Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Canyon Kullanıcıları Kulübü

bende de şu an rx3 var, çok memnunum, ama başka model kullanmadığım için benim memnuniyetim pek işe yaramıyor :) sadece arkadaşımın lapierre urban shaper 400 ünü kullandım. çok benziyor benimkine..
Sürüşünü karşılaştırdığın bisiklette iyi bir mühendislik örneği ve çok fark olmaması normal. Asıl farkı görmek için daha düşük markalara bakmalısın.
Giant Escape i satıp Cube Attain yol bisikletine geçtim. Öyle hızlanmasında aman aman bir fark veya ortalama hızda büyük bir yükseliş yaşamadım. Escape çok rahat hızlanan ve yormayan bir bisikletti. Ama yol bisikletine geçince ağırlık düşüyor aerodinami iyileşiyor . Daha ilginç olanı konfor artışı gözlemlemiş olmam. Cube yolu daha iyi filtreliyor. Sanırım karbon maşanın katkısı büyük.
 
Scudo
Sürüşünü karşılaştırdığın bisiklette iyi bir mühendislik örneği ve çok fark olmaması normal. Asıl farkı görmek için daha düşük markalara bakmalısın.
Giant Escape i satıp Cube Attain yol bisikletine geçtim. Öyle hızlanmasında aman aman bir fark veya ortalama hızda büyük bir yükseliş yaşamadım. Escape çok rahat hızlanan ve yormayan bir bisikletti. Ama yol bisikletine geçince ağırlık düşüyor aerodinami iyileşiyor . Daha ilginç olanı konfor artışı gözlemlemiş olmam. Cube yolu daha iyi filtreliyor. Sanırım karbon maşanın katkısı büyük.
Tam aradığım gibi yazmışınsınız, daha doğrusu merakım tam o yöndeydi.. çok teşekkür ediyorum. Ciddi markalar arası Ufak tefek nüansları merak ediyordum. Amortisörsüz yoldaki tüm çıkıntıları aynen yansıtan rx3 (belki tek eksiği o) ten sonra Karbon maşa da açıkçası giderek ilgimi çekiyor.
 
Merhaba,

Ben de canyon almayı düşünüyorum. Fakat endurace mı yoksa ultimate kadro mu alsam tam karar veremedim. Yol bisikletinde çok fazla tecrübem yok. Yarışlara katılmayacağım. Daha çok spor, gezme ve keyif turları için düşünüyorum. Fakat forumda okuduğum genelde yol bisikletinde kimse hemen hemen başladığı yerde duramıyor :) kadro, kompenantlar vs hepsini imkanları ölçüsünde bir üst seviyeyle değiştiriyorlar. Bu açıdan bakınca ileride endurace dan daha rijit, daha sportive bir eğilimim olur mu diye acaba başında Ultimate kadro ile başlasam beni zorlar mı, sert gelir mi? Alışmakta sıkıntı çeker miyim bilemiyorum.. Yanlış bir seçim yapmamak için konu hakkında deneyim ve görüşlerinize ihtiyacım var.
endurance kadro olmayan yarış serisi bisikletler dolu. illa canyon değil başka marka bakabilirsiniz. bütçenizi bilemem ama 2 bin usd civarıysa ki canyonlar bu civarda kargosu gümrüğü vs... grupsete göre de değişir ama 2 bin usd veriyorsanız italyan marka bisiklet dolu ortalıkta. wilier triestina, ridley hatta de rosa falan bakabilirsiniz yabancı sitelerden yine totalde 2 k usd civarına gelir ve istediğiniz gibi racing kadro olur endurance değil.
 
Son düzenleme:
  • Hahaha
Tepkiler: :DDD
Sürüşünü karşılaştırdığın bisiklette iyi bir mühendislik örneği ve çok fark olmaması normal. Asıl farkı görmek için daha düşük markalara bakmalısın.
Giant Escape i satıp Cube Attain yol bisikletine geçtim. Öyle hızlanmasında aman aman bir fark veya ortalama hızda büyük bir yükseliş yaşamadım. Escape çok rahat hızlanan ve yormayan bir bisikletti. Ama yol bisikletine geçince ağırlık düşüyor aerodinami iyileşiyor . Daha ilginç olanı konfor artışı gözlemlemiş olmam. Cube yolu daha iyi filtreliyor. Sanırım karbon maşanın katkısı büyük.

Ülkemiz yollarında karbon maşa zaten olmazsa olmaz gibi bir şey. asfalt bile asfalt gibi değil maalesef. dişlerim zangırdıyor, bilekleri kolları geçtim...
 
Artık biri Canyona alsın artık hadi.
 
Yakında ben olacağım galiba 18 ekim bir geçsin gemi aziya alıp bir çılgınlık yapabilirim.
 
Herhalde artık sırada Aeroad CF SLX var. Valla şaşırmam.

Yakında ben olacağım galiba 18 ekim bir geçsin gemi aziya alıp bir çılgınlık yapabilirim.
Bisikletsiz günler geçmiyorr :D

Sizden güncel bir fotoğraf alalım ortalık şenlensin :)
Evde renksiz bir resim çekmek istemiyorum ama bu yağmurlu havaları umarım idare edebilecek bir fotoğraftır. Işık az. Daha güzel bir ortamda çekmek gerek.56CAE8DD-5D3A-40A8-8F9D-8A366F898ECA.jpegFB6DA427-5918-4DA1-9CFD-5BAC7A32581A.jpeg
 
Son düzenleme:
Merhaba,
Suan Giant contend sl kullaniyorum ve karbon kadroya gecmek istiyorum.
Canyon endurace in 2 modeli arasinda kararsiz kaldim. Fiyat olarak ikisi de ayni seviyede.
1. model Endurace CF SL 7.0 Disk: 8,4 kg - 105 R7000 grup set disk frenli - yeni CF SL kadro
2. model Endurace CF 8.0: 7,5 kg - Ultegra R8000 grup set kaliper fren - CF kadro (sanirim eski kadrosu)
Disk frenli yeni kadro ama 105 grup setli 8,4 kg bir bisiklet mi, yoksa kaliper ve eski kadro ama ultegra ve 7,5 kg bir bisiklet mi?
Yorumlariniz icin simdiden tesekkurler...
 
@umitisler
Butun sektor disk frene dogru yoneliyor. Benim bir sonraki alacagim bisiklet disk fren olacak.
Sektörün bakış açısıyla kullanıcının bakış açısı aynı değil malasef. Sektöre değişiklik lazım ki yeni bisiklet satılabilsin. Son yıllarda o kadar çok bisiklet türü çıktı ki neredeyse tuvalete gitmek için bile özel bisiklet üretilecek. Yanlış anlaşılmasın her türlü bisikletin tercihinin daha mantıklı olduğu durumlar var, itiraz ettiğim nokta sektörün bisiklet satabilmek adına pazarı yönlendirmesi. Dün süper dediğimiz, almak için hayal kurduğumuz bisikletlerin bugün demode olarak gösterilmeye çalışılması. Kaldı ki kendi adıma v frenli bisikletlerin demode olmayacağını v vfren ve disk frenli bisikletlerin ikisinin de devam edeceğini düşünüyorum.
 
Sektörün bakış açısıyla kullanıcının bakış açısı aynı değil malasef. Sektöre değişiklik lazım ki yeni bisiklet satılabilsin. Son yıllarda o kadar çok bisiklet türü çıktı ki neredeyse tuvalete gitmek için bile özel bisiklet üretilecek. Yanlış anlaşılmasın her türlü bisikletin tercihinin daha mantıklı olduğu durumlar var, itiraz ettiğim nokta sektörün bisiklet satabilmek adına pazarı yönlendirmesi. Dün süper dediğimiz, almak için hayal kurduğumuz bisikletlerin bugün demode olarak gösterilmeye çalışılması. Kaldı ki kendi adıma v frenli bisikletlerin demode olmayacağını v vfren ve disk frenli bisikletlerin ikisinin de devam edeceğini düşünüyorum.
fikrinize ek olarak şunu da eklemek isterim:

bu fren tercihi biraz da yaşanılan iklimle de ilgili diye düşünüyorum. evet canyon'un çoğu modeli disk frenli. çünkü canyon, satışının çoğunu, kendi bulunduğu ülke gibi yağışlı iklimlere sahip bir çok avrupa ülkesine yapmaktadır. dolayısıyla yılın 200-250 gününü yağışlı geçiren bir ülkede yaşayan amatör kullanıcının disk freni seçmesi gayet doğal. ama yılın 300 gününü güneşli geçiren akdeniz ya da ege'de yaşayan ülkemiz amatör bisikletçilerinin disk fren istemelerini anlayabilmiş değilim. bizim için esas olan ihtiyaçlarımız olmalı. sırf sektör oraya gidiyor diye (ki öyle olduğunu hiç düşünmüyorum) ihtiyacımız olmayan bir yöne gitmek zorunda değiliz.
 
  • Beğen
Tepkiler: ag249
Konu CANYON KULLANICI KULÜBÜ Lütfen fren tercihlerini ait olduğu konuda yapalım ?
 
Ben olsam Endurace CF SL 7.0 disc alırıdm. Endurace CF 8.0 kullanıcısı olarak disc fren ve kadro yapısından dolayı CF SL 7.0'ı tercih ederdim. Ben alırken stokya olsaydı CF SL 8.0 Disc alacaktım. Kesinlike disk fren tercih etmelisiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Adrenalin26
Kaliper frenin yogun oldugu bisiklet ekibiniz varsa kaliper fren alin, yada disk fren alip en arkadan gidin ?
 
CF SL ile CF arasindaki kadro farki nedir? Olculere baktigimda CF SL kadronun alin borusu 17 mm kisa. (Olcu olarak CF de L, CF SL de M boy) CF SL kadro CF ye gore daha sportif mi?
 
CF SL ile CF arasindaki kadro farki nedir? Olculere baktigimda CF SL kadronun alin borusu 17 mm kisa. (Olcu olarak CF de L, CF SL de M boy) CF SL kadro CF ye gore daha sportif mi?
Öyle görünüyor gibi.
 
CF SL ile CF arasindaki kadro farki nedir? Olculere baktigimda CF SL kadronun alin borusu 17 mm kisa. (Olcu olarak CF de L, CF SL de M boy) CF SL kadro CF ye gore daha sportif mi?
CF SL ve CF SLX olmasın?
 
Geri