizliresim.com/nGlnvl.jpg
21 vitese uygun 12*32'lik bir 7'li kaset ruble ile hızımda ki azalmayı dengelemiş oldum.
https://i.hizliresim.com/PEDL49.jpg
bu da son ve tek parça halleri
https://i.hizliresim.com/lzZaBX.jpg
https://i.hizliresim.com/b46zgb.jpg
https://i.hizliresim.com/66NAkl.jpg
https://i.hizliresim.com/8Ez4Q1.jpg
Teknik özelliklerini de ekleyeyim istedim.
TREK FX 7.0
BİSİKLET TİPİ: CİTY BİKE / TOUR
MODEL YILI: 2011
VİTES SAYISI: 21
AĞIRLIK: AKSESUARLI 13.5 KG.
KADRO BOYU: 17.5” ( 44.5 CM. )
AYNAKOL: SHİMANO FC-M311 42/32/22
KASET: SHİMANO CS-HG20 32/12
TRANSMİSYON ORANI (ÖN/ARKA TOPLAM VİTES ARALIĞI ): % 509
ÖN AKTARICI: SHİMANO TOURNEY
ARKA AKTARICI : SHİMANO ACERA
VİTES & FREN KOLU: SHİMANO EF-51
FREN: TEKTRO V-BRAKE 837
KADRO: ALPHA SİLVER ALÜMİNYUM
MAŞA: Hİ –TEN
GİDON: BONTRAGER
GİDON BOĞAZI: BONTRAGER
ELCİK: SAIGUAN
JANT: BONTRAGER AT-750 32 ÇİFT KATLI
LASTİK: BONTRAGER H2 700X35C
ÖN GÖBEK: MARKA BELİRTİLMEMİŞ
ARKA GÖBEK: ACERA M 70
PEDAL: WELLGO
ZİNCİR: KMC
SELE: BONTRAGER SSR
SELE BORUSU: BONTRAGER SSR
AKSESUARLAR:
ALÜMİNYUM MATARA TUTUCU
AYAKLIK: TRANZ X CD-104
BAGAJ: TRANZ X CD-39P
ÇAMURLUK: 28 FİBER
KM SAATİ: ASSİZE 528
POMPA: SEDONA GP04
REFLEKTÖR
ZİL
bu arada kadro değişimi, tekerlek örümü ve diğer bakım ve yönlendirmeleri için Ümraniye Sarıdayı Bisiklet'in mütevazi sahibi Hamza abiye de ilgi ve yakınlığından dolayı teşekkür ediyorum. tüm teknik işleriniz için Ümraniye ve çevresinde uygun, hesaplı ve ilgi gösteren bir yer arıyorsanız tavsiye ederim. detaylı bilgi için: (link)