@alpyese
hayır bu olay sizin bahsettiğinizden farklı.
bir firma ürün satmak istemeyecek kadar rahat olabilir. alan alsın almayan almasın umrumda değil diyebilir.
ama, ürün satıp, gönderme tarihi verip, müşteriyi bekleyip, ürünü göndermemek ve üstüne açıklama yapmamak başka bir şey. bu terbiyesizlik.
madem sizin dediğiniz gibi rahatlar, o zaman:
1- neden ürün satarken 2016 Mart için tarih vermediler de daha önceden verdiler tarihi?
2- eğer ürünü sattıktan sonra üretik sorunu çıktı ise, ve ekstradan 3 ay bekletmek gerekecek ise, o zaman bu sorun çıktığında müşterine niye bildirmiyosun?
3- şu anda spariş geçsem adam bana mart'a vakit veriyor (yalan, 3 ay önce aldım bana da mart diyo) madem hem sorun var hem de satışları iplemeyecek kadar rahatsız, o zaman neden yeni spariş açıyosun? ayrıca neden yeni sparişlere yalan tarih yazıyosun?
bu adamların yaptıkları şey: "ben rahatım, bisikleti de geç gönderecem, isteyen alsın istemeyen almasın" değil. bu adamlar bi yandan ellerinden geldiğince yalan söyleyerek ürün satıyolar, milleti kendilerine bağlıyolar, bi yandan da ürünleri göndermiyolar ve cevap vermiyolar. bunun adı rahatlık değil. bunun adı terbiyesizlik.
rahat olan firma üretimde sorun çıktığında adam gibi mail atardı, böyle böyle sorun oldu derdi, bilgin olsun deri, ben de ona göre hareket ederdim.