Güney Tuncer
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 21 Temmuz 2008
- Mesaj
- 1.710
- Tepki
- 2.780
- Şehir
- Ankara
- Bisiklet
- Giant
@Farid.A
Cervelo firması, S2 ve S5 lerin tüm pazarlama taktiğini "20-30 Watt" kazanç sağladığını idda ettiği aerodinamisi üzerine yapıyor.. Ama siz bu farkı "çok ufak" olarak görebilirsiniz tabi (ama ben öyle görmüyorum)
Siz bu kadroyu aerosu için almadıysanız o zaman tasarımını çok beğeniyorsunuz. Bu noktada benim diyecek bir şeyim zaten olamaz.
S5 lerde Vroomen White Design (VWD) yazan kadrolar, yazmayanına göre, bir 100-150 gr. kadar daha hafiftir. hayır hafif olmasının nedeni az malzeme kullanılması değil, kullanılan ham maddenin ve karbon dokusunun daha farklı olmasından kaynaklanıyor. Zaten S5'in VWD kadrosu daha pahalı.
S2 lerde ise iki tip kadro olduğunu biliyorum (VWD yazan ve yazmayan). Ama bu iki kadronun arasında, S5 lerde olduğu gibi, yapısal bir farklılık var mıdır çok emin değilim. Yeni model (2012-2013) S2 lerin hepsinde VWD yazıyor gibi. Ama yanılmıyorsam eski modellerinde yoktu (bunlar halen satılıyor)
Cervelo firması, S2 ve S5 lerin tüm pazarlama taktiğini "20-30 Watt" kazanç sağladığını idda ettiği aerodinamisi üzerine yapıyor.. Ama siz bu farkı "çok ufak" olarak görebilirsiniz tabi (ama ben öyle görmüyorum)
Siz bu kadroyu aerosu için almadıysanız o zaman tasarımını çok beğeniyorsunuz. Bu noktada benim diyecek bir şeyim zaten olamaz.
S5 lerde Vroomen White Design (VWD) yazan kadrolar, yazmayanına göre, bir 100-150 gr. kadar daha hafiftir. hayır hafif olmasının nedeni az malzeme kullanılması değil, kullanılan ham maddenin ve karbon dokusunun daha farklı olmasından kaynaklanıyor. Zaten S5'in VWD kadrosu daha pahalı.
S2 lerde ise iki tip kadro olduğunu biliyorum (VWD yazan ve yazmayan). Ama bu iki kadronun arasında, S5 lerde olduğu gibi, yapısal bir farklılık var mıdır çok emin değilim. Yeni model (2012-2013) S2 lerin hepsinde VWD yazıyor gibi. Ama yanılmıyorsam eski modellerinde yoktu (bunlar halen satılıyor)