Yılan hikayesine dönen visc d18 bugün siparisimin gelmesiyle son buldu. Ankara performans bisikletten aldim visc d18i, çok ilgilendiler sağolsunlar.
Bugun de boş günüm olmasi sebebiyle test etme imkanım oldu. İlk izlenimlerim;
Almadan önce görünümü çok hosuma gitmişti zaten ancak ürünün canlı görünümü çok daha hoş. Malzeme kalitesini üst duzey buldum.
Seleyi test etme imkanim olmadı çünkü kendi selemi taktım,ancak sele royal marka çok hoş ve hafif bir sele, rahatlığını da merak etmedim degil, ilerki günlerde onu da deneyeceğim.
Bisiklette en çarpıcı nokta vitesleriydi 9lu 12-27 arka kaset dişli, tiagra arka vites, aluminyum 2li 39-53 aynakol, microshift ön vites aktarici kombinasyonu çok iyi iş çıkarıyor. Çok seri olan bu vites kombinasyonu diğer kullanmakta olduğum trek fx. 7.3 bisikletimden kesinlikle daha seri, kararlı ve iyi diyebilirim. Nasıl olduğunu çözemediğim bir serilik var bisiklette. Diğer bisikletimden daha iyi değerler elde ettim hız göstergesinde (ort.hız ve süre anlaminda). Kadro trek fx. kadar rahat olmasa da ağrı vb. olumsuzluk yaşamadım.
Gidonun (açı) ayarlanabilir olması harika. Tekerleri swalbe kojak beklerken, kenda k smart slick lastikler geldi gayet de memnun kaldım.
Arkadaşların dediği gibi bu bisiletler tabiri caizse tam bir İsviçre çakısı gibi. Atla otobüse vs. hallet işini, bisikletle veya gittiğin yeri gez,geri katla bin otobüse dön. Yani bisiklet taşıyıcısını arabaya tak çıkar, dönüşte geri tak çıkar vakit kaybını ortadan kaldırması ve ekonomik olması çok cezbetti beni.
Atla uzun tura git kısmı biraz kafa karıştırıcı, kesinlikle bu bisikletle uzun tur yaparsın ama gerek yok bence uzun turda diğer tur bisikletlerinin daha yerinde tercih olacağını düşünüyorum halen. İlk izlenimlerim böyle, zamanla bilgi paylaşırım.

