Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisiklet Kazaları

Geçmiş olsun... Sana birşey olmamasına sevindim...
 
Scudo
@Muhammet Ağrı büyük geçmiş olsun... hem size bir şey olmamasına seviniyorum , diğer yandan öküz sürücülere de öyle sinirleniyorum ki ! Eğitimsiz , vurdumduymaz , kendinden başkasına öncelik vermez tipler her yerde oksijen israfında bulunuyor özellikle ülkemizde bolca. Kaza veya gerçekten bilmeden olanlara lafım yok. Ama göre göre yapanların ... (bu kısmı istediğimiz gibi dolduruyoruz kafamızdan) !!

Umuyorum ki fazlasıyla geri alırsınız da bunlara bir ders olur ama işte durduk yere can sıkıntısı , uğraş , tedavi vs.

Dediklerinize tamamen katılıyorum , yarışmak değil de , güvenli gitmek en önemlisi..
 
@Muhammet Ağrı çok geçmiş olsun. Size ciddi bir zarar gelmemesi çok iyi. İnşaallah maddi zararınızı da karşılar karşı taraf.
 
Karayolları Trafik Kanunu Madde 56.4.e
Taşıt yolunun dar olduğu yerlerde aksini gösteren bir trafik işareti yoksa, motorsuz araçla-
rı kullananlar motorlu araçlara otomobil, minibüs, kamyonet, otobüs, kamyon arazi taşıtı, lastik
tekerlekli traktör, iş makineleri, yazılış sırasına göre kendisinden öncekilere geçiş kolaylığı sağ-
lamak zorundadırlar.
Karayolları Trafik Kanunu Madde 57.c
c) Kavşak kollarının trafik yoğunluğu bakımından farklı oldukları işaretlerle belirlenmemiş ise;
1. Motorsuz araç sürücüleri motorlu araçlara,
2. Motorlu araçlardan soldaki sağdan gelen araca,
Geçiş hakkını vermek zorundadırlar.
@Muhammet Ağrı Çok geçmiş olsun. Mahkeme muhtemelen sizi arabulucuya gönderir. Karşı taraf kendinin kusurlu olduğunu söyleyip mahkemeyle uğraşmamak için anlaşmayı kabul ederse bir miktar tazminat öder. Ama bu iki maddeleri söyleyip sizin kusurlu olduğunuzu savunursa, tazminat alabileceğini sanmıyorum.
Trafikte bisiklet, motosiklet kullandığımız zaman haklı olmak çok önemli bişey değil. Öldükten, biyerlerimiz kırıldıktan sonra haklı olsak neye yarar. Çok dikkatli olmamız lazım

Öncelikle herkese teşekkür ederim.

Olay levha ile belirtilmiş anayol tali yol kavşağında oluyor. Yol benim arkadaşlar. Bu kesin bilgi..
IMG-20210314-WA0003.jpg

Screenshot_20210314_201138.jpg
 
@Muhammet Ağrı abi bisikletin son durumu ne fotoğrafı yok mu 😔
Valla hiç fotoğrafını çekmek gelmedi içimden üst boruda lif atması var yokladım kırık değil ama güvenip binilmez üzüldüm tabi severek almıştım.

Sele kırık specialized Power Arc Expert çok beğenmemiştim kırılmasına pek üzülmedim

Giddonda görünür bir şey yok ama Sdi kollar yamulmuş içten bir şey olduysa bilmiyorum
 
Valla hiç fotoğrafını çekmek gelmedi içimden üst boruda lif atması var yokladım kırık değil ama güvenip binilmez üzüldüm tabi severek almıştım.

Sele kırık specialized Power Arc Expert çok beğenmemiştim kırılmasına pek üzülmedim

Giddonda görünür bir şey yok ama Sdi kollar yamulmuş içten bir şey olduysa bilmiyorum
Karbon tamiri yapan bir iki yer vardı hatırladığım kadarıyla. Bir sor sorustur hocam.
 
Hepiniz çok sağolun. Hiç yaşamak istemeyeceğimiz bir olay ama oluyor inşallah tekrar etmez kimsenin başına böyle şeyler gelmez ben çok hafif atlattım. Kırık yok, en büyük darbeyi sol kaval kemiğime almışım yumuşak doku hasarı var çeşitli yerlerimde sırıklar ellerimde deri kalkmaları yüzümde sıyrık vs...
3 gün istirahat verdi doktor.. yani ciddi bir sıkıntım yok.

Sağlık her şeyden önemli tabi.
Ben olayı anlatayım sabahın 5 i uyandım uyku tutmuyor.

Olayın kamera kaydı da var ama şuan onunla uğraşmak istemiyorum kısaca anlatayım.

Mehmet abilerle gittiğimiz İncesu ilçesinde çorbalarımızı içtikten sonra müsaade isteyip çıktım benim hemen Kayseri'ye dönmem gerekiyordu çok detaya girmeyelim. Ortalama 30 hedefleyip düştüm yola 32 ortalama ile Kayseri girişindeki Boğazköprü bölgesine geldim sağ ön çaprazımdan esen rüzgar karşıma geçti hızım yavaşladı. Trafik açısından Daha sakin olacağını düşündüğüm kanal yoluna girdim. 30 un altına düşmemeye gayret ettim ama rüzgar nedeniyle şehir hastanesine geldiğimde ortalama hızım 30.2 gibi olmuştu (arkadaşlar bunları neden anlatıyorsun diye soracaksınız... kaza hakkında önemli detaylar bence.) biraz daha hızlı daha hızlı derken garmin ile birlikte açtığım kol saatim sürekli yüksek nabız uyarısı veriyordu. Garmin nabız verisi sıkıntılı olduğundan saatimi de açmıştım.
Kaza mahalline yaklaştığında hızımı 30.5 civarına tekrar çıkarmıştım. Eve son 1 km.

Bölünmüş yol ortasından kanal geçiyor. Karşıdan gelen araçların dönüşleri için ara ara kanala köprüler yapılmış bunlardan birinin üstünde karşıya geçmek için bekleyen 2 araç var benim önümden bir araç geçti o aracın geçmesini bekleyen bu araçlar beni beklemeden yola çıktılar. Yol benim hakkım.... hakkım olanı almak için el işareti ile durdurmak istedim bana yakın olan durdu diğeri beklemedi bağırdım ama durmadı artık çok yaklaşmıştık ve ben o araca çarptım. Hızım takriben 28-30 arasıydı.

Kafamı nereye vurdum bilmiyorum ama vurdum bir yere...
Yere düştüğümde kalabalık toplandı hepsinden Allah razı olsun yardımcı olmaya çalıştılar. Şoför inmiş beni görmediğini falan söylemiş çevredekiler görseydin bu kaza olmazdı diye adama yüklenmişler. Bunların hepsini kamera kaydından izledim. Ben yerde iyi olduğumu kırılan bir yerim olabileceğini söylüyorum ama rüya gibi hatırlıyorum olayı polis, ambulans geldi hastaneye götürdüler.

Güzel başlayan gün berbat bir şekilde bitti ama Allah beterinden korusun bugün başka şeylerde konuşuyor olabilirdiniz.



Arkadaş haklı ben hayattayım çünkü kafamda kask vardı gerçi kask olması da yetmiyor bazen.... tüm kaza ile hayatını kaybedenlere Allahtan rahmet diliyorum.

Bisiklet çok güzel bir spor ama kullanırken dikkat edelim stravadaki ortalama bir yerlere yetişmek için hızlı gitmek hepsi boş önce kendi güvenliğiniz olsun. ben hakkım olan yolu kullanmak istedim ama müsaade etmiyorlar. eğitimsizlik deyin görgüsüzlük deyin dikkatsizlik deyin ne derseniz deyin ama 1000 kere hakkınızı alsanız da bir kere o hakkı size vermezlerse böyle bir kaza ile karşılaşıyorsunuz.

Başka bir Bisikletim var hayat devam ediyor yine süreceğiz ama tarzımda değişiklik olacak tabi... Acı tecrübeler....

herkese Sağlıklı günler diliyorum.
Muhammet bey Çok geçmiş Olsun. Allah beterinden korusun
 
@Mustaac @TeamO2.cc arkadaşlar kadroyu kullanmayı düşünmüyorum ofisimde dekor olacak 👍
Geçmiş olsun dilekleri için tekrar teşekkür ederim.

Olay yerine gelen trafik ekiplerinin tuttuğu tutanağa ulaştık bugün.
Sürücünün kendisine hitap eden "Dur" levhasına uymadığı bisikletlinin ise kural ihlalinde bulunmadığı görüşündeyiz yazmışlar %100 şoför kusurlu yani.
Keşke ben dursaydım da o geçseydi videoyu paylaşırım şu olaylar bi geçsin @mehmetsunu ağabeyime gönderdim WhatsApp tan.

Dün gece virbedit ile analizini yaptım. Kavşağa yaklaşık 100m kala hızımı 20 km/h ye düşürüyorum çarpışma da 12 km/h ile oluyor. Biz bazı şeyleri artık otomatik yapıyoruz galiba.. ben bodoslama girdiğimi düşünüyordum halbuki.
 
@Muhammet Ağrı Ben de yazın sonucu çok ağır olabilecek bir kazadan bir kaç asfalt yanığıyla kurtulmuştum. Yokuş aşağı 80 km/h hızım olduğunu hatırlıyorum. Daha sonrasında önüme ani viraj çıktığı için frene bastığımı hatırlıyorum. Daha sonrasında hatırladığım şey çakılın üstünde yüzüstü sürüklendiğim... Daha sonrasında da kendimi ayakta buldum zaten. Strava kaydından incelediğim kadarıyla hızımı 40 a kadar düşürmüşüm. Tabii telefon yokuş aşağı sürüklendiği için büyük ihtimal bu benim hızım değil. Bir yandan da diyorum yerde 50 60 ile sürükleseydim duramazdım veya sağ çıkamazdım oradan diyorum. Yani buradan çıkarmamız gereken sonuç kaza anında bilinç tamamen olmasa da kısmen kayboluyor. Çok kötü bir psikolojisi var. Üzerinden 8 ay geçmesine rağmen dün gibi hatırlıyorum. Allah kimseye hasarlı kazalar vermesin. Kaza oluyor bir şekilde yapacak bir şey yok ama en hasarsızı olsun olacaksa da.

Ayrıca herhangi bir sağlık probleminizin olmadığına çok sevindim. Varsın gitsin çirkin Montello parçalansın ama cana bir zarar gelmesin.
 
@Muhammet Ağrı Ben de yazın sonucu çok ağır olabilecek bir kazadan bir kaç asfalt yanığıyla kurtulmuştum. Yokuş aşağı 80 km/h hızım olduğunu hatırlıyorum. Daha sonrasında önüme ani viraj çıktığı için frene bastığımı hatırlıyorum. Daha sonrasında hatırladığım şey çakılın üstünde yüzüstü sürüklendiğim... Daha sonrasında da kendimi ayakta buldum zaten. Strava kaydından incelediğim kadarıyla hızımı 40 a kadar düşürmüşüm. Tabii telefon yokuş aşağı sürüklendiği için büyük ihtimal bu benim hızım değil. Bir yandan da diyorum yerde 50 60 ile sürükleseydim duramazdım veya sağ çıkamazdım oradan diyorum. Yani buradan çıkarmamız gereken sonuç kaza anında bilinç tamamen olmasa da kısmen kayboluyor. Çok kötü bir psikolojisi var. Üzerinden 8 ay geçmesine rağmen dün gibi hatırlıyorum. Allah kimseye hasarlı kazalar vermesin. Kaza oluyor bir şekilde yapacak bir şey yok ama en hasarsızı olsun olacaksa da.

Ayrıca herhangi bir sağlık probleminizin olmadığına çok sevindim. Varsın gitsin çirkin Montello parçalansın ama cana bir zarar gelmesin.
Kaza sonrası bilinç kaybının dereceleri olduğunu videoları izlerken daha net gördüm yavaş yavaş açılıyor kalabalığa kendimdeyim dediğimde rüyada gibiydim bilincim yavaş yavaş açılıyor diyorum 2 dk sonra gelen ekibe kazayı nasıl yaptım hatırlamıyorum diyorum yaşımı soruyorlar hesaplayamıyorum 80 doğumlu olduğumu söylüyorum 🙄
Allah kimsenin başına vermesin sıkıntı olmayınca gülebiliyoruz halimize dünya işte ne zaman ne olacağı belli değil. Kaza yapınca sıramı savdım da yok bu 3. Benim
 
@Mustaac @TeamO2.cc arkadaşlar kadroyu kullanmayı düşünmüyorum ofisimde dekor olacak 👍
Geçmiş olsun dilekleri için tekrar teşekkür ederim.

Olay yerine gelen trafik ekiplerinin tuttuğu tutanağa ulaştık bugün.
Sürücünün kendisine hitap eden "Dur" levhasına uymadığı bisikletlinin ise kural ihlalinde bulunmadığı görüşündeyiz yazmışlar %100 şoför kusurlu yani.
Keşke ben dursaydım da o geçseydi videoyu paylaşırım şu olaylar bi geçsin @mehmetsunu ağabeyime gönderdim WhatsApp tan.

Dün gece virbedit ile analizini yaptım. Kavşağa yaklaşık 100m kala hızımı 20 km/h ye düşürüyorum çarpışma da 12 km/h ile oluyor. Biz bazı şeyleri artık otomatik yapıyoruz galiba.. ben bodoslama girdiğimi düşünüyordum halbuki.
Bu güzel haber vede olması gerektiği gibi tutanak yazmışlar.
 
Kaza sonrası sürüşler eskisi gibi de olmuyor. Yokuş aşağı bir kazam oldu. Bilinç kaybı olmuştu kaza sonrası. Ama travması hala geçmedi. Yokuş aşağı bir türlü salamıyorum. 50 kmh'den sonra bir tedirginlik yaşıyorum.
 
@Muhammet Ağrı Öncelikle geçmiş olsun. Ucuz atlatmışsınız...

kaza anlarına ait bilinç ile ilgili socrates dergi haziran 2020'de bir yazı vardı. Formula 3 sürücüsü Sophia Flörsch ün yaptığı kaza ile ilgili kendisiyle yapılan repörtaj'ı okumanızı öneririm...

kaza ile ilgili video da şöyle dursun;
 
Son düzenleme:
Geri