Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Scudo
@obezkirpi
Nesi olmamış. Çoğu kişiyle aynı olan Şahsi görüşüm. Bisiklet bisiklettir. Yarışçı profesyonel değilseniz neredeyse tamamı ithal malı olan çeşit çeşit ürüne para harcarsınız. Harcayamayınca ne olcak peki?mesela karbon kadro olmayınca 9kg olmayınca bisiklet, bisiklete binmek zevksiz mi oluyor. Sportive ile süper oluyor. Mükemmel oluyor
 
@Cengo
Kaliteli görünüyor bakınca. En azından 227 ninkinden.
 
Sirtinda tasimadiktan sonra sikinti yok:)yolda giderken hic bir olumsuz yonunu gormedim yokusdada canavar gibi cekiyor akiyor bisiklet adamlar ona gore yapmislar bisikleti agir olmasinin avantajlari da vardir elbet hizli hizli ve akici gitmesi gibi…
 
  • Beğen
Tepkiler: dengetekerci
Valla kim ne derse desin belinden ameliyat olan ben bile bu bisikletle yorulmuyorsam zevk aliyorsam gerisini salla gitsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: dengetekerci
@salcano-izmirli
Evet haklısın. Ben de araştırdım denedim carraroda karar kıldım. Mosso da fena değil baya bir araştırdım. Hatta fabrikasından bile bir bağlantı bulmuştum fakat model yok istediğin modeli her mağazada bulamamakla birlikte fabrikasında bile bulamıyorsun. Özellikle 1527 legardanın ağırlık, gidondan amortisör kilitlemesi, attırıcıların kalitesi, kadro sağlamlığı, fren gibi üstünlükleri var, fakat lastik konusu sıkıntılı. Bir de renk ve kadronun normalden alçak olması cezbetmedi. Ama gerçekten sağlam ve iyi bir bisiklet olduğunu söylemek mümkün. Kullanan arkadaş varsa geri bildirimlerini duymak okumak memnun eder.
 
Yeni 327 imle iftar sonrası 10km deneme turuna çıktım. Nerdeyse bir aydır yaptığım inceleme araştırmalar sonucu bu fiyata bu bisikleti seçtiğim için kendimi tekrar tebrik ediyorum. :) :harika:

Bisiklet son derece hafif, pedal yağ gibi dönüyor, bir ara rampa aşağı uçuyorum zannettim :) Tabii bunu en son 25 sene önce bisan cobra sürmüş birisi olarak söylüyorum. Yoksa elbet daha hafif daha hızlı bisikletler de vardır :D

Uzun yıllardır ilk defa bisiklet sürmeme ve kondisyonsuz hatta acemi olmama rağmen gayet güzel ve keyifli bir 10 km. oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: GuNeSh
@Metawox

Bizde hem Mosso hem Carraro var, Mosso 1521, Carraro Sportive 224, vites sayısı dışında aşağı yukarı birbirine denk bisikletler. Mossoyu eşim kullanıyor, eşim bayan kadrolarını beğenmediğinden ve Mossonun kadrosunun normalden alçak olması ve muhteşem mavi rengi nedeniyle tercih ettik. Şahsi fikrimi söyleyeyim; ben Mossonun kadrosunu Carrarodan daha çok beğeniyorum. Daha kaliteli ve daha hafif bir alaşım kullanılıyor Mossoda, lastik konusuna pek takılmamak lazım, sonuçta kolayca değiştirilebilecek birşey. Benim Carraronun göbek arızasından dolayı 2 gündür işe gelip giderken Mossoyu kullanıyorum, kadronun bana küçük gelmesinden başka bir sıkıntı yok. Carraro gibi bu da fiyat / performans ürünü.

https://www.bisikletforum.com/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi61.tinypic.com%2F208w3lx.jpg&hash=cb3a604ebdc9a82c0f9f054f67ba2fa5
 
@salcano-izmirli

şimdi çoğu kişinin görüşü doğrudur derseniz, çoğu kişi size carraro sportive 227ye o kadar para vermeye ne gerek var diyecektir. sizi en yakın markete yönlendirip 200 liraya en ucuz bisikleti almanızı söyleyecektir.
bu çoğu kişinin altında 17 kiloluk market bisikleti de görebilirsiniz çünkü onlar için "bisiklet bisiklettir" kavramı söz konusu, pedala basınca gidiyor mu? gidiyor. "o zaman sorun ne?" derler size. siz 17 kiloluk çelik bisiklet ile 15 kiloluk sportivein farkını anlatabilirseniz ben de size o 1.5 kiloluk farkın önemini anlatabilirim.

carraro sportive 224 için söylüyorum ağırlığı yaklaşık 14.5-15 kg. karbon kadro falan değil de muadili sayılabilecek mossonun ürününe bakarsanız (link) ağırlığın yaklaşık 1-1.5kg daha düşük olduğunu görürsünüz. "yarışçı profesyonel" olmayan bir arkadaşım mossonun benzeri bir ürününü kullanıyor, cebinden daha az para çıktı ve bisikleti daha hafif. ithal mallara para saçmadı ama fiyat performans olarak daha bir mutlu olduğunu düşünüyorum.

bisiklet zevk meselesi evet. başka bir arkadaşıma da bisiklet almaya gittik geçende. carraro sportiveler süper, harika diye övdüm övdüm. bisikletçi ona bir sportive 224 bir de kron tx250 getirdi. arkadaş denedi sürdü falan, benim bir yandan carraroyu övmeme rağmen inatla "abi ötekisi daha bir akıyor" dedi, benzer bir paraya tx250yi kız arkadaşına da tx500 aldı. bisiklet 224ten belki yarım kilo-bir kilo daha hafifti, ağırlığını bilmiyorum. gayet memnun. buradan şunu çıkardım, başka bisikletleri deneyerek daha iyi sonuç alınıyor muhakkak. ben de denemeden aldım, siz de yanlış hatırlamıyorsam denemeden kargoyla aldınız. belki deneyerek alsam ben de zamanında carraro almayacak kron alacaktım, burada "kron ile süper oluyor, mükemmel oluyor" yazacaktım. ağırlıkta demek ki 1 kg hatta daha azı bile fark yaratabiliyormuş, "15kg vs karbon kadro 9kg" gibi siyah-beyaz net bir çizgi yok yani, 15 kg olmayan her bisiklet karbon kadro olacak diye kural yok ki.

siz diyelim ki sportive 227 sahibisiniz. 221, 224 ya da 225 sahibi birisi size "bisiklet bisiklettir, niye fazla para verdin" diyebilir. "profesyonel misin, niye arka aktarıcın deore, altus neyine yetmiyor, farkını anlatabilir misin?" diyebilir. "şimdi benim bisikletim zevksiz mi oluyor, ben zevk almıyorum da sen mi zevk alıyorsun" diyebilir. "zevk meselesi kardeşim, canım onu istedi onu aldım, seni ilgilendirmez, para benim param" diye cevap verebilirsiniz aslında. bu durumda siz haklı olursunuz bana göre.

belki bir gün siz de forumda "bisikletim çok ağır, napsam, satsam mı, karbon düz maşa mı alsam, grupseti mi değiştirsem, akıl verin forumdaşlar" diye konu açanlar gibi yeni arayışlara girersiniz. bisiklet aynı bisiklettir aslında ama siz aynı siz değilsinizdir. artık başlangıç seviyesi bir bisiklet sizi kesmemektedir ya da bir yerde gördüğünüz başka bir bisiklet aklınıza girmiştir, belki de bir turda arkadaşınızın 13.5 kglık bisikletini kullanmışsınızdır bir süre ve arada bir fark olduğunu hissetmişsinizdir. zevk meselesi, belki artık atıyorum turuncu beyaz bir bisiklet istiyorsunuzdur bu bile olabilir, artık elinizdeki sportive ile süper, mükemmel olmuyordur, bilemezsiniz. şu anda çok kesin konuşmamakta fayda var yani, diyeceğim bu kadar, iyi forumlar.
 
Günlerce forumda takıldım, deli gibi araştırdım, sonunda 327 aldım ve tam 4 gündür kuzu gibi balkonda yatıyor bisiklet. Bisikleti henüz almamışken burada fotoğraflara imrenerek bakıyordum, bisikleti aldım değişen bir şey yok :D

Şaka bi yana inşallah yarın yahut cumartesi günü üstüne atladığım gibi vurucam pedalı vurucam pedalı :p
 
Benim de bir süredir aklımda bisiklet satın almak vardı. Kullanacağım alanlar ve koşulları göz önünde bulundurup , Şehir-tur bisikleti almam gerektiğine karar verdim , hatta çevremde sevdiğim kişiler yardımcı oldu. Sonra forumu keşfedip , şehir - tur bisikleti başlığındaki marka başlıklarını okudum. Carraro kullanıcılarının yorumları beni teşvik etti ve n11 kampanyasıyla Sportive 224 sahibi oldum. Özellikle 224 çünkü disk frenler hakkında hiç bilgim yok , açıkçası çekindim.
Satın alalı 15 gün oldu, toplam 200 km yol yaptım :) Beni bu yaşta , 97 kiloyla Mudanya rampasını dinlenerek te olsa tepesinde taşıyarak yukarı çıkardı :). Ben bir amatör olarak gayet memnun kaldım. Herhangi sorun çıkarmadı , kendisi ile çok güzel anlaşıyoruz. İleride çamurluk , port bagaj da ekleyerek daha farklı koşullarda da keyifle kullanmayı planlıyorum. Bu başlıkta yorumlarını paylaşan herkese teşekkür ederim :)
 
@devilmycarlos

Ikili olan 9saatten fazla gitti.tabii surekli yuksek isikta kullanmadim. Bekledigimden cok cok fazla bu.
Tekli olanida 14saat falan kullandim yuksek isik modunda halada kullaniyorum. Bilginize :)
 
İki aydır ince tekerlekli bisikletlere hevesleniyordum. Zaten asfaltta sürdüğüm için dağ bisikletimin hamallığından yakınıyordum. Ayrıca Biachi Tdl1300 bisikletimde bazı vites sorunları vardı.

Sonunda iki gün önce Bianchi Tdl1300ümü Carraro sportive 225 ile takas ettim. Bisiklete alışamadım mı bilemiyorum. Kesinlikle pişman oldum. Dağ bisikletim 26 janttı ve hızlanmaktan korkmuyordum. Nasıl anlatayım bilemiyorum. Kısacası güzel bir ikiliydik :) Rahatlığı, güven hissi, kolay kontrol edilmesi, konforu şuan arıyorum.

Ama Carraro Sportive 225 öyle değil. Altımda bir kalas varmış hissi veriyor. En ufak taşın üstünden geçsem içimde hissediyorum. Koca tekerlerini çevirip dönmek ölüm gibi :) Dede bisikleti sürüyormuş gibiyim yaa :) Vitesleri çıtır çıtır geçiyor, ona bir lafım yok. Amma velakin alışamadım arkadaş. Bakalım ilerleyen günler bana neler gösterecek.
 
Ben de de 225 den önce salcano MTB vardı. MTB'ler tabi daha rahat lastikler daha kalın aslında amortisör gibi de oluyor.
225 daha sert bir bisiklet aslında ufak kasislerin üzerinden geçtiğinizde direk sürücüye iletmesi kadronun rijitliğini gösteriyor diye yorumluyorum ben.

MTB lere göre vites arakları daha farklı bence. Bir de 28" jant olduğu için bir tur jantın dönüşünde daha fazla yol alıyorsunuz. Böylece daha zorluyor MTB'ye göre.
Hafiflik konusunda daha hafif. Düz yolda asfaltta giderken iyi hızlanabiliyorsunuz. Ben kesinlekle daha rahat ettim.

Bence şöyle 1-2 ay kullanın alışacaksınızdır.
 
@Muhti
Katlanırı satıp geçici olarak çok ucuza 2.el bir mtb aldım. Sizin mesajda yazdıklarınızın fazlasını yaşadım. 20" ten 26"e geçmek daha çok farkediyor. Önümde traktör tekeri dönüyormuş gibi geliyordu. Katlanırla istediğim her yerden geçip istediğim yerden dönüyordum. 2 haftayı geçti daha yeni yeni alışmaya başladım. Bundan da 28" şehir bisikletine geçeceğim. Siz de alışırsınız. Belki kadro boyu uygun değildir.
 
@akndgl hocam selenin üzerindeki ek jel dolgulu aparatı nereden aldınız ? Mümkünse link atabilir misiniz.
 
Geri