Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

@Hkaraca42 ölücülük gibi gözükecek ama değil, anladığım kadarıyla 2013 senesinde 224ler 700 liraya falan satılıyormuş, ikinci eline 2015te 550 lira ben olsam vermezdim açıkçası.
 
Scudo
Selam arkadaşlar..arefe günü ödemesi 890 tl/6 olacak sekilde carraro sportive 224 siparisimi verdim. Aslinda bisikletciden.com dan alacaktim 865 tl idi orda fakat forumlarda ozellikle garanti konusunda birkac site disinda ( erdoganlar vb 1-2site daha) sorun yaşandığını ve kargo kaynakli bir takim problemler çıktığını okuyunca varsin üç kuruş fazla olsun bildigim yerden olsun diye düşündüm ve onceki bianchi speed 4000 i de aldigim magazadan aldim. Speed 4000 i sattım çünkü onu alırken 1.87'lik ben , kadro-jant boylarının bisikletten bisiklete degistiginden bihaberdim. Gidip deneyip almistim aslinda ama acemilik iste hosuma gitmiş ve alip gelmistim ve sanirim kadro boyu 46-48 cm civarında idi. Velhasıl onu taksitle de olsa elden çıkarmayı başarınca cs 224 te karar kıldım. Magazada 50-51 cm boyunda bir adet vardi fakat daha onceki alisverisimin de referansiyla adam ankaraya telefon edip 54 cm kadro da siparis etti , o da gelince gidip ikisine de tekrar bakacağım ve açıkçası yeni ögrendiğim seleden kadroya inildiginde bacak arasi ile kadro arasinda bulunmasi gereken 3-4 parmaklık mesafe hangisinde benim icin uygunsa onu alacağım. Bacak boyum 90 cm olarak ölçmüstüm fakat en saglami deneyerek almak zira ikinci kez vücudumla uyumsuz bir bisiklet almak istemiyorum.
herkese iyi bayramlar.

@devilmycarlos
Çok önemli mevzu bence de..kadro boyu sürüş zevk ve enerjinizi direkt etkileyen nüanslardan. Yeni edindigim ve yukarıda az once paylaştığım bilgiyi burda da paylasmak isterim; kendinize uygun kadro boyunu iki şekilde anlayabilirsiniz:
1) seleye oturun sonra kadroya inin (bisiklet bacaklarınızın arasinda olacak sekilde ayakta durun) bacak aranızla yani çatınızla kadro arasında 3-4 parmak mesafe kalmalı.
2) seleye oturup pedalı en alt seviyeye kadar cevirin, bacağınız tamamen açık olmalı yani diz ekleminden kırmanıza gerek kalmamalı. Bu yöntem sele seviyesine gore degismekle beraber selenin cok yukarılarda olmaması evladır. Çünkü uzun yollarda sele seviyesi yavas yavas kısalır ve optimum sürüşten uzaklasırsınız.
 
Arkadaşlar 224 ü 850 tl 225i de 1000 tl peşine zorlayın derim ben satıcıların kar marjı oldukça yüksek.. keyfin bilir cümlesini satıcı değil alıcı söyler.
 
@teal
Selamlar hocam :)

Bir 330 kullanıcısı daha :) Azınlıktayız, 2-3 kişi daha var ama Arda hocam dışında diğerleri pek yazmıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: teal
@drbekirr Seleye oturduğunuzda bacağınızın tamamen düz olmaması gerekir. Sadece ayak ucuyla pedala basarken düz olması gerekir ki, normal sürüş pozisyonunda pedala basınca bacağınızda hafif bir açı olsun. Bacak dümdüz olursa eklemler aşırı zorlanır sakatlıklara kadar götürebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Arda Guldogan
@Ahmet Teke
Aynen hocam sadece ikimiz kaldık bende hep sorun yazıyorum yarın Adana ya servise gidiyorum bakalım ne olacak o kadar yola değer umarım
 
  • Beğen
Tepkiler: teal
Bence Carraro kullanıcılarını 200 ve 300 ler kulübü olarak bölmeliyiz. :D 330'cuları görünce 327 sahibi olarak kendimi onlara daha yakın hissediyorum. :cool:
 
  • Beğen
Tepkiler: Arda Oral ve teal
@Arda Oral
Eyvallah tesekkurler :)

@Hiko
:)

Bu arada gidonunuk kelebek gidon ile degistirmeyi dusunuyorum acaba linkdeki gidon 330 a uyarmi ?
(link)

@Arda Oral sorun ne?
 
Arkadaslar belden ameliyatliyim haliyle uzun suruslerde bel sikinti yaratiyor.Bu sikintiyi en aza indirmek icin kelebek gidonmu yoksa boynuz elcikmi onerirsiniz onerirsiniz.Bisikletim sportive 225…
 
@teal
Uyar bence uymasina da bence biraz daha kaliteli bir şey almalısınız
 
@Arda Oral
Anladim ne tavsiye edersin peki
 
@teal

Hoşgeldiniz, ben de 330'umu yeni aldım sayılır. Pek yazmıyorum ama okuyorum konuyu :D
Bugün dx den sipariş ettiğim kadro çantam gelecek büyük bir hevesle onu bekliyorum. Elime geçer geçmez bisiklete takıp fotoğrafını burada paylaşacağım.
Bu arada 330'lar hakkında bir şey duydum 2014 modellerde arka aktarıcı deore dediler. Bendeki XT acaba 2015'de değişiklik mi oldu?
 
@Alican.A
Benim bildiğim hepsi Deore XT arka aktarıcı. Önler düz Deore. XT 1 ya da 2 üst segment, SLX'den daha yüksek olması lazım net hatırlayamadım. XT gerçekten yüksek bir donanım
 
@Ahmet Teke
Bu altus ile deore arasında ne fark var. Daha mı dayanıklı, yoksa farklı bir teknoloji mi kullanıyor. Avantajı nedir. Bir de attırıcıyı değiştirirsek illa vites kolunu da mı değiştirmek gerekir?
 
  • Beğen
Tepkiler: poet
@Alican.A
2015 sportive 330 ozellikleri su sekilde
  • KadroALÜMİNYUM 1.1/8" YARI ENTEGRE TRIPLE BUTTED
  • Maşa28"YOL ALÜMİNYUM 1.1/8"
  • SeleSELLE ROYAL SHADOW
  • Krank TakımıSHIMANO FCT551 48X36X26
  • Arka DeğiştiriciSHIMANO XT SHADOW
  • Ön DeğiştiriciSHIMANO DEORE
  • Vites KoluSHIMANO DEORE SL-M610 3X10
  • FrenSHIMANO BRM355 HİDROLİK DİSK
  • LastikSCHWALBE 700X35C 37X622 KOJAK RACE GUARD REFLEKTÖRLÜ
  • Jant28" CARRARO ÇİFTKAT ALÜMİNYUM 36H DİSK
 
Geri