Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisan RX Serisi görüşleriniz

Evet sevgili arkadaşlar,başıma gelen durumu sizinle paylaşmak istiyorum.Amacım burada Bisan'ı kötülemek değil,kendilerini hep övmüşümdür hatta ve bana yardımcı olacaklarını biliyorum/düşünüyorum.Şu an konuyu sizinle paylaşmak istiyorum,çünkü burası bisiklet forum.Konuya gelecek olur isek:
3 Haziran tarihinde Bisan Rx 9300 marka yol bisikletimi Bostancı Pedaltürk bisiklet mağazasına götürdüm.Sebebi ise bir gün rampayı çıkarken çat diye bir ses duymamdı. Pedaltürk'e gittiğimde çalışanlar bana büyük bir şans eseri gidonun elimde kalmadığını,büyük bir sorun atlattığımı,Pendik'ten Bostancı'ya bu şekilde gelmemin çok büyük bir şans olduğunu ,şaft borusunun kırılmış olduğunu belirttiler.Akabinde Bisan ile iletişime geçip 19 Haziran tarihinde gerekli parçayı temin ettiler ve başka ne gibi istekleri olduğumu sordular.Ben de akort ayarı yaptırmak istediğimi ancak onu yaptırana kadar akord ayarının da içinde bulunduğu bakım paketini tercih ettim.Az önce tarafıma gelen telefonda,bisikletin orta göbeğinden sesler geldiğini(bisiklet kullanırken bende duyuyordum bu sesi),açıp kontrol ettiklerinde kesinlikle bir fabrika montaj hatası olduğunu ve bunu tespit ettiklerini,bu fabrika montaj hatası sonucu dişlilerin yendiğini,büyük ihtimalle Bisan'ın yeni kadro göndereceklerini bildirdiler.Ancak yapı gereği maalesef hep bardağın boş tarafını gören bir kişi olduğum için bu durum aklımı kurcalıyor.Şöyle ki Bisan bu konuda benim hatalı olduğumu söyleyebilir mi,kullanıcı hatası diyip işin içinden çıkabilir mi?Bisikletimi Kasım 2020'de aldım,yani garantisi şu an devam ediyor. Tekrar ediyorum amacım kimseyi karalamak değil,şu an takdir edersiniz ki biraz gerginim o yüzden sizlerle bu durumu paylaşmak istedim.Teşekkürler
Aradan geçen 13 günlük zaman zarfında yaşananları paylaşmak istiyorum:
1-) 29 Haziran Salı tarihinde fabrikaya 45 dakika boyunca ulaşamadım,şikayet isimli site üzerinden kibar bir dille meramımı anlattım ve bana bir yetkilinin ulaşmasını istiyorum diye yazdım.2 dakika sonra telefonum çaldı.Bisikletimin 28 Haziran Pazartesi günü kendilerine ulaştığını,bugün üretim bölümüne verildiğini,orda hangi işlem uygunsa onun yapılacağını bana iletti konuştuğum bayan.O siteden de şikayetimi silmemi rica etti,elbette dedim sildim
2-)5 Temmuz Pazartesi yani bugün sabah 9'da mail attım,iletişim bilgilerimi istediler.Telefon numaramı yazdım,arayan olmadı.Tahmini 15-20 dakika sonra verdikleri cevapta:Bisikletimin gerekli bakım ve onarımının yapıldığını ve 1 Temmuz Perşembe günü bisikleti verdiğim bayiiye gönderildiğini yazdılar.Bayii ile görüşmemde de kendilerine bir bilgi verilmediğini söylediler
3-)Az önce fabrikaya tekrar ulaşıp Salı günü benimle konuşan hanımefendi ile görüştüm.Kendisi de aynı şeyleri iletti ve "Biz perşembe günü bisikletinizi kargoya verdik,kadroda herhangi bir problem yoktu.Sanırım orta göbek değişti,muhtemelen bu hafta size ulaşır" dedi

Yaşananları bu şekilde siz bisikletseverlerin bilgisine sunarım.Pek bir yorum yapmak istemiyorum şu anda,bisikletim gelsin inşallah sağ salim o zaman yorumumu yapacağım:).Sürecin bu şekilde olmasından ne memnunum ne değilim.Zira memnun değilim desem"Kardeşim adamlar bozuk olan parçaları değiştirmiş,adamlar sana niye 0 bisiklet yollasınlar burası aş evi mi,kadroda bir şey yokmuş işte,iletişime geçtiğinde hemen seninle ilgilenmişler daha napacaklar" diyenler;memnunum desem" yaz sezonunda 1 ay gibi bir süre bisikletinden ayrı kalıyorsun+garantisi süren bisiklette nasıl böyle hatalar olabiliyor.X bir yabancı marka olsa sana 0 bisiklet yollardı"diyenler olacaktır. Bakalım ilerleyen günler neler getirecek
 
Scudo
Aradan geçen 13 günlük zaman zarfında yaşananları paylaşmak istiyorum:
1-) 29 Haziran Salı tarihinde fabrikaya 45 dakika boyunca ulaşamadım,şikayet isimli site üzerinden kibar bir dille meramımı anlattım ve bana bir yetkilinin ulaşmasını istiyorum diye yazdım.2 dakika sonra telefonum çaldı.Bisikletimin 28 Haziran Pazartesi günü kendilerine ulaştığını,bugün üretim bölümüne verildiğini,orda hangi işlem uygunsa onun yapılacağını bana iletti konuştuğum bayan.O siteden de şikayetimi silmemi rica etti,elbette dedim sildim
2-)5 Temmuz Pazartesi yani bugün sabah 9'da mail attım,iletişim bilgilerimi istediler.Telefon numaramı yazdım,arayan olmadı.Tahmini 15-20 dakika sonra verdikleri cevapta:Bisikletimin gerekli bakım ve onarımının yapıldığını ve 1 Temmuz Perşembe günü bisikleti verdiğim bayiiye gönderildiğini yazdılar.Bayii ile görüşmem de kendilerine bir bilgi verilmediğini söylediler
3-)Az önce fabrikaya tekrar ulaşıp Salı günü benimle konuşan hanımefendi ile görüştüm.Kendisi de aynı şeyleri iletti ve "Biz perşembe günü bisikletinizi kargoya verdik,kadroda herhangi bir problem yoktu.Sanırım orta göbek değişti,muhtemelen bu hafta size ulaşır" dedi

Yaşananları bu şekilde siz bisikletseverlerin bilgisine sunarım.Pek bir yorum yapmak istemiyorum şu anda,bisikletim gelsin inşallah sağ salim o zaman yorumumu yapacağım:).Sürecin bu şekilde olmasından ne memnunum ne değilim.Zira memnun değilim desem"Kardeşim adamlar bozuk olan parçaları değiştirmiş,adamlar sana niye 0 bisiklet yollasınlar burası aş evi mi,kadroda bir şey yokmuş işte,iletişime geçtiğinde hemen seninle ilgilenmişler daha napacaklar" diyenler;memnunum desem" yaz sezonunda 1 ay gibi bir süre bisikletinden ayrı kalıyorsun+garantisi süren bisiklette nasıl böyle hatalar olabiliyor.X bir yabancı marka olsa sana 0 bisiklet yollardı"diyenler olacaktır. Bakalım ilerleyen günler neler getirecek
aynı durumdayım kardeşim. ne memnunum ne değilim. değilim fazla çünkü strava kayıtlarımdan ortada 100 km bile sürmedim artık çözsünlerde hiç önemli değil gibi bişey.
 
Aradan geçen 13 günlük zaman zarfında yaşananları paylaşmak istiyorum:
1-) 29 Haziran Salı tarihinde fabrikaya 45 dakika boyunca ulaşamadım,şikayet isimli site üzerinden kibar bir dille meramımı anlattım ve bana bir yetkilinin ulaşmasını istiyorum diye yazdım.2 dakika sonra telefonum çaldı.Bisikletimin 28 Haziran Pazartesi günü kendilerine ulaştığını,bugün üretim bölümüne verildiğini,orda hangi işlem uygunsa onun yapılacağını bana iletti konuştuğum bayan.O siteden de şikayetimi silmemi rica etti,elbette dedim sildim
2-)5 Temmuz Pazartesi yani bugün sabah 9'da mail attım,iletişim bilgilerimi istediler.Telefon numaramı yazdım,arayan olmadı.Tahmini 15-20 dakika sonra verdikleri cevapta:Bisikletimin gerekli bakım ve onarımının yapıldığını ve 1 Temmuz Perşembe günü bisikleti verdiğim bayiiye gönderildiğini yazdılar.Bayii ile görüşmemde de kendilerine bir bilgi verilmediğini söylediler
3-)Az önce fabrikaya tekrar ulaşıp Salı günü benimle konuşan hanımefendi ile görüştüm.Kendisi de aynı şeyleri iletti ve "Biz perşembe günü bisikletinizi kargoya verdik,kadroda herhangi bir problem yoktu.Sanırım orta göbek değişti,muhtemelen bu hafta size ulaşır" dedi

Yaşananları bu şekilde siz bisikletseverlerin bilgisine sunarım.Pek bir yorum yapmak istemiyorum şu anda,bisikletim gelsin inşallah sağ salim o zaman yorumumu yapacağım:).Sürecin bu şekilde olmasından ne memnunum ne değilim.Zira memnun değilim desem"Kardeşim adamlar bozuk olan parçaları değiştirmiş,adamlar sana niye 0 bisiklet yollasınlar burası aş evi mi,kadroda bir şey yokmuş işte,iletişime geçtiğinde hemen seninle ilgilenmişler daha napacaklar" diyenler;memnunum desem" yaz sezonunda 1 ay gibi bir süre bisikletinden ayrı kalıyorsun+garantisi süren bisiklette nasıl böyle hatalar olabiliyor.X bir yabancı marka olsa sana 0 bisiklet yollardı"diyenler olacaktır. Bakalım ilerleyen günler neler getirecek
umarım tez zamanda kavuşur sorunsuz biçimde kullanırsınız.
 
Aradan geçen 13 günlük zaman zarfında yaşananları paylaşmak istiyorum:
1-) 29 Haziran Salı tarihinde fabrikaya 45 dakika boyunca ulaşamadım,şikayet isimli site üzerinden kibar bir dille meramımı anlattım ve bana bir yetkilinin ulaşmasını istiyorum diye yazdım.2 dakika sonra telefonum çaldı.Bisikletimin 28 Haziran Pazartesi günü kendilerine ulaştığını,bugün üretim bölümüne verildiğini,orda hangi işlem uygunsa onun yapılacağını bana iletti konuştuğum bayan.O siteden de şikayetimi silmemi rica etti,elbette dedim sildim
2-)5 Temmuz Pazartesi yani bugün sabah 9'da mail attım,iletişim bilgilerimi istediler.Telefon numaramı yazdım,arayan olmadı.Tahmini 15-20 dakika sonra verdikleri cevapta:Bisikletimin gerekli bakım ve onarımının yapıldığını ve 1 Temmuz Perşembe günü bisikleti verdiğim bayiiye gönderildiğini yazdılar.Bayii ile görüşmemde de kendilerine bir bilgi verilmediğini söylediler
3-)Az önce fabrikaya tekrar ulaşıp Salı günü benimle konuşan hanımefendi ile görüştüm.Kendisi de aynı şeyleri iletti ve "Biz perşembe günü bisikletinizi kargoya verdik,kadroda herhangi bir problem yoktu.Sanırım orta göbek değişti,muhtemelen bu hafta size ulaşır" dedi

Yaşananları bu şekilde siz bisikletseverlerin bilgisine sunarım.Pek bir yorum yapmak istemiyorum şu anda,bisikletim gelsin inşallah sağ salim o zaman yorumumu yapacağım:).Sürecin bu şekilde olmasından ne memnunum ne değilim.Zira memnun değilim desem"Kardeşim adamlar bozuk olan parçaları değiştirmiş,adamlar sana niye 0 bisiklet yollasınlar burası aş evi mi,kadroda bir şey yokmuş işte,iletişime geçtiğinde hemen seninle ilgilenmişler daha napacaklar" diyenler;memnunum desem" yaz sezonunda 1 ay gibi bir süre bisikletinden ayrı kalıyorsun+garantisi süren bisiklette nasıl böyle hatalar olabiliyor.X bir yabancı marka olsa sana 0 bisiklet yollardı"diyenler olacaktır. Bakalım ilerleyen günler neler getirecek
Evet sevgili pedaldaşlar,değerli arkadaşlar
Sürecin sonuna mutlu bir şekilde gelmiş bulunuyoruz. Bisikletimi bugün saat 19.00 civarında teslim aldım. Bisikleti teslim ettiğim Bostancı Pedaltürk firması kadronun değiştiğini ,0 kadro verdiklerini söyledi Bisan'ın. İnanamayıp tekrar sorduğumda "evet evet sıfır kadro göndermişler"dedi. Sürecin en başından beni yanımda bulunan Pedaltürk'e ve 0 kadro gönderen Bisan'a çok teşekkür ederim. Bakım yaptırmak isteyen arkadaşlara kesinlikle tavsiye ediyorum Bostancı Pedaltürk firmasını. Titizlik ile bisikletimin tüm sorunları ile ilgilendi ve destek oldular. Bisan'a da güvenimi bosa çıkarmadığı ve beni mağdur etmediği için teşekkür ediyor,sözlerime son verirken bu şekilde sıkıntısı olan tüm bisiklet severlerin ve burada tanıştığım ve yine Bisan marka bisiklete sahip @fatihgocmez arkadaşımın da bir an önce bisikletine kavuşmasını canı gönülden diliyorum.
 
Evet sevgili pedaldaşlar,değerli arkadaşlar
Sürecin sonuna mutlu bir şekilde gelmiş bulunuyoruz. Bisikletimi bugün saat 19.00 civarında teslim aldım. Bisikleti teslim ettiğim Bostancı Pedaltürk firması kadronun değiştiğini ,0 kadro verdiklerini söyledi Bisan'ın. İnanamayıp tekrar sorduğumda "evet evet sıfır kadro göndermişler"dedi. Sürecin en başından beni yanımda bulunan Pedaltürk'e ve 0 kadro gönderen Bisan'a çok teşekkür ederim. Bakım yaptırmak isteyen arkadaşlara kesinlikle tavsiye ediyorum Bostancı Pedaltürk firmasını. Titizlik ile bisikletimin tüm sorunları ile ilgilendi ve destek oldular. Bisan'a da güvenimi bosa çıkarmadığı ve beni mağdur etmediği için teşekkür ediyor,sözlerime son verirken bu şekilde sıkıntısı olan tüm bisiklet severlerin ve burada tanıştığım ve yine Bisan marka bisiklete sahip @fatihgocmez arkadaşımın da bir an önce bisikletine kavuşmasını canı gönülden diliyorum.
hayırlı olsun. kadro garantisi 2 yıl değildir herhalde değil mi ? benim bisiklette dün öğlen saatlerinde fabrikaya ulaştı. umarım haftaya pazartesi salı elimde olur yoksa bayram sonuna kalır gibi :(
 
Herkese keyifli sürüşler dilerim.
Grand tour eco bakınıyordum ama malesef bisikleti bulmak mümkün değil.

Rx 9200 51 cm claris setli 3200 tl 2. El buldum.
boyum 170 iç bacak boyum 79 sanıyorum. Sizce bu bisiklet fiyatı nasıldır ve boyuma uyar mı. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmet1914
Herkese keyifli sürüşler dilerim.
Grand tour eco bakınıyordum ama malesef bisikleti bulmak mümkün değil.

Rx 9200 51 cm claris setli 3200 tl 2. El buldum.
boyum 170 iç bacak boyum 79 sanıyorum. Sizce bu bisiklet fiyatı nasıldır ve boyuma uyar mı. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. :)
Yol bisikletini ilk defa kullanacaksanız,yan yeni başlayacaksanız Claris set size yeter. Boyunuza göre 52 kadro ideal ancak Bisan'ın kadro boyu diğer bisikletlere göre bir tık fazla imiş.Örneğin 52 kadrosu diğer bisikletlerde 54 kadroya denk geliyormuş,bana bisikletçi böyle söylemişti.Eğer bu doğru ise bu bisiklet size uyar.Fiyatta pazarlık yapın biraz
 
  • Beğen
Tepkiler: Yeni_kullanıcı
@İsa DEMİRKOL hayırlı olsun,gidonun açısı biraz daha aşağı olmalı gibi,benim de ilk aldığımda böyleydi arkadaşlar beni uyardı sanki sizinki de öyle.Foto açısı yanıltmıyor ise beni, vites kolları falan çok yukarıda
 
  • Beğen
Tepkiler: Oklüzal Builder
@İsa DEMİRKOL hayırlı olsun,gidonun açısı biraz daha aşağı olmalı gibi,benim de ilk aldığımda böyleydi arkadaşlar beni uyardı sanki sizinki de öyle.Foto açısı yanıltmıyor ise beni, vites kolları falan çok yukarıda
Gidonda herhangi bir problem yok. Ağrılar ise alıştıkça geçecektir. Hayırlı olsun.
 
Yol bisikletini ilk defa kullanacaksanız,yan yeni başlayacaksanız Claris set size yeter. Boyunuza göre 52 kadro ideal ancak Bisan'ın kadro boyu diğer bisikletlere göre bir tık fazla imiş.Örneğin 52 kadrosu diğer bisikletlerde 54 kadroya denk geliyormuş,bana bisikletçi böyle söylemişti.Eğer bu doğru ise bu bisiklet size uyar.Fiyatta pazarlık yapın biraz
Bisiklet 0 gibi bir şey. Yine de biraz pazarlık yapmaya çalışacağım. Çok teşekkür ederim. :harika:
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmet1914
Yol bisikletini ilk defa kullanacaksanız,yan yeni başlayacaksanız Claris set size yeter. Boyunuza göre 52 kadro ideal ancak Bisan'ın kadro boyu diğer bisikletlere göre bir tık fazla imiş.Örneğin 52 kadrosu diğer bisikletlerde 54 kadroya denk geliyormuş,bana bisikletçi böyle söylemişti.Eğer bu doğru ise bu bisiklet size uyar.Fiyatta pazarlık yapın biraz
Hocam yönlendirmenizle bahsettiğim bisikleti aldım. 3000 tl ye aldım gerçekten sıfır gibiydi. Şuanda çok memnunum. Yaklaşık 20 km falan sürdüm. Yerde uçmak bence böyle bir şey olmalı.
 

Dosyalar

  • 1E4DDD0F-E652-4E13-971A-E598C8AF7ADD.jpeg
    1E4DDD0F-E652-4E13-971A-E598C8AF7ADD.jpeg
    72 KB · Okunma: 83
  • 8D6CECBE-80F8-4D60-B776-80E6E2D2ABAE.jpeg
    8D6CECBE-80F8-4D60-B776-80E6E2D2ABAE.jpeg
    98,4 KB · Okunma: 82
Benim daha önce bu konu altındaki mesajlarımı görenler olmuştur, sürekli jant kesiğinden müzdaribim, defalarca jant şeridini değiştirerek bu sorunu çözmeye çalışsak ise de çözemedik. Başım bu sorundan kurtulmayınca hem bisan ile hem bayim ile iletişime geçerek hatırladığım kadarıyla 29.06.2021 tarihinde jantları ayıplı mal kapsamında fabrikaya göndermek için bisikletçime teslim etmiştim. Jantlar kargo süresi dahil 2 hafta sonra tekrar geri elime ulaştı, fabrika sorunu çözdüklerini iletip aynı jantları bana geri gönderdiler. Ancak jantları aldım, bisiklete taktım, bisikleti 4 km kullandım (işe gidip geldim) ve kenara koydum, gece bisiklete baktığımda ön lastiğimin yine aynı şekilde patlamış ve çökmüş olduğunu gördüm, şu an bayiye ve bisana mail ile durumu bildirdim, arkadaşlar bu bisikleti aldığım için çok pişmanım sanırım tüketici mahkemesine başvurmak zorunda kalacağım. Gelişmeleri yazacağım.
 
Tüketici mahkemesi 3 ay sürüyor. Ben bi vites ayarı için 1 aydır bekliyorum nerdeyse kadro değişti geldi bisikletime kavuşamadım. Bisan pişmanlıktır.
 
Tüketici mahkemesi 3 ay sürüyor. Ben bi vites ayarı için 1 aydır bekliyorum nerdeyse kadro değişti geldi bisikletime kavuşamadım. Bisan pişmanlıktır.
Sen onunla uğraşıyorsun ben rx9300 aldım jant şeridi sorunu bile yaşamadım. Kader. Acaba şu jant şeridi yeterince hava basılmadığı için mi oluyor ben düzenli hava basıyorum. Ön 105 arka 110
 
Geri