Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Cannondale'im ve yeni komponentler....

Bisikletiniz gerçekten harika olmuş.. Güle güle kullanın..
Bir iki nacizane tavsiyede bulunmak isterim. Gidon boynunuzu bir 1 cm kadar aşağıya indirip, selenizin ucunuda çok hafif (yere paralel olacak şekilde) indiriseniz daha rahat bir sürüş elde edebilirsiniz bence.. Bir deneyin isterseniz.
Bu arada Mini'nizi görmüştüm forumlarda :) Bisikletiniz sanırım onu gölgede bırakacak :) İkisinide kazasız belasız kullanın..
 
  • Beğen
Tepkiler: ali can çalış
Scudo
@d.berkay

Selamlar,

Öncelikle güzel görüşleriniz için teşekkürler. Tavsiyeler benim için çok önemli. Bu işte daha çok yeniyim çünkü. Her türlü öneri ve eleştiriyede açığım. Sele ucu konusunda haklısınız ancak sele borusu tek vidalı olanlardan ve maalesef tork anahtarım olmadığından var gücümle sıkmak istemiyorum. daha önce dediğiniz gibi daha öne yatıktı ve bazı engebelerden geçerken sele arkaya doğru rotasyon yaptı 1-2 kere.Bende çareyi bu şekilde seleyi biraz arkaya yatırarak buldum. Ama dediğiniz gibi işin doğrusunu tekrar bir tork anahtarı ile sıkıştırarak yapıcam. Gidon boynuzu yüksekliği şimdi tam sizin dediğiniz gibi 1, 1.5 cm kadar daha alçak. Çünkü bir önceki spacerda boşluk vardı ve değiştirdik.

Mini'ye gelince, onu maalesef sattım. 2. arabanın lüks olmayacağını düşünmesem ömür boyu saklamak istediğim bir arabaydı. Bana çok özeldi. Ama şimdide Audi S3'üm var. Çok daha hızlı, konforlu ve güvenli, üstelik quattro. Artık Mini'yi dikkat çekmesi, sesi, ve rahatsızlığı dışında pek aramıyorum:) Arabalara meraklı iseniz müsait olduğunuz zaman sizide buluşmalara çağırırm.
 
  • Beğen
Tepkiler: d.berkay
@ali can çalış

S3'ünüz hayırlı olsun. Kesinlikle çok daha güzel ve kaliteli bir araba. Hem de önü daha açık :) Benim en sevdiğim arabalardan birisidir. Stock olarak mı kullanıyorsunuz yoksa onda da değişimler var mı? :)
Bisiklete başlamadan önce arabalarla deli gibi ilgiliydim :) Ancak ne zamanki bisikletle tanıştım artık bütün zamanımı ona ayırıyorum.. Buluşmalara belki gelebilirim..
 
@d.berkay

Şimdilik stock ama parçaların bir kısmını aldım bile. Şu anda masamın altında garret marka bir intercooler var:) zaten bunun fazla birşeye ihtiyacı yok. Benzin pompası, downpipe, egsoz, intercooler, yazılım: 350-400 bg. Ama şimdili birşey yapmıycam.
 
  • Beğen
Tepkiler: d.berkay
@ali can çalış

Aynen. Önü açık derken bunu kastetmistim. Çok güzel bir potansiyel var o motorlarda. Motor içine ellemeden harika güçler alınabiliyor. Neyse çok konu dışı muhabbet yapmayalım :) Umarım bir gün beraber pedallarız bol bol muhabbet ederiz :)
 
Yol bisikleti için Salcano'nun 2011 modellerini görmeden karar vermeyin bence. Fiyat performansın çok iyi olacağını düşünüyorum..
 
Tam karşıdan bir son halini koymak istedim. Bugün hava Ankara'da muhteşemdi. Yaklaşık 15 kişi ile beraber pedalladık. Yavaş yavaş camiayı tanımaya başlıyorum. gerçekten değerli insanlarla tanışdım. Bu bisiklet hobisi gerçekten çok keyifliymiş.
(link)
 
bisikletine hastayım :) aynakol, ön vites, arka vites aktarıcıları xx veya 2011 xtr yapsan süper olur. ve frenleride üst model(formula serisi olabilir, avid xx olabilir) yapsan abi dört dörtlük olacak.
 
@F.Ertuğrul Aydın

Öncelikle çok teşekkürler,

Vites kollarım ve aktarıcılarım Xo, frenlerim ise 2011 Sram XX zaten. Aynakol'u şimdilik XX yapmayı düşünmüyorum, ileride belki.

(link)
 
Zerafete bak
Müthiş bir görüntü sergiliyor.
Jant seti bisikleti şahlandırmıştır.
Bisiklet bisiklet değil tay ....
Hayırlı olsun
kazasız belasız sürüşler
 
@CEM HELİMOĞLU

maalesef bu özelliklerde siyah maşa çok aramama rağmen bulamadım. Ama gidon boğazı ve yazılarda beyaz olduğu için yakından artık yakıştığını düşünüyorum.
 
Geri