Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Flexi 108 2018

Üç gündür 2020 model flexi 108 kullanıyorum katlanınca mıknatıs çok güçlü kesinlikle bırakmıyor ve gidondan iterek yürütülebiliyor, vites sistemi başarılı sessiz ve kolay geçiyor ayrıca oranlarını beğendim 2020 modelleri gayet güzel olmuş, gördüğüm tek olumsuz tarafı gidon fazla yükselmiyor yinede 1.85 boya kadar yeterli gelecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: hauy
Scudo
Teşekkür ederim.
2019 modeli inceleme şansım olmadı. Fakat satın aldığım yerde konuşurken bu belirttiğiniz elcikler, gidon çizgileri , suluk deliklerinin 2020 modelde yeni eklendiğini söyledi.

219789 dosyayı görüntüle219790 dosyayı görüntüle
Merhaba ben de bu ürünü satın almak istiyorum açıkcası yaz aylarında eski bir bisikleti Antalya'da yıllardır kullanıyorum ve şehiriçi ulaşım için Ankara'da . Krankt takımı Model bilgisi vermeyen sitelerde de de 52T olarak görünüor o 2020 olduğun mu gösteriyor? Trendyolda da satışta gördüm. Kullanışlı bir şey olsun beni yormasın istiyorum. Önerir misiniz?max 2200 civardna bi bütçem var
 
Merhaba ,

Model bilgisi vermeyen siteler ürün açıklamasını Carraro'nun sitesinden kopyala-yapıştır yapabilirler. Ürünün model yılını mutlaka iletişime geçerek teyit ediniz. 2019 modellerinde 52T kullanılmaya başlandığını bu forumda başka bir arkadaşımızın yazdığını hatırlıyorum. Ben kendim memnun olduğum için işyerinden bir arkadaşıma da aynı modeli aldık. Kendisi de şuanda memnun olarak kullanmakta. Bana sorarsanız ikamet ettiğiniz şehirdeki bir Carraro Bayisine giderek hem bisikleti fiziken deneme ve inceleme fırsatınız olur, hem de elinizdeki bütçe ile pazarlık yaparak satın alabilirsiniz.


u5.jpg


Dediğim bilgilendirmeyi de buldum sanırım.


Flexi 108’in 2018 öncesi aynakol 48T 2019 ve 2020 yıl modellerind ise 52T kullanılmış. Dahon D8 Marine ile neredeyse herşeyi aynı, sadece Flexi 108 katlanıldığında mıknatısları tutmuyor.
 
Son düzenleme:
Merhabalar bende bu aileye bugün itibariyle katıldım. Uzun yıllar sonra ilk defa bisiklet kullandım ve çocukluğuma gittim. Benim için çok keyifliydi.
Belki burada birileri biliyordur aklıma bir soru takıldı. Bu bisiklet katlanınca gidonu sabitlemenin bir yolu var mı ?
Resimde tam "Carraro" yazısının altında lastik bir aparat var. Bununla alakalı bir şey mi ? Bilen biri beni aydınlatırsa çok memnun olurum.
Katlarken nelere dikkat etmeliyim ya da çok sık katlamalı mıyım ? Bu konularda tecrübesi olanlar bir kısa bilgilendirebilirse çok ama çok memnun olurum.
97e2be18-f594-47f3-8873-6f01bccef919.jpg
 
@tatar2613 evet o lastik gidon tutturuyor. Ben metroda otobüse binerken kullanmadığım için katlama ihtiyacı hissetmiyorum. Eve alınca da katlamam mesela. Sizin için elzemse katlamak katlayın. Sonuçta çoğu kişi katlandığı için tercih ediyor.
 
@Türko Fakat gidonumla o lastik uzak kalıyor. Arada başka birşeyinde olması lazım zannedersem. Çünkü gidondaki o çıkıntıyla lastik öpüşmüyor uzak kalıyor.
 
Hayırlısı olsun kazasız dertsiz. Katladıktan sonra gidonu sabitlemek için ben paça bandı kullanıyorum, siz de deneyebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: tatar2613
Brompton’u anlarım. Çok farklı bir katlanma durumu var. Tıkır tıkır tüm parçalar kitleniyor. Ama dohon ile carraro arasında tasarım açısından fark atla deve değil.
İkisini kullanan biri olarak söylüyorum çok fark var... ancak kullanırsanız anlarsınız sürüş konforu ve sarfedilen efor açısından geometri ve akışlar tamamen farklı... Dahon sadece katlanır uzmanı ve üreticisi, teknolojisini Ar-Ge çalışmalarını bu alanda kullanıyor. Diğerleri iyi değil demek akıl dışı yaklaşım olur ama dahonun da bu kanında ileride olduğunu kabul etmek objektif bir yaklaşım olur... Bisiklet otoritelerinin görüşlerini de dikkate almak önem arz eder bu bu hususta diyorum... herkese keyifli sürüşler....
 
  • Beğen
Tepkiler: Demir Atlı Adam
Hayırlısı olsun kazasız dertsiz. Katladıktan sonra gidonu sabitlemek için ben paça bandı kullanıyorum, siz de deneyebilirsiniz.
Tesekkur ederim @mertozaydin Mert Bey bir sorum olacak. Bisikletin orjinalinde o gidonu sabitlemek icin bir parca çıkmıyor degil mi ? Kendimiz bir çözüm üretmemiz gerekiyor anladığım kadariyla değil mi ?
 
Selamlar, arkadaşların da bahsettiği gibi, kadroda lastik bir aparat var onunla sabitleyebiliyorsunuz. Az biraz gerdirerek lastiğin sabitlemesi lazım, eğer orjinal lastiği ile sabitleyemiyorsanız bir montaj hatası olabilir.

Ben kendim bahsettiğim gibi paça bandı ile sabitliyorum. Ekte örnek bir fotoğrafını paylaşıyorum.


paca-bandi (1).jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: tatar2613
Merhaba arkadaşlar...
Uzun araştırma ve tabii ki forumdaki fikirler ışığında bugün 2020 model Carraro Flexi 108 alarak aranıza katılma mutluluğunu yaşadım. Birçok arkadaşım gibi Dahon Mariner D8 ile Carraro Flexi 108 arasında kaldım ama 2020 model ciddi anlamda önceki versiyonlardaki pek çok eksiği gidermiş gibi duruyor. Bu nedenle fazladan 1000 TL vermek istemedim çünkü donanım olarak -benim fark edebildiğim- Dahon D8 ile hiç fark yok. (Dahon kalite ve tecrübesine elbette lafım yok, hissiyatı çok daha iyi olabilir :))
Tam bir F/P bisikleti! Tabii henüz uzun kullanamadım ama bugün yaptığım 1 saatlik sürüş bile çok çok iyi izlenim verdi. Ayrıca araba bagajına sığması da gayet tatminkar...Ekte birkaç fotoğraf paylaşıyorum, almayı düşünen arkadaşlara da tavsiye ederim. Tüm arkadaşlara keyifli sürüşler....
 

Dosyalar

  • 20200528_151207.jpg
    20200528_151207.jpg
    2,4 MB · Okunma: 101
  • 20200528_151211.jpg
    20200528_151211.jpg
    2,4 MB · Okunma: 91
  • 20200528_153914.jpg
    20200528_153914.jpg
    1,8 MB · Okunma: 92
@jamalai Hayırlı olsun. 2019 model rengin aynısı bu. 2019ile 2020 farkı nedir? Bu bisikletin 2020 olduğunu nasıl anladınız?
 
Bisikletim elime ulaştı sonunda ,katladıktan sonra gidonu sabitlemek için kadrodaki lastiği kullandım ama yırtıldı o lastik şu an gidonu tutturacak aparatım yok terziden cırt cırt alıcam, gidon sabitlenmeyince de katlayınca dengede durmuyor sanırım devriliyor,herkeste öyle mi ?
 
Önceki sayfada söz verdiğim gibi kullanım sonrası tecrübemi yazıyorum , kısa 4.5 km lik bir tur yaptım hafif de yokuş olmasına dikkat ettim test etmek için. Hesap yanlışı yoksa ortalama %7-10 luk bir eğim sanırım.Yazın arkadaşın Dahon Mariner d8 ini kullanmıştım. Kısa mesafede bir karşılaştırma yapamam ama Carraro da çok hoşuma gitti sürüş olarak.Gidon hakimiyetine alışmam biraz zaman alacak çünkü tur bisikletime göre çok oynak normal olarak,bi kaç defa dengeyi kaybediyordum az kalsın tek elle. Max hızı 37 olarak kaydetti strava bunu hem düz yolda hem yokuş inişi yaptım.Herhangi bir titreme olmadı ama güvenlik açısından fazlasını yapmadım riske atmadım ilk günden :D Yokuşu 1.viteste çıktım uzun süredir sürmediğim için nefes nefese kaldım ama kondisyon arttıkça daha rahat çıkacağıma inanıyorum. Asansöre de tam sığdığından eve çıkarırken katlamıyorum direk asansöre ,o yönden çok iyi.Katlamadan elimde çıkarayım dedim bir kere de gayet rahat hiç zorlamadı ağırlık olarak,yanlış tartmadıysam 13.5 kg sanırım bisiklet. Kısa kullanım sonucu benim hoşuma gitti kısacası.
photo_2020-06-01_17-04-54.jpgphoto_2020-06-01_17-05-11.jpgphoto_2020-06-01_17-05-04.jpg
 
Herkese merhaba bugün günlük kısa turumu yaptım eve dönüp bisikleti katladığımda farkettim ki arkadaki mıknatıs düşmüş.Geldiğim yolu tekrar gittim belki bulurum diye fakat sadece somun/pul parçasını bulabildim.Carraronun müşteri hizmetlerini aradım ,kurdurduğunuz servis rapor yazıp bize gönderecek biz de o prosedürlere göre gerekeni yapıcaz dedi.Servis yarın ya da öbür gün garanti belgesi ve fatura fotokopisi ile yazıp gönderecek raporu. Daha 1 hafta dolmadan böyle bir şey yaşamam moralimi bozdu açıkçası.Bu tip bir şey yaşayan ya da önerisi olan var mıdır?Accell bisiklete mail de attım nolur nolmaz diye.*Bugün rapor yazılıp kargoyla gönderildi.
photo_2020-06-03_17-14-38.jpg
 
Son düzenleme:
Herkese merhaba bugün günlük kısa turumu yaptım eve dönüp bisikleti katladığımda farkettim ki arkadaki mıknatıs düşmüş.Geldiğim yolu tekrar gittim belki bulurum diye fakat sadece somun/pul parçasını bulabildim.Carraronun müşteri hizmetlerini aradım ,kurdurduğunuz servis rapor yazıp bize gönderecek biz de o prosedürlere göre gerekeni yapıcaz dedi.Servis yarın ya da öbür gün garanti belgesi ve fatura fotokopisi ile yazıp gönderecek raporu. Daha 1 hafta dolmadan böyle bir şey yaşamam moralimi bozdu açıkçası.Bu tip bir şey yaşayan ya da önerisi olan var mıdır?228808 dosyayı görüntüle
vidayı gevşetin ve oje sürüp sıkın. kolay kolay düşmez bir daha.
 
  • Beğen
Tepkiler: hauy
@jamalai Hayırlı olsun. 2019 model rengin aynısı bu. 2019ile 2020 farkı nedir? Bu bisikletin 2020 olduğunu nasıl anladınız?

iki senenin flexi 108 modelleri arası renk tercihleri dışında fiziksel bir değişiklik olmaması lazım.


Herkese merhaba bugün günlük kısa turumu yaptım eve dönüp bisikleti katladığımda farkettim ki arkadaki mıknatıs düşmüş.Geldiğim yolu tekrar gittim belki bulurum diye fakat sadece somun/pul parçasını bulabildim.Carraronun müşteri hizmetlerini aradım ,kurdurduğunuz servis rapor yazıp bize gönderecek biz de o prosedürlere göre gerekeni yapıcaz dedi.Servis yarın ya da öbür gün garanti belgesi ve fatura fotokopisi ile yazıp gönderecek raporu. Daha 1 hafta dolmadan böyle bir şey yaşamam moralimi bozdu açıkçası.Bu tip bir şey yaşayan ya da önerisi olan var mıdır?Accell bisiklete mail de attım nolur nolmaz diye.*Bugün rapor yazılıp kargoyla gönderildi.

fabrika çıkışında çok sert sıkılmamış olabiliyor. bisikleti mağazadan teslim almadan önce de kontrollerinin yapılması lazım ama genelde gözden kaçan bir detay.
 
  • Beğen
Tepkiler: hauy
Katlanırı aldıktan sonra 1 hazirandan beri hafta sonları hariç her gün kullandım .Bugün 105. kilometreye girdim. Almayı düşünenler için bir kaç görüş paylaşayım .İlk bindiğimde gidon çok oynak gelmişti fakat alıştıkça kontrolünüz baya artıyor .Elle taşımak için çok da ağır değil ,uygun kiloda. Yokuşlar bir şekilde çıkılıyor ilk günler nefes nefese kalmıştım ama artık çıkması çok zevkli geliyor kondisyon arttıkça çözülüyor yani iş , bahsettiğim yokuşlar max %14 falan tabi fazlasını bilemem . Düz yolda hız yapmak için vitesi gayet yeterli ama çok da hız yapıp riske girmeye gerek yok ,pedal boşa çıkmıyor yani. Max 56 km/h hızı yokuş sonu gördüm ama bir dengesizlik vs yaşatmadı zaten çok o hızlara çıkmıyorum .Bozuk yollarda evet direk her şeyi hissettiriyor ama toprak köy yolu tarzı yerlerde gitmesi de çok zevkli çok etkilemiyor. Önceki mesajlarımda mıknatısımın düştüğünü söylemiştim garanti kapsamında yenisi gönderildi sıkıca taktık bu sefer.photo_2020-06-18_22-03-49.jpgphoto_2020-06-18_22-04-02.jpgphoto_2020-06-18_22-04-09.jpgphoto_2020-06-18_22-04-13.jpg
 
Merhaba ,bu pazartesi katlanır ile bir gün içindeki en uzun yolumu aldım. Kula'dan Turgutluya. Toplam 74 km sürdüm. 10 kg ye yakın belki bulmayan mütevazi bir yüküm vardı. Arkadaşım da Carraro sportive 224 ü ile bana eşlik etti. 108 in sürüş performansı konusunda hiç bir sıkıntı yaşamadım .Yokuşlarda zorluk yaşamadım, tabi ki 224 e göre geride kalıyordum ama yine de çıkılıyor. Kondisyonumu geliştirdiğim için ve kadansa dikkat ettiğim için çok faydasını gördüm.
photo_2020-06-25_21-55-55.jpgphoto_2020-06-25_21-56-03.jpg
 
Geri