Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisan RX Serisi görüşleriniz

Scudo
78 yazacaktım hocam nasıl olduysa 72 yazmışım. Kusura bakmayın. Boyumda 171
Komşu büyük alırsan sana düz yolda aerodinamik pozisyonda öne esneyebilmek haricinde bir avantajı yok. Küçük alırsan downhill, hillclimb her türlü yarıyor. Biraz sele borusunu uzatıyorsunuz sadece.
 
Arkadaşlar merhabalar bir yol bisikleti almaya karar verdim ama ne alacağım konusunda çok kararsızım aklımda 2 model var aralarında 2 bin tl var bisan rx9500 sora (modelini bilmiyorum 2020-2021 olabilir)
Bir diğeri carraro 052 carraro 2 bin tl daha pahalı ama tiagra set bisandan çekincem rx9300 soradayken jant sorunu olduğunu okudum, forumda kullanan bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim :)
 
Arkadaşlar merhabalar bir yol bisikleti almaya karar verdim ama ne alacağım konusunda çok kararsızım aklımda 2 model var aralarında 2 bin tl var bisan rx9500 sora (modelini bilmiyorum 2020-2021 olabilir)
Bir diğeri carraro 052 carraro 2 bin tl daha pahalı ama tiagra set bisandan çekincem rx9300 soradayken jant sorunu olduğunu okudum, forumda kullanan bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim :)

Eğer bütçeniz elveriyorsa Tiagra setli modeli tercih etmenizde fayda var. Carraro kadro ölçüleri konusunda daha başarılı bir firma, Bisandan aldığınız bisiklette kadro ölçüsünün beyan edilen ile pek alakası genelde olmuyor. İlk defa bisiklet alıyorsanız lütfen kadro ölçüsü olayını iyice araştırmadan almayınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mythshaman
Kadro ölçüsünde sıkıntı yok 54 kadro normalde 56 kadro alıcam ama carraro 12 kg tam aero olmamasından kaynaklı bi şüphem var sizce ne yapmalıyım bisanda karbon maşa var 10 kg ağırlığı var
 
Kadro ölçüsünde sıkıntı yok 54 kadro normalde 56 kadro alıcam ama carraro 12 kg tam aero olmamasından kaynaklı bi şüphem var sizce ne yapmalıyım bisanda karbon maşa var 10 kg ağırlığı var
Abi bu carrarolar çoğu modelde aynı şeyi yapıyor. Çoğu zaman ağırlığı açıklamıyorlar,yada diliyle dişi arasında 12 kg diyorlar. 2 kg yabana atılacak bir rakam değil yol bisikletinde. Tiagra setli Bisan grandtourlara da baktınız mı. O da vaktinin fiyat performans modeliydi.
 
Arkadaşlar merhabalar bir yol bisikleti almaya karar verdim ama ne alacağım konusunda çok kararsızım aklımda 2 model var aralarında 2 bin tl var bisan rx9500 sora (modelini bilmiyorum 2020-2021 olabilir)
Bir diğeri carraro 052 carraro 2 bin tl daha pahalı ama tiagra set bisandan çekincem rx9300 soradayken jant sorunu olduğunu okudum, forumda kullanan bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim :)
RX 9300 jant problemi, jant şeridini değiştirince düzeliyordu. Bence bu kafanızı karışıtırmasın, çok ufak bir sorun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Scyleia
Abi bu carrarolar çoğu modelde aynı şeyi yapıyor. Çoğu zaman ağırlığı açıklamıyorlar,yada diliyle dişi arasında 12 kg diyorlar. 2 kg yabana atılacak bir rakam değil yol bisikletinde. Tiagra setli Bisan grandtourlara da baktınız mı. O da vaktinin fiyat performans modeliydi.
O bütçemi aşıyor maalesef yine de teşekkürler
RX 9300 jant problemi, jant şeridini değiştirince düzeliyordu. Bence bu kafanızı karışıtırmasın, çok ufak bir sorun.
Tamamdır teşekkürler rx9500 de alexrims jant varmış kararımı bisandan yana kullanıcam aldığımda deneyimlerimi aktarmaya çalışıcam çok teşekkür ederim arkadaşlar :)
 
O bütçemi aşıyor maalesef yine de teşekkürler

Tamamdır teşekkürler rx9500 de alexrims jant varmış kararımı bisandan yana kullanıcam aldığımda deneyimlerimi aktarmaya çalışıcam çok teşekkür ederim arkadaşlar :)
Hocam öncelikle hayırlı olsun aldığınız bisiklet sizi üzmeyecek rakiplerine göre daha hafif ve daha amaca yönelik bir bisiklet (mesela cr042 aero tasarımlı olmasına rağmen arka jantla sele borusunun arasına kafam girer 😁 yada cavalier soranin jantları en az 2.5-3 kg gelir alüminyum aero jantlar çok saçma zaten)
Rx9500 soranın en büyük artıları karbon maşası ve amaca yönelik bir bisiklet olması
 
Hocam öncelikle hayırlı olsun aldığınız bisiklet sizi üzmeyecek rakiplerine göre daha hafif ve daha amaca yönelik bir bisiklet (mesela cr042 aero tasarımlı olmasına rağmen arka jantla sele borusunun arasına kafam girer 😁 yada cavalier soranin jantları en az 2.5-3 kg gelir alüminyum aero jantlar çok saçma zaten)
Rx9500 soranın en büyük artıları karbon maşası ve amaca yönelik bir bisiklet olması
Dezavantajı var mı bisikletin acaba bundan iyi sıfır bu fiyatlara varsa önerirseniz sevinirim
 
Geçen hafta "Bisan Mithra 105 Disc" modelini aldım. Arka jant (FSA Team 32 DB) göbeğinin fren diski oturan kısmında üretim kaynaklı sorun var. Fren diski (SM-RT70) kusursuz olmasına rağmen bariz yalpalamasına sebep oluyor. Bisikleti aldığım firma, gittiğim servis sorunun çözümü için Bisan'dan bir türlü net bir dönüş alamadılar.

- O jantta öyle bir sorun olması mümkün değil.
- Aldığı yer ile görüşsün.
- Sorunu siz çözemiyor musunuz?
- Disk eğridir.
- O jant stoğumuzda olmayabilir, bi bakalım döneriz (dönmüyorlar)

Şudur budur derken mevzu gereksiz uzadı. Şimdilik sabrediyorum. Sanırım ihale bende kalacak. Öyle olursa mevzuyu baştan sona yazıya döküp, gerekirse video çekip paylaşacağım...

Janta takılan kusursuz diskler yalpalıyor. Jant ile gelen disk ise başka janta takılırsa kusursuz dönüyor. Yani sorun kesinlikle göbekte. Milyonda bir ihtimal olsa gelir beni bulur zaten...

Göbekteki soruna dair benim iki olası tahminim var.
1- Jantı taşıyan rulmanlardan biri tam oturtulmadığı için hafif açılı duruyor. Akort bu şekilde yapıldığı için akortta sorun yok, disk yalpalıyor.
2- Göbeğin işlendiği CNC Center lock disk kısmını işlerken parçayı hatalı kavradığı için fren diskinin oturduğu yüzeyin mil eksenine açısı hafifçe hatalı.
 
Son düzenleme:
O bütçemi aşıyor maalesef yine de teşekkürler

Tamamdır teşekkürler rx9500 de alexrims jant varmış kararımı bisandan yana kullanıcam aldığımda deneyimlerimi aktarmaya çalışıcam çok teşekkür ederim arkadaşlar :)
9500 hidroform bir kadro gibi gözüküyor. O açıları başka türlü yapmaları pek mümkün değil. Getirileri hafif olması, sağlam olması. Size güzel bir temel olur, ileride belki teker setini yenilersiniz.
 
Geçen hafta "Bisan Mithra 105 Disc" modelini aldım. Arka jant (FSA Team 32 DB) göbeğinin fren diski oturan kısmında üretim kaynaklı sorun var. Fren diski (SM-RT70) kusursuz olmasına rağmen bariz yalpalamasına sebep oluyor. Bisikleti aldığım firma, gittiğim servis sorunun çözümü için Bisan'dan bir türlü net bir dönüş alamadılar.

- O jantta öyle bir sorun olması mümkün değil.
- Aldığı yer ile görüşsün.
- Sorunu siz çözemiyor musunuz?
- Disk eğridir.
- O jant stoğumuzda olmayabilir, bi bakalım döneriz (dönmüyorlar)

Şudur budur derken mevzu gereksiz uzadı. Şimdilik sabrediyorum. Sanırım ihale bende kalacak. Öyle olursa mevzuyu baştan sona yazıya döküp, gerekirse video çekip paylaşacağım...

Janta takılan kusursuz diskler yalpalıyor. Jant ile gelen disk ise başka janta takılırsa kusursuz dönüyor. Yani sorun kesinlikle göbekte. Milyonda bir ihtimal olsa gelir beni bulur zaten...

Göbekteki soruna dair benim iki olası tahminim var.
1- Jantı taşıyan rulmanlardan biri tam oturtulmadığı için hafif açılı duruyor. Akort bu şekilde yapıldığı için akortta sorun yok, disk yalpalıyor.
2- Göbeğin işlendiği CNC Center lock disk kısmını işlerken parçayı hatalı kavradığı için fren diskinin oturduğu yüzeyin mil eksenine açısı hafifçe hatalı.
Bisan grandtour satın aldım sayfasına bir göz atın hocam. Bazı arkadaşlar Bisanin yönetici kadrosundan numaralar ve Twitter adresleri paylaşmıştı. Sıkıntı yaşayan bazı arkadaşların sorunları o şekilde çözüldü. Sizde bir deneyin. Yada fırsat bulursanız başka bir mythrayi da inceleyin, aynı sorun var mı yok mu. Baktınız çözülmüyor iade yada değişim talep edin. Yokuş yaparlarsa da tüketici mahkemesine başvurun.
 
Geçen hafta "Bisan Mithra 105 Disc" modelini aldım. Arka jant (FSA Team 32 DB) göbeğinin fren diski oturan kısmında üretim kaynaklı sorun var. Fren diski (SM-RT70) kusursuz olmasına rağmen bariz yalpalamasına sebep oluyor. Bisikleti aldığım firma, gittiğim servis sorunun çözümü için Bisan'dan bir türlü net bir dönüş alamadılar.

- O jantta öyle bir sorun olması mümkün değil.
- Aldığı yer ile görüşsün.
- Sorunu siz çözemiyor musunuz?
- Disk eğridir.
- O jant stoğumuzda olmayabilir, bi bakalım döneriz (dönmüyorlar)

Şudur budur derken mevzu gereksiz uzadı. Şimdilik sabrediyorum. Sanırım ihale bende kalacak. Öyle olursa mevzuyu baştan sona yazıya döküp, gerekirse video çekip paylaşacağım...

Janta takılan kusursuz diskler yalpalıyor. Jant ile gelen disk ise başka janta takılırsa kusursuz dönüyor. Yani sorun kesinlikle göbekte. Milyonda bir ihtimal olsa gelir beni bulur zaten...

Göbekteki soruna dair benim iki olası tahminim var.
1- Jantı taşıyan rulmanlardan biri tam oturtulmadığı için hafif açılı duruyor. Akort bu şekilde yapıldığı için akortta sorun yok, disk yalpalıyor.
2- Göbeğin işlendiği CNC Center lock disk kısmını işlerken parçayı hatalı kavradığı için fren diskinin oturduğu yüzeyin mil eksenine açısı hafifçe hatalı.
Hiç sabretmeyin, önce güzel bi ültimatom epostası gönderin baktınız ses çıkmıyor yapıştırın tüketici hakem heyetine şikayeti.
 
Hiç sabretmeyin, önce güzel bi ültimatom epostası gönderin baktınız ses çıkmıyor yapıştırın tüketici hakem heyetine şikayeti.

Ürün fiyatı nedeniyle hakem heyetini aşıyor konu. Mahkemeye gidilmesi lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Şerif Feridun
Bende bu hafta bir RX8100 aldım şu anda gayet iyi gidiyor memnunum
 
Rx9400 sora sahibiyim. 10kg ağırlığı var. Ben aldığımda bisanın kendi jantları ve sora göbekleri kullanılmıştı. Kendi jantlarıyla pek havamız uyuşmadı, sürekli akor kaçıp düzelmiyordu vs... Shimano r501 jantlarından aldım. Şuan bisikletimden gayet memnunum. Bi 10.000km'yi devirdik.
 
Geçtiğimiz hafta bugün rx9100 aldım. Üstüne bir kez bile binmemişken bir sonraki günün öğlen saatlerinde durduğu yerde arka lastikten "pıss" sesi geldi ve lastik indi. İç lastiğin patladığına yordum ve aldığım yere götürdüm. Alalı daha 24 saat dolmamışken ve hiç kullanmamışken bu başıma geldiği için açıkçası biraz bisikletten soğudum ve korktum. Her ne kadar aldığım yer problem etmeyerek iç lastiği değiştirmiş olsa da "Kullanırken böyle şeyler başıma gelir mi? Gelirse ne sıklıkta gelir? Evden anlamlı bir miktar uzaklaştığımda gelirse ne yaparım?" tarzında sorularıma buraya getirin çözeriz tarzında doyurucu olmayan bir cevap alınca bisiklete binmeye de korktum. Kısacası 1 haftadır bisiklet yatıyor. Bu münferit bir problem midir? Kendi şanssızlığıma mı yormalıyım yoksa zırt pırt böyle şeylerin olması olası mıdır?
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Mursel239
Geçtiğimiz hafta bugün rx9100 aldım. Üstüne bir kez bile binmemişken bir sonraki günün öğlen saatlerinde durduğu yerde arka lastikten "pıss" sesi geldi ve lastik indi. İç lastiğin patladığına yordum ve aldığım yere götürdüm. Alalı daha 24 saat dolmamışken ve hiç kullanmamışken bu başıma geldiği için açıkçası biraz bisikletten soğudum ve korktum. Her ne kadar aldığım yer problem etmeyerek iç lastiği değiştirmiş olsa da "Kullanırken böyle şeyler başıma gelir mi? Gelirse ne sıklıkta gelir? Evden anlamlı bir miktar uzaklaştığımda gelirse ne yaparım?" tarzında sorularıma buraya getirin çözeriz tarzında doyurucu olmayan bir cevap alınca bisiklete binmeye de korktum. Kısacası 1 haftadır bisiklet yatıyor. Bu münferit bir problem midir? Kendi şanssızlığıma mı yormalıyım yoksa zırt pırt böyle şeylerin olması olası mıdır?


Yaşadığınız problem çok nadir insanın başına gelebilecek bir şey sıfır bir bisikletin iç lastiğinin kendi kendine patlaması diğer açıdan bisiklet lastiği patlağı meselesi bisiklet kullanan kişinin bir öğrenmesi gereken bir şey kimi yerine göre iç lastiği değiştirir kimi de yama yapar. Bisikletin yatması çok yanlış ve bisiklet bir arkadaş gibi onu tanımak ve anlamak süreç isteyen bir şey sürekli öğrenmek uğraş gerektirir.
 
Geri