Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

İnceleme Btwin Riverside 500

Maşa gelirse detaylı fotoğrafları yüklerim. Sizin maşa carraro 330 2017 yada 2018'in maşası olması lazım sahibinden.com'daki bir carraro 330 ilanında sizin maşanın aynısından var. Sizin maşaya benzer maşa aradım fakat hep karbon olanlar var. Alüminyumlar da var fakat fiyatları çok yüksekti. Dünyada alüminyum maşa kıtlığı var:)
 
Scudo
Yok sportive serisinin maşası değil. Sportive ler şehir tur olduğu için maşaları nispeten yüksek. Bu bildiğin cr serisi yol maşası 😀 carraro bayindeki arkadaştan aldım oradan eminim. benim lastiğim bittiği yerde hemen maşa alt kısmı başlıyor. O yüzden ara parça yapmak zorunda kaldık. Senin 475 olan yüksekliği benim maşa dan ölçeceğim de bisikletten birkaç gün uzağım. Tahminim senin maşa benimkinden daha uygun bizim bisiklet için
Bisiklete bişeyleri yükseltmek çok maliyetli. O yüzden alırken daha bilinçli olup cebe de güzelce parayı koyup öyle almak lazım.
 
Benim maşa geldi. pedal kısmında 1-1.5 cm alçalma oldu. Gidonda 2,5cm yükseklik oluştu orayı kesmedim spacer ekleyeceğim zaten yükseltmek istiyordum. Taktıktan sonra bisikleti kaldırınca bir hafiflik hissettim gerçekten fark ediyor. Maşayı ileriki zamanlarda bisikletin rengine yada mat siyaha boyatmayı düşünüyorum. Ayrıca alt kısma furş yatağı yada rulman gerekiyor.

1.jpg


Ön taraftan pek güzel gözükmüyordu evde bulduğum kedi gözünü uydurdum birde ön çamurluğu aşağı uzatacak bir aparat uydurdum. Biraz toparladı.

2.jpg


Kendi maşası ile:
1o2.jpg

Sabit maşa ile
2o1.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: mavi_bisiklet
Güzel olmuş hocam güle güle kullan. Amortisör lü nün hem yükünden hem gıcırtısı dan kurtulmuş oldun. Yüksek performans beklentin olmadığı sürece bu şekilde onbinlerce kilometre kullanırsın. Tekrar hayırlı olsun 👍
 
  • Beğen
Tepkiler: ilker K.
Tek solukta okudum ellerinize sağlık hocam.
 
Bisiklet tamam fakat bu sefer de dışarı çıkamıyoruz. Bu arada bizim bisiklet 2800 TL olmuş. 2020 ağustosta 1950 TL'ye almışım. Ayrıca 6800 TL ye yeni bir üst modeli gelmiş.




1.jpg
 
Herkese selamlar, ben de bugün 2. el bir riverside 500 sahibi oldum. Bisiklet konusunda biraz acemi sayılırım. Sizlerden fiyat-performans ürünü olarak çamurluk ve bagaj portu tavsiyesi istiyorum. Decathlonun kendi ürünlerinin yorumları çok iyi gelmedi bana o fiyat bandında tavsiye edeceğiniz başka tavsiyelere açığım. Teşekkürler.
 

Dosyalar

  • 85408BA2-DA24-40F1-AD66-7AEEDF077273.jpeg
    85408BA2-DA24-40F1-AD66-7AEEDF077273.jpeg
    85,6 KB · Okunma: 54
Herkese selamlar, ben de bugün 2. el bir riverside 500 sahibi oldum. Bisiklet konusunda biraz acemi sayılırım. Sizlerden fiyat-performans ürünü olarak çamurluk ve bagaj portu tavsiyesi istiyorum. Decathlonun kendi ürünlerinin yorumları çok iyi gelmedi bana o fiyat bandında tavsiye edeceğiniz başka tavsiyelere açığım. Teşekkürler.
Benim bisikletimde arka bagaj olarak decathlonun şu ürünü takılı:
(link)
Bisikletime tam uymadı arka tarafı havada kaldı. Tam uyumlu değil yani. Ayrıca ürün çelik olduğu için baya ağır. Bagaj için bence yerel bisikletçilere gidip daha hafif ve ucuz ürün bulunabilir. Hem montajını da yaparlar.

Çamurluğu şu adresden aldım:
(link)

Aynı satıcı ürünü farklı ilanda satıyor ama aynı ürün müdür orasını bilemiyorum. Çamurluk benim bisikletime tam uydu zaten üst mesajda fotoğraf mevcut.
 
Merhaba arkadaşlar, bisiklet konusunda yeniyim. İkinci el bir riverside 500 alacağım ama kadro ölçüsü konusunda tereddüt yaşıyorum. Boyum 1.80 bulduğum bisiklet L kadro. Büyük gelir mi yorar mı vs bilemedim. Acil desteğinize ihtiyacım var. Bulsam m kadro alacaktım başlangıç için ama mantıklı bulamadım. Billgi verirseniz sevinirim
 
Benim boy 1.76. M kullanıyorum. Benim için çok rahat. Benim boy tam arada kalıyor. Hatta oradaki satıcı L önerdi de ben m aldım. 180'de L konforlu olabilir. Yanlış yönlendirmek istemem. Benim için m uygun 👍
 
  • Beğen
Tepkiler: FeelFree
Benim boy tam sınırda kaldığı için bilemedim. bisiklette başka ilde deneme şansım yok kaldım iki arada bir derede.
 
Sayın @FeelFree , TDF'deki sporcular gibi günlük ortalama 200 km'leri 50 cc mobilet gibi gitmeyecekseniz L kadro ufak ayarlamalarla rahat bir seçim olabilir.
Dipçe: Son zamanlarda çok Hidra dinliyorum sanırım. 😅
 
  • Beğen
Tepkiler: FeelFree
Katılıyorum. Açılı bir gidon boğazıyla çözülür sorun olursa. Çünkü olsa da çok olmayacaktır. Umarım derdimi anlatabilmişimdir😀
 
  • Beğen
Tepkiler: FeelFree
Boyumu tekrar ölçtüm 1.78 çıktı :) Kısaldık mı nedir 🙃 . Eğer becerip ölçebildiysem iç bacak ölçümde 77 cm.Ölçtükçe M ye kaçıyorum sanki, bilemedimmmm
Bilgileriniz için çok teşekkürler arkadaşlar.
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar,
Birde şöyle birşey sorsam şuan iki alternatifde kaldım ikiside ikinci el ama çok temiz bisikletler .
Riverside 500
Salcano city wind 24 vites V fren

Aralarında fiyat farkı var ama sorun teşkil etmiyor. Riverside 500 kadro yapısını ve renk birleşimini çok beğeniyorum. City wind ise 3 lü aynakol ve sabit aleminyum maşa var.
Arada kaldım ve en geç salı gününe karar vermem lazım. Satılmaları an meselesi. Malum mevsim , sezon başladı. Fikir ve tavsiyeleriniz önemli arkadaşalar. Zaman bulup yazarsanız sevinirim.
Teşekkürler...
 
Son düzenleme:
Vfrenle mekanik disk arasında çamur hariç fren performansı farklı olmaz. Ruble deki vites oranına bak bence. Biraz da rampalı bir şhirdeysen 24 lü tercih edilebilir. Sonuçta bugün 3 lü aynakol vites kolu artırıcı kablo falan derken 700-800 lira para.
 
Merhaba @mavi_bisiklet , hocam ben de Riverside 500 un vitesini güçlendirmek amaçlı, sizin gibi 3lü aynakol taktırmak istiyorum. Ben çok anlamıyorum ama sizin anlatımınıza göre bayağı rahatlatıyor sürüşü. Sizden ricam bana direk ne taktırmam gerektiği konusunda yardımcı olabilir misiniz. Yani ben sizin tavsiyenizle internetten alıp bisikletcide taktırmak istiyorum. Özellikle taktırırken dikkat edilmesi gereken birşey var mı ? Yardımcı olursanız sevinirim. İki Riverside 900 ile İstanbul - Bozcaada turuna niyetlendik Eylül'de. Arkadaşlar sürekli bayırda beni beklemek zorunda kalmasınlar.)))
 
Son düzenleme:
Merhaba @mavi_bisiklet , hocam ben de Riverside 500 un vitesini güçlendirmek amaçlı, sizin gibi 3lü aynakol taktırmak istiyorum. Ben çok anlamıyorum ama sizin anlatımınıza göre bayağı rahatlatıyor sürüşü. Sizden ricam bana direk ne taktırmam gerektiği konusunda yardımcı olabilir misiniz. Yani ben sizin tavsiyenizle internetten alıp bisikletcide taktırmak istiyorum. Özellikle taktırırken dikkat edilmesi gereken birşey var mı ? Yardımcı olursanız sevinirim. İki Riverside 900 ile İstanbul - Bozcaada turuna niyetlendik Eylül'de. Arkadaşlar sürekli bayırda beni beklemek zorunda kalmasınlar.)))
Merhaba,

Ben de geçtiğimiz günlerde ilk kez başka bir bisiklete ön vites kurdum.

Kadronuzda vites telinin geçmesi için hazır bir rota var mı, yuvalar kurmuslar mı acaba?

Şunları alacaksınız: Vites kolu, teli, hortumu, ön aktarıcı, aynakol, zincir için söküp takılabilen masterlink. Vites teli ve hortumu zaten bisikletçide vardır. Vites kolu seçiminiz mağazada olanlar ile kısıtlanırsa, onların elindeki kısıtlı modeller arasından pek bir seçim şansınız olmayabilir.

Burada en kritik olay bence aynakol seçimi. Aynakolların ağırlıkları fiyatlarına göre değişiyor. Buna zaten bütçenize göre karar verirsiniz. Ayrıca, üzerlerindeki dişlilerin diş sayısı değişiyor. Siz yokuş çıkmak istediğinize göre en küçük dişlisi olabildiğince küçük olan bir aynakol istiyorsunuz. En küçük dişlideki diş sayısı genelde 20 ila 28 arası değişir. 20 ile 28 arasında yokuş çıkarken ciddi fark olacaktır. Ha bir de, aynakolun dışında koruma istiyorsanız ona da dikkat etmeniz lazım.

Tabi aynı zamanda mevcut bisikletinize uyumlu olması lazım. Göbeği de değiştirip gereksiz masrafa girmek istemezsiniz, yani uyumlu göbek olması lazım. En az 9 vitesle göre tasarlanmış bir aynakol almanız lazım.

Ön aktarıcıyı zaten aynakola ve kadronuza uyumlu alacaksınız. Bunların detaylarına ulaşamazsanız ayrıca konuşuruz. Vites kolu da yine ön aktarıcıya uyumlu modeller arasından seçilecek.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ozzy75
Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler @VolkanÖzcan
Şimdi de Decathlon ile görüştüm Riverside 500 ile 900 arasında viteste zorunluluk olmadıkça o kadar masrafa girmeyi gerek diyorlar. Aslında uzun yolda en fazla farkı maşa yapar diyor (900 kitleniyor 500 kilitli değil). O yüzden fazla kasmayın basın gidin diyorlar. )))
 
Merhaba, görüştüğünüz kişinin fikrine katılmıyorum. 500 modelinde aynakolda 36 diş var. Bu üçlü sistemlerde orta dişli kıvamına denk gelir. Tur yapacaksanız bir de, rampalar ve yükler olacak. Arka rublede de 36 diş var, aslında bu güzel. Öne de 22'li bir dişli içeren bir sistem takarsanız çok daha rahat edersiniz.

Bende kilitlenen maşa var ama pek uğraşmıyorum. Kilitlenmediğinde ne kadar enerji harcıyor bilmiyorum. Ama vitesin etkisi bariz. Zaten amortisörü kitleyecekseniz, amortisörsüz bişey alın, boşa para vermeyin ve ağırlık taşımayın, diye düşünüyorum.

Riverside 900'e şimdi baktım, arkada 36 yerine 40 diş var, daha iyi. Önde de 36 yerine 34 olabiliyor, o da daha iyi. Ama rampalı çantalı turlar için bence o da yeterli değil.

Bisikletin diğer özelliklerinin aynı kaldığını varsayarak, (öndeki en az diş sayısı) / (arkadaki en fazla diş sayısı) şeklinde bir hesaplama ile bisikletlerin viteslerinin en küçük değerlerini karlılaştırabilirsiniz. Ne kadar düşük o kadar iyidir.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Ozzy75
Geri