- Kayıt
- 11 Ocak 2010
- Mesaj
- 42
- Tepki
- 2
- Şehir
- Ankara
Yuksek hiz yapmaktan ovunmek cok dogru degil aslinda, cok sacma bir donanim arizasi yuzunden aylarca bisiklete binememe, duruma gore cok daha feci seylerle karsilasma ihtimali var.
Ama cok sukur simdiye kadar boyle birseyle karsilasmadigimdan (hos aslinda yasadim da nedeni dogrudan yuksek hiz degildi bir kac adrenalin dolu animi ben de paylasayim ):
Yil 2004, Yer IST, Catalca'dan Topkapi'ya gelirken -saniyorum- Buyuk Cekmece civarinda, cok harika bir inis var hemen arkasindan da dik bir cikis basliyor, 24 Vites Acera'li Bianchi Quattro, Maxxis disli lastik, binek arac arkasinda yatmis vaziyette, eger dandik km saatim dogruyduysa 98km. Net birsey soyleyemeyecegim ama diger araclara gore gidisimden en az 85+ km/sa kadar bir hiz oldugundan eminim.
Yil 2007, Elmadag inisi sirasinda, Corratec SuperBow Fun, Manitou Trace gibi sert bir masali, 27Vites LX'li (dislileri hatirlamiyorum suanda), sert bir arazi inisi sirasinda (ki inerken km bakmak aklima bile gelmedi), indikten sonra bakinca, 74km/sa.
Yil 2008, Yer Osaka-Kyoto arasi, Giant XTC road bike ile (zaten pedallari sadece viraj cikislarinda kullaniyordum kisa sureligine), bir dag inisi sirasinda 7dk boyunca 60-88km/sa surat. 60km/sa virajlarda, zaten bir kac saniye sonra tekrardan 80+ hizlar. Inisin bitimine son iki dakika kala, bisiklet uzerindeki yatis pozisyonundan dolayi bacaklarimin zangir zangir titredigini hatirliyorum, oyleki butun bisikleti sallayacak kadar etki yapiyordu.
Giant road ile Osaka otobanlarinda, gayet makul inislerde defalarca son hiz testi yapmistim, daha onceden road bike'larin kolaylikla 100-110km/sa hizlara ulasabilecegini saniyordum ama arac arkasina girmeden 91km/sa hizi hic gecememistim.
Son soz; arac arkasina girmemek lazim, her ne kadar arabanin icinden trafigi gozlemliyor olsak da, cok tehlikeli gercekten...
Ama cok sukur simdiye kadar boyle birseyle karsilasmadigimdan (hos aslinda yasadim da nedeni dogrudan yuksek hiz degildi bir kac adrenalin dolu animi ben de paylasayim ):
Yil 2004, Yer IST, Catalca'dan Topkapi'ya gelirken -saniyorum- Buyuk Cekmece civarinda, cok harika bir inis var hemen arkasindan da dik bir cikis basliyor, 24 Vites Acera'li Bianchi Quattro, Maxxis disli lastik, binek arac arkasinda yatmis vaziyette, eger dandik km saatim dogruyduysa 98km. Net birsey soyleyemeyecegim ama diger araclara gore gidisimden en az 85+ km/sa kadar bir hiz oldugundan eminim.
Yil 2007, Elmadag inisi sirasinda, Corratec SuperBow Fun, Manitou Trace gibi sert bir masali, 27Vites LX'li (dislileri hatirlamiyorum suanda), sert bir arazi inisi sirasinda (ki inerken km bakmak aklima bile gelmedi), indikten sonra bakinca, 74km/sa.
Yil 2008, Yer Osaka-Kyoto arasi, Giant XTC road bike ile (zaten pedallari sadece viraj cikislarinda kullaniyordum kisa sureligine), bir dag inisi sirasinda 7dk boyunca 60-88km/sa surat. 60km/sa virajlarda, zaten bir kac saniye sonra tekrardan 80+ hizlar. Inisin bitimine son iki dakika kala, bisiklet uzerindeki yatis pozisyonundan dolayi bacaklarimin zangir zangir titredigini hatirliyorum, oyleki butun bisikleti sallayacak kadar etki yapiyordu.
Giant road ile Osaka otobanlarinda, gayet makul inislerde defalarca son hiz testi yapmistim, daha onceden road bike'larin kolaylikla 100-110km/sa hizlara ulasabilecegini saniyordum ama arac arkasina girmeden 91km/sa hizi hic gecememistim.
Son soz; arac arkasina girmemek lazim, her ne kadar arabanin icinden trafigi gozlemliyor olsak da, cok tehlikeli gercekten...