Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

İnceleme Carraro CR Race 052

Scudo
@Şerif Feridun Şimdi baktım da benim 022'nin jantları da birebir aynı. Siz yazana kadar ben farketmemiştim gerçi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Şerif Feridun
054 ile ilgili görüşler nasıl?
 
054 ile ilgili görüşler nasıl?
Geçen ay aldım henüz 1 kere kullanabildim görünüşü efsane karbonları aratmıyor. :D Jantlar da 052 ye göre fark edilir seviyede iyi, vites sistemi Tiagra zaten güzel, ayarı düzgün olan her vites takımı iyidir.
 
Geçen ay aldım henüz 1 kere kullanabildim görünüşü efsane karbonları aratmıyor. :D Jantlar da 052 ye göre fark edilir seviyede iyi, vites sistemi Tiagra zaten güzel, ayarı düzgün olan her vites takımı iyidir.
062 ile ana fark grupset değil mi? Sele jant aynı gibi
 
Aynen ama sıfır alınacak ise 105 alınır arada 150 200 bir şey oynuyor. Ben ikinci el ucuza düşürdüm diye aldım.
ben aslında ne yapacağımı bilmiyorum ama tekrar baktım fark hakkaten az. ve 054 ün ikinci eli pek yok.
 
@Mustafa Baki bu gün ön frene bastığımda fren pabuçları o çizgide ses yapmaya başladı, jant kırıldı diye korktum. 100 kilo olunca bir de lastiğe 100 psi hava basınca acaba dedim.
Hocam jant ciddi bir maliyet firmalar da kendi içlerinde çözebildiği sürece maliyet odaklı üretimde buna dikkat ediliyor. Üst seviye alü jantlarda da birleşim yerleri vardır ama birleştirme oldukça özenle yapılır ve belli belirsiz bir iz vardır zira kaynak taşlanır.
Jant seti grupsetlerden daha çok önem arz eder ve belki de en çok kaynak ayrılması gereken unsurdur. Sürüş keyfini direk etkiler. Tavsiyem bir süre sonra orta seviyede bir jant setine geçmeniz.
Bu arada yaklaşık 110-120kg taşır çoğu, detayı üreticisinden öğrenebilirsiniz. Fren yapınca sesi bir kontrol edin belki frenin kadroya bağlı olduğu yerde bir gevşeme olabilir. Aksi halde ufak bir ses normaldir.

@Berke lastiklerin zamanla sertleşmesi, tutuşu bozan en büyük etken. Yeni luganoların bildiğim kadarıyla hamur ve deseninde bir değişim yok, muhtemelen beklediği için hamuru sertleşmiştir. Mümkün olduğunca güneş görmeyen yerlerde muhafaza etmek gerek lastik ömrünü sağlıklı bitirmek için.

Tekeriniz düz bassın.
 
Bu 2020 modelinin ne zaman satışa çıkacağı hakkında bilginiz var mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Eren
Bu 2020 modelinin ne zaman satışa çıkacağı hakkında bilginiz var mı?
Bizde arkadaşım için 062 baktık, 2020 modellerin şu an itibariyle montajına başlandığını söyledi Ankara'da bir bisiklet dükkanı. Geliş zamanı hakkında da net bir cevap vermedi ama tahmini bayram sonrası gelir dedi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Halat
@evrimvolkan 062 yi yol bisikletine yeni geçen birisi için tavsiye edermisiniz? bide 062 nin kadro türü nedir endurance yarış falan
 
Carraro bayiye gittiğimde tur bisikleti alacakken elden çıkarılamayan 2019 CR052 ile karşılaştım. İşte o ilk karşılaşmadan sonra fiyatına da donanımına da vuruldum desem yeridir. Hiç durmadım aldım canavarı. 2 gün kısa sürüşlerle dağ bisikletinden yol bisikleti ne o geçiş temposunu ayarlamaya çalışmanın ardından ilk orta mesafe bir turu çıkarmanın artık zamanı geldiğini düşündüm.
Orduda sahil yolunu bilenler oranın nasıl inişli çıkışlı bir yola sahip olduğunu da biliyordur. İşte ben de bisikletin gerek yokuş, gerek bazı yerlerde yapboz gibi olan asfaltlarda ne gibi sonuç alacağım diye bu güzergahı (git gel yaklaşık 104 km) seçtim.
İlk orta mesafeli turum olduğu için başlangıçlarda ortalamam 30 km lerde olsa da sonraları kondisyon yetersizliği yüzünden ilk 50 km yi 23 km ortalamada tamamladım.
Şunu belirtmeliyim ki tiagra set gerçekten de muhteşem fakat yokuşlarda çok zorluyor.

229861 dosyayı görüntüle
Şuraya da Fatsa Bolaman yokuşu ardından manzaranın keyfini çıkaran CR052 bırakalım :)

Bisikletin kadrosu gerçekten de yoldaki en ufak bozukluğu bile çok ağır hissettiriyor, bu ilk sürüşte pedli tayt olmasa o selle royale ile 20km bile gideceğimi düşünmüyorum.
Bir de ilk gelen pedalların kesinlikle değişmesi gerek dağ bisikleti pedalları gibi.
 
Son düzenleme:
Carraro bayiye gittiğimde tur bisikleti alacakken elden çıkarılamayan 2019 CR052 ile karşılaştım. İşte o ilk karşılaşmadan sonra fiyatına da donanımına da vuruldum desem yeridir. Hiç durmadım aldım canavarı. 2 gün kısa sürüşlerle dağ bisikletinden yol bisikleti ne o geçiş temposunu ayarlamaya çalışmanın ardından ilk orta mesafe bir turu çıkarmanın artık zamanı geldiğini düşündüm.
Orduda sahil yolunu bilenler oranın nasıl inişli çıkışlı bir yola sahip olduğunu da biliyordur. İşte ben de bisikletin gerek yokuş, gerek bazı yerlerde yapboz gibi olan asfaltlarda ne gibi sonuç alacağım diye bu güzergahı (git gel yaklaşık 100 km) seçtim.
İlk orta mesafeli turum olduğu için başlangıçlarda ortalamam 30 km lerde olsa da sonraları kondisyon yetersizliği yüzünden ilk 50 km yi 23 km ortalamada tamamladım.
Şunu belirtmeliyim ki tiagra set gerçekten de muhteşem fakat yokuşlarda çok zorluyor.

229861 dosyayı görüntüle
Şuraya da Fatsa Bolaman yokuşu ardından manzaranın keyfini çıkaran CR052 bırakalım :)

Bisikletin kadrosu gerçekten de yoldaki en ufak bozukluğu bile çok ağır hissettiriyor, bu ilk sürüşte pedli tayt olmasa o selle royale ile 20km bile gideceğimi düşünmüyorum.
Bir de ilk gelen pedalların kesinlikle değişmesi gerek dağ bisikleti pedalları gibi.
Ayni bisikletin 2018 modelini kullandım. Maşa alüminyum olduğu için yolu çok hissettiriyor. Bir de yokuşlarda biraz esniyor yüklenince pedala. Onun haricinde gayet güzel kadro. Tekerinize taş değmesin.
 
Ayni bisikletin 2018 modelini kullandım. Maşa alüminyum olduğu için yolu çok hissettiriyor. Bir de yokuşlarda biraz esniyor yüklenince pedala. Onun haricinde gayet güzel kadro. Tekerinize taş değmesin.

@Mustaac maşası cidden en ufak bir yol bozukluğunda (memleketimin yolları kaymak yol olarak geçiyor ama bisikletçi için bunu demeye bin şahit lazım) maşadan ve gidondan gelen o titreşim çok sıkıntılı fakat kadro bana çok dayanıklı geldiğinden dolayı böyle yollara girdiğimde birazda bisiklete güveniyorum. Lastikler için ise bu başlığı en başından itibaren sonuna kadar okumuştum Schwalbe Lugano çok methedilmemiş ben de daha yeni olduğum için henüz lastikle alakalı bir problemden söz edemiyorum.
Kadronun esneme olayında yokuş çıkarken 5. Viteste yokuş çıkmaya çalışan toros gibiyim kadro boyu da biraz büyük geldi ama alışmaya çabalıyoruz artık :)
 
@cbkarabulut hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.

Rampalarda zorlamasinin müsebbibi Tiagra değil ruble büyük dişlisinin 28 T olmasıdır. 30 ya da 32 olsa daha rahat rampa tirmanirsiniz.
 
@cbkarabulut hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.

Rampalarda zorlamasinin müsebbibi Tiagra değil ruble büyük dişlisinin 28 T olmasıdır. 30 ya da 32 olsa daha rahat rampa tirmanirsiniz.

@amasseia öncelikle teşekkür ederim, ben de CR052 vesilesiyle amatör yol bisikletçiliğine adım atmış oldum :)
Ön kasetle arasında 6 dişlik bir fark cidden de yokuşlarda sıkıntı çıkartıyor bazen yokuş çıkarken ön aynakolun neden 3lü olmadığını da düşündürmüyor değil. Ama herşey bir yana tam bir fiyat performans canavarı, hele de bu kur fiyatlarının yanında.
 
@cbkarabulut safkan yarış bisikketleri 2'li aynakola sahiptir. 3'lu olursa yarış bisikleti olmaktan çıkar ama bisiklet gecmisiniz var ve sürdükçe 28 rubleye de alisacaksiniz, yaşınız genç sürdükçe, tirmandikca açılırsiniz.
Yine rampalarda dizleri de zorlamamak adina düşük vites, yüksek kadans uygularsaniz daha sağlıklı ilerleme kaydedersiniz.
 
@amasseia anladım, zaten yaptığım tur esnasında Salcano xrs010 a sahip bir bisikletçi ile 20km pedallama fırsatı buldum. Kendisi konu hakkında bayağı bilgiliydi ve tiagranın yokuş performansından biraz şikayet edince sizin verdiğiniz cevaba eşdeğer bir tepki aldım. Kendisi 56 yaşında 7 yıllık bisiklet kariyerinde öyle bir kondisyona sahipse benim de ilerleyen zamanlarda bu ruble oranının bile üstüne çıkacağımı iddia etti. Tabii idmanları, sürüşleri aksatmamak şartıyla.
Ruble oranları her ne kadar başlangıç için zorlayıcı olursa olsun bisiklete tutulmamak elde değil bu işi sürdürmeyi istiyorum. Bisikleti çaldırmamak için bile evde muhafaza ediyorum, şayet zaten kilitlere de pek güven yok bu işte.
 
Yeni aldığım jantlar bisikleti efsanevi bir şekilde güzelleştirdi.Jantların renk uyumu mat renkli kadroyla çok iyi
 

Dosyalar

  • IMG-20200606-WA0054.jpg
    IMG-20200606-WA0054.jpg
    148,3 KB · Okunma: 141
Geri