Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Kullanıcıları Kulübü

Merhaba arkadaşlar iyi günler 970 Force modelini kullanmaktayım Shimano Altus m2000 arka aktarıcıya sahip 9 lu dişlisi mevcut.Özellikle 6.ve 4. Viteslerde ön dişli kaçta olursa olsun dişliden bir alt veya bir üst dişliye atlama sorunumuz var.Diğer viteslerde herhangi bir problem yaşamamaktayım.Dişilinin görünümünde sorun yok zincir ve dişli bakımları düzenli yapılmıştır.Bu kronik bir sorun mu acaba yaşayan başka arkadaşlar var mı? yardımcı olur musunuz

Gerginlik vidasıyla oynamak değişiklik yapıyor mu? En azından atlayan dişliler değişiyor mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: ogulcanakmann
Scudo
Dün komşum aldı bugün ben denedim baya hoşuma gitti arka dişli oranları ile motor olmasa bile düz duvara çıkar bu bisiklet.

Vites mekanizmasında neden numaralar yok anlamadım, bende RKS var Shimanonun 7 vitesli giriş versiyonlarına takılan vitesi onda rakam mevcut.

Carraro KIFUKA 29 29" 11-V HD
 
  • Beğen
Tepkiler: kaganarda
Dün komşum aldı bugün ben denedim baya hoşuma gitti arka dişli oranları ile motor olmasa bir düz duvara çıkar bu bisiklet.

Vites mekanizmasında neden numaralar yok anlamadım, bende RKS var Shimanonun 7 vitesli giriş versiyonlarına takılan vitesi onda rakam mevcut.

Carraro KIFUKA 29 29" 11-V HD
Aynakol tek dişli olduğu için, sadece arka dişliler ve aktarıcı ile vites değişimi çok pratik, otomatik vites gibi. Pedala uygulayacağınız güce, yolun eğimine, hızınıza göre vites büyültüp küçültmek için hangi viteste olduğunu görmeye hiç gerek yok. Vites koluna bakmaya da gerek yok, o yüzden gösterge de yok.
Kifukalar güzel bisikletler :harika:
Arkadaşıma da Daytona 911 aldırdım. Henüz beraber kullanamadık ve bisikletini göremedim. Daytona 911'inde güzel bir bisiklet olduğunu düşünüyorum.
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: ali_ihsan21
Bundan önce RKS RD8 premium vardı komşumda o 20 inç fat bike ama 750 watt ve el gazı vardı bunda performans biraz düşük aslında teker biraz daha ince isteme seçeneği olsaymış çok daha iyi kaçardı asfaltta.

Bende çok ince lastikli rks şehir bisikleti var dağ bisikleti de var hiç aramadım kullandığım ortamda o kalındığı.
 
Merhaba bugün carraro 225'imle başıma garip bir şey geldi. Yaklaşık 2 km'lik kısa bir yolda önce gidonu çevirirken garip sesler gelmeye başladı sonra çevirmek çok zorlandı sonra da dönmeyecek şekilde kasıldı elimde geri döndüm.

Bisiklet Mart ayında yarı sökülüp taşınmıştı sonra kendim topladım ve ayarlı tork anahtarın yok ama en azından 1000 km yaptım. Bir de farklı olarak bu ay ön tarafa sepet taktım (5kg kadar yüklenebiliyor.)

Neden olmuş olabilir hiç bir fikrim yok daha önce hiç başıma gelmemişti. Direkt gevşetip tekrar daha az sıkıp kullanmaya devam etsem sorun olur mu ?

Teşekkür ederim.
 
Gerginlik vidasıyla oynamak değişiklik yapıyor mu? En azından atlayan dişliler değişiyor mu?

Gerginlik vidasını ayarladım fakat şunu farkettim zincir yağını teflon bazlı kullandığımda sorun ortadan kalkıyor aynı zamanda zincir uzamasından şüphelendim ölçüm aletim olmadığı için tam anlayamıyorum
 
Gerginlik vidasını ayarladım fakat şunu farkettim zincir yağını teflon bazlı kullandığımda sorun ortadan kalkıyor aynı zamanda zincir uzamasından şüphelendim ölçüm aletim olmadığı için tam anlayamıyorum

Ölçü aleti şart değil:
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: ogulcanakmann
Muhtemelen yeni fiyatlar geliyor sitede fiyatlar 0 TL olarak görünüyor.
 
En az 10 K oynama bekliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: kaganarda
Carraro'dan yeni elektrikli yol bisikleti: Competizione

1700506436811.png


"Carraro'nun yeni nesil arka tekerden motorlu elektrik destekli yol bisikleti premium serisinden “COMPETİZİON E” kullanıcısıyla buluşuyor.
Sürüş sistemi; yol bisikletinin modaya uygun farklı bir versiyonu diye düşünebilirsiniz.
Alüminyum 1.5"-1.5" Smooth Weldıng kadro, karbon 1.1/8"-1.1/2" 12mm THRU AXLE Maşa, FSA SYSTEM HM 1.0 250W elektrik motoru ve Shımano 105 DI2 R7150 ön arka vites, Shimano 105 R7100 11-34T kaset dişli il e birleştirerek sürüş konforunu artırdık. Shimano hidrolik disk fren sistemini de unutmadık. İstediğiniz gibi kontrol edip, stressiz vites değiştirmeyi fark edeceksiniz. Bütün bunları FSA gidon-FSA sele borusu, TRANZX gidon boğazı, fi:zi:k gidon sargısı ile bütünleştirirken de ekrandan zamanı, sürüşü ve sistemi kontrol edebileceksiniz.
Size düşen de daha uzun mesafeye pedal çevirmek olacak…
🔷⚡“FSA Sistemi”, entegre bisiklet kontrol ünitesi ve akıllı telefon uygulamasıyla birlikte
250Wh pil ünitesi olan bir arka göbek elektrik destek motorundan oluşur. FSA Sisteminin kompakt tasarımı ve düşük ağırlığı (tam sistem yalnızca 3,98 kg ağırlığındadır) e-yol bisikletleri için şık entegrasyon sağlar.
Orta göbeğin üzerinde yer alan, kolayca erişilebilen bir şarj bağlantı noktasıyla tamamlanır. 1'i boş, 4'ü aktif olmak üzere beş destek ayarı bulunurken, motorun kendisinde farklı sürüş tarzlarına ve değişen koşullara kolayca uyum sağlayabilen entegre bir tork sensörü ve hız sensörleri bulunur. Sadece son derece hızlı tepki veren ancak tutarlı bir yardım sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda sessizdir ve 55 desibelden daha az ses çıkışı sağlar. Elektrik desteği için 25 km/saatlik sınır (ABD için 32 km/saat) aşıldığında, "FSA Sistemi" göbeği kapanır ve aktarma organlarına minimum düzeyde sürtünme ve direnç sunarak sürücünün doğal ve özgür bir sürüş deneyimi yaşamasına olanak tanır. "


Not: Yazım hatalarının tümü Carraro'ya aittir.

(link)



Bu ürün 100. yıla özel 100 adet üretilecekmiş:
1700506695080.png

(link)
 
Ölçü aleti şart değil:
Hocam orta göbek kaynaklı olduğuna karar verdim ön 1.dişlide zincir katlama yapıyordu (en hafif 1.dişlide normal giderken zinciri bırakmayıp yukarı tekrar sarıyordu ve kitleniyordu ancak pedalı geri sardığımda zinciri salıyordu) yolda giderken ön dişlileri izledim dişliler yalpalama yapıyordu göbek boşluğuna baktığımda hafif bir sallantı vardı ancak servise gitmeye vaktim yoktu 2 gündür biraz yağmur çamur gördü bisiklet normalde kullandığım yağ zincirden aktığı için motul c4 ü idareten korozyon olmaması için zincire biraz boca ettim bugünse tak çat tak çat gitmeye başladı orta göbek parkederek baktığımda boşluk aşırı derecede var,göbek kısmında paslanma var şaşırdığım şey Bisikleti sıfır aldım 3-4 ay oldu 2000 kmden fazla yol yaptım göbek nasıl bukadar çabuk su alıp paslanabilir ilginç doğrusu yanlışım varsa düzeltin hocam

Bisikleti hava koşullarından dolayı temizleyemedim 2-3 gündür normalde yağmurlu havalardan sonra kurularım temizlerim her hafta zinciri söker mazotlar yıkayıp yağlarım genel temizliğide yaparım.

Dişlinin sallanma videosu ve orta göbekteki pası videoya aldım ancak link paylaşamıyorum bu yüzden fotoğraf göndereceğim.(Aktarıcıdaki çamur az önce oldu orda kalmadı uzun süre)VideoCapture_20231120-221828.jpgVideoCapture_20231120-221813.jpgVideoCapture_20231120-221802.jpg
 
...Dişlinin sallanma videosu ve orta göbekteki pası videoya aldım ancak link paylaşamıyorum bu yüzden fotoğraf göndereceğim....

h ttp://www.youtube.com/videoid şeklinde adresin başını bozunca link paylaşılabiliyor.
Fotoğraflardan bir şey anlamak zor.
 
Hemen yüklüyorum hocam
h ttp://www.youtube.com/videoid şeklinde adresin başını bozunca link paylaşılabiliyor.
Fotoğraflardan bir şey anlamak zor.

Hocam video yüklendi buyurun inceleyebilirsiniz:

h ttps://youtu.be/30exkTPx7A0?si=Gf70PuRHgorsCUei
 
Son düzenleme:
...
Bu ürün 100. yıla özel 100 adet üretilecekmiş:
311723 dosyayı görüntüle

(link)

Cento Titanio hakkında biraz detay (link):
1700592984170.png
"Bisiklet kültüründe köklü değişimlere imza atan Carraro, 100. yılında yol bisikleti koleksiyonuna kattığı yıla özel sınırlı sayidaki 100 adet “Cento Titanio” ile devam ediyor,
Titanyum, hafif, dayanıklı ve korozyona karşı dirençli bir metaldir.
Hafiflik: Titanyum, çelik kadar dayanıklı olup daha hafif bir malzemedir. Bisikletin performansını artırır.
Dayanıklılık: Titanyum, çürümeye, paslanmaya ve diğer çevresel etkilere karşı dayanıklı olup bisikletin ömrünü uzatır.
Konfor: Titanyum, yol titreşimlerini daha iyi emerek sürücüye daha konforlu sürüş deneyimi sunar.
Korozyon Direnci: Titanyum, korozyona karşı dirençlidir, bu da yağmurlu veya nemli hava koşullarında bile dayanıklılığını artırır.
Böyle güzel özelliğe sahip olan kadronun aşağıdaki komponentlerle birleşmesinden doğan Cento Titanio ile uzun yıllar kullanabileceğiniz yüz özel bisikletten birine sahip olmak istemez misiniz? Biri sizin için!
Carraro Cento Titanio,
Titanyum kadro, Karbon maşa, Shimano 105 set, Mavic Allroad DCL Disc Tubeless Ready teker grubu, Schwalbe 700x30c G-One Speed Evo V-Guard lastikler, Selle İtalia Model X, XLC Gidon ve Sele Borusu, Tranzx Gidon Boğazı, fi:zi:k Gidon Sargısı, Titanyum’un kendine has rengi, görünmeyen kablo sistemi ve beş farklı kadro ölçüsüyle karşınızda."
 
Cento Titanio hakkında biraz detay (link):
311750 dosyayı görüntüle
"Bisiklet kültüründe köklü değişimlere imza atan Carraro, 100. yılında yol bisikleti koleksiyonuna kattığı yıla özel sınırlı sayidaki 100 adet “Cento Titanio” ile devam ediyor,
Titanyum, hafif, dayanıklı ve korozyona karşı dirençli bir metaldir.
Hafiflik: Titanyum, çelik kadar dayanıklı olup daha hafif bir malzemedir. Bisikletin performansını artırır.
Dayanıklılık: Titanyum, çürümeye, paslanmaya ve diğer çevresel etkilere karşı dayanıklı olup bisikletin ömrünü uzatır.
Konfor: Titanyum, yol titreşimlerini daha iyi emerek sürücüye daha konforlu sürüş deneyimi sunar.
Korozyon Direnci: Titanyum, korozyona karşı dirençlidir, bu da yağmurlu veya nemli hava koşullarında bile dayanıklılığını artırır.
Böyle güzel özelliğe sahip olan kadronun aşağıdaki komponentlerle birleşmesinden doğan Cento Titanio ile uzun yıllar kullanabileceğiniz yüz özel bisikletten birine sahip olmak istemez misiniz? Biri sizin için!
Carraro Cento Titanio,
Titanyum kadro, Karbon maşa, Shimano 105 set, Mavic Allroad DCL Disc Tubeless Ready teker grubu, Schwalbe 700x30c G-One Speed Evo V-Guard lastikler, Selle İtalia Model X, XLC Gidon ve Sele Borusu, Tranzx Gidon Boğazı, fi:zi:k Gidon Sargısı, Titanyum’un kendine has rengi, görünmeyen kablo sistemi ve beş farklı kadro ölçüsüyle karşınızda."
Fiyat ne çıkacak bakalım premium ayağına..
 
Hemen yüklüyorum hocam


Hocam video yüklendi buyurun inceleyebilirsiniz:


Evet, göbek gitmiş. içeriye su kaçtığı paslardan belli ve sanırım 2:19 civarındaki çamurlu su içeriden geliyor.




Fiyat ne çıkacak bakalım premium ayağına..

Epey çıkar. Sınırlı sayıda, Titanyum. Bir de her biri numaralı; varsa 00'ı, 01'i, 99'u v.b. daha pahalı olabilir.
 
Cento Titanio hakkında biraz detay (link):
311750 dosyayı görüntüle
"Bisiklet kültüründe köklü değişimlere imza atan Carraro, 100. yılında yol bisikleti koleksiyonuna kattığı yıla özel sınırlı sayidaki 100 adet “Cento Titanio” ile devam ediyor,
Titanyum, hafif, dayanıklı ve korozyona karşı dirençli bir metaldir.
Hafiflik: Titanyum, çelik kadar dayanıklı olup daha hafif bir malzemedir. Bisikletin performansını artırır.
Dayanıklılık: Titanyum, çürümeye, paslanmaya ve diğer çevresel etkilere karşı dayanıklı olup bisikletin ömrünü uzatır.
Konfor: Titanyum, yol titreşimlerini daha iyi emerek sürücüye daha konforlu sürüş deneyimi sunar.
Korozyon Direnci: Titanyum, korozyona karşı dirençlidir, bu da yağmurlu veya nemli hava koşullarında bile dayanıklılığını artırır.
Böyle güzel özelliğe sahip olan kadronun aşağıdaki komponentlerle birleşmesinden doğan Cento Titanio ile uzun yıllar kullanabileceğiniz yüz özel bisikletten birine sahip olmak istemez misiniz? Biri sizin için!
Carraro Cento Titanio,
Titanyum kadro, Karbon maşa, Shimano 105 set, Mavic Allroad DCL Disc Tubeless Ready teker grubu, Schwalbe 700x30c G-One Speed Evo V-Guard lastikler, Selle İtalia Model X, XLC Gidon ve Sele Borusu, Tranzx Gidon Boğazı, fi:zi:k Gidon Sargısı, Titanyum’un kendine has rengi, görünmeyen kablo sistemi ve beş farklı kadro ölçüsüyle karşınızda."
Bende dünden beri neden bu bisiklet gözüme hoş gözüküyor diye düşünüyordum. Sebebi;
"görünmeyen kablo sistemi"
Ayrıca kaynak izi yok, çapak yok, kaynaklanmamış yerlerde delik - boşluk vs yok sanırım.
Ultegra İcetech rotor ile çok şık olurmuş.
Bu bisiklette di2 105 set var sanıyordum. Tuşlu vites kullanmadım ama mutlaka olsun isterdim, çok pratik bir sistem bence.
 
Bende dünden beri neden bu bisiklet gözüme hoş gözüküyor diye düşünüyordum. Sebebi;
"görünmeyen kablo sistemi"
Ayrıca kaynak izi yok, çapak yok, kaynaklanmamış yerlerde delik - boşluk vs yok sanırım.
Ultegra İcetech rotor ile çok şık olurmuş.
Bu bisiklette di2 105 set var sanıyordum. Tuşlu vites kullanmadım ama mutlaka olsun isterdim, çok pratik bir sistem bence.

Di2'yi Competizione'ye uygun görmüşler.
Özel bir seri olduğu için bayilere dağıtılmayap siparişle satılacaksa seçenekli yapabilirlerdi aslında.
 
  • Beğen
Tepkiler: kaganarda
Evet, göbek gitmiş. içeriye su kaçtığı paslardan belli ve sanırım 2:19 civarındaki çamurlu su içeriden geliyor.


Peki Carraro 970 Force modeli Shimano FC-MT101 Aynakol 40/30/22T 9V önerebileceğiniz orta göbek var mı hocam ya da bunu kontrol edebileceğim herhangi bir site var mı bu konuda neredeyse hiç bilgim yok eğer mümkünse daha kaliteli akıcı ve su geçirmez olmasını tercih ederim.
(Hallowtechler oluyor mu bilmiyorum ama sanırım dişli kapak kısmı onlarda daha geniş aynakol ile göbek arasındaki mesafeyi kapatıyor gibi böylece su alması daha zor olur gibime geldi uyumlu değilse acemiliğime verin hocam)

Kadro: ALÜMİNYUM 1.1/8" YARI ENTEGRE HYDROFORMED

Bisiklet bilgilerini içeren site:
h ttps://carrarobisiklet.com/dag-bisikletleri/force-970-29-27-v-hd/
 
(link) modeli varken (link) gerek var mıydı?
Carraro yeni işler deniyor. Çok model var ama piyasada ürün bulmak zor.

Ürünlere +%35 zam gelecekmiş. Bir bayi ile görüştüm.
 
Geri