Scudo Sports

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Scudo
Yumusak ve rahat sele varmidir arkadaslar yasa sele kilifimi alsam?
 
@Ooqtay
(link)
Kullanıyorum tavsiye ederim.
 
@Ooqtay Bana kalırsa bekleyin biraz, daha çok yeni bisikletiniz, her türlü acıyacak zaten, zaman tanıyın kendinize. İlk başlarda çok acı verebilir ancak zamanla alışıp görmezden geliyorsunuz veya farketmiyorsunuz. Şayet hemen uzun turlar planlamıyorsanız biraz kilometre yaptıktan sonra karar verin bence buna, selamlar.
 
@ÖmerMurat
Merhabalar evet jantin içinde koruyucu var,hayır farklı 2 noktadan ama janta bakan yüzden patladı...jantin iç yüzeyinde batan rahatsız eden bisey yok...en yükseğe yakin psi kullanmamin nedeni asfaltta kullanmam ve 92 kiloyum..zaman zaman performansli kullanmayi seviyorum
 
@onur mutlu

Merhabalar,

sürekli jant yüzeyine bakan taraftan patlak olduğuna eminseniz jant tellerinin girdiği deliklerden kaynaklanıyordur muhtemelen (tel başlarıyla ilgili yani sıkıntı, yüksek basınçta zaman zaman olabiliyor bu tür durumlar), jant bandınızı değiştirmeniz gerekiyor maalesef, selamlar.
 
@ÖmerMurat
Teşekkür ederim malesef 10 gün içinde 2 kez patladı 2 side jant tarafından...malesef patlaksiz hiç durmadan 10 km yapamadım henüz :(
 
@onur mutlu Rica ederim, ufak bir dokunuşla yaparsınız, çok büyük bir sorun değil yani, ucuz ve kolay çözümü var, farklı yöntemlerle de giderilebilecek hatta el yordamıyla bile çözebileceğiniz bir sorun (eczanelerde satılan flaster vs.). Canınızı sıktığınızı değmez yani, kazasız belasız keyifli sürüşler :tskler:
 
Ümraniyede oturuyorum ve 18 yaşındayım suanda yol bisikletinden once antereman amacli turlamak adina butun yazimi ustunde geciRecegim bir bisiklet aradim ve carraro 327 ve 225 arasinda kaldim artilari eksileri nedir bu iki bisikletin hangisini alirsam sizce daha iyi olur ve birde 225 ile 227 arasindaki fark nedir
 
arkadaslar berhaba yeni uye oldum siteye bikac bisey sormak istiyorum.carraro 225 almak istiyorum.boy 1.78 kilo 90 sizce dogru secimmi yapiyorum tavsiye edermisiniz.birde bu bisikletten ankarada 2.el bulmam mumkunmu.
 
@onur mutlu

Hayırlı Olsun Bisikletiniz. Patlak noktalarının fotoğraflarını çektiyseniz atabilir misiniz. Fotoğraf size garanti konusunda da yardım eder. Durumu izah edebilirsiniz servise. Ayrıca bisikletin fotoğraflarını da bekliyorum. Saygılar.
 
@Ooqtay
Güzel günlerde kullanın
 
@Ooqtay
Hayırlı Olsun bisikletiniz. İyi günlerde kullanın.
 
@brknknn
227'nin ön aktarıcısı shimano altus, arka aktarıcısı shimano deore. 225'inkiyse sanırım önde tourney arkadaysa altus. Ayrıca 2016 model 227'nin kadro çıtaları yuvarlatılmış değil daha prizmatik (üç kenarlı gibi) ve bunun öncekine göre daha aerodinamik olduğu iddia ediliyor. 225'te de aynı değişikliğe gidildi mi bilmiyorum. Aktarıcı kombinasyonları arasındaki fark bu fiyat farkının karşılığı olarak değer mi değmez mi her ikisini de kullanıp eskiten birinin cevaplayabileceği bir soru. Ben iki hafta önce 227'yi peşin 1500 liraya aldım. O kadar bakındım, araştırdım, mağaza gezdim, pazarlık ettim bu kadara indirebildim. Kazığı yedim mi yemedim mi bilmiyorum. Esnafla güreş tutmak da bir meziyet. 327'yse hatırladığım kadarıyla v frenliydi. Carraro'nun ve başka pek çok markanın firma içi serileri arasındaki farkların atla deve olduğunu düşünmüyorum. Fiyat bantları (bentleri de diyebiliriz) oluşturmuşlar, 1300lere de, 1600lere de, 1900lere de, 2500lere de ürün fiyatlandırmaları mevcut. Alışverişin sırrı seçeneklerin çokluğunda. Strateji her potansiyel alıcıyı kendi ekonomik üst limitine zorlamak ve kaçırılmayacak bir fırsat bulduğunuzu düşünür gibi olduğunuzda sizi avlamak. Marka sahibinden, distribütöre oradan internet perakendecisine, oradan da bayiye hepsi sizi en çok bu sularda yüzdürebildiklerinde seviyorlar.

@mert61
Kilonuzun hiçbir önemi yok, iri kıyım avrupalı gezgin bisikletçileri onlarca kilo yedek ekipman ve bagajla tempolu biçimde bizim buralardan geçerken de görebilirsiniz. Altlarındaki de çoğunlukla ortalama bisikletlerdir ve oldukça tempoludur bu turlar.
İç bacak boyunuza uygun olmalı bisikletiniz. (forumda kadro boyuyla ilgili başlığı inceleyebilirsiniz. Tablolar birbiriyle çeliskiliymiş gibi ya da kafa karıştırıcı gelebilir, ama selenin alüminyum bir boruyla bağlandığı yine alüminyum olan yekpare ana gövdenin tepe noktasıyla pedalların ekseninde döndükleri orta göbek arası uzunluğa kadro boyu deniyor en azından bu standart. İşte o uzunluğa orta göbekle yer arası mesafeyi de kattığınızda ic bacak boyunuzdan 3-4 santimden daha fazla olursa bisikletinizden bacak aranıza tekme yiyebilirsiniz) Ayak topuğunuz pedaldayken pedal da yere en yakın noktadayken bacağınız dümdüz sele üzerinde oturabiliyorsaniz aşağı yukarı doğru bisiklet üzerindesinizdir. Seleniz gidondan alçakta olmamalıdır. Ben deneyimli bir arkadaşımın bu tavsiyesiyle aldim bisikletimi. Carraro 225'in kadro boyları 46, (sanırım 48 de mevcut), 51, 54 ve 56 cm olmalı. Size 51cm kadronun uyacağını tahmin ediyorum. Ama almadan önce mutlaka denemelisiniz. İkinci el bulmaniz da mümkün olmalı bildiğim kadarıyla 225 epey sattı yıllardır. 51cm sadece tahmin, mutlaka denemelisiniz almadan önce ve kafanızda soru işareti kalmamalı. Biz asyalılar, iskandinavlardan, kuzey amerikalılardan ya da afrikalılardan farklı olarak uzun bacaklı değil uzun gövdeliyiz. 51cm kadrodan yukarısının size yüksek geleceğini tahmin ediyorum. İkinci el almadan önce de bir carraro bayisine gidin ve sanki oradan alacakmış gibi size uygun kadro boyunun hangisi olduğunu anlamaya çalışın. Ağırlıkla ilgili olaraksa çok gerekirse carraronun standart cst lastikleri yerine daha iyilerini alıp cst'lerle değiştirebilirsiniz. Alüminyum bir bisikletin sürücünün ağırlığı nedeniyle limitlerinin ötesinde esneyeceğini (sanırım esneyemeyen tek şey kristal) ve eğileceğini kırılacağını zannetmiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: mert61
@Musa_06-18
Patlak lastiğin resmini çekmedim ama bisikletin resimlerini paylaşmıştım...sanırım kaçırdınız..
 
Merhabalar @brknknn , @Cemil Dada bey'in söylediklerine ek olarak sevgili @Scherwin in geçmiş sayfalarda paylaştığı ayrıntılı bir karşılaştırmayı müsaadesiyle aşağıda paylaşmak isterim. Geçmiş sayfaları kurcalarsanız ayrıntılı olarak sorularınızın yanıtlarına ulaşabilirsiniz, selamlar.


"GENEL ÖZELLİKLER
Carraro Sportive 230 : Ön Deore-Arka XT Shadow 3x10, Disk Fren, Gidondan kilit kontrollü amortisör.
Carraro Sportive 330 : Ön-Arka Deore 3x10 vites, Disk Fren, amortisör yok.
Carraro Sportive 227 : Ön Altus-Arka Deore 3x9 vites, Disk Fren, Gidondan kilit kontrollü amortisör.
Carraro Sportive 225 : Ön Tourney-Arka Altus 3x8 vites, Disk Fren, Maşadan kilit kontrollü amortisör.
Carraro Sportive 224 : Ön Tourney-Arka Altus 3x8 vites, V-Fren, Maşadan kilit kontrollü amortisör.
Carraro Sportive 221 : Ön Tourney-Arka Tourney 3x7 vites, V-Fren, Maşadan kilit kontrollü amortisör.


VİTES KOLU
Carraro Sportive 230 : SHIMANO DEORE SL-M610 3X10
Carraro Sportive 330 : SHIMANO DEORE SL-M610 3X10
Carraro Sportive 227 : SHIMANO ALTUS SL-M370 3X9
Carraro Sportive 225 : SHIMANO ALTUS SL-M310 3X8
Carraro Sportive 224 : SHIMANO ST-EF51 3X8
Carraro Sportive 221 : SHIMANO ST-EF51 3X7


KRANK TAKIMLARI
Carraro Sportive 230 : SHIMANO FCT551 48X36X26
Carraro Sportive 330 : SHIMANO FCT551 48X36X26
Carraro Sportive 227 : SHIMANO ALTUS FCM371 48x36x26
Carraro Sportive 225 : SHIMANO FCM131 48X38X28
Carraro Sportive 224 : SHIMANO FCM131 48X38X28
Carraro Sportive 221 : ALÜMİNYUM 48X38X28"

Not: Tekrar belirteyim bu çalışmanın tümü @Scherwin beye aittir ve bisikletlerin 2015 yılına ait modelleriyle ilgili yapılan bir çalışmadır, gördüğümüz kadarıyla 2015 ile 2016 modelleri arasında donanım olarak bir fark gözükmemektedir. Gördüğünüz gibi CS 227 ile CS 225 arasında sadece ön-arka aktarıcı farkı yoktur; vites koları, krank takımları ( yukarıdan anlaşılacağı üzere CS 227 3x9=27 vites, CS 225 3x8=24 vites), gidondan kilitli amortisör ve maşadan kilitli amortisör farkları da vardır, selamlar.
 
@sspl

@sspl @Musa_06-18
Ben beyazını kullanıyorum ve çok memnunum. Aralık 2015 başında erdoğan bisikletten 82₺ fiyat ile almıştım. Düzgün montoj ile 5 aydır sorun yaratmadı. Ancak bize tam uyumlu değil telleri. Biraz eğmek ve düzenlemek, montoj tellerini kesmek gerekiyor. Ölçüler alarak montoj yapılmalı. Zor değil ama. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160501/6989f6cc817595bbd4dc94bdce6d76ed.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: sivribey ve sspl
bilgilendirmenizden dolayi cok tesekkur ederim.ankarada demetevlerdeki bi bayide buldilum 225 i.1350 tl nakitte olur son rakam denildi.sifirini almaya karar verdim.birde haftasonu yiba carsisina gidip oradan bi fiyat arastirmasi yapicam.fiyat konusunda uygun alabilecegim bildiginiz bir yer varmi acaba.
 
Geri