Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

İnceleme Carraro CR Race 052

Scudo
022 ile 052 serisinin kadrosu aynı mıdır bilen var mı?
 
@Tolga1serbet carraro cr race 053 modelini kullanıyorum. 300 km civarı yol yaptım. Ilk defa yol bisikletine geçtiğim bisiklet oldu, ağırlık konusuna gelince bence endişelenecek bir şey yok. Bisiklet fiyatına göre geyet güzel , gerek hd frenleri gerek gravel maşası açısından kullanışlı bir âlet.
 
@utku berkay temiz memnun musunuz? jantları en azından shimano 501 olsaydı gözüm kapalı alacaktım bisikleti ama işte:/
 
@meren12 Öncelikle özür dilerim daha sonra cevap veririm deyip unuttum.

Üzerindeki grup set piyasadaki bisikletlerde kendini kanıtlamış ve sık bulunduğu için onunla ilgili yorum yapmayacağım. Kadrosuna gelecek olursak konfor olarak o kadar iyi olmasada esnemezlik performansı ve çevikliği gayet iyi. Jantlar bu konu başlığı altında çokça söylendiği gibi ağır ama bakımını yaptırdığınız sürece akıcı ,tabi ki bir rs501 update i bu bisiklet için yapılacak en mantıklı hamle. Finishing kit FSA nın toplam fiyatı 103,5 Euro olarak görünüyor. Sele carraro nun selle royal e yaptırdığı kendi selesi.Üzeinde gelen pedallar ise alüminyum. SONUÇ olarak bir spd pedal ve jant update i ile uzun yıllar keyifli bir şekilde kullanılabilecek bir bisiklet ortaya çıkıyor.
 
@Mustaac Merhaba ben de 052 düşünüyorum boyum 1.70cm, iç bacak 82cm 52 kadro mu yoksa 54 kadro mu almalıyım?
 
Daha önce 105 set 2015 scott speedster kullanıp satmıştım 800 dolar civarına. Şimdi yeniden yol bisikleti almak istiyorum. 4200 civarı tiagralı bu model kadro olarak nasıldır hayal kırıklığı olmaz değil mi. Aslında almışken carbona geçip sensium 300 almak istiyorum ama maliyeti malum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökay Akçay
@trainspotting35

karbonda ikinci el takıntım var biraz :ckkmk:
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
@omermz
Lapierre ve carraro bisikletlerin kadrosu uzakdoğuda aynı fabrikada üretiliyor, montajı Türkiye’de aynı fabrikada aynı adamlar tarafından yapılıyor carrarodan pişman olacağınızı sanmıyorum. Ama sensium başka bir lig tabi 052 ile farklı katagorideler.
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
@Gökay Akçay

Lapierre türkiye montaj olduğunu bilmiyordum.
Karbon olduğu için aktarmadan dolayı zaten kategori farklı ancak karbona göre ağır bir model gibi geliyor sensium.
Bu arada 062 çok daha mantıklı gelmeye başladı ancak stok bulamıyorum 2019 modelinden.
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökay Akçay
@omermz
Siz zaten belli dersinize iyi çalışmışsınız muhtemelen modeller konusunda benden daha fazla bilgilisinizdir, ama karbon kadroyu sadece ağırlık/hafiflik olarak değerlendirmeyin, alüminyum, çelik ve karbon bisikletler kullandım (kullanmaya devam ediyorum) tahta kaşık, çelik kaşık, plastik kaşık hepsiyle çorba içersiniz ama çorbadan aldığınız tat hepsinde tamamen farklı olacaktır, ağırlıktan önce kullanım amacınıza göre seçim yapın. Almayı düşündüğünüz bisikletlerin hepsi bence belirli standartların üstünde ve kaliteli bisikletler hiçbiri pişman etmez. Stok konusunda ise hepsinin temsilcisi accell bisiklet bir telefon açarsanız fabrikalarından istediğiniz kadro ve modeli sizin seçeceğiniz bir bisikletçiye seve seve gönderirler..
 
  • Beğen
Tepkiler: omermz ve MakRo
Bu bisiklette en kalin lastik ölçüsü ne kadar?
 
Daha önce 105 set 2015 scott speedster kullanıp satmıştım 800 dolar civarına. Şimdi yeniden yol bisikleti almak istiyorum. 4200 civarı tiagralı bu model kadro olarak nasıldır hayal kırıklığı olmaz değil mi. Aslında almışken carbona geçip sensium 300 almak istiyorum ama maliyeti malum.

Hocam merhabalar Sensium 300 seçiminde hangi nokta sizin için tercih sebebi olmuştu daha bugün bir göz attım ağırlığı karbon bir bisiklete göre fazla geldi yaklaşık 9.1, 6061 kadrolu sanki.

Accel grubun Türkiye'de güzel bir lapierre stratejisi uyguladığını düşünüyorum Almanya'da daha hic rastlamadım :)
 
Başka bir yerde okumuştum galiba diğer firmalar s kadro ağırlığı verirken Lapierre L ye göre ağırlık bilgisi veriyor gibi birşeydi. Benim 2016 Lapierre Sensium 300 fabrika verisi 8.7 kg. Kullanılan lastikler ve jantlar biraz ağır yaklaşık 500 gram gibi jantlar ve lastiklerden kazanımım oldu. Seti de 105 5800 yaptım. Dikkat edilmesi gereken tek nokta top tube uzunluğu. Benim bisikletim 52 kadro diye geçiyor ama 54.5 lik bir top tube sahip ne yazık ki ancak kısa bir gidon bogazi ile geçiçi çözüm ürettim. Bisikletimi satıp daha uygun bir kadroya geçiş yapmak hedefim.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Hocam merhabalar Sensium 300 seçiminde hangi nokta sizin için tercih sebebi olmuştu daha bugün bir göz attım ağırlığı karbon bir bisiklete göre fazla geldi yaklaşık 9.1, 6061 kadrolu sanki.

Accel grubun Türkiye'de güzel bir lapierre stratejisi uyguladığını düşünüyorum Almanya'da daha hic rastlamadım :)

Merhabalar Sensium 300 ağır olması komponentlerden kaynaklı olabilir. Kadro olarak yükseltmeye açık ve benim beğendiğim bir model. Bu fiyata zaten mosso ya da iyi ihtimal cube var karbon olarak. Aslında gönlümdem geçen scott addict en azından ancak fiyatlar gidiyor yukarı. Lapierre tercihi tamamen fiyat perf yani
 
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.
Örneğin ALU kadrolu Canyon Endurance AL 7 ve 8 yaklaşık 8.20kg, tabi karbon ve alu kadroyu birebir karşılaştırmak pek doğru olmasada çok ciddi bir fark var, sanırım jant kombinasyonları büyük etken canyon mavic kullanıyordu .
Endurance kadrolar biraz daha hafif olsada gerci, alu için çok iddialı gelmişti Canyon.
Lapierre'in alu kadrolarıda rakiplerine göre ağır nedense bir türlü anlayamadım :)
Selamlar..
 
Geri