Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro CR-Tour World hakkında bilgisi olan var mı?

@Mehmet Altuğ haklısın tabi ama biraz da kişinin kullanımına bağlı malzemenin ömrü. Diğer taraftan Türkiye'de firmaların 10 yıl ömrü yok artık kaldı ki malzemenin olsun .... :) bir başımızayız artık ....
 
  • Beğen
Tepkiler: AlpKemal
Scudo
Diğer taraftan Türkiye'de firmaların 10 yıl ömrü yok artık kaldı ki malzemenin olsun .... :) bir başımızayız artık ....

Güncel döviz kuru ve ithalata getirilen çok yüksek gümrük vergileri yüzünden, yerli bisiklet üreticileri bir anlamda rakipsiz kaldılar diyebiliriz. Özellikle tur bisikleti segmentinde CRT World'ün iç piyasada rakibi yok, bu eksik rekabet ortamı da ne yazık ki tüketicinin aleyhine.

Bu model dünya piyasasına çıksa, 2 yıl standart garantiyle pek fazla talep görmeyeceği aşikar. Lakin ülkemiz koşullarında "koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman Çelebi" demek zorunda kalıyoruz. Ben tur bisikleti arayışımda CRT World'ü de seçenekler arasına almıştım lakin 2 yıl garantiyi duyunca "şaka yapıyorlar herhalde" diye düşünmüştüm. Daha sonra ibre, 10 yıl garanti veren "kıskanç" Almanlara döndü tabii :)

Bu kıskanç herifler küresel pazarda nasıl ürün satıyorlar? Şöyle: Rohloff'un 100.000 km garantisi var. Tubus, bagajınız kırılırsa dünyanın neresinde olursanız olun size yenisini ulaştırıyor. VSF 10 yıl kadro garantisi veriyor vb.

Başıma gelen güncel bir örnek: Vaude gidon çantasını gidona sabitleyen KlickFix aparatının 2 vidası montaj esnasında deforme oldu. Fotoğraflarıyla beraber hem Vaude destek hattına, hem de KlickFix'i üreten firma olan Rixen & Kaul'a eposta gönderdim. Her iki firma da 1-2 gün içinde yedek vidaları adresime kargoladılar. Nereden aldın? Ne zaman aldın? Faturası-fişi nerede? Vidayı fazla mı sıktın? Nereden bilelim senin kırmadığını? falan yok; sorgusuz-sualsiz...

"Altı üstü iki vida" diye düşünen olabilir. Başka bir güncel örnek: Bir yakınıma, benim tavsiyemle aldığımız Accell Bisiklet üretimi Bianchi katlanır bisikletin gidon katlama mekanizması kırıldı. Parçada bariz tasarım hatası var, sürüş güvenliğini de riske atan bir durum. Tüm bu detayları belirterek Accell'e mesaj attık. Önce bizi servise yönlendirdiler. Servis bin dereden su getirdi, "Kullanıcı hatası, değişim için para isterler, parçayı ben istemem siz isteyin, gelsin takarız ama ona da para alırım" bir saat kafa ütüledi :) Neyse, dedik... Accell'e tekrar yazdık, durum böyle böyle. Nihayet parçayı onlara göndermemizi kabul ettiler. Biz parçanın yenisini beklerken 1 hafta sonra kargo poşetinin içinden gönderdiğimiz parça çıktı; tamir edilmiş halde. Biz de kendi çözümümüzü geliştirdik, deri bir kayışla mandalı sabitliyoruz yerine. Yakınım da Accell'in kulaklarını çınlata çınlata kullanıyor bisikleti.

Şimdi ben bu firmadan, üzerine 30-40 kg. yük yükleyeceğim bisiklet alır mıyım? Yiyecek 40 fırın ekmekleri var daha. Ama işte alternatifsizliğin doğurduğu, yüksek kur ve gümrük duvarlarının pekiştirdiği eksik rekabet ortamı, firmaları rehavete sürüklüyor ve kolaya alıştırıyor. Hani bir dönem "Vehbi Koç 30 yıl araba diye teneke sattı" denirdi ya, o günlere geri döndük...
 
@Otepeyurt bir şekilde uzatmak lazım kabloyu yada yeni kablo almaktan başka çare yok gibi.. bu arada Velespitli Seyyahin bisikleti 51 kadro :)

@Yusuf'san iyi dileklerin için teşekkürler

@Yoldakiyabani özelden hesabı gönderirsen bakmak isterim dostum

@Mehmet Altuğ söylediğiniz herşeye katılmakla birlikte orta uzunlukta turlar ve şehir içi için aldım açıkçası bisikleti. Bu bisikletle kıtalar aşıp binlerce km yol yapmak zor gibi duruyor (gerçi öyle bir tur yapmadım nasıl olur pek bir bilgim yok:))

Ancak bir arkadaşım rohloff lu bir thorn ile İzmir'den Çin'e gitti evlendi döndü o başka bir sohbetin konusu:)

Carraro almadan önce ikinci el bi surly haul trucker 26 buldum 58 kadro ona niyetlendim ama bisiklet 40000 km yi devirmişti kadro sağlam birşeyi yoktu ama componentler bitik durumdaydı astarı yüzünden pahalıya gelecekti vazgeçtim.

Idworx modellerine bakıp beş dk içinde sayfayı kapatmam bir oldu adventure olmayan normal trekking modellerinin en ucuzu alüminyum kadrolu gxr li modeli 4500 Euro euro=9.28 kabaca getirdin kargosu vs vergisi 50.000 lira

700.000 km kanalinda pinonlu adventure modellerini kullanıyorlar sanırım 7500 Euro civarında bisikletler vergisiyle falan 90 .000 lirayı bulur kanaatindeyim.

Türkiye ve rakipsizlik konusunda haklısınız birim paraya vuracak olursanız ben bisikleti 6800 TL ye aldım eğer Avrupa'da çalışan normal bir vatandaş olsaydım 7500 birim paraya pinonlu bir idworx seçerdim kuşkusuz.

Coğrafya kaderdir diyorum ve iyi geceler diliyorum herkese :(
 
(link) alabiliyorsanız bunlardan alın Ömür boyu Kadro garantili
 
Güncel döviz kuru ve ithalata getirilen çok yüksek gümrük vergileri yüzünden, yerli bisiklet üreticileri bir anlamda rakipsiz kaldılar diyebiliriz. Özellikle tur bisikleti segmentinde CRT World'ün iç piyasada rakibi yok, bu eksik rekabet ortamı da ne yazık ki tüketicinin aleyhine.

Bu model dünya piyasasına çıksa, 2 yıl standart garantiyle pek fazla talep görmeyeceği aşikar. Lakin ülkemiz koşullarında "koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman Çelebi" demek zorunda kalıyoruz. Ben tur bisikleti arayışımda CRT World'ü de seçenekler arasına almıştım lakin 2 yıl garantiyi duyunca "şaka yapıyorlar herhalde" diye düşünmüştüm. Daha sonra ibre, 10 yıl garanti veren "kıskanç" Almanlara döndü tabii :)

Bu kıskanç herifler küresel pazarda nasıl ürün satıyorlar? Şöyle: Rohloff'un 100.000 km garantisi var. Tubus, bagajınız kırılırsa dünyanın neresinde olursanız olun size yenisini ulaştırıyor. VSF 10 yıl kadro garantisi veriyor vb.

Başıma gelen güncel bir örnek: Vaude gidon çantasını gidona sabitleyen KlickFix aparatının 2 vidası montaj esnasında deforme oldu. Fotoğraflarıyla beraber hem Vaude destek hattına, hem de KlickFix'i üreten firma olan Rixen & Kaul'a eposta gönderdim. Her iki firma da 1-2 gün içinde yedek vidaları adresime kargoladılar. Nereden aldın? Ne zaman aldın? Faturası-fişi nerede? Vidayı fazla mı sıktın? Nereden bilelim senin kırmadığını? falan yok; sorgusuz-sualsiz...

"Altı üstü iki vida" diye düşünen olabilir. Başka bir güncel örnek: Bir yakınıma, benim tavsiyemle aldığımız Accell Bisiklet üretimi Bianchi katlanır bisikletin gidon katlama mekanizması kırıldı. Parçada bariz tasarım hatası var, sürüş güvenliğini de riske atan bir durum. Tüm bu detayları belirterek Accell'e mesaj attık. Önce bizi servise yönlendirdiler. Servis bin dereden su getirdi, "Kullanıcı hatası, değişim için para isterler, parçayı ben istemem siz isteyin, gelsin takarız ama ona da para alırım" bir saat kafa ütüledi :) Neyse, dedik... Accell'e tekrar yazdık, durum böyle böyle. Nihayet parçayı onlara göndermemizi kabul ettiler. Biz parçanın yenisini beklerken 1 hafta sonra kargo poşetinin içinden gönderdiğimiz parça çıktı; tamir edilmiş halde. Biz de kendi çözümümüzü geliştirdik, deri bir kayışla mandalı sabitliyoruz yerine. Yakınım da Accell'in kulaklarını çınlata çınlata kullanıyor bisikleti.

Şimdi ben bu firmadan, üzerine 30-40 kg. yük yükleyeceğim bisiklet alır mıyım? Yiyecek 40 fırın ekmekleri var daha. Ama işte alternatifsizliğin doğurduğu, yüksek kur ve gümrük duvarlarının pekiştirdiği eksik rekabet ortamı, firmaları rehavete sürüklüyor ve kolaya alıştırıyor. Hani bir dönem "Vehbi Koç 30 yıl araba diye teneke sattı" denirdi ya, o günlere geri döndük...
Merhaba yazınızı baştan sona okudum, noktasına virgülüne kadar katılmakla birlikte; Türkiye'de yaygın markaların garanti süresinden ziyade garanti kapsamında servis kaliteleri üzerine de düşünmek lazım.
Söz gelimi yerli bir x marka, bisikletine 10 yıl garanti veriyor. Siz bırakın bu 10 yılı ilk bakımdan itibaren bisikletiniz için kaliteli malzeme işçilik ve servis noktasında sıkıntı yaşamaya başlıyorsunuz. İstanbul, Ankara gibi büyük şehirler bir nebze bu imkanlar açısından avantajlı olsa da bir Anadolu şehrindeyseniz vay halinize. Markanın servisi diye gittiğiniz yer mahalle bisikletçisi oluyor genelde. Lastiğinizin havasını parmakla kontrol edip gönderiyor.
Türkiye'de bisiklet servis ve garanti konuları da bisiklet kültürünün gelişmesine paralel olarak gelişecek diye düşünüyorum.
 
Merhabalar bende carraro cr-t world 2020 aldım geçen yolda 27 km hızla bir çukura girdim yavaşlayamadım da ön maşadan ya da ön janttan tak diye bir ses geldi bu hızla (27 km/h) giderken düz maşa bir bisiklet ile çukura giridiğinde böyle bir sesin gelmesi normal mi?
 
Merhabalar bende carraro cr-t world 2020 aldım geçen yolda 27 km hızla bir çukura girdim yavaşlayamadım da ön maşadan ya da ön janttan tak diye bir ses geldi bu hızla (27 km/h) giderken düz maşa bir bisiklet ile çukura giridiğinde böyle bir sesin gelmesi normal mi?

Benden hergün geliyor o sesler çukur var çukur var.

Çukur var jantı eline alırsın çukur var tak diye ses gelir..

Çukur ve sesler göreceli dostum..

Eğer akorda lastikte birşey yoksa devam..
 
  • Beğen
Tepkiler: TC.BATUHAN
@Yoldakiyabani
Ben de çok merak ettim crt world tour bende yeni aldım yüklü tur yapan kişinin instagram hesabını benle de paylaşabilir misiniz
Tşk
 
pedal_terapi Instagram
 
@pedalterapi Merhaba, ben de ülkede kalan son CR-t World'lerden birini aldım. Sanırım siz de buna sebep olanlardan birisiniz. Buradaki yazılarınızı okumam ve youtube'daki inceleme videonuzu izlemem dışında geçen sene Harun ustanın dükkanında tanışıp ayak üstü sohbet etmiştik. Sizin bisikleti inceleyince siz de isterseniz deneyebilirsiniz demiştiniz. O zaman da beğenmiştim ama almayı hiç düşünmemiştim. Galiba sizin bisikletle attığım o turda virüs vücuduma girmişti. :) Havalar ısınınca o virüs bakalım neler açacak başımıza...
WhatsApp Image 2020-11-16 at 21.37.05.jpeg
 
Yaklaşık 10 tur kullanıp sattığım bir bisiklet. Bendekinin frenleri oldukça zayıftı. Ağır yüklü halde yokuş çıkarken arka jant tellerinden ses gelirdi. Ön ışığı yaklaşık 30x30cm kadar küçük bir alanı aydınlatırdı. Dinamo açık halde hissedilir derecede bisikleti yavaşlatırdı. Üzerinde Michelin protek lastik vardı yol tutuşu zayıf ama patlak koruması iyiydi. Üzerindeki donanım fiyatına oranla çok iyi bir bisiklet(ti, şuanki fiyati bilmiyorum). Bunun dışında bir sorunum olmadı. Eşek benzetmesi yaparak kullandığım bir bisikletti.
B27C75DC-2C77-490C-AC19-274EA1D466DA.jpeg
 
@Coolman_27 çok sevindim. Demek ki yazdıklarımız söylediklerimiz iyileriyle kötüleriyle amacına ulaşıyor. Tekerinize taş değmesin inşallah. Türkiye'nin çevresini dolaştım neredeyse ne frenlerinde ne jantında ne de başka bir aksamında problem yaşamadım ben. Güzel turlar dilerim
 
Yaklaşık 10 tur kullanıp sattığım bir bisiklet. Bendekinin frenleri oldukça zayıftı. Ağır yüklü halde yokuş çıkarken arka jant tellerinden ses gelirdi. Ön ışığı yaklaşık 30x30cm kadar küçük bir alanı aydınlatırdı. Dinamo açık halde hissedilir derecede bisikleti yavaşlatırdı. Üzerinde Michelin protek lastik vardı yol tutuşu zayıf ama patlak koruması iyiydi. Üzerindeki donanım fiyatına oranla çok iyi bir bisiklet(ti, şuanki fiyati bilmiyorum). Bunun dışında bir sorunum olmadı. Eşek benzetmesi yaparak kullandığım bir bisikletti.
247491 dosyayı görüntüle

@Ekincan epey tecrübe etmişsin bisikleti bu tespitlerini bisikletini satarken de paylaştıysan alan kişi için çok faydalı olmuştur diye düşüyorum
 
@Ekincan epey tecrübe etmişsin bisikleti bu tespitlerini bisikletini satarken de paylaştıysan alan kişi için çok faydalı olmuştur diye düşüyorum
Çok uzun süre tecrübe etmedim dediğim gibi yaklaşık 10 tur kullandım. Bisikleti zaten ikinci el almıştım. Alırken bildiğim bu sıkıntıları satarken de bildirdim merak etmeyin.
 
Merak edenler için ilk izlenimlerimi söyleyeyim.

Bisikleti n11 üzerinden Ankara Ilgaz bisikletten 7200 liraya aldım. Zaten başka bir yerde yoktu. Satıcı yeni modellerin 10.000 lira civarında olacağını ve donanımın da daha düşük olabileceğini söyledi.

Halihazırda kron tx150 şehir/trekking bisikleti ve Scott Speedster 10 yol bisikleti kullanıyorum. Bu bisikleti yurtiçi ve yurtdışında uzun turlar yapmak amacıyla aldım. Şu anda günde en fazla 100-110 km yol yapabiliyorum.

Bisikleti Eryaman Çiğdem Mahallesi arasında 45km civarı kullandım. Vites geçişleri gayet güzel, bisiklet genel anlamda biraz hantal ama yokuşta yolda bırakmıyor. Sanki yüksüz kontrolü daha zor gibi geldi. Kelebek gidona daha tam alışamadım. Frenlerin olduğu kısımdan tutunca çok yakın geliyor, diğer taraf daha iyi ama frene uzak. Biraz kullanınca en uygun açıyı bulurum diye düşünüyorum. Gidon yükseltme işleminin benim için daha iyi olacağından tam emin değilim ama o da ilk bakımda yapmayı düşündüğüm değişiklikler arasında. Bisiklet gayet sağlam izlenimi veriyor. Dinamolu göbek performansı biraz törpülüyor. Sadece farlar için dinamo hamallık diye düşünüyorum. Onun yerini doğru düzgün bir göbek ve led ampüllü bir far verseler daha çok makbule geçerdi. Hatta farı vermeseler de olurdu.

Magura frenler klasik V frene göre çok heybetli duruyor ama çok iyi tutuyor gibi gelmedi bana. Belki beklentim çok yüksekti, bilemiyorum. Satıcı biraz kullandıktan sonra değişeceğini söyledi.

Arka göbek acera t3000 serisi orta halli bir göbek. Bu işin ustalarından aldığım bilgiye göre yurtiçinde idare eder etmese de kırılır yada bozulursa yenisi bir şekilde bulunabilir ama yurtdışında bu riski almaya gerek yok diye düşünüyorum. Şu an koronadan dolayı bir yere gidilemiyor ama yazın yasaklar kalkar da yurtdışına gidersem göbeklerin ikisini de değiştiririm.

Bagajlar ve kilit gayet güzel. Ayaklar fazla ağırlık yüklenirse dayanmaz hissi veriyor. Seleyi brooksla değiştirdim, şimdilik seviyeli bir ilişkimiz var kendisiyle.

Yazın yurtdışı olmazsa Akdeniz turu yapmayı düşünüyorum. Bisiklet üzerinde yapılacak değişiklikler ve turlarla ilgili öneri ve tekliflere açığım
 
Merak edenler için ilk izlenimlerimi söyleyeyim.

Bisikleti n11 üzerinden Ankara Ilgaz bisikletten 7200 liraya aldım. Zaten başka bir yerde yoktu. Satıcı yeni modellerin 10.000 lira civarında olacağını ve donanımın da daha düşük olabileceğini söyledi.

Halihazırda kron tx150 şehir/trekking bisikleti ve Scott Speedster 10 yol bisikleti kullanıyorum. Bu bisikleti yurtiçi ve yurtdışında uzun turlar yapmak amacıyla aldım. Şu anda günde en fazla 100-110 km yol yapabiliyorum.

Bisikleti Eryaman Çiğdem Mahallesi arasında 45km civarı kullandım. Vites geçişleri gayet güzel, bisiklet genel anlamda biraz hantal ama yokuşta yolda bırakmıyor. Sanki yüksüz kontrolü daha zor gibi geldi. Kelebek gidona daha tam alışamadım. Frenlerin olduğu kısımdan tutunca çok yakın geliyor, diğer taraf daha iyi ama frene uzak. Biraz kullanınca en uygun açıyı bulurum diye düşünüyorum. Gidon yükseltme işleminin benim için daha iyi olacağından tam emin değilim ama o da ilk bakımda yapmayı düşündüğüm değişiklikler arasında. Bisiklet gayet sağlam izlenimi veriyor. Dinamolu göbek performansı biraz törpülüyor. Sadece farlar için dinamo hamallık diye düşünüyorum. Onun yerini doğru düzgün bir göbek ve led ampüllü bir far verseler daha çok makbule geçerdi. Hatta farı vermeseler de olurdu.

Magura frenler klasik V frene göre çok heybetli duruyor ama çok iyi tutuyor gibi gelmedi bana. Belki beklentim çok yüksekti, bilemiyorum. Satıcı biraz kullandıktan sonra değişeceğini söyledi.

Arka göbek acera t3000 serisi orta halli bir göbek. Bu işin ustalarından aldığım bilgiye göre yurtiçinde idare eder etmese de kırılır yada bozulursa yenisi bir şekilde bulunabilir ama yurtdışında bu riski almaya gerek yok diye düşünüyorum. Şu an koronadan dolayı bir yere gidilemiyor ama yazın yasaklar kalkar da yurtdışına gidersem göbeklerin ikisini de değiştiririm.

Bagajlar ve kilit gayet güzel. Ayaklar fazla ağırlık yüklenirse dayanmaz hissi veriyor. Seleyi brooksla değiştirdim, şimdilik seviyeli bir ilişkimiz var kendisiyle.

Yazın yurtdışı olmazsa Akdeniz turu yapmayı düşünüyorum. Bisiklet üzerinde yapılacak değişiklikler ve turlarla ilgili öneri ve tekliflere açığım

tespitlerin gayet doğru. ben ön göbeği deore düz göbek ile değiştirdim ve akıcılığı çok değişti bisikletin. arka göbek içinse acelem yok. Gidon yükseltme kısa bir aparatla bile olsa gerekiyor diye düşünüyorum. uzun turlarda zaten geceye kalmıyorum kalırsam da şarjlı güçlü bir ışığım var zaten. frenler bir süre sonra kendine geliyor daha önce de dediğim gibi ben hiç bir sorun yaşamadım. hidrolik ayarlarına dokunmayın yeter. tur yazılarımı incelerseniz bisikletin ne yüklerle nerelerden gitttiğini görürsünüz. Unutmadan şunu da eklemeliyim boş bir anınızda lastikleri ve iç lastikleri söküp jantın içindeki bantta kayma var mı yok mu diye bakın? fabrikasyon bir kayma oluyor çoğu Cr_T World'te lastiğinizi patlatabilir.
 
1606897750243-840694576.jpg1606897780585-1825975332.jpg1606897806377-1484881722.jpg

carraro crt world 2020 ilk izlenimim bence güzel, tabi bi kaç değişiklik şart ,ben seleyi brooks b17 le değiştirdim ,orijinal lambası hiç iyi değil elimde olan axa luxx 70 lumen le degistircem , arka teker kilidini söktüm bence bisiklet e hem zarar hem ağırlık, arka çamurluk tan bozuk yolda ses geliyor bagajin ortasından sabitlenebilir diye düşünüyorum , magura hs11 çok güçlü bir sistem bisiklete ama hs 33 deki gibi bir aparat takılması gerekiyor kesinlikle. Kelebek gidon a umarım alışırım şimdilik zorlanıyorum biraz. ...
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
@pedalterapi Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Bahsettiğiniz jant içindeki bantın kayma olayı önceki serilerde varmış galiba. Şu anda olmadığı söyleniyor. Yine de dediğinizi dikkate alıp müsait bir zamanda jantları kontrol edeceğim.

Bisikleti bir daha kullanma fırsatım olmadı. Malum bu bir tur bisikleti, boş boş şehir içinde gezmek olmuyor. Zaten o amaç için başka bisikletim var. Hem havalar hem de işler yüzünden Nisan ayından önce de tura çıkamam diye düşünüyorum. Uzun tura is işim gereği ancak Temmuz ve Ağustos aylarında çıkabilirim. Şimdilik havalar iyice bozmadan bir kez Eryaman'dan Eymir'e gidip geldikten sonra bisikleti ilk bakıma vermeyi düşünüyorum. Ama yazın oldukça aktif kullanmayı planlıyorum.

Bisikleti bir süre kullanmadan, eksiklikleri ve ihtiyaçları tam olarak anlayamayacığımı düşünüp bu yıl gerekmedikçe bisiklet üzerinde herhangi bir değişiklik yapmama kararı aldım. Şimdi dinamolu göbeği değiştirsem belki bir süre sonra jantı da değiştirmek isteyeceğim, yeni jant göbekli geleceği için aldığım göbek boşa gidecek. Frenlerin sorun çıkardığı zaman tamir etmenin zor olduğu söyleniyor, belki bu yüzden disk ferene geçmek isteyeceğim. Aldığım jantın yine değişmesi gerekecek. Aynı durum arka göbek, jant ve fren için de geçerli. Gidon yükseltme olayın da yine biraz bindikten sonra karar vereceğim. Bisikleti kurarken zaten seleyi brooksla, pedalı da kilitli pedalla değiştirmiştim. Bunların dışında bisikletin büyük bir değişiklik gerektireceğini pek sanmıyorum.

Bu arada facebook'ta @pedalterapi nin de moderatör olduğu crt world kullanıcıları gurubu var, oldukça aktif görünüyor. Guruba katılıp tecrübelerinizi, sorunlarınızı çözümlerini paylaşabilirsiniz. Forumda yeni olduğum için link paylaşamıyorum ama facebookta "crt world türkiye" yazarak arayınca çıkan ilk sonuca tıklayarak ulaşabilirsiniz.
 
@pedalterapi Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Bahsettiğiniz jant içindeki bantın kayma olayı önceki serilerde varmış galiba. Şu anda olmadığı söyleniyor. Yine de dediğinizi dikkate alıp müsait bir zamanda jantları kontrol edeceğim.

Bisikleti bir daha kullanma fırsatım olmadı. Malum bu bir tur bisikleti, boş boş şehir içinde gezmek olmuyor. Zaten o amaç için başka bisikletim var. Hem havalar hem de işler yüzünden Nisan ayından önce de tura çıkamam diye düşünüyorum. Uzun tura is işim gereği ancak Temmuz ve Ağustos aylarında çıkabilirim. Şimdilik havalar iyice bozmadan bir kez Eryaman'dan Eymir'e gidip geldikten sonra bisikleti ilk bakıma vermeyi düşünüyorum. Ama yazın oldukça aktif kullanmayı planlıyorum.

Bisikleti bir süre kullanmadan, eksiklikleri ve ihtiyaçları tam olarak anlayamayacığımı düşünüp bu yıl gerekmedikçe bisiklet üzerinde herhangi bir değişiklik yapmama kararı aldım. Şimdi dinamolu göbeği değiştirsem belki bir süre sonra jantı da değiştirmek isteyeceğim, yeni jant göbekli geleceği için aldığım göbek boşa gidecek. Frenlerin sorun çıkardığı zaman tamir etmenin zor olduğu söyleniyor, belki bu yüzden disk ferene geçmek isteyeceğim. Aldığım jantın yine değişmesi gerekecek. Aynı durum arka göbek, jant ve fren için de geçerli. Gidon yükseltme olayın da yine biraz bindikten sonra karar vereceğim. Bisikleti kurarken zaten seleyi brooksla, pedalı da kilitli pedalla değiştirmiştim. Bunların dışında bisikletin büyük bir değişiklik gerektireceğini pek sanmıyorum.

Bu arada facebook'ta @pedalterapi nin de moderatör olduğu crt world kullanıcıları gurubu var, oldukça aktif görünüyor. Guruba katılıp tecrübelerinizi, sorunlarınızı çözümlerini paylaşabilirsiniz. Forumda yeni olduğum için link paylaşamıyorum ama facebookta "crt world türkiye" yazarak arayınca çıkan ilk sonuca tıklayarak ulaşabilirsiniz.
teşekkür ederim yanıtlarınız için tespitleriniz gayet doğru.
 
Son düzenleme:
Geri