Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Kullanıcıları Kulübü

Merhabalar, 227 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım:)
 
Scudo
Ben 1600e aldım tanıdığımız sayesinde güncel fiyatından yüzde 25 indirim yapmıştı sağolsun.
 
Oncelikle hepinize hayırlı ramazanlar.Yaklasik 2 hafta önce CARRARO 330 2015 bisiklet aldım.Genel anlamda bisikletten çok memnunum ama fren sistemi olarak çok memnun olduğum söylenemez Suanki fren Shimano BRM355. önceki bisikletim CARRARO crp 710 ile aynı fren sisteminin kullanmasına rağmen 710 nun freni çok çok daha iyiydi hani teker inceliği falan farkı etkiler diyorlar ama frene basınca duracak hissi vermiyor bana bu yüzden öncelikle fren sistemi açısından üst seviye olarak SLX olabilir XT olabilir bunun ikisi ile benim Suanki kullanmış olduğum fren arasında çok bir fark görür müyüm.
 
@omursurme
bu fiyat için izmit’ten bursa’ya gitmek zorunda kaldım ;)
 
@Kingebu
Ben evden yürüyerek 10dk mesafeden aldım o zaman benimki de göreceli olarak iyi fiyat diyebiliriz :hhhhhh:
 
yıllardır sıkıntısız kullanıyorum ama bu gün nedeni bilmediğimden dolayı ön vitesle zincir sıkışıp ön vitesim yamuldu doğal olarak yenisi sipariş ettim zincirimdende bir bakla eksildi zincirimide yeni değiştirmiştim bunun için adını tam olarak hatırlayamadığım zincir arasına koyulan ufak bir parçaya sipariş etti uzun zamandır bisikletimin bakımını yapan güvendiğim bir arkadaşım ,aklıma takıldı eski performansı alabilir miyim herhangi bir sorun çıkartırmı? sağlıklı olur mu?
 
merhabalar. Carraro 225 bisikletim var. Ön arka attırıcılar, aynakol, vites kolları ve ruble kötü. Yani arka attrıcı altus ön attırıcı thurney, zincir vs. Kalın kötü. 3x8

sistem şehir tur bisikleti için giriş orta seviyeye getirmek istiyorum. Mesela Tiagra seti için neleri değiştirmem gerekli? Sistemi uyumsuz yapmak istemiyorum. Uyumlu çalışmalı. Ve kime yaptırmalıyım? Yardımcı olabilir misiniz?
 
Arkadaşlar merhabalar iyi forumlar.
Geçtiğimiz günlerde ciddi bir kaza geçirdim bisiklet ile gördüğüm kadarı ile bisiklette herhangi bir problem yoktu başta. Sonra arka aktarıcıyı farkettim tellere değiyordu. Viteslerim 2-5'te herhangi bir sıkıntı olmadan çalışıyor. 2-4'e aldığımda hafiften değmeye başlıyor ve 2-3'te geçen gün ayarladıktan sonra denediğimde arka tekerlek tellerine takıldı ve bu beni ciddi anlamda korkuttu. Bisikletim Carraro Daytona 2724 ve yaklaşık 1,5 yıl oluyor alalı. Bakımlarını bizzat kendim yaptım. Telefonum kazadan sonra perte çıktığı için şu anda herhangi bir fotoğrafını ekleyemiyorum fakat söylediğim gibi arka tellere dolaştı ondan sonra bir şekilde boşa alarak çıkartmayı başardım tellerden. Yardımcı olabilecek arkadaşlar gelirseler çok sevinirim. Telefonum elime ulaştığında fotoğraf ekleyeceğim. Aktarıcı olmayacak gibi bir problemi varsa Altus ile değiştirdiğimde nasıl performans alacağımı da söylerseniz mutlu olurum. İyi forumlar tekrardan.
 
Herkese merhabalar. Yarısı yokuş olmak üzere toplamda 11 kilometre mesafe olan iş yerime ulaşım amaçlı bisiklet araştırmalarım sonucunda carraro 222 aldım. yaklaşık bir hafta öncesinde bu yolu salcano katlanır izmir ile gidip geldim. herhangi bir popo ağrısı boyun ağrısı yaşamadım ancak rampa yukarı çok zorlandım. 40 dakikada gidip bir buçuk saatte kan ter içinde kalarak döndüm. Rampada kullanım için vitesli bir bisiklet aldım. Ancak bir gün ardından bileklerimde, popomda ve boynumda ağrılarım oldu. Yanlış bir bisiklet mi seçtim acaba?
 
@echosera

Salcano izmirin ön vitesi bulunmadığından, sadece arka vitesi küçültebiliyorsunuz ve küçültebildiğiniz maksimum dişli de 28 oluyor. Ön taraftaki dişlinin boyundan emin değilim ama 51 olabilir. Yani en küçük viteste 51/28 çeviriyorsunuz.
Carraro 222'de ise ön vitesi küçültebiliyorsunuz, 28'li dişe alabiliyorsunuz. Arka vitesi de en küçüğe aldığınızda o da 28 dişliye gelmiş oluyor. Yani bu bisikleti en küçük vitese aldığınızda 28/28 oranında çeviriyor oluyorsunuz.
Sonuç olarak salcano izmir ile yokuş çıkmak, Carraro 222 ile yokuş çıkmaktan neredeyse 2 kat daha zor. Çünkü İzmir'in vites yeteri kadar küçülemiyor :kötü: Tekerlek çapları arasında farklılık olsa bile İzmir, kesinlikle bir yokuş bisikleti olamaz. Carraro 222 yokuşta sizi rahat ettirir.

Oluşan ağrıların sizin bisiklete henüz alışık olmadığınız için kaynaklandığını da unutmayın. Fitness'a başladığınız ilk 2 hafta da çok ağrılı geçer ama sonra vücut güçlenir, aynı mantıkla düşünebilirsiniz.

Ev-iş arası yolun 11 kilometre olduğunu ve yarısının yokuş olduğunu yazmışsınız. Bu, aslında bisikletli ulaşım için oldukça zor. Belirttiğiniz gibi, yolun 5-6 kilometrelik kısmı gerçekten de yokuşsa, sizin için çok zor olacaktır. Özellikle de çok terleyeceksiniz. Önerim, eğer imkanı varsa bu 11 kilometrelik rotanın en azından yokuşlu kısmını toplu taşıma ile geçmeniz. Bisikletle toplu taşımaya binmeniz sorun olmayacaksa bu çözümü bir değerlendirin bence. Çünkü yokuş, bisikletin ulaşım amacıyla kullanılmasının önündeki en büyük engellerden biri. Hollanda'nın 7'den 77'ye bisikleti sürekli, her gün ulaşım amaçlı kullanma sebebi de Hollanda'nın dümdüz (kesinlikle en ufak yokuş yok, irtifa farkı bile yok) bir yer oluşu. Yani ne kadar az yokuş, o kadar rahat bisikletli olaşım, o kadar çok ulaşımda bisiklet tercihi :harika:
 
@echosera arka dişliyi mesela şu ürünle değiştirirseniz rampaları çıkarken kadansınız çok düşmeyecek,daha rahat pedallarsınız (link)

@Serkan Mıstınoğlu bence arkaya (link) bu ürünü takarsa yokuşlarda en azından biraz daha rahat eder diye düşünüyorum arkadaşımızın
 
@Desert Fox 11-34 gibi, 23 diş farkına sahip bir ruble takıldığında zincirin uzatılması ve arka aktarıcı bacağının da büyütülmesi gerekmez mi bu durumda o_O
 
@Serkan Mıstınoğlu bilmiyordum hocam :) ben de bu dişliden düşünüyorum da benim aktarıcım destekliyor 34 dişlisini bir tek zincir meselesi olur benim için
 
@Serkan Mıstınoğlu bugün bisikletimle işe geldiğim 3. günüm. Yolun yarısı yokuş ancak giderken yokuş aşağı oluyor. Yalnızca dönerken yokuş yukarı oluyor ve bunu da rota değiştirip biraz yolu uzatarak daha az eğimli bir rota ile çözdüm sanırım. Ağrılarımda giderek azaldı. Toplu taşımaya bisikleti alacaklarını sanmıyorum. Ben de nispeten düz bir şehirde yaşıyorum Isparta'da. bakalım sürdürülebilir olacak mı benim açımdan.

İlerleyen zamanlarda şu elektrikli motorlardan almayı düşünüyorum. Bisiklete entegre edilebilen. şimdilik yüksek fiyattan dolayı beklemedeyim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Road_Runner
Herkese selamlar. Kısa bir süre önce forumdaki tecrübeli arkadaşların tavsiyesi üzerine başlıkta belirttiğim model ile bisiklete başlama kararı aldım. Açıkçası dövizdeki malum hızlı yükseliş bisikletlere de yansımadan önce bisiklet sahibi olmak istiyorum. Konuyu açma sebebim ise, eğer mümkün olursa bisikleti satın almaya, tecrübeli bir arkadaşla gitmek istiyorum. Çünkü bisiklet konusunda tecrübem yok. Gerek satın alacağım yer konusunda gerekse satın alırken bisikleti kontrol etmesi maksaydıyla, birkaç saatini ayırarak bana yardımcı olabilecek bir arkadaş bulabilirsem çok çok memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim. Yaşım 27 ve Denizli’ de ikamet etmekteyim.
 
@CeRKeZ vites oranları hakkında ne dersiniz manifesto için? bu zamana kadar tecrübeleriniz,deneyimleriniz nedir?
 
Geri