Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro sportive 327 güncesi

Arkadaşlar Merhaba;

Nisan ayında aldığım 327 model Carraro'mu satmak istiyorum.

Bir heves aldım ama binemiyorum.

Sahibinden ilan numaram 1036855202

Belki forumdan bir arkadaşım faydalanır.

Sıfır gibi düşünebilirsiniz.

Hocam ilan no ile bulamadım, uyeliginiz yeni oldugu icin de link veremiyorsunuz sanirim. Kadro boyu ve fiyat nedir buradan yazar misiniz? Tesekkurler.
 
Scudo
Merhaba,
Güncel foto paylasmak istedim.
Katlanır Dahon Vitesse d8 ile karşılaştırıldığında dikkatimi çeken hususlar:
- acayip büyük ve yüksek ama sürüş hissi olarak daha rahat hissettim.
- Kadro mat boyalı, her an bir yerleri çizilecek gibi geliyor.
- Altus 8 vites sistemden sonra 9 vites çok sessiz, geçişler yumuşak geldi.
- sadece arka vitesle değil Ön ve arka vites değişimleri ile uğraşmak zulüm gibi geldi. Bunun karşılığında yokuşlar daha kolay, kadans ayarı kolay...
- pedallar rahat dönmüyor. Montaj sonrası ilk kontrolde bakılacak.
- ön teker bazen ayağıma dokunuyor. Tecrübesizliğime bağlıyorum.
- arabaya sığmıyor. Ön tekeri söksem de sığmıyor. Araba Toyota Corolla.
- Bisiklete sırt çantasını asamadığım için kadro çantası ve suluk kafesi almam gerekiyor. Gidona asıyorduk ne güzel...

İlk izlenimlerim bu şekilde...
 

Dosyalar

  • 20230507_193456.jpg
    20230507_193456.jpg
    249,9 KB · Okunma: 122
  • 20230507_193437.jpg
    20230507_193437.jpg
    246,5 KB · Okunma: 120
  • 20230507_193510.jpg
    20230507_193510.jpg
    99,2 KB · Okunma: 104
  • 20230507_193534.jpg
    20230507_193534.jpg
    135,9 KB · Okunma: 96
  • 20230507_193638.jpg
    20230507_193638.jpg
    72 KB · Okunma: 89
  • 20230507_193646.jpg
    20230507_193646.jpg
    117,4 KB · Okunma: 85
  • 20230507_193653.jpg
    20230507_193653.jpg
    154,7 KB · Okunma: 81
  • 20230507_193709.jpg
    20230507_193709.jpg
    122,6 KB · Okunma: 82
  • 20230507_193750.jpg
    20230507_193750.jpg
    98 KB · Okunma: 79
  • 20230507_193902.jpg
    20230507_193902.jpg
    113,7 KB · Okunma: 75
  • 20230507_193929.jpg
    20230507_193929.jpg
    102,7 KB · Okunma: 72
  • 20230507_193936.jpg
    20230507_193936.jpg
    87 KB · Okunma: 67
  • 20230507_194013.jpg
    20230507_194013.jpg
    148,8 KB · Okunma: 67
  • 20230507_194052.jpg
    20230507_194052.jpg
    133,1 KB · Okunma: 68
  • 20230507_194107.jpg
    20230507_194107.jpg
    151,1 KB · Okunma: 66
  • 20230507_194151.jpg
    20230507_194151.jpg
    162,6 KB · Okunma: 66
  • 20230507_194219.jpg
    20230507_194219.jpg
    54,8 KB · Okunma: 62
  • 20230507_194305.jpg
    20230507_194305.jpg
    62,2 KB · Okunma: 61
  • 20230507_194332.jpg
    20230507_194332.jpg
    187,6 KB · Okunma: 62
  • 20230507_194410.jpg
    20230507_194410.jpg
    129,3 KB · Okunma: 66
  • 20230507_200826.jpg
    20230507_200826.jpg
    74,4 KB · Okunma: 64
Merhaba,
Güncel foto paylasmak istedim.
Katlanır Dahon Vitesse d8 ile karşılaştırıldığında dikkatimi çeken hususlar:
- acayip büyük ve yüksek ama sürüş hissi olarak daha rahat hissettim.
- Kadro mat boyalı, her an bir yerleri çizilecek gibi geliyor.
- Altus 8 vites sistemden sonra 9 vites çok sessiz, geçişler yumuşak geldi.
- sadece arka vitesle değil Ön ve arka vites değişimleri ile uğraşmak zulüm gibi geldi. Bunun karşılığında yokuşlar daha kolay, kadans ayarı kolay...
- pedallar rahat dönmüyor. Montaj sonrası ilk kontrolde bakılacak.
- ön teker bazen ayağıma dokunuyor. Tecrübesizliğime bağlıyorum.
- arabaya sığmıyor. Ön tekeri söksem de sığmıyor. Araba Toyota Corolla.
- Bisiklete sırt çantasını asamadığım için kadro çantası ve suluk kafesi almam gerekiyor. Gidona asıyorduk ne güzel...

İlk izlenimlerim bu şekilde...

Fotoğrafları Carraro'ya da ulaştırın, belki çalışanları/bayileri bisikletin nasıl göründüğünü merak ediyordur. Web sitesinden bu kadar detaya ulaşmak mümkün değil çünkü.
 
Çamurluklarınız güzelmiş, markasını öğrenebilir miyim ? :) (Bende de 328 var )
 
  • Beğen
Tepkiler: Bilge dönmez
Merhaba,
Güncel foto paylasmak istedim.
Katlanır Dahon Vitesse d8 ile karşılaştırıldığında dikkatimi çeken hususlar:
- acayip büyük ve yüksek ama sürüş hissi olarak daha rahat hissettim.
- Kadro mat boyalı, her an bir yerleri çizilecek gibi geliyor.
- Altus 8 vites sistemden sonra 9 vites çok sessiz, geçişler yumuşak geldi.
- sadece arka vitesle değil Ön ve arka vites değişimleri ile uğraşmak zulüm gibi geldi. Bunun karşılığında yokuşlar daha kolay, kadans ayarı kolay...
- pedallar rahat dönmüyor. Montaj sonrası ilk kontrolde bakılacak.
- ön teker bazen ayağıma dokunuyor. Tecrübesizliğime bağlıyorum.
- arabaya sığmıyor. Ön tekeri söksem de sığmıyor. Araba Toyota Corolla.
- Bisiklete sırt çantasını asamadığım için kadro çantası ve suluk kafesi almam gerekiyor. Gidona asıyorduk ne güzel...

İlk izlenimlerim bu şekilde...
İyi denk geldi bu paylaşım. Bende de Dahon Vitesse D8 var. Yanına alacağım şu iki bisiklet arasındayım:
Mossso Legarda 2327 MDM H 9.900₺
Sportive 327 10.800₺

Fiyatlar kendi resmî sayfa fiyatları. Aralarındaki 900₺ fark da fazla değil. Fiyatları aynı kabul edersek tecrübeli arkadaşlarımızın ve Sayın @Spartiat in güncel modellerde önerisi hangisi olurdu ?
Bisikletleri en azından canlı görüp kadro boylarını da bir denemek istiyorum; ama geçen yıl burada (Gaziantep) Dahon almadan önce de sportive 327 ve legarda 2227 bulamadım bile. Bir ay sonra gelecek vs. dediler.
 
İyi denk geldi bu paylaşım. Bende de Dahon Vitesse D8 var. Yanına alacağım şu iki bisiklet arasındayım:
Mossso Legarda 2327 MDM H 9.900₺
Sportive 327 10.800₺

Fiyatlar kendi resmî sayfa fiyatları. Aralarındaki 900₺ fark da fazla değil. Fiyatları aynı kabul edersek tecrübeli arkadaşlarımızın ve Sayın @Spartiat in güncel modellerde önerisi hangisi olurdu ?
Bisikletleri en azından canlı görüp kadro boylarını da bir denemek istiyorum; ama geçen yıl burada (Gaziantep) Dahon almadan önce de sportive 327 ve legarda 2227 bulamadım bile. Bir ay sonra gelecek vs. dediler.

Mosso Legarda 2327 MDM H'nin dengi (link), fiyatı da 11650 lira.
327 ve 2327 arasından 2327'yi ya da 9250 liraya Peugeot (link)'i alırdım.
327, özellikle "disk fren istemiyorum" dediğinizde alınabilecek bir model.
 
  • Muhteşem
Tepkiler: HaLiL_27
Şöyle bir videoya denk geldim, bizim modeldeki gibi mat bir kadroya epoksi macun ile tamirat yapıyor. İş yapar mı acaba?

(link)
 
Merhaba,
Güncel foto paylasmak istedim.
Katlanır Dahon Vitesse d8 ile karşılaştırıldığında dikkatimi çeken hususlar:
- acayip büyük ve yüksek ama sürüş hissi olarak daha rahat hissettim.
- Kadro mat boyalı, her an bir yerleri çizilecek gibi geliyor.
- Altus 8 vites sistemden sonra 9 vites çok sessiz, geçişler yumuşak geldi.
- sadece arka vitesle değil Ön ve arka vites değişimleri ile uğraşmak zulüm gibi geldi. Bunun karşılığında yokuşlar daha kolay, kadans ayarı kolay...
- pedallar rahat dönmüyor. Montaj sonrası ilk kontrolde bakılacak.
- ön teker bazen ayağıma dokunuyor. Tecrübesizliğime bağlıyorum.
- arabaya sığmıyor. Ön tekeri söksem de sığmıyor. Araba Toyota Corolla.
- Bisiklete sırt çantasını asamadığım için kadro çantası ve suluk kafesi almam gerekiyor. Gidona asıyorduk ne güzel...

İlk izlenimlerim bu şekilde...
Bisikletiniz çok güzel görünüyor. Bisikletiniz ile düz yolda max km hız yaptınız?
 
Geri