Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisiklet önerileri

tamam arkadaşım kusura bakma çok sert haksız bir yazı olmuş.tekrar kusura bakma....normalde böyle yorumlar atan biri değilim.ama yinede bu yazdığım ne olursa olsun iyi olmadı.özür diliyorum.ne olursa olsun o cümleti yazmamlıydım.kusura bakma
duzeltme-ve-ozur-yigit-ozgur.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: can^ ve Spartiat
Scudo
[
duzeltme-ve-ozur-yigit-ozgur.jpg

[/QUOTE]
avukat olduğnu bilmiyordum.sen böyle alınıtılı karikatrüler bulacağına bir şeyler üret daha faydalı olursun
.
[/QUOTE]
Özellikler oldukça yakın ama Geotech Mode 2'de 3x7 vitese uygun ön attırıcı kullanmışlar: (link)
Bir de göbekler ve aynakol Carraro'da en alt model de olsa Shimano, Geotech'te bu bileşenler için marka yazmamışlar.

Dağ bisikleti tavsiyeleri konusuna yazarsanız o konuyu takip eden MTB kullanıcılarından daha fazla yorum gelebilir.







En güzeli boş verelim, konu daha fazla dağılmasın.

Gençken, bir e-postaya sert bir cevap verirken son halini göndermeden önce görüş almak için bir büyüğüme gösterdim. Dedi ki "çok güzel, ne gerekiyorsa yazmışsın; şimdi bunu kaydet, sabah açıp hala göndermek istediğinden eminsen gönderirsin". O cevabı göndermedim, sonraki yıllarda sinirle yazdığım hiçbir mesajı da.

Sinirlenmek yerine Yol yarış bisikletlerinde disk frene geçilmeli mi? başlığını okuyalım. Konu takla atmaktan korktuğu için HD frene uzak duranlarla başlıyor, zaman içinde V fren ölüp ölüp diriliyor :)
evet haklısın...
bazen keskin sirke küpüne zarar yapıyoruz :)
ama ben yinede yanlış anlaşıldığım için üzgünüm.
sonuçta herkes beğendiği teknolojik ürünü kullanmalı.hakkını helal et
bu arada paylaştığın linki yinede okuyacağım ama bende bir tur bir de yol bisikleti var ikiside hd frenli :)
iyi akşamlar.
 
Son düzenleme:
Yapılan bir araştırmaya göre Türkiyede okuduğunu anlamama oranı yaklaşık %39.
 
Arkadaşlar, henüz mesaj yazma hakkım olmadığı için ve ilgili başlığı da bulamadığım için buradan yazmaya devam ediyorum kusura bakmayın. bisikleti aldık fakat hiç araçla taşımasını ve evde koyacak yeri düşünmediğimizden şimdi sorunlarla karşı karşıya kaldım. arabanın arkasına taşıyıcı aparat almam gerekiyor. Nasıl bir taşıyıcı alayım? Kullanan var mı? Biraz baktım genelde ACS markası var. arabanın arkasına zor sığdırdım şimdilik ama bir daha koyamam aynı şekilde, ayrıca Belediye orman pistinde pedallamak için kask zorunluluğu varmış. acilen kask almam gerekiyor. Bir de apartmanın içine kilitlemek için kilit lazım olacak. buna benzer aksesuarları nereden alabilirim internet sitesinden veya istanbulda mağazadan? Decathlonda aradığımı bulamadım ve fiyatlar yüksek biraz. Sarı sitede sıfır kullanılmamış satıyorlar. Teşekkürler
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar, henüz mesaj yazma hakkım olmadığı için ve ilgili başlığı da bulamadığım için buradan yazmaya devam ediyorum kusura bakmayın. bisikleti aldık fakat hiç araçla taşımasını ve evde koyacak yeri düşünmediğimizden şimdi sorunlarla karşı karşıya kaldım. arabanın arkasına taşıyıcı aparat almam gerekiyor. Nasıl bir taşıyıcı alayım? Kullanan var mı? Biraz baktım genelde ACS markası var. arabanın arkasına zor sığdırdım şimdilik ama bir daha koyamam aynı şekilde, ayrıca Belediye orman pistinde pedallamak için kask zorunluluğu varmış. acilen kask almam gerekiyor. Bir de apartmanın içine kilitlemek için kilit lazım olacak. buna benzer aksesuarları nereden alabilirim internet sitesinden veya istanbulda mağazadan? Decathlonda aradığımı bulamadım ve fiyatlar yüksek biraz. Sarı sitede sıfır kullanılmamış satıyorlar. Teşekkürler

Apartmanın içerisi yeterince güvenli olmayabilir. Evin içinde, balkonda duvar askısıyla olmaz mı? Kilit ve yöntem önerisi olarak şu eski mesajlarıma bakabilirsiniz:

Bisiklet kilidi tavsiyeleri
Bisiklet kilidi tavsiyeleri
Bisiklet kilidi tavsiyeleri

Kask için Decathlon ürünleri aslında F/P sayılır. Kaskı deneyerek almakta fayda var, o nedenle mağazadan almak daha iyi olur. Uzaktan almak gerekirse HB, N11 gibi yerlerde çok makul ürünler var. Sahibinden'deki ürünlere kargo ekleyince alışveriş sitelerinden ucuza geliyorsa onlara da bakılabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: kutadgu
Merhabalar. Ankara'da yokuşu bol bir güzergahta yaşıyorum. O sebeple elektrikli bisiklet almak istiyorum. Rks - kuba vs marka bisikletlerin 2-3 yıl sonra gelecekleri durumu ön gördüğüm için iyi bir şehir veya dağ bisikleti, üzerine kit düşünüyorum.

Elektrik sistemi hariç sadece bisiklet olarak 15.000 TL'ye kadar bütçe var. Daha yukarısı yok. ikinci el daha mantıklı benim için.

Elektrik destekli olacağı için (en az 500w düşünüyorum) dağ bisikleti alsam yorar mı, lastik patlamama konusunda dağ bisikletleri daha mı dayanıklı olur? Uzun yola çıkmak gibi bir amacım yok şimdilik. Şehir içinde gezeceğim. Ankara'nın yolları da malum mayın tarlası. Mantıklı bir seçim olarak ne tavsiye edersiniz? Marka model tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Herkese merhaba, benim bir sorum olacak.
Spora yeni başlayacağım ve kask dahil hiçbir ekipmanım yok ve şu anda bütçem her şey için toplamda 20.000₺, bu bütçe ile kendimce bazı bisikletler buldum ancak farklı grupsetler ve bunların da kendi içerisinde model farklarının bulunması sebebiyle kafam oldukça karıştı. Sizce bu seçtiğim bisikletlerden hangisini almak en mantıklı karar olur ? Forumda yeni olduğum için link paylaşamıyorum ancak sarı sitedeki ilan numaralarını bırakıyorum.

Bisan grand tour // Sora => 10.500₺
ilan no: 1118891702

Peugeot R15 // Sora R3000 => 11.000₺
ilan no: 1096014397

Bianchi SLR 600 // Tiagra =>12.500₺
ilan no: 1124188424

SCOTT SPEEDSTER 20 // Tiagra 4700 => 17.000₺
ilan no: 1087029583

Bianchi R0013 // 105 R7000 => 19.368₺
erdoğan bisiklet comda kampanya ile bu fiyat oluyor.
 
Arkadaşlar merhaba, yol bisikletimi sattım, kadrosu büyük geldi, rahat edemedim. Şu an çok kararsızım, amacım spordan çok gezi yapmak. Bulunduğum şehirde yollar genellikle bozuk bu yüzden dağ mı, şehir mi, yoksa tekrar kadrosu bana uyan bir yol mu almalıyım karar veremedim. Sanırım kriterlerime daha çok trekking/hibrit denilen bisikletler uyuyor hem dağ kadar hantal değil hem de yol kadar sportif amaçlı değil. Boyum 172 buna uygun olarak bianchi t11 gibi bir model alabilirim. 25 bine kadar bütçem var önerileriniz nedir? Dağ bisikleti konusunda çok kararsızım.
 
  • Beğen
Tepkiler: templeos
Arkadaşlar merhaba, yol bisikletimi sattım, kadrosu büyük geldi, rahat edemedim. Şu an çok kararsızım, amacım spordan çok gezi yapmak. Bulunduğum şehirde yollar genellikle bozuk bu yüzden dağ mı, şehir mi, yoksa tekrar kadrosu bana uyan bir yol mu almalıyım karar veremedim. Sanırım kriterlerime daha çok trekking/hibrit denilen bisikletler uyuyor hem dağ kadar hantal değil hem de yol kadar sportif amaçlı değil. Boyum 172 buna uygun olarak bianchi t11 gibi bir model alabilirim. 25 bine kadar bütçem var önerileriniz nedir? Dağ bisikleti konusunda çok kararsızım.
decathlon'daki riverside modelleri hibrit olarak güzel bisikletler bence. aklınızda olsun derim.
 
  • Beğen
Tepkiler: sauron
Arkadaşlar merhaba, yol bisikletimi sattım, kadrosu büyük geldi, rahat edemedim. Şu an çok kararsızım, amacım spordan çok gezi yapmak. Bulunduğum şehirde yollar genellikle bozuk bu yüzden dağ mı, şehir mi, yoksa tekrar kadrosu bana uyan bir yol mu almalıyım karar veremedim. Sanırım kriterlerime daha çok trekking/hibrit denilen bisikletler uyuyor hem dağ kadar hantal değil hem de yol kadar sportif amaçlı değil. Boyum 172 buna uygun olarak bianchi t11 gibi bir model alabilirim. 25 bine kadar bütçem var önerileriniz nedir? Dağ bisikleti konusunda çok kararsızım.
gezi amaçlı şehir bisikletlerini tavsiye ederim. araziye girmiyorsanız dağ bisikletinin pek bir getirisi yok. isterseniz çakıl bisikletlerine de bir göz atın.

sizinkinin modeli neydi? yol bisikletini sevdiyseniz dayanıklık odaklı konforlu modeller de var. sonuç olarak dağ bisikletini en son seçenek olarak düşünürdüm, özellikle yol bisikleti kullanmış birisi için.
 
Herkese selam,
Yaklaşık 12 13 senedir bisiklet sürmüyorum. İşim gereği sürekli pc başında oturuyorum ve hiç spor yapmıyorum. Bu sebeple hafta sonları ve bazen hafta içi iş çıkışı tekrar bisiklet sürmeye karar verdim. Açıkçası yol bisikletleri görüntü olarak çok hoşuma gitse de daha önce hiç sürmediğim için gidon ve sürüş pozisonu beni biraz korkutuyor. Spor yapmayan biri olduğum için de direkt yol bisikleti almak şu an için mantıklı gelmiyor. Bu sebeple şehir ve tur bisikletlerine baktım. Kondisyon kazandıkça mesafeleri uzatarak uzun sürüşler yapabileceğimi düşünüyorum. Agresif sürüş isteğim yok ama rahat ve sorun çıkarmayacak bir bisiklet istiyorum. Bütçem 25bin TL civarı. Çok açılmak istemiyorum çünkü yol bisikleti hevesim var. Ben bir kaç model seçtim ama artıları eksileri nelerdir hangisini seçmeliyim emin değilim. Ayrıca sizlerden gelecek farklı önerileri de açığım.
Lapierre Trekking 1.0 21-Vites V.B (Fren sisteminden dolayı bakımlarını falan kendim yaparak bisiklet tamir etmeyi öğrenebilirim,daha sonraki dönem için bana artısı olacaktır bu sebeple aklımda)
Lapierre Trekking 2.0 21-Vites V.B (Fren sisteminden dolayı bakımlarını falan kendim yaparak bisiklet tamir etmeyi öğrenebilirim,daha sonraki dönem için bana artısı olacaktır bu sebeple aklımda)
Lapierre Shaper 2.0 Disc 24 Vites
Giant Escape City Disc 2 (Bisikletler arasında en beğendiğim model bu)
Carraro CR-T Trip (İnanılmaz güzel gözüküyor fakat başlangıçta çok uzun sürüşler yapamayacağım, şehir içinde çok hantal kalabilir diye korkuyorum. )

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 
gezi amaçlı şehir bisikletlerini tavsiye ederim. araziye girmiyorsanız dağ bisikletinin pek bir getirisi yok. isterseniz çakıl bisikletlerine de bir göz atın.

sizinkinin modeli neydi? yol bisikletini sevdiyseniz dayanıklık odaklı konforlu modeller de var. sonuç olarak dağ bisikletini en son seçenek olarak düşünürdüm, özellikle yol bisikleti kullanmış birisi için.
Carraro race 062 kullandım, dağ bisikletine uzağım hibrit tarzı bir şey alabilirim. Dediğim gibi amacım 50-60kmlik geziler yapmak performans kaygım yok.
 
@Kakashi Sırf asfaltta sürecekseniz direkt yol bisikletiyle başlayın derim, böylece başka bir bisiklet alıp onu sattığınızda yaşayacağınız para kaybı engellenmiş olur. Ayrıca pahalı şeyleri ne kadar erken alırsanız o kadar kardasınız. Şu an 30,000'e alacağınız yol bisikleti seneye 40,000 olacak. İlk başlarda sele alçak, gidon yüksek kullanırsınız. Sonra vücut esneklik kazandıkça azar azar seleyi yükseltip gidonu alçaltırsınız.
 
@Kakashi Sırf asfaltta sürecekseniz direkt yol bisikletiyle başlayın derim, böylece başka bir bisiklet alıp onu sattığınızda yaşayacağınız para kaybı engellenmiş olur. Ayrıca pahalı şeyleri ne kadar erken alırsanız o kadar kardasınız. Şu an 30,000'e alacağınız yol bisikleti seneye 40,000 olacak. İlk başlarda sele alçak, gidon yüksek kullanırsınız. Sonra vücut esneklik kazandıkça azar azar seleyi yükseltip gidonu alçaltırsınız.

İstanbul içinde süreceğim belirli bir süre fakat mevcut asfalta asfalt demek zor olur. Hal böyleyken bir de yol bisikleti hiç sürmediğim için gidon gözümü korkutuyor açıkçası süremem gibi bir hisse kapılıyorum. Eşimle aramda 5 cm fark var. Yol bisikleti alırsam mevcut bisikleti satmadan eşime de verebilirim. Bir süre şehir bisikleti sürmek daha mantıklı sanki .Açıkçası 1 aydır bakıyorum %60-70 şehir/tur bisikleti tarafındayım.
 
Herkese selam,
Yaklaşık 12 13 senedir bisiklet sürmüyorum. İşim gereği sürekli pc başında oturuyorum ve hiç spor yapmıyorum. Bu sebeple hafta sonları ve bazen hafta içi iş çıkışı tekrar bisiklet sürmeye karar verdim. Açıkçası yol bisikletleri görüntü olarak çok hoşuma gitse de daha önce hiç sürmediğim için gidon ve sürüş pozisonu beni biraz korkutuyor. Spor yapmayan biri olduğum için de direkt yol bisikleti almak şu an için mantıklı gelmiyor. Bu sebeple şehir ve tur bisikletlerine baktım. Kondisyon kazandıkça mesafeleri uzatarak uzun sürüşler yapabileceğimi düşünüyorum. Agresif sürüş isteğim yok ama rahat ve sorun çıkarmayacak bir bisiklet istiyorum. Bütçem 25bin TL civarı. Çok açılmak istemiyorum çünkü yol bisikleti hevesim var. Ben bir kaç model seçtim ama artıları eksileri nelerdir hangisini seçmeliyim emin değilim. Ayrıca sizlerden gelecek farklı önerileri de açığım.
Lapierre Trekking 1.0 21-Vites V.B (Fren sisteminden dolayı bakımlarını falan kendim yaparak bisiklet tamir etmeyi öğrenebilirim,daha sonraki dönem için bana artısı olacaktır bu sebeple aklımda)
Lapierre Trekking 2.0 21-Vites V.B (Fren sisteminden dolayı bakımlarını falan kendim yaparak bisiklet tamir etmeyi öğrenebilirim,daha sonraki dönem için bana artısı olacaktır bu sebeple aklımda)
Lapierre Shaper 2.0 Disc 24 Vites
Giant Escape City Disc 2 (Bisikletler arasında en beğendiğim model bu)
Carraro CR-T Trip (İnanılmaz güzel gözüküyor fakat başlangıçta çok uzun sürüşler yapamayacağım, şehir içinde çok hantal kalabilir diye korkuyorum. )

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Aslında en başta, beğendiğiniz bisiklet bütçe sınırları içinde kaldığı sürece sizin için en iyi seçim odur ama ben yine de yazdığınız modeller için birkaç görüş belirteyim:

(link) giriş seviyesinin bir üstü, iyi sayılabilecek ve ekonomik ürünlerle oluşturulmuş. Özellikler bakımından yerli yaygın markalardan Mosso Legarda ve Carraro Sportive'lerin 3x8 bisikletlerine denk ama o bir Giant. Aradaki fiyat farkı kadro, işçilik ve bazı detaylardaki bileşen kalitelerine veriliyor.

(link) bileşenler bakımından Giant Escape 2'den daha iyi. Escape 2'de bagaj ve çamurluk gibi şehir-tur aksesuarları var, bunda yok ama eklenebilir. Fiyat bakımından Escape'den epey daha iyi.

(link) Escape 2'den daha donanımlı bir şehir-tur donanımlı bisiklet. Diğer aksesuarların dışında dinamosu yarım kg ağırlık katıyor ama sürekli şehir kullanımında dinamonun sağladığı sürekli ışık sayesinde görünürlüğün artması ve pil derdi olmaması da büyük avantaj. Daha çok kışları şehir içinde kullandığım (link)'ye benziyor ama özellikleri ondan daha iyi. Yaygın markaların 21 vitesli modellerinin aksine bu bisiklette vidalı ruble değil kaset ruble var, bu daha az sorun ve gelecekteki vites sistemi yükseltmeleri konusunda avantaj demek. Bu model yukarıdaki iki modelden farklı olarak süspansiyonlu. Burada süspansiyon isteyip istemediğinizi düşünüp modelleri bir de bu bakımdan değerlendirmenizde fayda var.

(link) bir üstteki modelde avantaj olarak sayılabilenlerin olmadığı, minimum seviyede donanımla hazırlanmış bir şehir bisikleti. Bütçe daha iyi bir modele yettiği sürece bunu almayın.

(link) güzel bir tur bisikleti ama bu bisiklet için korkunuzda haklısınız. Bir de kelebek gidon herkes için uygun bir gidon değil.
 
Aslında en başta, beğendiğiniz bisiklet bütçe sınırları içinde kaldığı sürece sizin için en iyi seçim odur ama ben yine de yazdığınız modeller için birkaç görüş belirteyim:

(link) giriş seviyesinin bir üstü, iyi sayılabilecek ve ekonomik ürünlerle oluşturulmuş. Özellikler bakımından yerli yaygın markalardan Mosso Legarda ve Carraro Sportive'lerin 3x8 bisikletlerine denk ama o bir Giant. Aradaki fiyat farkı kadro, işçilik ve bazı detaylardaki bileşen kalitelerine veriliyor.

(link) bileşenler bakımından Giant Escape 2'den daha iyi. Escape 2'de bagaj ve çamurluk gibi şehir-tur aksesuarları var, bunda yok ama eklenebilir. Fiyat bakımından Escape'den epey daha iyi.

(link) Escape 2'den daha donanımlı bir şehir-tur donanımlı bisiklet. Diğer aksesuarların dışında dinamosu yarım kg ağırlık katıyor ama sürekli şehir kullanımında dinamonun sağladığı sürekli ışık sayesinde görünürlüğün artması ve pil derdi olmaması da büyük avantaj. Daha çok kışları şehir içinde kullandığım (link)'ye benziyor ama özellikleri ondan daha iyi. Yaygın markaların 21 vitesli modellerinin aksine bu bisiklette vidalı ruble değil kaset ruble var, bu daha az sorun ve gelecekteki vites sistemi yükseltmeleri konusunda avantaj demek. Bu model yukarıdaki iki modelden farklı olarak süspansiyonlu. Burada süspansiyon isteyip istemediğinizi düşünüp modelleri bir de bu bakımdan değerlendirmenizde fayda var.

(link) bir üstteki modelde avantaj olarak sayılabilenlerin olmadığı, minimum seviyede donanımla hazırlanmış bir şehir bisikleti. Bütçe daha iyi bir modele yettiği sürece bunu almayın.

(link) güzel bir tur bisikleti ama bu bisiklet için korkunuzda haklısınız. Bir de kelebek gidon herkes için uygun bir gidon değil.

Spartiat üstad v-fren yol bisikleti tavsiyesi verebilir misin bana. Van Rysel EDR AF105 kullanıcısıyım bu arada. Bisiklette memnunum ama kadro 28mm den büyük lastiğe izin vermiyor. Uzun tur yaptım geçen, lastik sıkıntı oldu biraz. Konforsuzluğu hissettim yani.
 
Spartiat üstad v-fren yol bisikleti tavsiyesi verebilir misin bana. Van Rysel EDR AF105 kullanıcısıyım bu arada. Bisiklette memnunum ama kadro 28mm den büyük lastiğe izin vermiyor. Uzun tur yaptım geçen, lastik sıkıntı oldu biraz. Konforsuzluğu hissettim yani.

Resmi olarak kumpas frenli bisikletlerde 28 mm'den büyük lastik olamıyor. 32 mm taktım oldu diyenler var ama eski kumpas frenli bisikletler en fazla 25 mm'ye, daha yenileri en fazla 28 mm'ye izin veriyor, kaliper de kadro yapıları da genelde buna uygun, hem genişlik olarak, hem kalınlığı genişleyen lastiğin yüksekliğinin de artması nedeniyle dikey boşluk olarak.

Hem bana kalın lastik demeyin, Gitane'cığım üzülüyor, 23 mm lastikle durum bu:
IMG20231011161446.jpg
 
Aslında en başta, beğendiğiniz bisiklet bütçe sınırları içinde kaldığı sürece sizin için en iyi seçim odur ama ben yine de yazdığınız modeller için birkaç görüş belirteyim:

(link) giriş seviyesinin bir üstü, iyi sayılabilecek ve ekonomik ürünlerle oluşturulmuş. Özellikler bakımından yerli yaygın markalardan Mosso Legarda ve Carraro Sportive'lerin 3x8 bisikletlerine denk ama o bir Giant. Aradaki fiyat farkı kadro, işçilik ve bazı detaylardaki bileşen kalitelerine veriliyor.

(link) bileşenler bakımından Giant Escape 2'den daha iyi. Escape 2'de bagaj ve çamurluk gibi şehir-tur aksesuarları var, bunda yok ama eklenebilir. Fiyat bakımından Escape'den epey daha iyi.
Resmi olarak kumpas frenli bisikletlerde 28 mm'den büyük lastik olamıyor. 32 mm taktım oldu diyenler var ama eski kumpas frenli bisikletler en fazla 25 mm'ye, daha yenileri en fazla 28 mm'ye izin veriyor, kaliper de kadro yapıları da genelde buna uygun, hem genişlik olarak, hem kalınlığı genişleyen lastiğin yüksekliğinin de artması nedeniyle dikey boşluk olarak.

Hem bana kalın lastik demeyin, Gitane'cığım üzülüyor, 23 mm lastikle durum bu:
IMG20231011161446.jpg


(link) Escape 2'den daha donanımlı bir şehir-tur donanımlı bisiklet. Diğer aksesuarların dışında dinamosu yarım kg ağırlık katıyor ama sürekli şehir kullanımında dinamonun sağladığı sürekli ışık sayesinde görünürlüğün artması ve pil derdi olmaması da büyük avantaj. Daha çok kışları şehir içinde kullandığım (link)'ye benziyor ama özellikleri ondan daha iyi. Yaygın markaların 21 vitesli modellerinin aksine bu bisiklette vidalı ruble değil kaset ruble var, bu daha az sorun ve gelecekteki vites sistemi yükseltmeleri konusunda avantaj demek. Bu model yukarıdaki iki modelden farklı olarak süspansiyonlu. Burada süspansiyon isteyip istemediğinizi düşünüp modelleri bir de bu bakımdan değerlendirmenizde fayda var.

(link) bir üstteki modelde avantaj olarak sayılabilenlerin olmadığı, minimum seviyede donanımla hazırlanmış bir şehir bisikleti. Bütçe daha iyi bir modele yettiği sürece bunu almayın.

(link) güzel bir tur bisikleti ama bu bisiklet için korkunuzda haklısınız. Bir de kelebek gidon herkes için uygun bir gidon değil.

Bisiklet tavsiyesi alamadık, lastik tavsiyesi alayım madem 🙂 Uzun tur için 28mm lastik ne önerirsiniz?
 
@Spartiat Öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Her ne kadar Giant'ı daha çok beğensem de şu an için Lapierre Shaper 2.0 Disc ve Lapierre Trekking 2.0 VB daha mantıklı seçenekler benim için. Trekking görüntü olarak beni daha çok tatmin ediyor fakat süspansiyon kısmının artısı eksisi ne olur emin değilim. Ayrıca sistem yükseltmelerine dediğiniz gibi uyumlu ise bu işleri öğrenmek isteyen biri olarak benim için büyük artı.

Diğer tarafta Shaper'ın disk fren oluşu biraz soru işareti fakat onda da süspansiyon yok ve aksesuarları dışarıdan temin edip kendim takabilirim. Merak ettiğim şey shaper da trekking 2.0 modeli gibi gelişime açık mıdır? yada ben seçim yaparken bunları dert etmeli miyim? çünkü bir taraftan da al sür çok takılma diye düşünüyorum. Siz olsanız hangisini seçersiniz bu durumda?
 
Resmi olarak kumpas frenli bisikletlerde 28 mm'den büyük lastik olamıyor. 32 mm taktım oldu diyenler var ama eski kumpas frenli bisikletler en fazla 25 mm'ye, daha yenileri en fazla 28 mm'ye izin veriyor, kaliper de kadro yapıları da genelde buna uygun, hem genişlik olarak, hem kalınlığı genişleyen lastiğin yüksekliğinin de artması nedeniyle dikey boşluk olarak.

Hem bana kalın lastik demeyin, Gitane'cığım üzülüyor, 23 mm lastikle durum bu:
IMG20231011161446.jpg
Ben eski yol bisikleti kadrosunda 32 lastik kullanıyorum kumpas frenle sorun yok, galiba yeni kadrolar bu uyumluluk konusunda iyi değiller.
 
Geri