Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Dahon Kullanıcıları Kulübü

@Yusuf'san hiç aklıma gelmedi, akşam deneyip bilgi veririm. :)
Pedala basarken ayağı en arkaya alırsanız topuk genelde fren telinin oraya kadar geliyor, çanta sanki resimlere bakınca o mesafenin gerisinde.
Eğer temas ederse çantayı biraz geriye almak gerekebilir, altında bağlantı cırt sistemi ile olduğu için ileri geri oynatma imkanı var kayışları gevşeterek.
 
Scudo
@Tolga Uşaklı temennim sürtmemesi yönünde. Eğer sürtme çarpma olursa katlanirda heybe tarzı bagaj çantası kullanmak için genelde yükseltilmiş bagaj demiri kullanıyorlar. Aklında olsun.
 
Selamlar,

Ben de Dahon Vitesse D8 için Konnix marka portbagaj çantası kullanıyorum. Çok memnunum. Heybeleri açık iken ayaklarım çarpmıyor. Rahatlıkla kullanabilirsiniz. Heybeleri diğer çantalardan daha kısadır.
MyDahon03.jpg
 
Arkadaslar bu aksam 2016 vitesse d8 ile 2015 vitesse d8'i karsilastirdim canli canli. 2015 cok daha iyi geldi gerek lastikleri, gerek selesi ve elcikleri ve gerek de rengi. Fiyatlari hemen hemen ayniydi. 2015'i aldim. Gecen sene de 2015'i almis, avrupa turu yapmis ve ucakta zarar gormesi uzerine havayolu sirketinden parasini tahsil edip hasarli d8'imi satmistim simdi yine aynisindan aldim birebir.
 
@devilmycarlos gecen sene 2tane 2015 dahon vitesse d8i 2400e almama ragmen suan 16000e aldim ayni model ayni rengi. 2016'si da 1650 idi. Nette 1600e de buldum. Nakit fiyat bunlar. Ikisini kiyasladim 2016 hic icime sinmedi. Bi de 2015ini kullanip cok memnun kalmistim, hasarli hasarli bile kahrimi cekmisti ve sorun cikarmamisti.simdi bu 2016'lar tek kant jant galiba. 2015ler cift kat jant.
 
  • Beğen
Tepkiler: devilmycarlos
Arkadaşlar 2 aydır vitesse d8 kullanıcısıyım. 30 km nin üzerine çıktığımda gidonda bir kararsızlık oluyor ve korkutuyor yavaşlıyorum. Ama gerektiğinde hızlı da gitmek lazım. Gidonu yüksek hızlarda daha güven verici hale getirmek için ne yapmak gerekir.
Alttaki resimde daha kısa gidon borusu var örneğin. Bu faydalı olur mu? Youtubeda biri kısa gidon borusu takıyordu modifiye olarak.
jetstem.jpg
Bir de gidon boğazı yok katlanır bisikletlerde genelde, yoksa gidon boğazı mı takmak gerekir?

androssilver.jpg
Şimdiden teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: GoGoRa
Merhaba arkadaşlar 2015 model dahon vitesse d8 var gidon ileri geri oynuyor sürerken tedirgin oluyorum bu normal mi?
 
Gidonu katladığızda alt kısmında 2 adet küçük alyen vida var,bunları hafifçe sıkın.Fazla sıkmayın yoksa gidonu kilitleyemez veya açamazsınız.Azar azar sıkarak denemelisiniz.O bölgede tasarımla ilgili bir sorun var.Arada bir ayar çekmek gerekiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: girmasek
Dahon kullanan arkadaşlara bir kaç sorum olacaktı, öncelikle dahon katlanır bisiklet almaya karar verdim. Gönlümde vitesse D8 2015 siyah olan modeli yatıyor. Fakat bir kaç yorumda mu P8 modelinin daha iyi olduğunu okudum. Ama neye göre iyi. Mu P8 modeli piyasada yok. Bu arada boyum 1.87 90 kiloyum. Ufak kalırmı? Nacizane önerilerinize ihtiyacım var. Farklı önerileriniz varsa dinlemek isterim. Herkese iyi forumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: erencaner
@GoGoRa kalmaz hocam. aynı model aynı rengi var bende. memnun kalırsın kesinlikle. p8 daha iyi olabilir. d8 pişman etmez ama.
 
  • Beğen
Tepkiler: iogee ve GoGoRa
p8 aynı modelin eski ismi d8 yeni ismi. D8'de fren ve vites tellerini kadro içine almışlardı.daha şık görünüyordu. 2016 modeli de d10 oldu. 10 vitesli yapmışlar

@burhan çetin gidon sallanma sorunu bende de başladı bugün. Dediğiniz vidaları sıktım biraz fazla sıkınca katlanmıyor bu sefer evet ama sorun çözülmedi. Bir de katlama mekanizmasını kitleyen mandal çok gevşek önceden zor kapanırdı. Onun ayar yerini de bulamadım. Başka ne olabilir?
 
  • Beğen
Tepkiler: iogee ve GoGoRa
Bende gecen hafta d8 aldiktan sonra yukseklik ayari gidon bogazi taktirdim. Su anda surus keyfi inanilmaz. @erencaner 2015 ve 2016 arasindaki fark konusunda haklisin. 16 modeller benim de hic icine sinmemisti.
 
  • Beğen
Tepkiler: iogee
@ugurbahadir
Gidon boğazı nereden taktırdınız. Ne kadar tutdu.
 
Tanidik yardimci oldu o konuda. Yeni parcalar mayis sonunda gelecekmis. Yaklasik 250 300 tl arasi olacak.
 
@Bahadır ÖZEL

Vidaları sıkıp gevşeterek deneme yanılma usulü ayar tutturulabiliyor ama kısa bir süre sonra yine gevşeme oluyor.Vidaları tek tek tamamen söküp bir miktar yapıştırıcı sürerek takmak gevşemeyi engelleyebilirsiniz.Bu vidaların sıkılık durumuna göre mandalda ki sıkılıkta değişebiliyor.Dahon'a yakışmayan bir mekanizma dizaynı olmuş.

Bana kalırsa Tern'lerdeki dizayn;

Resim1.png

veya Dahon'lardaki şu eski dizayn daha iyiydi.

boardwalkconversion2.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadır ÖZEL
@ugurbahadir o ayarli gidon nasil bir fark olusturdu acaba? Bir de maliyeti ne oldu? :)
 
Valla bisikletcim bana kiyak gecti, gidon ayarli baska bir dahon ile degistirdik, 200 tl ye mal oldu. Benim boyum 191 oldugundan cok daha rahat bir surus pozisyonuna sahibim artik.
 
@ugurbahadir
Gidon ayarlı başka bir dahon hangi model [emoji4] [emoji4]
 
Geri