Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisan RC kullanıcılar kulübü

Merhaba, Reload Rim versiyonunda kadro boylarini 48-50-52-54-56-58 olarak vermisler. Ben de sizinle benzer olculerdeyim, 178cm, 83 ic bacak boyu. Bu durumda 50 kadro mu onerirsiniz? Yoksa kadro isimlendirmelerde bir degisiklik mi oldu 2020 - 2021 arasinda?
Rolead ile Rc modellerinde kadro farkı var. Rc modeli için 50 öneririm. Ancak Rolead modelinin kadro geometrisi paylaşıldı sanıyorum. Çizelgeye göre tespit daha mantıklı olacaktır. Çünkü Rolead kullanmadım. Şy an kullandığım Praetor 53 ve sıkıntısız.
 
Scudo
Rolead ile Rc modellerinde kadro farkı var. Rc modeli için 50 öneririm. Ancak Rolead modelinin kadro geometrisi paylaşıldı sanıyorum. Çizelgeye göre tespit daha mantıklı olacaktır. Çünkü Rolead kullanmadım. Şy an kullandığım Praetor 53 ve sıkıntısız.
RC'ler için geometri tablosu paylaşılmış ama Reload için bulamadım ben. İkinci el bir tane denk gelmişti 54 kadro ama almadım geometrisi büyük gelir diye düşünerek.
 
Kadronun maşa arkasına gelen kısımda küçük bir düzenleme yapılmıştı Rolead de. Ancak ben açılarında bir değişiklik yapıldığını duymadım. Doğal olarak büyük gelme ihtimali yüksek. Eğer deneme imkanı varsa çevrenizde, deneyerek karar vermen mantıklı olur. Çünkü pandemi sebebiyle Rolead pek piyasaya sürülmedi sanki. Çevremde hiç görmedim takım haricinde.
 
Kadronun maşa arkasına gelen kısımda küçük bir düzenleme yapılmıştı Rolead de. Ancak ben açılarında bir değişiklik yapıldığını duymadım. Doğal olarak büyük gelme ihtimali yüksek. Eğer deneme imkanı varsa çevrenizde, deneyerek karar vermen mantıklı olur. Çünkü pandemi sebebiyle Rolead pek piyasaya sürülmedi sanki. Çevremde hiç görmedim takım haricinde.
Teşekkürler bilgi için, denemeden alacaktım güvendiğim biri üzerinden, ama kadro büyük gelme ihtimali vardı. Dediğiniz gibi bu sene piyasaya sürülmedi gibi belki de hiç sürülmedi, Bisan'a yakın biriydi bisikletin sahibi.
 
Teşekkürler bilgi için, denemeden alacaktım güvendiğim biri üzerinden, ama kadro büyük gelme ihtimali vardı. Dediğiniz gibi bu sene piyasaya sürülmedi gibi belki de hiç sürülmedi, Bisan'a yakın biriydi bisikletin sahibi.
Bisan Reload ile Rc model kadroları yan yana inceledim. Açılarında hiç bir fark yok. Bisan kullanıcı deneyimlerini göz önünde bulundurarak kadroda geliştirme kalınlaştırma yapmış. Fush takımı üzerinde tamamen gizli kabloya uygun değişiklik yapmış.
Açıkçası reloadı görünce pınarello aklıma geliyor. Yan yana bakın, çok benziyorlar. Ayrıca RC gibi ismin değişikliği de iyi oldu bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: ag249
Şu konuyu hortlacağım ama maalesef ki bisan kadrom'da boya soyukları var ve bunu bisan'a instagramdan bildirdiğimde görüldü yiyiorum şaka gibiler..
1702855862192.png
Karbon kadroyu boyatmak sağlıklı mıdır? Forumdaki konular yeteri kadar tatmin etmedi açıkcası. Esbike'ın yani instagramdaki karbon tamiri sayfasında yaptığı işlere bakıyorum da çok temiz işçilik sergiliyorlar aklım kaymıyor değil :) kadroyu değiştiremiyoruz bari boyatalım :) :) var mı karbon boya tecrübesi olan
 
Şu konuyu hortlacağım ama maalesef ki bisan kadrom'da boya soyukları var ve bunu bisan'a instagramdan bildirdiğimde görüldü yiyiorum şaka gibiler..
312856 dosyayı görüntüle
Karbon kadroyu boyatmak sağlıklı mıdır? Forumdaki konular yeteri kadar tatmin etmedi açıkcası. Esbike'ın yani instagramdaki karbon tamiri sayfasında yaptığı işlere bakıyorum da çok temiz işçilik sergiliyorlar aklım kaymıyor değil :) kadroyu değiştiremiyoruz bari boyatalım :) :) var mı karbon boya tecrübesi olan

merhaba, kadrolar zaten boyanıyor. Eğer üzerinde ki boyayı düzgünde kaldırıp güzel bir işçilikle boyama yapılacaksa neden boyanmasın ki. Gerçi bir kadro boyamaya gidip komple araç boyama parası da istemesinler, şaşırmam..
 
Bu bisikleti yapana da piyasaya sürene de lanet olsun 2022 Ağustos ayında Reload 105 rim modelini satın aldım ve sorun çıkarmaya başladı selede düşme problemi vardı bisana yazdım umursamadılar kendim çözdüm. Bisikletin frenleri kesinlikle tutmuyor çünkü bok gibi bir kablolama sistemi yapmışlar jesus'a emanet gidiyorsunuz. Furş kısmında problem var ellerinizi bırakıp gidemiyorsunuz çünkü gidon kafasına göre takılıyor. Sürekli kablo sesi geliyor çatır çutur kafayı yersin. Daha basit bir tasarım yapıp problemsiz bisiklet yapmak çok mu zor piyasada yüzlerce freni tutmayan selesi düşen çatır çutur sesler gelen bisanlar kol geziyor lanet olsun neden Türk malı aldım ki
 
Frenleri tutmuyorsa fren ayarı yaptır.
Sele düşüyorsa kelepçesini sık.
Elleri bıraktığında gidon sabit durmuyorsa furş boşluğunu azalt sabit dursun.

Bisikletin kalıcı olmayan özelliklerini büyük sorun gibi sarfetmişsin. Kendi ülkesinin markasını bu kadar aşağılayan bir millet görmedim.
 
Furş kısmında problem var ellerinizi bırakıp gidemiyorsunuz çünkü gidon kafasına göre takılıyor.

Diğer şikayetlerinde haklı olabilirsin ama şu elleri bırakıp bisiklet sürme sevdasına anlam veremiyorum bir türlü. Hem kendini hem yolu paylaştığın insanları tehlikeye atabilecek bir eylem.

Kendi ülkesinin markasını bu kadar aşağılayan bir millet görmedim.

"Battık bittik lobisi" işbaşında diyebilir miyiz? :)
 
Frenleri tutmuyorsa fren ayarı yaptır.
Sele düşüyorsa kelepçesini sık.
Elleri bıraktığında gidon sabit durmuyorsa furş boşluğunu azalt sabit dursun.

Bisikletin kalıcı olmayan özelliklerini büyük sorun gibi sarfetmişsin. Kendi ülkesinin markasını bu kadar aşağılayan bir millet görmedim.

Fren ayarı freni çalışır hâle getirmiyor çünkü kablolar kadro içinde sıkışıyor bu sorun tüm bisanlarda var ve çözümü yok.
Selenin düşme sebebi maliyetten kaçmak için m6x20 standart bir civata kullanmaları kelepçesini sıkmak sorunu çözmeyecektir ben rondela ekleyerek çözdüm.
Furş ayarı da yapıldığında çözülmüyor eğer çözebilecekseniz Tuzla'da yaşıyorum gelin çözün bunlar büyük problemler. Bisan sele düşmesi yüzünden kaza yapan ve yaralanan insanlar var.
Tekrar söylüyorum bu markayı savunan ve kalıcı olmadığını söyleyen gelsin İstanbul Tuzla dayım sorunları çözsün ben de bisanı eleştirmeyi bırakayım.
Diğer şikayetlerinde haklı olabilirsin ama şu elleri bırakıp bisiklet sürme sevdasına anlam veremiyorum bir türlü. Hem kendini hem yolu paylaştığın insanları tehlikeye atabilecek bir eylem.


Grupla sürdüğümü nereden çıkardın hocam. Tırmanış sonrası inişe geçeceğim rüzgarlığın fermuarini kapatmak için iki elimi kullanmam gerekiyor. Önceki Bianchi bisikletimde durmamak için üstümü değiştiriyordum ve bisiklet kontrol edilebiliyordu bu bisiklet edilemiyor.
 
İşinin ehli bir bisikletçi bul sen. Sele borusuna karbon gresi sürüp monte edeceksin. Kablo deliklerini matkapla genişleteceksin, halat kablonun içinde rahat gidip gelecek. 5 mm delik 6 mm matkap ucu ile genişletildiğinde iskelet patlamaz çatlamaz korkma. Gidon için ise 2 senaryo var.

- Sağ ve sol kabloların bollukları tamamen aynı ise, furş boşluğu çok bırakılmış, maşa fazla serbest demek.
- Maşa fazla serbest olmamasına rağmen, kabloların bolluğu aynı değil ve maşa az bol olan tarafa yatıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Özcan
Bir yıldır Bisan rc9500 kullanıyorum ve yukarıda bahsedilen sorunların hiç birini yaşamadım. Tabiki mekanik her bisiklette aynı değil, lokalde sorunlar çıkan model ya da bisiklet olabilir ama tüm bisanlar bu şekilde diyerek genellememek lazım. Beraber turladığım arkadaşımda da Bisan Mithra var ve o da 1 yıldır herhangi bir sorun yaşamadı ki şehir içi 30-40 km lik turlarımız da var 140-150 km turlarımızda var.
 
  • Beğen
Tepkiler: amasseia
Geri