Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

İnceleme Carraro Cr Race 053 Disk

Samsam

Daimi Üye
Kayıt
28 Haziran 2018
Mesaj
224
Tepki
337
Şehir
istanbul
İsim
ENES
Başlangıç
2005—06
Bisiklet
Carraro
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Yaklaşık 300 km dır kullandigim bisikletim Carraro cr race 053 disk. Bisiklette 11-34 ruble, hidrolik frenler ,shimano rx10 jant seti, tiagra donanım , 38 c ye kadar lastik takılabilen kadro ve maşa ile geliyor. Bisikletin kadrosu son derece rahat ve aliminyum kadrolarda olduğu gibi atik bir kadrosu var. Kadro ile birlikte aliminyum fsa; gidon,gidon boğazı ve sele borusu geliyor. Jant seti son derece akıcı fakat eğer ihtiyaç duyarsanız başka bir jant setine geçebilirsiniz. Bisiklette son derec başarılı hidrolik frenler var. Fren konusunda sıkıntı yaşayacağınızı hiç zannetmem fakat tek eksi yönü 140 milim rotorlar. En azından ön rotorun 160 milim olmasını beklerdim. Ama hiç endiselenmenize gerek yok çünkü flat mount sayesinde rotorunuzu büyütebilirsiniz. Gelelim rubleye ,ruble 11-34 yokuşlarda işinize yarayabilir ama çoğu zaman ilk bir kaç dişliyi kullanmayabilirsiniz ama bu demek değildir ki hiçbir zaman kullanmayacaksınız bence eğer gravel tarzı bir plânınız var ise ruble sizin işinizi fazlası ile görecektir. Benden bu kadar, eğer benim deginmedigim ve sizin aklınıza gelen sorular var ise sorabilirisiniz. DSC_0953.JPGDSC_0952.JPGDSC_0951.JPGDSC_0948.JPGDSC_0947.JPGDSC_0957.JPGDSC_0891.JPGDSC_0884.JPGDSC_0882.JPG
 
Scudo
Üzerinde gelen lastikler 700x38 mi
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsam
Kaç kilo çekiyor boş haliyle? CR 062'im bana ağır geliyor artık.
 
Hayırlı olsun,iyi günlerde kullanın.Fiyat bilgisini paylaşabilir misiniz?
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsam
Fiyatları ve donanımları çok yakın gravel g2 ile. Sizce kadro geometrisi ve açılar dolayısı ile ciddi duruş farkı var mı ikisi arasında? Gravel e göre jant seti gidon gidon boğazı daha iyi. Yokuş için hangisi daha uygun olur?
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsam
@Bıyıkov öncelikle carraro g2 yi inceleme ve yakından görme fırsatım olmadı. Bu yüzden kadro geometrisi hakkında bir yorum yapamayacağım. Ama internet sitesindeki ölçülere bakıldığında aralarında fark olduğu belli oluyor. Gelelim yokuş konusuna ikiside aynı rubleyi ve aynakol kullanıyor. Ama asfalt yokuşta tabiki g2 den performans beklemek saçma olur.(lastik ebatları). Benim şahsi düşüncem şu. Eger cr race 053 alırsanız lastiğini kalinlastirip gravel yapabilirsiniz ya da kafanız estiği zaman asfalt yolda karbon bisikletleri aratmayacak performans ile sürüş yapabilirsiniz. Ama eğer g2 alırsanız kulvarlar değişiyor,isterseniz çantanızı yükleyip tura cikabilirsiniz ya da bisiklete hiç masraf yapmadan(lastik almadan)dere tepe gidebilirsiniz. Bu yüzden ikiside farklı kulvarlar. Karar vermek size kalmış.

@ahmet1905 öncelikle çok teşekkürler, daha iyileri sizin olsun.Fiyata gelincede ben bi yakınım aracılığı ile 5100 tl civarına aldım. İnternettede bu fiyatlara yakın fiyatlarda bulabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Çamurluk ve bagaj bağlantısı için yer var mı? Arka çatalda iki delik gördüm ama çatalın üst kısmında yok sanki
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsam
@yeyu çamurluk için yer var ama bagaj için yer yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: yeyu
Güle güle kullanın güzel bisiklet.

Rotorlarla alakalı bir şey söylemek gerekirse ne kadar büyük rotor takılırsa frenlemenin daha sağlam olmasının yanında kadro ve maşaya vereceği kuvvet artacaktır. Bu da kadro ve maşaya çatlamaya kadar götürür işi. Bu sebepten kadro çatlatan cok kişi vardı özellikle rotorların takıldıgı bölgelerden :)
 
@ProfessionaL 160 milim yeterli olacaktır, fazla abartmaya gerek yok zaten.
 
Bisiklete sarı siyah çok yakışıyor..Carraro iyi bir seçim yapmış..
Çok güzel bir bisiklet,güle güle kullanın :harika:
 
@Triban çok tessekkür ederim. Daha iyileri sizin olsun.
 
Bu model ile CR062 arasında kararsızlık yaşıyorum. Ilk yol bisikleti deneyimim olacak. Biri hidrolik fren diğeri 105 set avantajı sunuyor. Kadro geometrileri arasında da farklılıklar var sanıyorum. Hangisi daha konforlu bir sürüş sağlar siz ne dersiniz?
 
@Samsam Bisikletin selesi rahat mı? Yaklaşık 100-150 km sürüş için soruyorum.
 
@Bıyıkov bisikleti sadece performans için kullanacaksanız 062 daha mantıklı olacaktır. Ama eğer ben gezerim,yeri gelir lastiğini büyütüp bozuk yolada girerim ya da kişin yağmur da çamurda işe giderim, ya da performanslı da sürerim derseniz cr 053 daha mantıklı olacaktırAma cr 062 alırsanız da memnun kalmaz iseniz satmak daha kolay olur.

@Kemal Akbayrak çok rahat olmasını beklemek mantıksız olur. Sonuçta çoğu üst düzey markada bile seleler rahatsız oluyor. Ama ben taytsiz 50 km sürdüm 800 metre irtifalı, sıkıntı olmadı.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Bıyıkov
@Samsam

Aslında amacım haftada 3-4 gün sabahları performanslı sürüş. Haftasonlari da yine asfalt yolda yokuşlu iniş çıkış köy yollarında 3-4 saatlik surusler yapmak. Işe gidip gelme yada toprak yolda kullanım çok olmaz.
Oturma ve sürüş pozisyonları farklı mi sizce bu iki bisikletin? Zaman zaman yaşadığım sırt ağrılarını minimumda tutmak için daha dik bir sürüş iyi olur mu? Öyle de düşününce bir hibrit bisiklet mi baksam diyorum iyice kafam karışıyor.
 
@Bıyıkov ben size tavsiye verirsem ve siz gidip bu bisikleti alıpta memnun kalmaz iseniz diye , ben de bu yüzden bisikleti tavsiye etmek istemem. Ama bana sorarsanız ben bisikletimden memnunum. Rubleside 12-34 bu yüzden yokuşlarda rahat olur sizin için. Sonuçta ilk defa yol bisikletine geçiyorsunuz. Kadro yapisina gelincede beden tablosunu incelemek sizin için daha sağlıklı olacaktır, çünkü 062 yi kullanmadım.

@Bıyıkov 053 de performans olarak 062 ile hemen hemen aynıdır büyük ihtimal, çünkü ikiside aliminyum kadro.
 
Güncelleme;
Bisikletin frenleri anlamadığım bir şekilde, ısındıkça daha iyi tutuyor.
 
Geri