Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

İnceleme Bisan All Trail Eco Ön incelemesi

Bisikletime gidon boğazı yükseltme aparatı takmayı düşünüyorum sıkıntı yaratır mı? Birde ön frenden gelen sürtme sesini giderebilen var mı
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Scudo
Bisikletime gidon boğazı yükseltme aparatı takmayı düşünüyorum sıkıntı yaratır mı? Birde ön frenden gelen sürtme sesini giderebilen var mı
dostum drop barlı yol bisikletlerinde tutunma noktası , gidon boğazından ileride olduğu için furç takımı için kesinlikle önermem

onun yerine shimano nun pro lt 35 derece açılı gidon boğazını tavsiye ederim. 7cm ve 9cm seçenekleri var. gidonun 3 cm yükselmesini sağlıyor .

(link)
(link)
 
Teşekkürler ben drop barlı bisikletlere çok uzaktım ilk drop barlı bisikletim bu oldu ön freni sıkınca maşa borusu ile kadronun birleşim yeri 0.5 1mm kadar ileri geri oynuyor normal mi
 
Teşekkürler ben drop barlı bisikletlere çok uzaktım ilk drop barlı bisikletim bu oldu ön freni sıkınca maşa borusu ile kadronun birleşim yeri 0.5 1mm kadar ileri geri oynuyor normal mi

Gidon boğazını gevşetin, üst kapaktaki vidayı mümkünse yakınında yazan güçte, tork anahtarı yoksa fazla zorlamadan sıkın, boşluk yok olduktan sonra tekrar gidon boğazını sıkın.
Bu işleme rağmen hala boşluk varsa üst kapağı sökün, içerideki çektirmeyi önce gevşetip en dibe ittirdikten sonra yine fazla zorlamadan, mümkünse üstündeki değerde sıkın, sonra baştaki işlemi tekrar uygulayın.

Video çektirme ile ilgili kısmın başına ayarlı:
 
Gidon boğazını gevşetin, üst kapaktaki vidayı mümkünse yakınında yazan güçte, tork anahtarı yoksa fazla zorlamadan sıkın, boşluk yok olduktan sonra tekrar gidon boğazını sıkın.
Bu işleme rağmen hala boşluk varsa üst kapağı sökün, içerideki çektirmeyi önce gevşetip en dibe ittirdikten sonra yine fazla zorlamadan, mümkünse üstündeki değerde sıkın, sonra baştaki işlemi tekrar uygulayın.

Video çektirme ile ilgili kısmın başına ayarlı:
İlk aldığım haftalar da da böyle bir sıkıntıyla karşılaştım dediklerinizi yaptım bisikletçiye gittim maşayı çıkarttıklarında maşam çatlaktı IMG_20200718_154215.jpgyine böyle bir şeyle karşılaşmaktan korkuyorum.maşam garantiden değişti ++(9 aydan beri toplam 50 km den fazla sürmedim)
 
İlk aldığım haftalar da da böyle bir sıkıntıyla karşılaştım dediklerinizi yaptım bisikletçiye gittim maşayı çıkarttıklarında maşam çatlaktı 282025 dosyayı görüntüleyine böyle bir şeyle karşılaşmaktan korkuyorum ++(9 aydan beri toplam 50 km den fazla sürmedim)

Bu çatlak olan eski maşa ve şimdi değişti değil mi?
Bu korkudan kurtulmanın yolu bir tork anahtarına sahip olmak ya da sıkma işini tork anahtarıyla yapacak vasatın üstünde bir bisikletçiye gitmek. (link), (link) ve başka yerlerde farklı içerikli birçok ürün var. Tabii ünlü bisiklet markalarının da ürünleri var ama çok pahalı.
Maşayı fazla çektirmek tabii ki riskli ama boşluk olmasının da zararları var. Maşa ya da furş takımının bileşenleri, hatta kadro zarar görebilir, ön freni kullanınca bisiklet sarsılacağından rahatsızlık verir ya da sadece arka fren kullanmaya yönelteceğinden fren performansı yetersiz kalabilir. Hatta genel olarak bisikletten bile soğutabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Bu çatlak olan eski maşa ve şimdi değişti değil mi?
Bu korkudan kurtulmanın yolu bir tork anahtarına sahip olmak ya da sıkma işini tork anahtarıyla yapacak vasatın üstünde bir bisikletçiye gitmek. ve başka yerlerde farklı içerikli birçok ürün var. Tabii ünlü bisiklet markalarının da ürünleri var ama çok pahalı.
Maşayı fazla çektirmek tabii ki riskli ama boşluk olmasının da zararları var. Maşa ya da furş takımının bileşenleri, hatta kadro zarar görebilir, ön freni kullanınca bisiklet sarsılacağından rahatsızlık verir ya da sadece arka fren kullanmaya yönelteceğinden fren performansı yetersiz kalabilir. Hatta genel olarak bisikletten bile soğutabilir.
Evet maşam değişti. Bisan bayiisine gidiyorum bu maşa konusu artık uyku kaçırır cisten oldu malum bisiklet fiyatları veya maşa fiyatı gözümü korkutuyor açıkçası yakın zamanda garantiye göndermeyi düşünüyorum
 
Gidon boğazını gevşetin, üst kapaktaki vidayı mümkünse yakınında yazan güçte, tork anahtarı yoksa fazla zorlamadan sıkın, boşluk yok olduktan sonra tekrar gidon boğazını sıkın.
Bu işleme rağmen hala boşluk varsa üst kapağı sökün, içerideki çektirmeyi önce gevşetip en dibe ittirdikten sonra yine fazla zorlamadan, mümkünse üstündeki değerde sıkın, sonra baştaki işlemi tekrar uygulayın.

Video çektirme ile ilgili kısmın başına ayarlı:
aynı oynama sorunu benim all trail ecodada vardı şimdi bu dediğinizi denedim oynama geçti ama yukarıdaki çatlak resmini görünce korkmadım değil şimdi içim içimi yemeye başladım masayı söküp bi kontrol etmek lazim maşa işinsakat yeringeliyor 50-60 km hızla rampa aşağı iniyoruz şimdi bı korku sardı icimi birde bu çatlak olan kısım alüminyum mu yoksa buda carbon bı malzememi acaba
 
aynı oynama sorunu benim all trail ecodada vardı şimdi bu dediğinizi denedim oynama geçti ama yukarıdaki çatlak resmini görünce korkmadım değil şimdi içim içimi yemeye başladım masayı söküp bi kontrol etmek lazim maşa işinsakat yeringeliyor 50-60 km hızla rampa aşağı iniyoruz şimdi bı korku sardı icimit

Eğer içerideki çektirme yerine yeterince sıkı oturmadıysa kapaktan yapılan sıkıştırma maşayı yukarı çekerken bir direnç noktasında çektirmeyi yukarı çekmeye başlıyor ya da birkaç kilometre içinde salarak kendini belli ediyor. Aslında ne kadar sıkılacağına karar vermesi zor olan bu çektirme. Göz kararı biraz sıktıktan sonra tümüyle gidonu toplayıp denenir, boşluk oluşuyorsa gevşetip içeri ittirilip bu sefer öncekinden biraz fazla sıkılır. O bir şekilde denk getirildikten sonra kapaktan çektirme kısmı kolay. Hafifçe sıkılır, biraz denenir, boşluk oluştuysa öncekinden biraz daha fazla sıkılarak bir yerde tam oturma sağlanır. Taş gibi sıkı olması gerekmiyor, hareket etmesin, frende sarsmasın, gidondan hafif kaldırıp bırakınca zangırdamasın yeter.
Yine de en garantisi yol bisikletlerinden anlayan, tork anahtarı olan bir bisikletçiye götürmek.
 
Eğer içerideki çektirme yerine yeterince sıkı oturmadıysa kapaktan yapılan sıkıştırma maşayı yukarı çekerken bir direnç noktasında çektirmeyi yukarı çekmeye başlıyor ya da birkaç kilometre içinde salarak kendini belli ediyor. Aslında ne kadar sıkılacağına karar vermesi zor olan bu çektirme. Göz kararı biraz sıktıktan sonra tümüyle gidonu toplayıp denenir, boşluk oluşuyorsa gevşetip içeri ittirilip bu sefer öncekinden biraz fazla sıkılır. O bir şekilde denk getirildikten sonra kapaktan çektirme kısmı kolay. Hafifçe sıkılır, biraz denenir, boşluk oluştuysa öncekinden biraz daha fazla sıkılarak bir yerde tam oturma sağlanır. Taş gibi sıkı olması gerekmiyor, hareket etmesin, frende sarsmasın, gidondan hafif kaldırıp bırakınca zangırdamasın yeter.
Yine de en garantisi yol bisikletlerinden anlayan, tork anahtarı olan bir bisikletçiye götürmek.
Asıl aklıma takılan üzüm bir süredir bu sallantı ile sürüyordum şuan aklıma takılan tek şey bu sallantidan dolayı herhangi bi çatlama olmuş olabilir mi acaba? Ayrıca boğazı gevşetip sıkmadan önce furş takiminin yükseltme bilezikleri bile ön fren yapınca boşluktan dolayı oynuyordu şuan o sorun çözüldü ama havalar düzelir düzelmez ilk işim bu işten anlayan bı bisikletçi bulup masanın borusuna baktırmak olucak.
 
Asıl aklıma takılan üzüm bir süredir bu sallantı ile sürüyordum şuan aklıma takılan tek şey bu sallantidan dolayı herhangi bi çatlama olmuş olabilir mi acaba? Ayrıca boğazı gevşetip sıkmadan önce furş takiminin yükseltme bilezikleri bile ön fren yapınca boşluktan dolayı oynuyordu şuan o sorun çözüldü ama havalar düzelir düzelmez ilk işim bu işten anlayan bı bisikletçi bulup masanın borusuna baktırmak olucak.

Kontrol ettirmekte fayda var. Kontrolden sonra geri takınca tam gerektiği kadar sıkarlar.
Boşluk varken maşaya ya da bağlantı elemanlarına zarar gelmese bile maşayla kadronun alttan birleştiği yerdeki minik vurmalardan dolayı kozmetik kusur oluşabiliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Smhcetinkaya
aynı oynama sorunu benim all trail ecodada vardı şimdi bu dediğinizi denedim oynama geçti ama yukarıdaki çatlak resmini görünce korkmadım değil şimdi içim içimi yemeye başladım masayı söküp bi kontrol etmek lazim maşa işinsakat yeringeliyor 50-60 km hızla rampa aşağı iniyoruz şimdi bı korku sardı icimi birde bu çatlak olan kısım alüminyum mu yoksa buda carbon bı malzememi acaba
Şimdi bisikletçiden geldim maşayı söktüler baktık sıkıntı yok vida gevşemiş sıktılar içim rahatladı
 
gelmiş geçmiş olsun dostum
 
  • Beğen
Tepkiler: EnesHzzrr
Uzun süredir bisiklet arayışındayım bilenler bilir.

"
Mosso 1821 Süspansiyonlu maşadan geçmeyi düşündüğüm modelleri uzun süreli kullanım amacıyla danışmak istedim,
Kendimden bahsedeyim biraz.
177 Boy 78kg 79 bacak boyu'na sahibim.Gerek keyfi gerek ulaşım olarak kullanıyorum günlük mini turlar yapmayı seviyorum(30-40 km)tabi bu artacak..
Şehir yollarımın çoğu beton asfalt ve asfalttan oluşuyor kendim de manzaralı yerlere çıkmayı seviyorum tabii bu alanlar yine asfalt yol..Bisikletten hem akıcı olmasını istiyorum hem de beni uzun süre üzmemesini mossoda hiç yolda kalmadım. "

Bu bilgilere dayanaraktan ATE's nasıldır?
Uzun süredir kullanan arkadaşlardan görüşlerini istiyorum.
10K civarına ya Carraro 330 alacağım ya da zorlayıp bunu..
 
Uzun süredir bisiklet arayışındayım bilenler bilir.

"
Mosso 1821 Süspansiyonlu maşadan geçmeyi düşündüğüm modelleri uzun süreli kullanım amacıyla danışmak istedim,
Kendimden bahsedeyim biraz.
177 Boy 78kg 79 bacak boyu'na sahibim.Gerek keyfi gerek ulaşım olarak kullanıyorum günlük mini turlar yapmayı seviyorum(30-40 km)tabi bu artacak..
Şehir yollarımın çoğu beton asfalt ve asfalttan oluşuyor kendim de manzaralı yerlere çıkmayı seviyorum tabii bu alanlar yine asfalt yol..Bisikletten hem akıcı olmasını istiyorum hem de beni uzun süre üzmemesini mossoda hiç yolda kalmadım. "

Bu bilgilere dayanaraktan ATE's nasıldır?
Uzun süredir kullanan arkadaşlardan görüşlerini istiyorum.
10K civarına ya Carraro 330 alacağım ya da zorlayıp bunu..

Asfalt ve beton yollar için gravel almayın. Yeni nesil yol bisikletlerinin çoğu 30mm'ye kadar lastikleri destekliyor. 28mm bir lastik ile bozuk dahi olsa tüm asfalt ve beton zeminlere rahatlıkla girebilirsiniz.
Daha hafif ve daha agresif olan bir yol bisikleti amaca daha uygun. Ayrıca ikinci ellerde çok daha fazla seçenek var.
 
Asfalt ve beton yollar için gravel almayın. Yeni nesil yol bisikletlerinin çoğu 30mm'ye kadar lastikleri destekliyor. 28mm bir lastik ile bozuk dahi olsa tüm asfalt ve beton zeminlere rahatlıkla girebilirsiniz.
Daha hafif ve daha agresif olan bir yol bisikleti amaca daha uygun. Ayrıca ikinci ellerde çok daha fazla seçenek var.
Yolların hali perişan malesef,parçalanmış beton asfalt düşünün neredeyse sadece dağ bisikleti ile üstünden rahat geçebiliyorum.
700x35c Lastikli bisikletimle üstünden geçerken aşırı rahatsız ediyor beni çünkü,tüm bunlara rağmen yine de almayın mı diyorsunuz?
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
Yolların hali perişan malesef,parçalanmış beton asfalt düşünün neredeyse sadece dağ bisikleti ile üstünden rahat geçebiliyorum.
700x35c Lastikli bisikletimle üstünden geçerken aşırı rahatsız ediyor beni çünkü,tüm bunlara rağmen yine de almayın mı diyorsunuz?

Ben All Trail'in üzerinde gelen 38mm gravel lastiği ile kaplama yolu bile olmayan Aydos Dağı'na tırmanıp iniyorum ama mtb ile aldığım keyfin yanından bile geçmiyor haliyle.
Eğer 35mm lastikle rahatsız oluyorsanız 38mm lastik de sizi mutlu etmeyecektir. Önceliğiniz konfor ise anlattığınız şartlarda iyi bir ön amortisöre sahip bir bisiklet daha iyi bir seçenek. Bu durumda hibrit veya mtb bakmanız gerekiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Ben All Trail'in üzerinde gelen 38mm gravel lastiği ile kaplama yolu bile olmayan Aydos Dağı'na tırmanıp iniyorum ama mtb ile aldığım keyfin yanından bile geçmiyor haliyle.
Eğer 35mm lastikle rahatsız oluyorsanız 38mm lastik de sizi mutlu etmeyecektir. Önceliğiniz konfor ise anlattığınız şartlarda iyi bir ön amortisöre sahip bir bisiklet daha iyi bir seçenek. Bu durumda hibrit veya mtb bakmanız gerekiyor.
Kendim aslında maşası iyi olmayan mosso 1821 msm h trekking kullanıcısıydım.
Sonra biraz daha bisikleti hafifletmek,daha ileriye dönük daha iyi bir bisiklete geçmek üzere carraro 330 düşündüm(10K fiyatı)
Bu rakamlara gelmişken yol bisikleti de düşünmüyorken ATE's gravele(13k fiyatı) şans vermeli miyim diye düşündüm.
 
Kendim aslında maşası iyi olmayan mosso 1821 msm h trekking kullanıcısıydım.
Sonra biraz daha bisikleti hafifletmek,daha ileriye dönük daha iyi bir bisiklete geçmek üzere carraro 330 düşündüm(10K fiyatı)
Bu rakamlara gelmişken yol bisikleti de düşünmüyorken ATE's gravele(13k fiyatı) şans vermeli miyim diye düşündüm.
Bence, hem Gravel bisiklet aklınızda kalmasın, hem de onca para verip, satın alıp, içinize sinmediğinde üzülmemeniz için bence bir şekilde bir yerlerden bulup denemeniz gerekiyor. Yani elinde Gravel bisikleti olan bir arkadaşınız varsa, ya da sohbetinizin olduğu sözünüzün geçtiği bir bisikletçide kurulumu tamamlanmış bir gravel varsa rica edin. Gerçi bu çok zor ama izin verirse, kısa bir deneme sürüşü yapın. Bence iki arada bir derede kalmamak için en doğrusu bu.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK ve Myali
Geri