M.İhsan
Love Mountains!
- Kayıt
- 3 Şubat 2019
- Mesaj
- 1.255
- Tepki
- 3.902
- Yaş
- 24
- Şehir
- Konya
- İsim
- Muhammed İhsan
- Başlangıç
- 2008—09
- Bisiklet
- Whistle
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
abo zevkler ve renkler tartışılmazKatılmıyorum. Zevk meselesi Grand Tour'u eve sokmam
Şaft borusunu Bisan size ücretsiz gönderdiyse kadroyu da ücrets,z gönderecektir.Evet sevgili arkadaşlar,başıma gelen durumu sizinle paylaşmak istiyorum.Amacım burada Bisan'ı kötülemek değil,kendilerini hep övmüşümdür hatta ve bana yardımcı olacaklarını biliyorum/düşünüyorum.Şu an konuyu sizinle paylaşmak istiyorum,çünkü burası bisiklet forum.Konuya gelecek olur isek:
3 Haziran tarihinde Bisan Rx 9300 marka yol bisikletimi Bostancı Pedaltürk bisiklet mağazasına götürdüm.Sebebi ise bir gün rampayı çıkarken çat diye bir ses duymamdı. Pedaltürk'e gittiğimde çalışanlar bana büyük bir şans eseri gidonun elimde kalmadığını,büyük bir sorun atlattığımı,Pendik'ten Bostancı'ya bu şekilde gelmemin çok büyük bir şans olduğunu ,şaft borusunun kırıldığını belirttiler.Akabinde Bisan ile iletişime geçip 19 Haziran tarihinde gerekli parçayı temin ettiler ve başka ne gibi istekleri olduğumu sordular.Ben de akort ayarı yaptırmak istediğimi ancak onu yaptırana kadar akord ayarının da içinde bulunduğu bakım paketini tercih ettim.Az önce tarafıma gelen telefonda,bisikletin orta göbeğinden sesler geldiğini(bisiklet kullanırken bende duyuyordum bu sesi),açıp kontrol ettiklerinde kesinlikle bir montaj hatası olduğunu ve bunu tespit ettiklerini,bu montaj hatası sonucu dişlilerin yendiğini,büyük ihtimalle Bisan'ın yeni kadro göndereceklerini bildirdiler.Ancak yapı gereği maalesef hep bardağın boş tarafını gören bir kişi olduğum için bu durum aklımı kurcalıyor.Şöyle ki Bisan bu konuda benim hatalı olduğumu söyleyebilir mi,kullanıcı hatası diyip işin içinden çıkabilir mi?Bisikletimi Kasım 2020'de aldım,yani garantisi şu an devam ediyor. Tekrar ediyorum amacım kimseyi karalamak değil,şu an takdir edersiniz ki biraz gerginim o yüzden sizlerle bu durumu paylaşmak istedim.Teşekkürler
valla kardeşim ne kadar sevsekte bisanı ben daha ilk aydan böyle bir sıkıntı çekeceksem gider carraro alırım 500 daha verip. o kadar borca harca girdik.Evet sevgili arkadaşlar,başıma gelen durumu sizinle paylaşmak istiyorum.Amacım burada Bisan'ı kötülemek değil,kendilerini hep övmüşümdür hatta ve bana yardımcı olacaklarını biliyorum/düşünüyorum.Şu an konuyu sizinle paylaşmak istiyorum,çünkü burası bisiklet forum.Konuya gelecek olur isek:
3 Haziran tarihinde Bisan Rx 9300 marka yol bisikletimi Bostancı Pedaltürk bisiklet mağazasına götürdüm.Sebebi ise bir gün rampayı çıkarken çat diye bir ses duymamdı. Pedaltürk'e gittiğimde çalışanlar bana büyük bir şans eseri gidonun elimde kalmadığını,büyük bir sorun atlattığımı,Pendik'ten Bostancı'ya bu şekilde gelmemin çok büyük bir şans olduğunu ,şaft borusunun kırıldığını belirttiler.Akabinde Bisan ile iletişime geçip 19 Haziran tarihinde gerekli parçayı temin ettiler ve başka ne gibi istekleri olduğumu sordular.Ben de akort ayarı yaptırmak istediğimi ancak onu yaptırana kadar akord ayarının da içinde bulunduğu bakım paketini tercih ettim.Az önce tarafıma gelen telefonda,bisikletin orta göbeğinden sesler geldiğini(bisiklet kullanırken bende duyuyordum bu sesi),açıp kontrol ettiklerinde kesinlikle bir montaj hatası olduğunu ve bunu tespit ettiklerini,bu montaj hatası sonucu dişlilerin yendiğini,büyük ihtimalle Bisan'ın yeni kadro göndereceklerini bildirdiler.Ancak yapı gereği maalesef hep bardağın boş tarafını gören bir kişi olduğum için bu durum aklımı kurcalıyor.Şöyle ki Bisan bu konuda benim hatalı olduğumu söyleyebilir mi,kullanıcı hatası diyip işin içinden çıkabilir mi?Bisikletimi Kasım 2020'de aldım,yani garantisi şu an devam ediyor. Tekrar ediyorum amacım kimseyi karalamak değil,şu an takdir edersiniz ki biraz gerginim o yüzden sizlerle bu durumu paylaşmak istedim.Teşekkürler
Carraro da aynı sıkıntıyı yaşamıyacağımızın garantisi yok ne yazık ki. Bu işler biraz kısmet şans işi. Burada montaj yapılan ürünlerde ne yazık ki kalite kontrol pek göz önünde bulundurulmuyor. Akşam montör arkadaş yengeyle kavga ettiyse vay halimize.valla kardeşim ne kadar sevsekte bisanı ben daha ilk aydan böyle bir sıkıntı çekeceksem gider carraro alırım 500 daha verip. o kadar borca harca girdik.
haklısınız hocam valla basıcan parayı giant tcr alıcan sizin gibi veya specialized alacağız. daha adını bile yazamıyoruz bizCarraro da aynı sıkıntıyı yaşamıyacağımızın garantisi yok ne yazık ki. Bu işler biraz kısmet şans işi. Burada montaj yapılan ürünlerde ne yazık ki kalite kontrol pek göz önünde bulundurulmuyor. Akşam montör arkadaş yengeyle kavga ettiyse vay halimize.
inşallah Şampiyon Murat bey gelsin bakalım demiş büyük bi problem yoktur.@fatihgocmez böyle sıkıntılar maalesef her bisiklette ve marka da olabiliyor,gönül ister ki hiç olmasa.Umarım sizin süreç de sıkıntısız ve hızlı olur
Hocam geçmiş olsun. İnşallah en kısa sürede işiniz hallolur. Bende rx9300 kullanıyorum. Merak ettiğim konu şaft borusu kırılmadan önce gidon ve şaft borusu kısmından (o bölgelerden) sesler duyuyor muydunuz ?Evet sevgili arkadaşlar,başıma gelen durumu sizinle paylaşmak istiyorum.Amacım burada Bisan'ı kötülemek değil,kendilerini hep övmüşümdür hatta ve bana yardımcı olacaklarını biliyorum/düşünüyorum.Şu an konuyu sizinle paylaşmak istiyorum,çünkü burası bisiklet forum.Konuya gelecek olur isek:
3 Haziran tarihinde Bisan Rx 9300 marka yol bisikletimi Bostancı Pedaltürk bisiklet mağazasına götürdüm.Sebebi ise bir gün rampayı çıkarken çat diye bir ses duymamdı. Pedaltürk'e gittiğimde çalışanlar bana büyük bir şans eseri gidonun elimde kalmadığını,büyük bir sorun atlattığımı,Pendik'ten Bostancı'ya bu şekilde gelmemin çok büyük bir şans olduğunu ,şaft borusunun kırılmış olduğunu belirttiler.Akabinde Bisan ile iletişime geçip 19 Haziran tarihinde gerekli parçayı temin ettiler ve başka ne gibi istekleri olduğumu sordular.Ben de akort ayarı yaptırmak istediğimi ancak onu yaptırana kadar akord ayarının da içinde bulunduğu bakım paketini tercih ettim.Az önce tarafıma gelen telefonda,bisikletin orta göbeğinden sesler geldiğini(bisiklet kullanırken bende duyuyordum bu sesi),açıp kontrol ettiklerinde kesinlikle bir fabrika montaj hatası olduğunu ve bunu tespit ettiklerini,bu fabrika montaj hatası sonucu dişlilerin yendiğini,büyük ihtimalle Bisan'ın yeni kadro göndereceklerini bildirdiler.Ancak yapı gereği maalesef hep bardağın boş tarafını gören bir kişi olduğum için bu durum aklımı kurcalıyor.Şöyle ki Bisan bu konuda benim hatalı olduğumu söyleyebilir mi,kullanıcı hatası diyip işin içinden çıkabilir mi?Bisikletimi Kasım 2020'de aldım,yani garantisi şu an devam ediyor. Tekrar ediyorum amacım kimseyi karalamak değil,şu an takdir edersiniz ki biraz gerginim o yüzden sizlerle bu durumu paylaşmak istedim.Teşekkürler
Teşekkür ederim,gidon ve şaft borusu kısmından değil ancak aynakolun olduğu bölgeden kesinlikle bir ses duyuyordumHocam geçmiş olsun. İnşallah en kısa sürede işiniz hallolur. Bende rx9300 kullanıyorum. Merak ettiğim konu şaft borusu kırılmadan önce gidon ve şaft borusu kısmından (o bölgelerden) sesler duyuyor muydunuz ?
Öncelikle geçmiş olsun. Yerli , gelişim göstermekte olduğuna inandığım ve eski kullanıcısı olduğum bir markadır bisan. Eğer benim gibi pimpirikli bir insan sanız bisiklette gelen sesler vs ciddi manada soğutabiliyor insanı ki bende eski bisikletimde aynı ses problemlerini yaşadım ve sağolsun aldığım yerdeki ki arkadaşlar sorunu fabrikaya bırakmadan yeni bir kadro verdiler ve mağduriyetim uzun sürmedi.Evet sevgili arkadaşlar,başıma gelen durumu sizinle paylaşmak istiyorum.Amacım burada Bisan'ı kötülemek değil,kendilerini hep övmüşümdür hatta ve bana yardımcı olacaklarını biliyorum/düşünüyorum.Şu an konuyu sizinle paylaşmak istiyorum,çünkü burası bisiklet forum.Konuya gelecek olur isek:
3 Haziran tarihinde Bisan Rx 9300 marka yol bisikletimi Bostancı Pedaltürk bisiklet mağazasına götürdüm.Sebebi ise bir gün rampayı çıkarken çat diye bir ses duymamdı. Pedaltürk'e gittiğimde çalışanlar bana büyük bir şans eseri gidonun elimde kalmadığını,büyük bir sorun atlattığımı,Pendik'ten Bostancı'ya bu şekilde gelmemin çok büyük bir şans olduğunu ,şaft borusunun kırılmış olduğunu belirttiler.Akabinde Bisan ile iletişime geçip 19 Haziran tarihinde gerekli parçayı temin ettiler ve başka ne gibi istekleri olduğumu sordular.Ben de akort ayarı yaptırmak istediğimi ancak onu yaptırana kadar akord ayarının da içinde bulunduğu bakım paketini tercih ettim.Az önce tarafıma gelen telefonda,bisikletin orta göbeğinden sesler geldiğini(bisiklet kullanırken bende duyuyordum bu sesi),açıp kontrol ettiklerinde kesinlikle bir fabrika montaj hatası olduğunu ve bunu tespit ettiklerini,bu fabrika montaj hatası sonucu dişlilerin yendiğini,büyük ihtimalle Bisan'ın yeni kadro göndereceklerini bildirdiler.Ancak yapı gereği maalesef hep bardağın boş tarafını gören bir kişi olduğum için bu durum aklımı kurcalıyor.Şöyle ki Bisan bu konuda benim hatalı olduğumu söyleyebilir mi,kullanıcı hatası diyip işin içinden çıkabilir mi?Bisikletimi Kasım 2020'de aldım,yani garantisi şu an devam ediyor. Tekrar ediyorum amacım kimseyi karalamak değil,şu an takdir edersiniz ki biraz gerginim o yüzden sizlerle bu durumu paylaşmak istedim.Teşekkürler
ki zamanında bizzat aynı düşünceyle kendi kendime söylenmiştim.valla kardeşim ne kadar sevsekte bisanı ben daha ilk aydan böyle bir sıkıntı çekeceksem gider carraro alırım 500 daha verip. o kadar borca harca girdik.
İmkanın var ise jant şeridi al direk,bırak elektrik bandını falan yüksek basınç basan el pompaları var internette bulunabilir veya kullanan arkadaşlar yazacaktır,ama ben uğraşmak istemedim,ayaklı pompa aldım. Alınca resmini at,biz de görelim ,hayırlı olsun dileklerimizi sunalımAbiler 1 yıl sonra gece gündüz onu düşünüp ders çalışırlen hayalini kurduğum bisikleti yarın alıyorum inşallah. Rx 9300. İlk alımda ne yapmam lazım önerebileceğiniz bir şey var mı? Jant şeridi direkt alayım mı yoksa ilk elektrik bandı çektireyim mi? Bir de el pompası ile yüksek basınçlar basılabilir mi lastiğe ?
Şimdiden hayırlı olsun, kazasız belasız kullan Kadroyu iyi incele, üretim hatası veya taşıma hatası olmasın, parçaları iyi incele sitedeki bilgilere uyuyor mu onlara bak, kadro numarasını kontrol et. Sonra da güle güle kullanAbiler 1 yıl sonra gece gündüz onu düşünüp ders çalışırlen hayalini kurduğum bisikleti yarın alıyorum inşallah. Rx 9300. İlk alımda ne yapmam lazım önerebileceğiniz bir şey var mı? Jant şeridi direkt alayım mı yoksa ilk elektrik bandı çektireyim mi? Bir de el pompası ile yüksek basınçlar basılabilir mi lastiğe ?
kadro numarası bisikletin altında yazıyordu değil mi?Şimdiden hayırlı olsun, kazasız belasız kullan Kadroyu iyi incele, üretim hatası veya taşıma hatası olmasın, parçaları iyi incele sitedeki bilgilere uyuyor mu onlara bak, kadro numarasını kontrol et. Sonra da güle güle kullan
Evet, orta göbeğin altında kadroda yazıyor. Size verilecek garanti belgesindeki numaralarla aynı olsun. Normalde çok dikkat edilen şeyler değil ama çok çakallıklar gördüm esnaflar tarafında o yüzden yazdımkadro numarası bisikletin altında yazıyordu değil mi?