Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Kullanıcıları Kulübü

Race 022 kullanıyorum claris set. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Bisiklet geldiği günden beri vitesleri ne yetkisi servisi ne de decathlon tam olarak ayarlayamadı. Keşke 1000-2000TL daha ekleyip sora setli başka bir marka alsaydım diyorum.
 
Scudo
Sonra isterseniz Türkiye turu yapabilirsiniz.

Cevabınız için teşekkür ederim, lastiklerin yol tutuşunu artırmak adına daha geniş bir lastik almama gerek var mı? Çok ince geliyor bana lastikler, belki de psikolojik tamamen bilemiyorum ama azıcık daha geniş olsalar sanki kaymaları daha zor olur.
 
Merhaba arkadaşlar race052 kullanıp selesinden memnun olan var mı?
 
Merhaba arkadaşlar race052 kullanıp selesinden memnun olan var mı?
O sizinle alakalı bir durum bende Giant var selesinden memnun olmayıp çok değiştiren arkadaşım oldu ama biz mutlu mesut 100 üzeri km ler yapmaya devam ediyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: RmzBurak
O sizinle alakalı bir durum bende Giant var selesinden memnun olmayıp çok değiştiren arkadaşım oldu ama biz mutlu mesut 100 üzeri km ler yapmaya devam ediyoruz.
Muhtemelen sorun benim vucüt yapım. Çözeceğiz bakalım
 
merhaba bisiklet tutkunları. ilk bisikletimi aldım, şehir içi kullanacağım. Carraro 706 elite aldım. kullanıcıları varsa dinlemek isterim.
 
merhaba bisiklet tutkunları. ilk bisikletimi aldım, şehir içi kullanacağım. Carraro 706 elite aldım. kullanıcıları varsa dinlemek isterim.
hayırlı uğurlu olsun umarım kazasız belasız kullanmak nasip olur.
ben de ayın 14'ünde carraro sportive 220 aldım. Öncesinde MTB kullandığım için o ince şehir bisikleti lastiklerine hala alışamadım ve sevemedim haliyle ama umarım ileride bu fikrim değişir. Ani frenlerden vs kaçınmaya çalışıyorum eskisine oranla çok daha fazla(MTB sürerken de ani fren tehlikeli olsa da bu ince tekerler kadar korkutmuyordu beni)
 
  • Beğen
Tepkiler: Asezgin
Merhaba, yol bisikletine yeni başlayacağım ancak race 011 ile mosso’nun cavalier 700’ü arasında kaldım. Hangisİni tavsiye edersiniz. Hem kısa rota granfondo’lara katılmak hem de tek seferdi 100-120 km yol yapmak amacım
 
Merhaba, yol bisikletine yeni başlayacağım ancak race 011 ile mosso’nun cavalier 700’ü arasında kaldım. Hangisİni tavsiye edersiniz. Hem kısa rota granfondo’lara katılmak hem de tek seferdi 100-120 km yol yapmak amacım

"Cavalier 700" dediğiniz sanırım Cavalier 700 Tourney (ayrıca Cavalier 700 Claris ve Cavalier 700 Sora modelleri de var).
Carraro Race 011 ve Cavalier 700 Tourney gibi Tourney setli bisikletlerden uzak durmanızda fayda var, özellikle de yarışlara katılma planınız olduğunda.
Bütçeniz yetiyorsa Cavalier 700 Claris iyidir ama (Aero olmayanı: (link)). (link) daha da iyi tabii.
 
Alırsam evet sora olanını almak var aklımda ama bir konu daha takılıyor kafama, jantlarda bulunan plakalar rüzgar konusunda problem çıkarır mı yani savrulmaya neden olur mu acaba
 
Arkadaşlar merhaba bende 042 aero kadro sora setli bisiklet var. Aynakol dişli oranları 50-34. Ben 34 olan dişlisi 32 yada 30a düşünebilme ihtimalim var mı? Bütün aynakol dişliler uyum sağlıyor mu?
 
@Gokhaniss Mrb. aklınızdaki soruya şöyle cevap veriyim. Jantlar tam profil jant olmuyacak kadar küçük ve normal janta göre de büyük. Normal rüzgarda herhangi bir zorluk çıkarmıyor ama rüzgar eğer şiddetli ve yandan esiyorsa biraz savrulma yarattığını soyleyebilirim.
@RmzBurak yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Biraz sert olduğunu söylemem lazım (bazen canımı acıtıyor sayılır😁) ve benim aldığım bisiklette seleyle sele borusunun birleştiği yerde 2mm kadar açıklık var bazen kapanıyor o boşluk ama genelde hep var. Acaba sizde böyle bir problem var mı
 
Arkadaşlar merhaba bende 042 aero kadro sora setli bisiklet var. Aynakol dişli oranları 50-34. Ben 34 olan dişlisi 32 yada 30a düşünebilme ihtimalim var mı? Bütün aynakol dişliler uyum sağlıyor mu?

Hem Sora R3000 uyumlu 30 ya da 32 aynakol dişlisi bulamazsınız, hem de yol ön attırıcıları iki aynakol dişlisi arasında en fazla 16 farka izin veriyor. Büyüğü 50 olduğundan 34 küçüğün olabilecek en küçük hali. Zaten Sora R3000 serisinde sadece 50 ve 34 dişli yaprak var. Yokuş performansını artırmak için rubleye yönelmeniz lazım.

Sora FD-R3000 (ön attırıcı):
(link)
unknown.png


Sora FC-R3000 (aynakol):
(link)
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: redcountry
Hem yol 9'lu sistemi uyumlu 30 ya da 32 aynakol dişlisi bulamazsınız, hem de yol ön attırıcıları iki aynakol dişlisi arasında en fazla 16 farka izin veriyor. Büyüğü 50 olduğundan 34 küçüğün olabilecek en küçük hali. Zaten Sora serisinde sadece 50 ve 34 dişli yaprak var. Yokuş performansını artırmak için rubleye yönelmeniz lazım.

Sora FD-R3000 (ön attırıcı):
(link)
unknown.png


Sora FC-R3000 (aynakol):
(link)
(link)
Geri dönüşünüz için teşekkür ederim yanlış bi parça satın almamın önüne geçtiniz :)
 
Haydaa durduk yere fobi oluştu, zaten aklımda vardı böyle bir şey olabilir mi diye katlanırlarda. Bütün yük tam da oraya biniyor gibi.
 
Haydaa durduk yere fobi oluştu, zaten aklımda vardı böyle bir şey olabilir mi diye katlanırlarda. Bütün yük tam da oraya biniyor gibi.

Ağırlık sınırına uyulup dağ bisikleti gibi kullanılmazsa ona kolay kolay bir şey olmaz.
Dahon yıllardır bunun mühendisliğini yapıyor. Bisikletin kalitesi belli, ağırlığı belli, taşıyabileceği yük belli.
(link)'ya bakalım... Ağırlığı belli değil, taşıyabileceği yük belli değil.
 
Hikayesi nedir?
Facebook katlanır özgürlük / katlanır bisiklet insanları grubundan alıntı;

ÖNEMLİ LÜTFEN OKUYUN:

KIRILAN CARRARO FLEXİ 109

Bir iki gün önce burada Ferdal Açıcı isimli üyemiz bir gönderi paylaştı ve bir Carraro 109'un ortasından kaynak yerinden kırıldığını hepimiz gördük. Bunun akabinde bu gönderi altında paylaşılan yorumlarda aynı sorunun başka Carraro 109'larda da olduğuna şahit olduk. Carraro firmasi, Ferdal Açıcı isimli uyemize bir sekilde ulasmis ve firmanin urunun arkasinda oldugunu magduriyetin giderilecegini soylemis. Bu gercekten cok onemli bir gelisme. Yalniz grupta arama yaptigimda Ferdal beyin gonderisine ulasamadim ve mesaj kutumda Ferdal beyin gonderiyi kaldirmami istedigine dair mesajini gordum. Ferdal bey gonderiyi giderilen magduriyet sonrasinda kendi istegi ile kaldirmis. Simdi burada cok hassas bir konu var. Eger Ferdal bey bu gonderiyi kendi rizasi ile kaldirdiysa Carraro'ya tesekkuru borc biliriz ve ne kadar buyuk guvenilir bir marka oldugu icin ayakta alkislariz.Eger bu gonderi Carraro istegi dogrultusunda kaldirildi ise durum vahim demektir cunku soz konusu olan insan hayati. Ben Ferdal beyle ozelde yazismamda israrla bunu sordum ve net cevap alamadim.Yorumlarda kendisi aciklarsa bizde konuyu aydinlatmis oluruz. Burasi tarafsiz hicbir marka ile baglantisi olmayan dogruya dogru yanlisa yanlis diyen bir grup. Eger boyle bir durum var ise insan hayatinin sorumlulugu ile bu konunun ozellikle sumen alti edilmemesi icin bu paylasimi en basa ekleyecegim ve orada kalacak. Yok degil ise Carraro markasinin ne kadar duzgun bir marka oldugunun kaniti olmus olacak bu gonderi.

Edit 1:
Ferdal bey bana özelden attığı mesajda gönderiyi kendi isteği ile kaldırdığını, Carraro'nun böyle bir talebi olmadığını bildirdi.
Edit 2:
Burada bir aciklik getirelim konuya arkadaslar, burada Carraro bisikletleri kotudur kiriliyor gibi bir durum asla soz konusu degil, bircok modelinde bu tip bir sorun hic duymadik. Mesela benim kullandigim 121 tas gibiydi. Buradaki yorumlardan anlasilan bir tek seride o da uretimden kaldirilmis Carraro Flexi 109 serisinde kronik bir sorun var belli ki. Bugun dunya uzerinde bu tip sorunlar ozellikle arac firmalarinin modellerinde olur o ve o marka o modelleri servislere cagirarak gerekli aksiyonu alir.Bu arada Carraro satis sonrasinda en basarili firmalardan biri bunu defalarca burada tecrube ettik ama kimse kusura bakmasinda buyuk firma olmak bu durum icin sadece kadro degisiminden gecmiyor. Acik soyleyeyim ben Carraro'nun yerinde olsam simdiye kadar aciklama yapar tum 109 lari geri cagirirdim ve kimseye de kendi markama laf ettirmedigim gibi bu durumu kendi lehime cevirirdim.O yuzden Carraro kadro degisimini yaparak ilk olumlu adimi belli ki atmis ama olmasi gereken Carraro firmasinin ya da ana firma Accell bisikletin burada gerekli aksiyonu alarak bu bisikletleri geri cagirmalari.Kaldi ki Carraro Flexi 109 modeli cok satilmis bir model degildi ve bu hatanin 109 modelinde kronik olup olmadigi ya da tam olarak nedeninin ne olduguyla ilgili gerekli tetkiki firmanin yapmasi gerekiyor. Carraro yetkililerinin bu konudaki vizyonlarini onumuzdeki gunlerde gorecegimizi dusunuyorum.
 
Arkadaşımın carraro 220si için ve olası bir durumda carraro 330 da kullanılmak üzere iki adet açılı gidon boğazına ihtiyacımız olacak gidon boğazı çaplarımız aynı mıdır bilmiyorum,buna ulaşabileceğim bir yer var mı ?
Açılı gidon boğazı alırken dikkat edilesi hususlar nelerdir?
 
Geri