Selam arkadaşlar..arefe günü ödemesi 890 tl/6 olacak sekilde carraro sportive 224 siparisimi verdim. Aslinda bisikletciden.com dan alacaktim 865 tl idi orda fakat forumlarda ozellikle garanti konusunda birkac site disinda ( erdoganlar vb 1-2site daha) sorun yaşandığını ve kargo kaynakli bir takim problemler çıktığını okuyunca varsin üç kuruş fazla olsun bildigim yerden olsun diye düşündüm ve onceki bianchi speed 4000 i de aldigim magazadan aldim. Speed 4000 i sattım çünkü onu alırken 1.87'lik ben , kadro-jant boylarının bisikletten bisiklete degistiginden bihaberdim. Gidip deneyip almistim aslinda ama acemilik iste hosuma gitmiş ve alip gelmistim ve sanirim kadro boyu 46-48 cm civarında idi. Velhasıl onu taksitle de olsa elden çıkarmayı başarınca cs 224 te karar kıldım. Magazada 50-51 cm boyunda bir adet vardi fakat daha onceki alisverisimin de referansiyla adam ankaraya telefon edip 54 cm kadro da siparis etti , o da gelince gidip ikisine de tekrar bakacağım ve açıkçası yeni ögrendiğim seleden kadroya inildiginde bacak arasi ile kadro arasinda bulunmasi gereken 3-4 parmaklık mesafe hangisinde benim icin uygunsa onu alacağım. Bacak boyum 90 cm olarak ölçmüstüm fakat en saglami deneyerek almak zira ikinci kez vücudumla uyumsuz bir bisiklet almak istemiyorum.
herkese iyi bayramlar.
@devilmycarlos
Çok önemli mevzu bence de..kadro boyu sürüş zevk ve enerjinizi direkt etkileyen nüanslardan. Yeni edindigim ve yukarıda az once paylaştığım bilgiyi burda da paylasmak isterim; kendinize uygun kadro boyunu iki şekilde anlayabilirsiniz:
1) seleye oturun sonra kadroya inin (bisiklet bacaklarınızın arasinda olacak sekilde ayakta durun) bacak aranızla yani çatınızla kadro arasında 3-4 parmak mesafe kalmalı.
2) seleye oturup pedalı en alt seviyeye kadar cevirin, bacağınız tamamen açık olmalı yani diz ekleminden kırmanıza gerek kalmamalı. Bu yöntem sele seviyesine gore degismekle beraber selenin cok yukarılarda olmaması evladır. Çünkü uzun yollarda sele seviyesi yavas yavas kısalır ve optimum sürüşten uzaklasırsınız.