Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Herkese merhaba... yardımcı olursanız sevinirim... carraro 227 ile carraro 328 arasında kaldım... biri düz maşa biri amortisörlü maşa...
328 2020 model yeşil renk... güzel mi bilemedim rengi
Kazasız belasız sürüşler dilerim...
Selamlar;
Ben iki yıldır Sportive 224 kullanıyorum. Hem Unesco turları hemde arkadaşlarımla yaptığım turlarda günlük 100-120 km lik sürüşlerim oldu. Amortisörlü maşa yokuş inişleri ve çıkışları haricinde özellikle uzun yolda konforu oldukça arttırıyor. Karar vermeden önce imkanınız var ise bir deneme turu atmanızı öneririm.
 
  • Beğen
Tepkiler: Trainer
Scudo
@Muhammet91 merhaba dostum bugün veya yarın bende 327 2020 modelalıcam bana biraz anlatırmısın çok hoşuma gitti
 
ben aslında şöyle bişey düşünüyorum
her şehirde yaşayan aynı tip bisiklet kullanıcıları kendi aralarında bir gün buluşup bir yerde bisikletlerini değişip bir kaç kilometre sürüş gerçekleştirmeli
böylece diğer marka ve modelleri de öğrenmiş olabiliriz
mesela ben mosso kullanan biri olarak carraro modellerini hiç kullanmadım ve bilmiyorum
ben mossomu başka marka kullanan birine vereceğim ve onun bisikletini alıp sürüş gerçekleştireceğim
eğer daha çok hoşuma giderse satıp carraro veya başka model alabilirim
akıcılığı sprinti bayırı test edersek herkes seçim yaparken daha net nokta atışı yapıp bisiklet sahibi olabilir diye düşünüyorum
 
@kayisikent ben 327 2020 modrlini alıcam ama 2sininde renkleri çok hoş ve biraz daha para koyabilsem ciddi ciddi 328i de düşünürdüm gerçekten çok tatlı olmuş bence 2020 modelleri
 
@kayisikent ben 327 2020 modrlini alıcam ama 2sininde renkleri çok hoş ve biraz daha para koyabilsem ciddi ciddi 328i de düşünürdüm gerçekten çok tatlı olmuş bence 2020 modelleri
Ben aldım 328 i, fotoğraflardakine göre yeşil rengi koyu ve mat. 167 boy için 48 kadro aldım, büyük gelmedi.
 

Dosyalar

  • 20200312_120419.jpg
    20200312_120419.jpg
    1.003,4 KB · Okunma: 143
Sele olduğundan 10cm daha yukarıda bu gorselde o yüzden agresif sürüşe sahip gibi görülüyor, aslında değil.
Benim tek sıkıntım bagaj ve çamurluk yerlerinin dengesiz yerlerde olması. Çamurluk yerine bagaji monte ettim zira decathlonun bagaji tek oraya takıldığında açı sağlandı. Suan alacagim çamurlugu nasil takarım bilemiyorum.
 
Ben aldım 328 i, fotoğraflardakine göre yeşil rengi koyu ve mat. 167 boy için 48 kadro aldım, büyük gelmedi.
Hoşuma gitti hayırlı günlerde kullan. Mükemmel görünüyor
 
Selamlar konunun yaklaşık olarak 65 70 sayfasını ilgim dahilinde okudum. Epeyce merağımı giderdikten sonra seçim safhalarına eriştim, İstanbul'da yaklaşık olarak 20 kadar bayi gezdikten sonra 4 farklı alternatifte kilitlenmiş bulunmaktayım, yardımlarınız olursa çok sevinirim. Sportive 224 225 grubunda bir bisiklet sahibi olarak %80 ve üzeri oranda sahil bölgesinde kalan kısmında belki ufak tefek köyler arası yollarda ve bisikletin el verdiğince asfalt dışı yollarda kullanmayı planlıyorum. Karşımdaki ihtimaller;
1 adet 225 var ama 2018 mi 2019 mu kestiremedim cst lastikli fren vites kolları ayrı vites telleri gövde dışında bir model bu hangi yıla aittir? Eski fiyatlı bir ürün
1 adet 227 var yine eski fiyatlı
1 adet de 223 var eski fiyatlı.

Bu gruptan bir bisiklet mi edinmeliyim 2020 yılında çıkanlardan 224 veya 225 mi edinmeye çalışmalıyım. Aralarında kabaca 250 liraya yakın farklar mevcut. Sanırım arada temel olarak lastik, ayarlı gidon farkı ve dual kol konusu var. Bu farklar aradakş fiyat farkını tolere ediyor gibi düşünüyorum. Ama gerekliliğinden emin değilim.

Bisikleti bir miktar agresyonlu kullanacağımı tahmin ediyorum. Arazi araçlarına meraklıyım 2 yıldır aracım yok toz toprak özlemimi olabildiğince burada yaşamaya çalışacağım. Biraz daha trekking e yakın bir model edinmem gerekiyor belki de ama sayfaları okudukça Legarda 2024 yerine sportive 224 225 e doğru kaymam gerektiğini düşündüm. Yardımcı olabilecek her kişiye şimdiden teşekkürler.
 
@Lupa 2019 modellerde kablolar kadro içerisinden gidiyor 2018 de dışarıdan diye biliyorum. 227 tabiki 225 ve 224 e oranla daha iyi. Köy yollarında falan kullanacağım diyorsanız sportive 2xx serisi daha mantıklı olacaktır mossoya ve sportive 3xx serisine göre. Lakin köy yolları sizin için sadece plandan ibaret kalacaksa ve sürüşleriniz büyük oranda istanbul içinde olacaksa sportive 3xx serisi sabit maşalı modelleri tavsiye ederim. Şimdiden hayırlı olsun iyi sürüşler diliyorum sezonda.
 
Teşekkür ediyorum, 227 nin çok uzun yıllar sonraki bisiklet başlangıcımda gerekliliğinden çok çok şüpheliyim dostum :) Muhtemelen 2018 o zaman baktığım bisikletler uzunca bir raf ömrünün sorunlara gebe olması mümkün mü acaba aradaki fiyat farkının karşılığı var gibi hissediyorum 2020 için ama konulara tam vakıf değilim henüz
 
Selamlar;
Ben iki yıldır Sportive 224 kullanıyorum. Hem Unesco turları hemde arkadaşlarımla yaptığım turlarda günlük 100-120 km lik sürüşlerim oldu. Amortisörlü maşa yokuş inişleri ve çıkışları haricinde özellikle uzun yolda konforu oldukça arttırıyor. Karar vermeden önce imkanınız var ise bir deneme turu atmanızı öneririm.
Dostum bende ıkı bısıklet var fakat amortisörun fark yaratmadığını gördüm

Speeder 100
Sportıve 224


Speeder 100 ile henüz tarla yoluna girmedim. Zaten 4-5 gun önce beledıye sagolsun bisiklet yoluna gül dıkıp budadıgı için tekerım patladı şimdi lastık aldım gelınce rahat rahat sürer yıne yazarım gerekırse. Fakat kalitesiz mucura dönmüş asfaltta ıkısının farkı yok belkı speeder 100 daha ıyıdır bıle dıyebılırı. Parke yol içinde aynısı geçerli

@alper2508
 
@Lupa uzun raf ömrünün çok sorun olacağını düşünmüyorum en fazla toz olur tabi suyla temas rutubetli ortamdan bahsetmiyorum. Alırle muhakkak pas küf çizik boya atması gibi şeyleri inceleyin. En fazla yeniden yağlama yaparsınız. Diğer kısma gelirsek ben uzunca bir aradan,sonra 330 aldım ben de 224 den başlayıp 227 230 ve 330 a döndüm. İyi ki 330 almışımkesinlikle yokuşlarda falan işimi kolaylaştırıyor. Lakin şuanki düşüncem daha da iyivbir bisiklet almak çünkü biraz ağır geliyor. Zaten bunu da başlangıç için almıştım yola dönmeden önce yola yakın bir fitness bisikleti olsun diye şuana kadar istediğiöi aldım.
 
@Lupa uzun raf ömrünün çok sorun olacağını düşünmüyorum en fazla toz olur tabi suyla temas rutubetli ortamdan bahsetmiyorum. Alırle muhakkak pas küf çizik boya atması gibi şeyleri inceleyin. En fazla yeniden yağlama yaparsınız. Diğer kısma gelirsek ben uzunca bir aradan,sonra 330 aldım ben de 224 den başlayıp 227 230 ve 330 a döndüm. İyi ki 330 almışımkesinlikle yokuşlarda falan işimi kolaylaştırıyor. Lakin şuanki düşüncem daha da iyivbir bisiklet almak çünkü biraz ağır geliyor. Zaten bunu da başlangıç için almıştım yola dönmeden önce yola yakın bir fitness bisikleti olsun diye şuana kadar istediğiöi aldım.
Bende o yüzden dırek speeder 100 e geçtim 224 den. Bundan sonrada ya mtb yada yol olur :)
 
Dostum bende ıkı bısıklet var fakat amortisörun fark yaratmadığını gördüm

Speeder100
Sportıve 224




@alper2508

Selamlar 3xx serileri öncelikle görsel olarak beklentimi hem duruş hem kafa alçaklığı sebebi ile karşılayamadığından pek yaklaşamadım bu durumun yanı sıra 180 civarı boy 100 kilo üzeri olmam sebebiyle yapmak isteyeceğim ufak tefek hoplama zıplama hadiselerinde ince lastik üstüne amortisörsüz gövde ile sorun yaşayacağımı düşünüyorum. Bu fikirlerime rağmen bu kadar insanın 3xx ve benzeri grup yönlendirmeleri sebebi ile pişman olma ihtimalim de oldukça kuvvetli ama 2xx serisi ile başlamak istiyorum.
@Lupa uzun raf ömrünün çok sorun olacağını düşünmüyorum en fazla toz olur tabi suyla temas rutubetli ortamdan bahsetmiyorum. Alırle muhakkak pas küf çizik boya atması gibi şeyleri inceleyin. En fazla yeniden yağlama yaparsınız. Diğer kısma gelirsek ben uzunca bir aradan,sonra 330 aldım ben de 224 den başlayıp 227 230 ve 330 a döndüm. İyi ki 330 almışımkesinlikle yokuşlarda falan işimi kolaylaştırıyor. Lakin şuanki düşüncem daha da iyivbir bisiklet almak çünkü biraz ağır geliyor. Zaten bunu da başlangıç için almıştım yola dönmeden önce yola yakın bir fitness bisikleti olsun diye şuana kadar istediğiöi aldım.
Oturduğum bölge ile sahilde genelde sürüş yapacağım bölge arasında hemen hemen hiç rampa yok hafif bir eğimle tahminen 5 6 dakika içerisinde sahile ulaşıyor olacağım. Bu sebepten rampa performansının eksi olacağını bilerek kabul edebiliyorum.
Carraro nun biraz daha ağır kaldığı sıkça dile getirilmiş fakat emeklemeden koşamayacağımı düşünerek üst segmentten başlamayı uygun bulmuyorum, bu seviyede bir miktar terlemek gerekiyor yani bence :)
Bu durumlar dışında şimdiye kadarki yaşantımda herhangi bir şeyimi satma taraftarı olmadım muhtemelen bisiklet için de bu durum geçerli olacak. Eğer ki 223 224 veya 225 yetersiz kalırsa bile bunu koruma altına alıp 2. bisiklete yönelebilirim. Bu sebeplerden biraz daha nokta atışı ilerleyip 2 3 sene kadar istediğim hemen hemen her alanda kullanabilmeyi hedefliyorum. 3xx serileri bu açıdan bakınca şu an fazlaca riskli olur benim için cevaplar için çok teşekkürler bu arada.
Bende o yüzden dırek speeder 100 e geçtim 224 den. Bundan sonrada ya mtb yada yol olur :)
2.si olursa MTB olur sanırım zaten halen zaman zaman neden mtb almadığımı sorgular haldeyim. :) :)
 
Son düzenleme:
Selamlar 3xx serileri öncelikle görsel olarak beklentimi hem duruş hem kafa alçaklığı sebebi ile karşılayamadığından pek yaklaşamadım bu durumun yanı sıra 180 civarı boy 100 kilo üzeri olmam sebebiyle yapmak isteyeceğim ufak tefek hoplama zıplama hadiselerinde ince lastik üstüne amortisörsüz gövde ile sorun yaşayacağımı düşünüyorum. Bu fikirlerime rağmen bu kadar insanın 3xx ve benzeri grup yönlendirmeleri sebebi ile pişman olma ihtimalim de oldukça kuvvetli ama 2xx serisi ile başlamak istiyorum.

Oturduğum bölge ile sahilde genelde sürüş yapacağım bölge arasında hemen hemen hiç rampa yok hafif bir eğimle tahminen 5 6 dakika içerisinde sahile ulaşıyor olacağım. Bu sebepten rampa performansının eksi olacağını bilerek kabul edebiliyorum.
Carraro nun biraz daha ağır kaldığı sıkça dile getirilmiş fakat emeklemeden koşamayacağımı düşünerek üst segmentten başlamayı uygun bulmuyorum, bu seviyede bir miktar terlemek gerekiyor yani bence :)
Bu durumlar dışında şimdiye kadarki yaşantımda herhangi bir şeyimi satma taraftarı olmadım muhtemelen bisiklet için de bu durum geçerli olacak. Eğer ki 223 224 veya 225 yetersiz kalırsa bile bunu koruma altına alıp 2. bisiklete yönelebilirim. Bu sebeplerden biraz daha nokta atışı ilerleyip 2 3 sene kadar istediğim hemen hemen her alanda kullanabilmeyi hedefliyorum. 3xx serileri bu açıdan bakınca şu an fazlaca riskli olur benim için cevaplar için çok teşekkürler bu arada.

2.si olursa MTB olur sanırım zaten halen zaman zaman neden mtb almadığımı sorgular haldeyim. :) :)
yazdığınız mesajdan anladığım kadarıyla cevaplarsam; teker aslınca cok ınce degıl kullanıp asına oldukca etrafınızdakı mtb lerın cok kalın oldugunu göreceksiniz :) bırde bildiğim kadarıyla Sportive serısı hoplama zıplama gelecek bı amortisör yapısına sahıp değil. Yanj kaldırımdan sert sekılde ınme ıse bahsettiğiniz,.
 
Herkes başlangıç seviye amortisör yerine sabit maşa tavsiye ediyor ama kendi kullanım tecrübemi paylaşacak olursam (hemen her gün) amortisörün faydasını görüyorum. Yokuş çıkarken kilitlemek çok fark ediyor evet ama istanbul yollarında kasislerde çukurlarda bileklerimdeki titreşim bariz azalıyor. Bisikletim mosso maşası da öyle aman aman değil mosso'nun mode adını verdiği bir maşa. Gerçi bisiklet yeni ileride maşa yumuşarsa bilemem. Ancak şu an için bir konfor kattığı kesin.
 
Düz maşaya yanaşamama sebeplerinde bu da var kesinlikle, ufak tefek de olsa kaldırıma toprağa gir çık vs olmasını istiyor olacaktır diye de tahmin ediyorum. Konuşmalar neticesinde bakmış olduğum bisikletin 2018 yılına ait xlc siz eski tip fren vites kollu ve cst lastikli olmasından ötürü 2020 üretimlerden 224 225 arasında tercih yapacağım gibi geliyor. 2020 225 lerde mat beyaz gövde üzerine koyu yeşil gidon kahverengi sele elcik takımlı değişik bir kombinasyon var.
 
Cumartesi günü bende 328 aldım Ankara Ankabisikletten. Decathlondaki 500 Van Rysel kaskı nasıldır 170 tl.Bu fiyat aralığında öneriniz olur mu? Bir de seleye alışma süreci var mı? :)
 

Dosyalar

  • EFFECTS.jpg
    EFFECTS.jpg
    770,5 KB · Okunma: 73
  • Beğen
Tepkiler: alper2508
@boras06 hocam ankabike da sedona kasklar vardı sertifikalı 100 liraya alıp taksaydınız sonuçtakoruma görevini uapabilecel seviyede. Sele konusubiraz sıkıntı. Ben de 330 aldım ama hala ağrı oluyor bence en doğrusu güzel bir sele almak.
 
Geri