Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Çok sevgili Decatlon'a bir şikayet de benden :(

En iyisi Decathlon a götürüp orda yaparlarken bekleyip sonra aynı gün almaktır.
 
Scudo
@Bekocekodeko Yaşadığım şehirde mağazası bulunmamakta.

@Agent_WD40 Aynen kargo günleri de olsaydı baya bi oluyordu :D Şikayetvar. com adlı siteden şikayetime cevap yazmışlar. Bakalım ne zaman dönecekler :)

Bugün ellerine geçtikten sonraki 25. gün. Tekrar mail attım şuan dakikam bulunmadığı için. Arkadaşıma gidip arama da yapacağım. Gerçekten can sıkıcı bir durum. Ne ses var ne soluk. Hafta sonu diye de kimseye ulaşamadım. Bu ne saçmalıktır anlamıyorum. 25 gün geçmiş arayan soran yok.
 
@Auron Sanchez Hocam kanuni süre aşıldıktan sonra boşa uğraşıyorsunuz. Siz faturanızı 1 gün ödemediğinde hangi firma "bir dur ya biraz daha arayayım da olmadı resmi işlemlere başlarım" diyor? Elinizdeki kargo fişi, kargo bilgilerinin çıktısıyla birlikte bulunduğunuz ilçedeki ilçe hakem heyetine gidin, şu an olay tamamen sizin seçimize bağlı.

6502 Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 11. maddesinde size sunulan seçim hakları açık:

Tüketicinin seçimlik hakları MADDE 11-
(1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

Yine aynı şekilde

(4) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü, konut ve tatil amaçlı taşınmazlarda ise altmış iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Ancak, bu Kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede yer alan mallara ilişkin, tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.

Kanun açık, bence bir gün dahi beklemeden ne istediğinizi resmi olarak bildirin Decathlon'a.
 
  • Beğen
Tepkiler: kobalamin
@Auron Sanchez Bisikleti aynı dönem almıştık. Üzüldüm gerçekten. Bende böyle bir sorun olmadı. Şanssızlık olmuş. Umarım en kısa sürede düzelir.
 
@murat serbet. @furkantrojka
Hocam bugün arandim Decathlon tarafindan.

Jantın öyle olmasindaki sorun fabrikadan yanlis örülüp cikmasiymis.

Ben de akoru yaptirdigim icin garanti kapsaminda olmuyormus. Ki ben daha oncesinden musteri hizmetlerini arayip eger yaptirirsam garanti bozulur mu demistim. Onlar da hayir eger ilinizde decathlon yoksa sorun olmaz demislerdi.

Simdi benden yeniden örüm icin 120 lira para isteniyor.

Fabrikasyon hatasi oldugunu söylüyorsunuz, nasil para istiyorsunuz benden dedigimde bir seyler gevelemeye basliyorlar. Uzun süren konusmamizdan hicbir sonuc alamamis olmakla birlikte sikayetimi iletecek yer bulamamis bulunmaktayim. Sinirlerim gerildi yemin ediyorum :(

Simdi bir daha yazili sekilde mesajimi iletecegim. Fabrikasyon hatasi yuzunden benden nasil para isterler onu soracagim. Sacmaligin daniskasi gercekten.
 
Gerçekten çok saçmaymış

E2303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
"ayıplı mal" sattıklarını, "ayıplı mal" olduğunu, "ayıplı mal" nedeniyle şikayet edeceğinizi ve her cümlede "ayıplı mal" ifadesini kullanın...bu kavram tüketici hakları-mahkemesinde çok kapıyı açan sihirli kelimedir...
 
decathlon iyiydi fakat büyüdükçe satışları arttıkça saçmalamaya başladı.
 
@appendix aynen hocam oyle yapacagim bakalim sonuc ne olacak. Tuketici mahkemesine basvuru yapacagim bi arastirma yapayim bugun nasil yapilacagi ve nerede oldugu konusunda sonrasinda dilekce yazip verecegim.
 
@appendix tamam tesekkur ederim. Dilekcemi hazirlayip yarin teslim edeyim oyleyse. Zaten 1 aydir bisiletsizim bir de simdi dediklerine bak ya valla hocam canimi sıktılar cok.
 
@Auron Sanchez Öncelikle gemiş olsun. Decathlonu kimi kısım sever kimi kısım sevmez. bende yorumlar ve şikayetlere göre alışveriş yapmak istedim daha geçenlerde bir sırt çantası ve Koşu kışlık taytı aldım cumartesi siparişi verdim. Hesaptan kontrol ettiğimde sipariş hazırlanıyor aşamasında görüyorum. arayıp sorma gibi bir düşüncem olmadı açıkcası 12.10.16 hazırlanma ön görülen tarih. yani bu firma herşeyi son güne bırakma alışkanlıgına dayalı olarak çalışıyor. bunu ilk alışverişimle söylemek zorundayım. zaten mağazalarınada 3-4 sefer gittim. raflarda ürün bitmiş hali hazırda çalışanlar ilgisiz. birbirleriyle sohbetten başka bir işleri yok. Kaldı ki sizin durumunuz içler acısı böyle durumlarda tüketici mahkeme heyeti ile ilgilenmekte ayrı bir zahmet gerektiriyor. Tekrar arayıp sert bir dille ürünün derhal değiştirilmesini isteyin. Tabiki şikayetlerinizide ilgili mercilere yapmanızda fayda görüyorum. daha önceki yaptığınız işlemleri belirtmeyin. sadece sorunu anlatın ve geçikmeden dolayı ivedi olarak 1 iş günü içinde sonuçlanması gerektiğini iletin.
 
@Auron Sanchez
Hocam siz bu adamlarla hiç boşa uğraşmayın. Jant akordunun garantiyi bozduğu yazıyor mu herhangi bir evrakta? Her şeyi geçtim 20. iş günü dolduğu anda Decathlon'un size herhangi bir şey dayatma hakkı yok. Size sunulan seçim haklarından işinize geleni Decathlon uygulamak zorunda.
 
@kasaplanca tesekkur ederim. Genel olarak memnun oldugum bir magazaydi. Pek cok kez alisveris yaptim ancak su yaptiklarindan sonra alisverisi kesinlikle kesecegim. Bosuna ugrastiracaklar simdi beni :(

@furkantrojka hocam sormayin anca konusuyorlar bir sey yapacaklar. Iade mi alirlar degisim mi yaparlar artik sikayetten sonra naparlarsa yapsinlar. Bisikletsiz kaldim 1 aydir vallahi disari cikasim bile gelmiyor. Yaptiklari ayip ama gercekten ayip yani koskoca isletme soyle seyler yapiyor anlam veremiyorum.
 
Ben decathlon firmasını severim hatta bi ara çalışmak bile istemiştim orada ama bu şikayetler beni de çok üzdü

E2303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ya bi jantı sökecekler akord ayarı yaptık deyip aynen geri gönderecekler. Sorun yok diyolar. Halbuki bindiğinde göreceksin aynen sıkıntı devam edicek. Sanayide bi ustaya götür akord ayarı yaptır. Sorun büyük oranda çözülecek. Ben bu şekil yaptırdım. Çok iyi bir işçilik bekleme onlardan part time öğrenci çalıştırıyorlar... Usta işte... Hızlanınca sarsıntı oluyor diyodum bende magaza icinde iki turladı bisey yok dedi:) Cık 40km hıza gör diyicem olmayacak. Ekstra jant masraf. Tamir olur bunlar. Ayarlattır iyi bir ustaya.
 
@Deniz Duman yok hocam jant örümü hataliymis. Yukardaki son uzun mesajima bakardan guncel hali orda. Sorun baska yerlere gitti :(
 
Ne yani 5 dakikalık akord için her seferinde size gönderip 25 gün beklemelimiyim diyin onlara. Alttan almayın sakın mecburlar yapmaya.
 
@mehmet.ali hocam aynisini soyledim adam demesin mi akort cok onemlidir vs :D Oradaki adama anlatmaya calissam da nafile. Sanki sirketin patronu da kendi cebinden cikacak para :D Ben bi tuketici haklarina dilekce veriyim o arada müdür gibi yetkili birilerine ulasabilirsem iyi olur. Onlara laf anlatamadım gerçekten.
 
Geri