Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro CR-Tour World hakkında bilgisi olan var mı?

Scudo
Geçen sene Avrupa turu yapan bisikletçiler vardı sadece arka bagajları kırılmıştı oda büyük sorun değil daha iyisi takılır
 
  • Beğen
Tepkiler: pedalterapi
Kusura bakmayın ama şu bisikleti eleştirenler ve beğenmeyenlere şunu sormak lazım kaç kez uzun tura çıkdınız ne kadar tecrübeniz var. Adam vites sisteminin değişmesi gerektiğini yazmış gülüyorum yaw, arkadaş bu bisikletle dünyayı gezersin. Dikkat ettiğin sürece hiçbir donanım size sıkıntı açmaz sen üzerinde 120 kiloyla kasislere haldır huldur girersen dengesiz yüklersen, frenlerin bakımını yapmassan zincire yağ sürmessen vites kombinasyonunu doğru kullanmassan bisiklet ne yapsın bu donanımı trek kendi bisikletine koysa alkış kopartırsınız... Not ben bu bisiklete sahip değilim, ancak kendime yeticek tecrübeye sahibim eleştirelim, inceleyelim ama önyargılı olmayalım bu bisikleti en iyi tanıtacak olan bence bu bisikletle tura çıkan arkadaşlardır, hepinizi seviyorum. Bol pedallar
 
Avrupa turuna çıkıp arka bagaj kiriliyorsa o bisikletle dünya turu yalan olur
 
@bilgin b.
Gürkan genç bile kendi yaptığı bagajı kullanıyordu.Kırılmayan bagaj yok kullanıma göre değişebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: TC.BATUHAN
@Fırat Ç. Sadece ön bagajı, sebebi ise amortisöre uygun kaliteli hazır bagaj olmaması,
Ben sadece al dünya turuna çık bir bisiklet olmadığını anlatmaya çalıştım, değişmesi gereken parçaları var, mesela kadrosu, alüminyum bir kadro dünya turunda başa bela olabilir.
Hemen Gürkan örneğini vermeyin bir kadro parçaladı bildiğiniz gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa Zeybek
@bilgin b.
Yalnız unutmayalımki fiyat performans açısından gayet makul bir bisiklet,bazı değişikliklerler gayet güzel bir tur bisikleti olabilir.

@bilgin b. Zaten gürkan genç yanılmıyorsam şuan kron xc4000 kadrosunu kullanmakta.
 
Tur bisikletine çevirdiğim Cube acid 27er dağ bisikletimi uzun turlar ve dik rampalarda 4 sene amansızca kullandım. Aklınıza gelebilecek toprak, asfalt, taşlık ne kadar yol tipi varsa vurdum. Ancak bisiklet çok yıprandı, ben de hiç uğraşmadan bir tur bisikleti alma isteği uyandı. Neyse bir alıcı bulup eski bisikletimi sattım ve araştırmaya koyuldum, fiyat/performans olarak en iyi bisiklet CRT world tour olarak göründü. Başlarda korktum Carraro nedir felan diye Cube kullandıktan sonra memnun da kalınca karar verme sürecinde kadro ve donanım kalitesi aklımı çok kurcaladı. Ancak internetteki yorumlar ve donanımların çok iyi olması kararımı etkiledi. 3 aydır kullanıyorum, kadrosundan tutun aktarıcılarına çok kaliteli malzeme kullanmışlar bisiklet taş gibi. 100 kiloyum şu an yük de atıyorum. 100-150 km rampalı inişli çıkışlı parkurlarda kullanıyorum. Bisiklet bana mısın demiyor. Şimdilik iyi görünüyor, ancak dağ bisikletinin tadı da ayrı tekerlek ve havalı maşanın konforu çok ayrı. Tur için alacaksanız gözü kapalı alın binin gidin, Kadrosu her türlü dayanır. Saçma sapan bisikletlere 5-6 bin lira para vermeye değmez, alacağınız altı üstü tur bisikleti CRT de her isteğinizi karşılıyor, 5-6 bin liraya Cube dağ bisikleti alın tura çevirin daha iyi. Yani 5-6 bin lira verip Fox veya manitou havalı maşasız bisiklet almak ne kadar mantıklı. Kadro dediğiniz ne ki Herkes en iyisini ürettiriyor tayvanda merida ve Giant gibi fabrikalara. Cube, Scott gibi markalar bile oralarda ürettiriyor. Markalar arasındaki fark mühendislik dizayn farkı, tasarlayıp sipariş veriyorsun Tayvana istediğin alaşımda, kalitede kadro ürettiriyorsun. Velhasıl kelam CRT varken tur bisikletlerine o kadar yüksek paralar vermeye gerek yok. Al bin git, o kadar diye düşünüyorum. Tabi bunlar benim düşüncelerim. Fujiyi hiç düşünmememin nedeni kelebek gidon, ön taşıyıcı, dinamo, çamurluklar, arka aktarıcının XT, 30 vites olmayışı kısacası CRT'ye göre donanımın düşük olmasıdır. Kadro çok iyi alacam diyorsanız yine tercih sizin.
 
@Velespitli Seyyah Tüm tur bisikletlerinin boş ağırlıkları 16-18 kg olmaz Örneğin benzer standartlarda cube touring amortisörlerine rağmen 16 kg dır aynı modelin sabit maşalı versiyonu ise 14,5 kg gibi bir ağırlığa sahip (Tıpkı carraro gibi tüm ekipmanlara sahip ve ekipmanlı ağırlığından bahsediyorum) fuji Touring bagajsız 12 kg bagajıyla 13 kg gelir (gerçi onun üzerinde dinamolu göbek ve çamurluk yok hadi ekstra ayaklıklarla falan abartarak 2,5-3 kilo ekleyelim 15-16 kg olsun). Ve bu bisikletler carraroyla benzer fiyatlara sahipler fiyatları yukarı çekersek trek 920'ler falan devreye giriyor ki onları hadi boşverelim. Hatta Cube kendi sitesinde kullanıcı ve bagaj ağırlıklarının toplamına 150kg a kadar garanti veriyor. Kısaca carrarolar kesinlikle çok ağır bisikletler. Peki bu ağırlıklara bu kadar takılmaya değer mi ? Sanmıyorum ama bu ağırlıkların kadroların işçiliğiyle de alakalı olduğunu düşündüğümden biraz önem veriyorum. Yoksa sadece daha hafif olduklarından değil.

@erhanerdem işte bu yorumun altına imzamı atarım izninizle
 
  • Beğen
Tepkiler: pedalterapi
yanlış hatırlamıyorsam yüklü bisikletin park halinde devrilmesiyle beraber kırılmıştı o kadro. Bu her bisikletin başına gelebilecek bir durum.
 
@burak gulyapan Bence geçelim geçelim çok güzeller :) Birde specialized awol serisi. Geçen gün kendisini gözlerimle görüp şöyle bir süzdüm. Ama görmez olaydım emi! Neyi satsam diye kara kara düşündüm. Hatta çaktırmadan babamın kardeşimin ve benim bisikletlerimizi satmak üzerine sinsi planlar kurdum ama yine parası denkleşmiyor. Üzerine bilgisayarımı falan satsammı falan diye düşünmekten kendimi alamayıp çok pis gaza geldim bir an. Sonra yine bir anda ayıldım anında sakinleşme çabalarına girdim. Ah seni gidi uyanık kapitalizim egomu kullanarak beni bir anda yoldan çıkarmayı ne güzel de biliyor :)
 
Kimileri kendisi tura çıkmak için bisiklet yapar.kimileride BISIKLETI tura çıkarmak için bisiklet arar.nasil mantıklı mi??
 
Geri