ahmet1914
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 17 Mayıs 2018
- Mesaj
- 601
- Tepki
- 1.210
- Yaş
- 36
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Ahmet Y
- Başlangıç
- 2017—18
- Bisiklet
- Bisan
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Aradan geçen 13 günlük zaman zarfında yaşananları paylaşmak istiyorum:Evet sevgili arkadaşlar,başıma gelen durumu sizinle paylaşmak istiyorum.Amacım burada Bisan'ı kötülemek değil,kendilerini hep övmüşümdür hatta ve bana yardımcı olacaklarını biliyorum/düşünüyorum.Şu an konuyu sizinle paylaşmak istiyorum,çünkü burası bisiklet forum.Konuya gelecek olur isek:
3 Haziran tarihinde Bisan Rx 9300 marka yol bisikletimi Bostancı Pedaltürk bisiklet mağazasına götürdüm.Sebebi ise bir gün rampayı çıkarken çat diye bir ses duymamdı. Pedaltürk'e gittiğimde çalışanlar bana büyük bir şans eseri gidonun elimde kalmadığını,büyük bir sorun atlattığımı,Pendik'ten Bostancı'ya bu şekilde gelmemin çok büyük bir şans olduğunu ,şaft borusunun kırılmış olduğunu belirttiler.Akabinde Bisan ile iletişime geçip 19 Haziran tarihinde gerekli parçayı temin ettiler ve başka ne gibi istekleri olduğumu sordular.Ben de akort ayarı yaptırmak istediğimi ancak onu yaptırana kadar akord ayarının da içinde bulunduğu bakım paketini tercih ettim.Az önce tarafıma gelen telefonda,bisikletin orta göbeğinden sesler geldiğini(bisiklet kullanırken bende duyuyordum bu sesi),açıp kontrol ettiklerinde kesinlikle bir fabrika montaj hatası olduğunu ve bunu tespit ettiklerini,bu fabrika montaj hatası sonucu dişlilerin yendiğini,büyük ihtimalle Bisan'ın yeni kadro göndereceklerini bildirdiler.Ancak yapı gereği maalesef hep bardağın boş tarafını gören bir kişi olduğum için bu durum aklımı kurcalıyor.Şöyle ki Bisan bu konuda benim hatalı olduğumu söyleyebilir mi,kullanıcı hatası diyip işin içinden çıkabilir mi?Bisikletimi Kasım 2020'de aldım,yani garantisi şu an devam ediyor. Tekrar ediyorum amacım kimseyi karalamak değil,şu an takdir edersiniz ki biraz gerginim o yüzden sizlerle bu durumu paylaşmak istedim.Teşekkürler
1-) 29 Haziran Salı tarihinde fabrikaya 45 dakika boyunca ulaşamadım,şikayet isimli site üzerinden kibar bir dille meramımı anlattım ve bana bir yetkilinin ulaşmasını istiyorum diye yazdım.2 dakika sonra telefonum çaldı.Bisikletimin 28 Haziran Pazartesi günü kendilerine ulaştığını,bugün üretim bölümüne verildiğini,orda hangi işlem uygunsa onun yapılacağını bana iletti konuştuğum bayan.O siteden de şikayetimi silmemi rica etti,elbette dedim sildim
2-)5 Temmuz Pazartesi yani bugün sabah 9'da mail attım,iletişim bilgilerimi istediler.Telefon numaramı yazdım,arayan olmadı.Tahmini 15-20 dakika sonra verdikleri cevapta:Bisikletimin gerekli bakım ve onarımının yapıldığını ve 1 Temmuz Perşembe günü bisikleti verdiğim bayiiye gönderildiğini yazdılar.Bayii ile görüşmemde de kendilerine bir bilgi verilmediğini söylediler
3-)Az önce fabrikaya tekrar ulaşıp Salı günü benimle konuşan hanımefendi ile görüştüm.Kendisi de aynı şeyleri iletti ve "Biz perşembe günü bisikletinizi kargoya verdik,kadroda herhangi bir problem yoktu.Sanırım orta göbek değişti,muhtemelen bu hafta size ulaşır" dedi
Yaşananları bu şekilde siz bisikletseverlerin bilgisine sunarım.Pek bir yorum yapmak istemiyorum şu anda,bisikletim gelsin inşallah sağ salim o zaman yorumumu yapacağım.Sürecin bu şekilde olmasından ne memnunum ne değilim.Zira memnun değilim desem"Kardeşim adamlar bozuk olan parçaları değiştirmiş,adamlar sana niye 0 bisiklet yollasınlar burası aş evi mi,kadroda bir şey yokmuş işte,iletişime geçtiğinde hemen seninle ilgilenmişler daha napacaklar" diyenler;memnunum desem" yaz sezonunda 1 ay gibi bir süre bisikletinden ayrı kalıyorsun+garantisi süren bisiklette nasıl böyle hatalar olabiliyor.X bir yabancı marka olsa sana 0 bisiklet yollardı"diyenler olacaktır. Bakalım ilerleyen günler neler getirecek