Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Scudo
Hangisi yeni?
Alttaki.
Lastik farkından ziyade geometri farkı var. Sürüş stili oturma pozisyonları birbirinden farklı.
Üstteki fotoğraf fabrika çıkış hali değil bu arada, lastik sele Elcikler farklı. Benim vurgulamak istediğim konu Geometri özellikleri
 
  • Beğen
Tepkiler: Samet M.
Hangisi yeni?

Alttaki yeni , alın borusu uzamış gidon bogazi ve gidon degismis, kadro geometrisi fitnes tarzina daha yakindi simdi daha rahat bir surus pozisyonu var sehir ici kullanimina daha uygun hale gelmiş.
 
Cümleten Selamünaleyküm,
bir süredir yoğun olarak şehir bisikleti aramaktaydım ve uzun elemeler neticesinde Carraro sportive 230 da karar kıldım fakat bütçe sıkıntısı başgösterince 227 daha makul göründü. Ve Sahibinden bu ilanı gördüm; 2022 model diyor fakat fren teli dışarıdan geçiyor ve resimden gördüğüm kadarıyla lastikler CST fakat 2022 ve 2023e baktığımda SCHWALBE 700X38C DELTA CRUISER PLUS diye bir durum var. Olayı tam çözemedim bu bisiklet alınır mı ne dersiniz?
--- 1100714099 --- nolu ilan.
 
Cümleten Selamünaleyküm,
bir süredir yoğun olarak şehir bisikleti aramaktaydım ve uzun elemeler neticesinde Carraro sportive 230 da karar kıldım fakat bütçe sıkıntısı başgösterince 227 daha makul göründü. Ve Sahibinden bu ilanı gördüm; 2022 model diyor fakat fren teli dışarıdan geçiyor ve resimden gördüğüm kadarıyla lastikler CST fakat 2022 ve 2023e baktığımda SCHWALBE 700X38C DELTA CRUISER PLUS diye bir durum var. Olayı tam çözemedim bu bisiklet alınır mı ne dersiniz?
--- 1100714099 --- nolu ilan.
İlanı bulamıyorum.
 
Sormayın gerçekten, bisiklete bakmaya gittim, adam sattığını ve kaldırmayı unuttuğunu söyledi, sportive 224 varmış temiz o zannetmiş vs. vs. İlandan kaldırdı.
Böyle bir durum oldu yani hocam kusura bakmayın. Yarın bayiye sorucam artık param yeterse alacağım inşallah. 13000 civarı diyorlar, zorlanıyorum o fiyata, bu ayarda yerine ne alınabilir veya?
 
Sormayın gerçekten, bisiklete bakmaya gittim, adam sattığını ve kaldırmayı unuttuğunu söyledi, sportive 224 varmış temiz o zannetmiş vs. vs. İlandan kaldırdı.
Böyle bir durum oldu yani hocam kusura bakmayın. Yarın bayiye sorucam artık param yeterse alacağım inşallah. 13000 civarı diyorlar, zorlanıyorum o fiyata, bu ayarda yerine ne alınabilir veya?

Peugeot T12FS: (link)
Özellikleri Carraro Sportive 227 ile neredeyse aynı, fiyatı 10 bin liranın az altında.

Mosso Legarda 2327 MSM H: (link)
Bunun da özellikleri 227 ile neredeyse aynı, 10-11 bin lira arasında.
 
Peki sportive 227 ve bu ikisi içinden tercihen ilk sırayı hangisi alır? Bayi 227 yi 12.000 gibi bırakacak gibi geldi ama bilmiyorum tabi
 
Peki sportive 227 ve bu ikisi içinden tercihen ilk sırayı hangisi alır? Bayi 227 yi 12.000 gibi bırakacak gibi geldi ama bilmiyorum tabi

Hepsi aynı fiyat olsa Sportive 227 sele ve lastik gibi konularda önde, vites sisteminde kullanıma etki etmeyen çok az seri farkıyla geride, T12 FS ile 2327 neredeyse aynı.
Hepsinin fiyatı aynı olsa Sportive 227 > Legarda 2327 MSM H > T12 FS sırasıyla tercih ederdim, bu fiyatlarla tam tersi T12 FS > Legarda 2327 MSM H > Sportive 227.

Bir de doğru kadro boyunda bayide hangisinin olduğu da önemli tabii. Uygun boyda bulunamayanın fiyatının hiç önemi yok.
 
sportive-x-28-20-v-hd.jpg
Geçen mağazada Sportive serisinin en babasını Sportive X'i gördüm, çok etkilendim, çok da beğendim.

Fotoğraftakinden açık ara daha güzel, daha yakışıklı, daha cazibeli, daha fıstık gibi ... övgüler uzaaar gider.

Hem kadro geometrisi olarak diğerlerinden farklı hem de işçilik ve kadro kalitesi, hafifliği olarak çok ayrı.

Amma ve lakin çook pahalı.

An itibariyle 21.890 TL fiyatı var :krktm:
 
Hepsi aynı fiyat olsa Sportive 227 sele ve lastik gibi konularda önde, vites sisteminde kullanıma etki etmeyen çok az seri farkıyla geride, T12 FS ile 2327 neredeyse aynı.
Hepsinin fiyatı aynı olsa Sportive 227 > Legarda 2327 MSM H > T12 FS sırasıyla tercih ederdim, bu fiyatlarla tam tersi T12 FS > Legarda 2327 MSM H > Sportive 227.

Bir de doğru kadro boyunda bayide hangisinin olduğu da önemli tabii. Uygun boyda bulunamayanın fiyatının hiç önemi yok.


227 ile 2327 arasında kaldım fakat bu arada Mosso2330a (13.000TL) denk geldim.. Şöyle bir soru oluştu; eğer 227ye 12000 verilecek olursa, onun yerine 2330 Deore setli tercih edilir mi?
Bu durumda lastik markası kafamı çok karıştırıyor. CST hakkında olumlu yorum yok gibi Mosso'nun hepsinde CST var maalesef. Carraro'nunki zırhlı sanırsam.
Vites setleri çok önemlimi o kadar farka değermi?
Hergün işe gitmiycem bu bisikletle fakat uzun süre kullanmayı düşünüyorum
 
227 ile 2327 arasında kaldım fakat bu arada Mosso2330a (13.000TL) denk geldim.. Şöyle bir soru oluştu; eğer 227ye 12000 verilecek olursa, onun yerine 2330 Deore setli tercih edilir mi?
Bu durumda lastik markası kafamı çok karıştırıyor. CST hakkında olumlu yorum yok gibi Mosso'nun hepsinde CST var maalesef. Carraro'nunki zırhlı sanırsam.
Vites setleri çok önemlimi o kadar farka değermi?
Hergün işe gitmiycem bu bisikletle fakat uzun süre kullanmayı düşünüyorum

(link), 3x10 setli bisikletlerdeki en iyi F/P ürün.
Mosso'nun şu anda kullanmakta olduğu CST önceden kullandığı Mitas lastiklerden çok daha iyi. Carraro'nunkiler daha iyi ama belirgin zırhlı lastikler değiller. Gerçek zırh için Schwalbe Marathon'lar, F/P olarak da CST Platinum Protector tercih edilebilir.
Vites setleri çok önemli, o kadar farka değer.
 
  • Beğen
Tepkiler: mcmustafa106
Vites kısmını en önemli olarak algılarsam maşayı ve jant ve gidon vb. es geçerek;
o zaman 2330, 227, 2327 olarak sıraladım, bir aksilik olmaz ise inşallah bugün sormayı düşünüyorum kadro boylarını. Tabi orada farklı durumlar çıkıp eğer bedenlerde uyarsa bu şekilde duruma göre bakıcam artık.

Kadro boyu olarak ise boyum 181 ve bacak iç boy 83 gibi.. Buna göre mosso için 46 veya 51cm bakacağım.
 
Vites kısmını en önemli olarak algılarsam...

"En" önemli değil, "çok" önemli. En önemli kısım değiştirilemez olan tek yer: kadro.

...Kadro boyu olarak ise boyum 181 ve bacak iç boy 83 gibi.. Buna göre mosso için 46 veya 51cm bakacağım.
Mosso için 51 daha uygun gibi. Ben 174/81 ile 46 kullanıyorum. 51 bana sınırda geliyor ama 181/83'e tam gelebilir.
 
"En" önemli değil, "çok" önemli. En önemli kısım değiştirilemez olan tek yer: kadro.


Mosso için 51 daha uygun gibi. Ben 174/81 ile 46 kullanıyorum. 51 bana sınırda geliyor ama 181/83'e tam gelebilir.
iki arada kaldım 2330 veya 227... mosso alacaktım tam ama carraro daha akışkandır dedi birisi? Çok fark var mıdır?
 
iki arada kaldım 2330 veya 227... mosso alacaktım tam ama carraro daha akışkandır dedi birisi? Çok fark var mıdır?

"Carraro daha akışkandır" ifadesinin neye dayandığını o birisine sormak lazım. Her iki markada aynı olan göbeklerle, aynı kalınlıkta ve yaklaşık aynı desende (ama Mosso'da daha hafif) olan lastiklerle, Carraro'da az daha yüksek olan ağırlıkla, benzer geometride Carraro'nun daha akışkan olmasını sağlayan nedir? Sadece Carraro satıyor olması olabilir mesela.
 
iki arada kaldım 2330 veya 227... mosso alacaktım tam ama carraro daha akışkandır dedi birisi? Çok fark var mıdır?

Spartiat üstadımın dediği hem akiskanlik hem vites sistemi konusu çok doğru, akiskanlik farketmez, vites sisteminde ise 2330 gercekten f/p bir sehir bisikleti amortisorlü isteyenler icin. Bayi size 227 satmak istemis olabilir.

227 de Gidon, gidon bogazi sele borusu, kelepcesi xlc marka, sele selle royal, lastikler schwalbe deltacruiser plus, furş takımı fsa marka, Xerema pedallarıda daha cok begendim Legardaya gore. Legarda da gidon 31.8 mm degil 25.4mm mesela, gidon bogazi ve sele borusuda xlc kalitesinde gelmedi bana. Eclip diye kendi markasi yanlis yazmis olabilirim, ama xlc den metal ve iscilik kalitesi olarak daha dusuk.


Geçen bir mesajimdada soylemistim, mesleki ve kisisel gorusumdur Mosso legarda kadrolarını saglam buluyorum. Hatta legarda kadroları 2xx serisi kadrolardan daha iyi bence, sadece kadro tercihi yapacak olsam legarda kadrosunu 2x kadrosuna tercih ederim. Tabi konu Carraronun 3x kadrosuna gelince degisiyor gecende yazdım adamlar Mtb kadrosu saglamliginda sehir bisikleti kadrosu yapmislar. 338 ile 227 arasinda 227 de amortisor olmasina ragmen sadece 400 gram fark var stok halde. Diger tüm komponentler birebir aynı furş takimina kadar. Hatta hatta 227 de birde 100+ gram daha agir ayarli gidon bogazi var. 90mm ayarli bogaz. 338 de 70mm sabit bogaz var.
 
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
Geri