@Pasa G.
sagol, bu frenler zamana karsi bisikletlerde kullandiklarindan time trial brakes veya tt brakes diye geciyor.
http://farm2.static.flickr.com/1014/1466621019_3ab70fc177.jpg
AMA (bu amayi niye buyuk yazdigimi simdi anlayacaksin
), unuttugum cok onemli birsey var !! Simdi elindeki 8`li vites sistemini kullanman mumkun degil cunku vites degistiricilerin capi 22mm, duz gidon icin uygun. Fakat bullhornlarin capi daha fazla 26mm vs.. Tabi elin yatkinsa ve bu islerle ugrasmayi seviyorsan alternatifler var, mesela elemanin biri bar end shifterlarla yapmis (link)
http://sweetbike.org/gallery/d/11537-2/IMG_0456.JPG
bence ugrasmaya degmez, cunku extra bir kac parca istetmen gerekir yurtdisindan. Diger alternatif vites sistemini degistirip, (link) shifter alip (tahmini 80-90 $ masraf), bullhornun ucuna vitesi takip (sekildeki gibi)
http://djcatnap.com/blogimg/volpe_side.jpg
frenleride gidonun duz tarafina takacaksin, tabi frenlerinde capi duzgun olmasi gerekir yani cyclocross frenlerinden olacak. Bunun kotu yani frenler hep elinin altinda degil.
http://s.wiggle.co.uk/images/cane-creek-crosstop.jpg
Bu ise biraz kafa yormak lazim gibi
.Tabi single speed surebilme olasiligi varsa cok daha kolay, sadece gidonun ucuna tt frenlerinden takip vitessiz takilabilirsin
. Tabi turkiyede fazla il yok bunu yapacak, her yer dag, tepe.