Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Dahon Kullanıcıları Kulübü

Ön yolcu koltuğunun arkasına sığıyor , benim gibi polodaş bir arkadaş yazmıştı. Pandizotu çıkarırsan arkaya da sığar ama..
Bisikleti aldım bu arada :)
Dün kapalı otoparkta hızlıca deneyebildim. Sığdırabilmek için sele borusunu sökmem gerekti. Ama başka bir yolunu bulabilirim sanırım.
Kılıf alıp gerektiğinde arka koltuğa da koyabilmek istiyorum.
 
Scudo
@Rider108 Teşekkürederim. Rica etsem görsel paylaşırmısınız.
Ne yapılır buna hocam. Nereye gitmek gerekir veya internetten malzemelerle kendim hlledebileceğim birşeymidir? Altındaki boyada hasar yok. Üstündeki şeffaf madde soyulmuş
 

Dosyalar

  • IMG_20200805_200151~2.jpg
    IMG_20200805_200151~2.jpg
    784,5 KB · Okunma: 74
Son düzenleme:
@Türko Profesyonel olarak ben kendim uygulama yapıyorum..

Tekerinize taş değmesin, güzel görünüyor. Benim fıstık yeşilinin rengine birşey olacak diye endişe ediyorum. Bu kaplamanın maliyeti nedir size yaptırmak istesek?
Merhaba, dahon vitesse ailesine bende katılacağım yakın zamanda, sorum şu ki kadıköy taraflarında tavsiye ettiğiniz bir bisikletçi öneriniz var mıdır?
hemen karşıda sirkeci de yurt bisiklet var oradan alabilirsiniz.
 
merhaba, dün sabah alc bisiklet (hepsiburada) den sipariş ettiğim mu d8'i bugün aras kargodan teslim aldım, biraz fazla ağır gibi geldi bana, tarttım, tam 13,400 kg.
bütün resmi dahon sitelerinde ağırlık 11.600 olarak yazılı. Pazartesi iade işlemi başlatmayı düşünüyorum. 300-500 gr değil ki yahu tam 1,8 kg fark var.
adam dolandırmak gibi birşey bu.. Ne dersiniz? yorumlarınızı bekliyorum, 2 kg fazlayı sineye çekip kullan mı yoksa iade et mi dersiniz?
2-3 merdiven taşıyacağım bunu (ist.daki evde kullanmak için aldım) , 11 kilo diye iki misli para verdim, dahon yalancı bir firma, pzrts aynen iade ediyorum. kubilay kardeşim gülmüşünüz sizin vitesse d8'i tarttınız mı, o da 14-15 kg.dır muhtemelen, iyi taşımalar:)
ağır diye yerli malı almadık, al sana yabancı kazığı.
 
Son düzenleme:
Merhabalar
Dahon d7 vitessem var. Boy olarak kucuk geliyor artik. Kelebek gidon alsam araya bağlantı aparatı nasıl bir şey almalıyım.
 
merhaba, dün sabah alc bisiklet (hepsiburada) den sipariş ettiğim mu d8'i bugün aras kargodan teslim aldım, biraz fazla ağır gibi geldi bana, tarttım, tam 13,400 kg.
bütün resmi dahon sitelerinde ağırlık 11.600 olarak yazılı. Pazartesi iade işlemi başlatmayı düşünüyorum. 300-500 gr değil ki yahu tam 1,8 kg fark var.
adam dolandırmak gibi birşey bu.. Ne dersiniz? yorumlarınızı bekliyorum, 2 kg fazlayı sineye çekip kullan mı yoksa iade et mi dersiniz?
2-3 merdiven taşıyacağım bunu (ist.daki evde kullanmak için aldım) , 11 kilo diye iki misli para verdim, dahon yalancı bir firma, pzrts aynen iade ediyorum. kubilay kardeşim gülmüşünüz sizin vitesse d8'i tarttınız mı, o da 14-15 kg.dır muhtemelen, iyi taşımalar:)
ağır diye yerli malı almadık, al sana yabancı kazığı.

Selamlar,

Yine burda okumuştum, dahon sanırım sele ve bazı birkaç parça daha eksik ağırlık veriyor. Bunları opsiyonel gibimi düşünüyor acaba. Selesiz biiliyor de bi mi bilmiyoruz :) Bu iş başta benim de canımı sıktı ama sonra alıştım yediğim kazığa. Ağırlık işinde pekçok firma kaçak dövüşüyor ama bu parayı verince insan diğerlerindne ağırlıkça da bir farkı olsun istiyor. Ne yazık ki olamıyor :)
 
Selamünaleyküm arkadaşlar. Dahon mariner d8 (2019) sahibiyim. Tur bisikleti alacaktım. Sonrasında bütçeden ve bisiklet kıtlığının getirmiş olduğu fiyat dezavantajından dolayı erteledim. Madem tur bisikleti alamıyorum bari katlanırımı tur bisikletine dönüştüreyim dedim. 52 aynakolu 44 aynakol ile değiştirdim. Yokuşlarda daha rahat edebilmek adına. Sonrasında megarange ve lastik güncellemesi gerekecek. Kafaya koydum; Allah izin verirse, Mudanya - Bandırma arasını turlamak istiyorum. Bir de, port bagajı yükseltmek icin bir aparat var mıdır yoksa yeni bir port bagaj mı almam gerekiyor? Elimde iki parçadan oluşan, 30 cm yüksekliğinde bir heybe seti var. Sağ ve sol olarak. Şu halde port bagaj alçak kalıyor. Tabi sele de olmazsa olmaz bir güncelleme olacak. Katlanırımı aldıktan sonra, aynakol dışında hiç güncelleme yapmadım. Bu yazdıklarımın ışığında, tur bisikletine dönüştürmem için daha neler yapmam gerekir?

Merhaba, hangi 44 aynakolu aldınız? Ben de düşünüyorum aynakol değişikliği. Link vs var mı? Rubleyi ben shimano claris 11-34 ile değiştirdim, tavsiye ederim. Aynakolu da küçültürsem yokuşlar baya rahatlayacak.
 
merhaba, dün sabah alc bisiklet (hepsiburada) den sipariş ettiğim mu d8'i bugün aras kargodan teslim aldım, biraz fazla ağır gibi geldi bana, tarttım, tam 13,400 kg.
bütün resmi dahon sitelerinde ağırlık 11.600 olarak yazılı. Pazartesi iade işlemi başlatmayı düşünüyorum. 300-500 gr değil ki yahu tam 1,8 kg fark var.
adam dolandırmak gibi birşey bu.. Ne dersiniz? yorumlarınızı bekliyorum, 2 kg fazlayı sineye çekip kullan mı yoksa iade et mi dersiniz?
2-3 merdiven taşıyacağım bunu (ist.daki evde kullanmak için aldım) , 11 kilo diye iki misli para verdim, dahon yalancı bir firma, pzrts aynen iade ediyorum. kubilay kardeşim gülmüşünüz sizin vitesse d8'i tarttınız mı, o da 14-15 kg.dır muhtemelen, iyi taşımalar:)
ağır diye yerli malı almadık, al sana yabancı kazığı.
yerlilerin gerçek ağırlığı Diyarbakır karpuzuna rahmet okutmasın?
 
Merhaba, hangi 44 aynakolu aldınız? Ben de düşünüyorum aynakol değişikliği. Link vs var mı? Rubleyi ben shimano claris 11-34 ile değiştirdim, tavsiye ederim. Aynakolu da küçültürsem yokuşlar baya rahatlayacak.
Merhaba kardeşim. Shimano aldım. Bakırköy Veloistanbul'da taktırdım. Benimle ilgilenen arkadaş; şimdilik aynakol değiştirelim, sonrasında istersen rubleyi de değiştiririz dedi. Allah razı olsun. Paragöz olup ikisini birden değiştirelim de diyebilirdi. Aynakol değişikliği, yokuşlarda farkını ortaya koydu. Amacım, bu bisikletle uzun tura çıkmak. Mudanya-Bandırma arası 102 km'lik tur yapma niyetindeyim. İşe gidip gelirken de sürüyorum. Akşam eve vardığımda, bana kalan güç aslında çocuklarıma kalıyor. Bu sebeple kendimi ne kadar az yorarsam o kadar iyidir. Küçük küçük yapacağım güncellemelerin dönüşü büyük olacak diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
yerlilerin gerçek ağırlığı Diyarbakır karpuzuna rahmet okutmasın?
valla bilmem kardeşim,ben iade ettim. Katlayıp toplu taşımaya bineceğim diye 14 kiloluk cenazeyle uğraşacağıma 10 kg.lık gravelle arabalı vapura binerim:)
 
  • Hahaha
Tepkiler: Kubiilay
Ne yapılır buna hocam. Nereye gitmek gerekir veya internetten malzemelerle kendim hlledebileceğim birşeymidir? Altındaki boyada hasar yok. Üstündeki şeffaf madde soyulmuş
Yokmu arkadaşlar profesyonel bir çözüm getirebilecek olan.. sanırım bir sandalye darbesi sonucu oluştu fakat altındaki boya zarar görmemiş ve şeffaf koruyucu olduğunu düşündüğüm katman soyulmuş.
 
Daha kaliteli fren öneriniz var mı? Vybe d7 kullanıyorum.
 
Selam,
2020 Dahon vitesse modeli için şöyle bir durum farkettim. Katlanır bisikletler başlıklı konu içinde de aynı içeriği paylaşmıştım. Dahon kendi sitesinde vitesse d8 diye bir model yok. Sadece TR'ye özel bir model mi acaba. Vitesse D8 modeli dahon sitesinde arşiv de gözüküyor. 2014 serisi bir ürünü anladığım kadarıyla tr de 2020 olarak satılıyor. Vites sistemi TR de Shimano Altus kullanılıyor fakat avrupadaki modellerde Shimano Altus göremedim. Bir ketenpere var gibi ama emin değilim;

1597153414410.png

Bugün inceledim ve 2020 model marine d8 modifiyeli hali olarak getirilen vitesse d8ler 2014 model eski seriler. Sitede bulunan vitesse d8 ile mevcutta satılan arasında bazı donanımsal farklılıklarda mevcut. Piyasaya çok fazla güvenim kalmadı, genel olarak istanbul için hepsi birbirleri ile anlaşmalı gibi.
 

Dosyalar

  • 20200811_113919.jpg
    20200811_113919.jpg
    1,3 MB · Okunma: 41
Son düzenleme:
Daha kaliteli fren öneriniz var mı? Vybe d7 kullanıyorum.

Ben dün pabuçları değiştirdim çok farketti. Baradine marka değiştirilebilir kartuşlulardan taktırdım.
Selam,
2020 Dahon vitesse modeli için şöyle bir durum farkettim. Katlanır bisikletler başlıklı konu içinde de aynı içeriği paylaşmıştım. Dahon kendi sitesinde vitesse d8 diye bir model yok. Sadece TR'ye özel bir model mi acaba. Vitesse D8 modeli dahon sitesinde arşiv de gözüküyor. 2014 serisi bir ürünü anladığım kadarıyla tr de 2020 olarak satılıyor. Vites sistemi TR de Shimano Altus kullanılıyor fakat avrupadaki modellerde Shimano Altus göremedim. Bir ketenpere var gibi ama emin değilim;



Bugün inceledim ve 2020 model marine d8 modifiyeli hali olarak getirilen vitesse d8ler 2014 model eski seriler. Sitede bulunan vitesse d8 ile mevcutta satılan arasında bazı donanımsal farklılıklarda mevcut. Piyasaya çok fazla güvenim kalmadı, genel olarak istanbul için hepsi birbirleri ile anlaşmalı gibi.

Bende sizin gibi düşünmüştüm. Muhtemelen kurlardan dolayı bu şekilde bir isim değişikliğine gidildi. Mariner D8 750 dolara satılıyor amerikada vergisi vb eklenince 6 bin tl civarlarına geliyor. Türkiye de fiyata itiraz olmaması adına vitesse ismi ile gelmiş olabilir. Teknik özelliklere baktığında dahon websitesinde ki mariner d8 ile Türkiye de satılan Vitesse D8 aynı özelliklere sahip.

Dahon resmi sitesinde bahsettiğiniz 2014 model vitesse d8 ile bizim aldığımız vitesse d8 birbirinden çok farklı. Arka ruble, lastiklere bakarsanız görebilirsiniz ayrıca 2014 vitessede çamurlukta yok. Öte yandan 2020 Mariner D8 ile Bizim aldığımız vitesse d8 neredeyse komponent olarak birbirinin aynısı.
 
Son düzenleme:
Selamlar, ben pek anlamadığımdan soruyorum, arnavut kaldırımı gibi bozuk yerlerde sürünce ıslık gibi ses çıkıyor nereden geldiğini çözemedim, çamurluk tam oturmadı da oradan mı geliyor diye düşünmedim değil. Bugünde katlarken şu gidon boğazının vida boşluğunun boş olduğunu farkettim, burası acaba normalde de boş muydu? Sürülmesi güvenli midir? tatil beldesindeyim bisikletçi de pek yok buralarda. İstanbul'a gittiğimde anca gösterebilirim. Size danışmak istedim.
WhatsApp Image 2020-08-14 at 19.49.30.jpegWhatsApp Image 2020-08-14 at 19.49.29.jpeg
 
  • Beğen
Tepkiler: Joseph Cavalcanti
Selamlar, ben pek anlamadığımdan soruyorum, arnavut kaldırımı gibi bozuk yerlerde sürünce ıslık gibi ses çıkıyor nereden geldiğini çözemedim, çamurluk tam oturmadı da oradan mı geliyor diye düşünmedim değil. Bugünde katlarken şu gidon boğazının vida boşluğunun boş olduğunu farkettim, burası acaba normalde de boş muydu? Sürülmesi güvenli midir? tatil beldesindeyim bisikletçi de pek yok buralarda. İstanbul'a gittiğimde anca gösterebilirim. Size danışmak istedim.
237350 dosyayı görüntüle237351 dosyayı görüntüle
Merhaba kardeşim. Resimde gördüğün üzere orası zaten boştur.
 

Dosyalar

  • 20200814_205856.jpg
    20200814_205856.jpg
    1,3 MB · Okunma: 16
Selamlar, ben pek anlamadığımdan soruyorum, arnavut kaldırımı gibi bozuk yerlerde sürünce ıslık gibi ses çıkıyor nereden geldiğini çözemedim, çamurluk tam oturmadı da oradan mı geliyor diye düşünmedim değil. Bugünde katlarken şu gidon boğazının vida boşluğunun boş olduğunu farkettim, burası acaba normalde de boş muydu? Sürülmesi güvenli midir? tatil beldesindeyim bisikletçi de pek yok buralarda. İstanbul'a gittiğimde anca gösterebilirim. Size danışmak istedim.
237350 dosyayı görüntüle237351 dosyayı görüntüle
İçteki boşluk alyanla sıkılıyor . Ön tekerin sıkılmasını sağlıyor. Yeterince sıkıldığından ve direksiyon-teker ikilisinin doğrultusunun tekere ufak darbeler vurunca kaymadığından emin olun. Genelde sıfır bisikletleri ilk sıkmıyorlar.
 
Merhabalar. 2015 model mu d8 sahibiyim. Malumunuz bu seride jant schwalbe marathonlarla uyumlu değil. Üzerindeki kenda kwest lastikler çok eskimedi fakat yanak genişliği daha fazla, daha konforlu bir lastik almak istiyorum. Acaba benzer durumda olanlar ne gibi çözümler buldular kendilerine???

Zorlayarak takma?
Başka uygun bir lastik takma?
Jant seti değişimi?
 
Geri