Arkadaşlar siz müşteri olarak çok çekingen davranıyosunuz. Ben bi satıcıyla biraz konuşunca aşağı yukarı ne olduğunu anlıyorum, kötüsüne it gibi, iyisine de insan gibi muamele ediyorum.
Basit bir hikaye, işe girip 1 ay bi yerde çalıştım salcano cs 40 aldım. 1 ay sonra gidondan ses gelmeye başladı. Bakımı da gelmişti, verdim. Baktım ki gidondaki ses aynı duruyor. Dedim bundan ses geliyo, o dedi olabilir falan. Sonra kısaca "Sen servissen bunu yapıcan" dedim. Bu konuşma biraz daha uzun sürdü tabi
. Sonra da "seve seve" yaptılar. İyi satıcıya canım feda, çok naziğimdir. Ama kötüsü, ölse üzülmem, işini kötü yapan insanlardan nefret ediyorum.
Bi tane daha,
Bisiklet aldık arkadaşa, monte ettiriyoruz. Bisiklete frenlerin kablosunun bağlanıcak, onu kablo bağı geçirerek yapıyor. Adam 5 tane varsa 4 ünü siyah yaptı. 5. sine geldi orda elini attı beyaz kablo bağı geldi, yanında da siyahlar var ben görüyorum tamamen alalade o denk geldi onu takıcak. Ben de masus sustum kablo bağını taktı güzelce, bisikletin tam başka yeriyle ilgili bişey yapıyo. Dedim bu niye böyle ? Hepsi siyah bu beyaz, absürt duruyo dedim. Bi kaç sıradan bahane, söktürdüm taktırdım siyahı. Miskinmisin kardeşim, sen orda "bisiklet tamircisi" sıfatıyla bulunmuyon mu ? Neye üşeniyon yani ? Neyin miskinliği bu ? Memnun değilsen zilyon tane iş var git başka sektörde çalış.
Ayrıca şu "nerden aldıysan orda ....." mantığından da çıkın artık, bu lafı bizim mal türk milletinden başka kimse de bulamaz zaten.
Şahsen zihniyet olarak hepsiburada'dan çok hoşlanıyorum, adamların hakkını gerçekten vermek lazım.
Hepsiburadayla ilgili hemen bir örnek :
Ürün aldım, kargo süresini 3-4 gün geçmesine rağmen kargolamadılar. Müşteri hizmetlerini aradım. Mail atın dediler. Herneyse attım maili. Ana bi baktım 1 saat sonra cevap geldi. Ben dönmelerini bile beklemiyoken
) Dedim böyle böyle oldu. O da tamam dedi 10 liralık bi hediye çeki verdiler. Firmayı arayıp görüşürüp hemen dönüş yapıcaz dediler. 1 saat sonra bi tane daha mail. Eğer isterseniz bugün içinde kargolanıcak. Tamam dedim. Kargo geldi. Açtım baktım gelirken bi parçası kırılmış, bi de ürün de çok hoşuma gitmedi. Tekrar mail attım, dedim iade etmek istiyorum. Tamam dediler. 2-3 gün içinde yatırdığım parayı geri verdiler. Ürünü de kargo gelip aldı.
Yani şimdi bu olayda, bence ürün gecikmiş olabilir, kırılmış da olabilir, adamlar tanrı değil ki hepsine müdahele etsinler. Ama güzel ilgilendiler, adamlarla zorlasam mailden chat yapıcaktık o kadar hızlıydılar yani. Klasik firma gibi kıldı tüydü arıza da çıkartmadılar. Biz zaten ahım şahım bişey beklemiyoruz müşteriler olarak. Sadece ürünü alan kişinin insan olduğunu bilmeniz ve dolayısıyla da bir insana insan gibi davranmanız bizim için yeterli. Bu arada hepsiburadanın müşteri hizmetleriyle konuşurken de yukardaki örneklerde yaptığım gibi hiç gıcık gıcık konuşmadım.
Bu arada bir düzeltme, digan bisiklet veya herhangi bir yer üzerinden konuşmuyorum. Kendilerini hiç tanımam, yorum yapmam anlamsız olur