@KarizmatikEmmi
Ben de uzun araştırmalar sonrası özellikle yerli üretici olmalarından mütevellit tabi fiyat olarak ta uygun olmaları neticesinde Corelli Sprint KR100 modeli siparişi verdim. Parasını direk fabrikaya ödedim.
Aradan üç beş gün geçtikten sonra ürün gelmeyince firma ile iletişime geçtik (bayi kanalı ile). Her gün arandı ve her aramada ürününüz bu gün kargoya verildi cevabı aldık. Her aramada kargo takip numarası istenmesine rağmen verilmedi. Yaklaşık bir hafta süren bu süreçten sonra nihayet bir kargo geldi.
Toplamda on beş gün kadar sonra ulaşan kargo, hem model hatalı hemde kadro boyu hatalı gelmiş.
Ne yapılmalı bu durumda normalde firmanın bir özür dileyerek yenisini hemen gönderiyoruz demesi beklenir benim bildiğim.
Firma ne yaptı, efendim malı gönderemiyoruz. Paranızı iade edeceğiz.
Tamam o zaman ödeyin paramı geri ne yapalım nasip değilmiş.
Hoooop bir bi hafta da para yatsın diye bekle
Geçti mi bir ay
Nihayetinde paramı geri verdiler. Ama ne bir özür, ne bir telafi için bir şey, üstelik birde azarlar üslupla konuşmalar......
Sonuç, gittim daha uygun fiyata daha kaliteli ikinci el bir bisiklet sahibi oldum.
Özel olarak; ürün kaliteli olabilir, ekipmanları kaliteli olabilir. Ama firmanın müşteriye bakış açısı hiç hoş değil.