Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Decathlon bisiklet bakımı şikayet

Benim bildiğim iade olayı alet çalışamaz durumdaysa veya çok fazla servise gönderilmişse oluyor.
Koşulsuz şartsız iade kullanılmamış ürünlerde oluyor.
Yoksa alet tamir olunca iade edilemiyor.

Diye biliyorum :D

Yoksa kimse bu ülkede üretici-satıcı olmak istemezdi :D
 
Scudo
Ben bu zamana kadar bana karşı hataları ol asına rağmen forumda hep decathlonu savundum. Fakat artık son yaptıkları çok canımı sıktı.
Oğlumun çok istediği bir bisiklet ve kask vardı, c.tesi gece siteye girdim stoktaki son 2 ürün yazıyordu hemen satın aldım ve pazar sabahıda kendisine söyledim aldığımı. Gün boyunca sordu ne zaman gelecek diye. O kadar heyecanlıdıki anlatamam. Bu sabah bir mail geldi satın almış olduğum bisikleti tedarik edemiyorlarmış para iadesi yapacaklarmış. Aradım demediğimi bırakmadım, neden stokta olmayan ürünü satışa çıkarıyorsunuz hırsız mısınız milletin parasını mı işletiyosunuz diyorum cevap yok, büyük adam olsa anlıycam diyorum ama bu yaptığınızı ben 4 yaşındaki çocuğa nasıl anlatabilirim diyorum ama adamlar otomatiğe bağlamış tek bir farklı cevap yok. Ellerinden gelen birşey yokmuş felan. Ankara kentparkta 7 adet stok varmış gönderin diyorum, çalışma şeklimiz o şekilde değil diyor. Ankarayı aradım haftasonu gidip alıcam birini ayırt ettirdim birini. Ama bu son, decathlon bitmiştir benim için.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kızılçam
@mehmet.ali
Grubun birinde, arkadaşlardan biri ağır olan bisikletinden kurtulmak ve hız yapma adına 1.920 borçlanarak ( bu para az gibi gelebilir ama inanki bu arkadaş için bu para bisiklet için çok büyük paraydı ) btwin 520 alıyor, grupta görünce hemen hayırlı olsun diye aradım.
Bana bisiklet güzel ama abi eve gelirken pedalın düştüğünü söyledi.
Bisikleti Decathlondan alıp eve sürerken pedalı düşmüş :( ( hızlanayım diye ayağa kalkıp bassa pedala tahmin edemiyorum olacakları )
Sorun değil dedim hemen düzeltelim ama kredi kartı bir başka abisinden kullandığı için o kişi devreye girdi, 3 hafta parça beklenmiş, falan mış, filan mış. derken birgün marmara forum bisiklet müdür :) bu arkadaşla birde makara yapmış.
Neyse 3 gün sonra bana söyledi abi bir el atarmısın, bende seve seve dedim ve mağazaya gittik, önce o müdürü aradım ama o akşam izinliymiş, Girişte sözde sorumlu biri, her yanı oynuyor ama yardımcı olacak gücü olmadığı belli eden elemen birde bana nasıl konuşacağımı öğretme saçmalığını göstermesiyle mağaza bir derin sessizliğe büründü ve müşteri hizmetleri müdürü yanımızda bitti, dışarı çıktık, durumu hemen değerlendirdi ve para iade için kasaya gitti, kasada 1920 tl olmadığından ( vatandaşımız kredi kartını sevdiğinden ) kredi kartını istediler, arkadaşta abisi,ne haber saldı, gelsin kartı getirsin diye.
Bu arada ben yine devreye girdim ve bu bisikleti istiyonmu sordum ve3 bana abi bisiklet güzel ama bu değil deyince, içeri girdim be S beden üstünde toz bile konmamış bisikleti aldım, kontrol ettim ve okeyleştik ( bunu sırf decathlon da zarar etmesin diye orta yolu ben yine buldum ) bu arkadaş şimdi sürekli sahilde hız denemeleri ve turlarda iyi yol yapmaktadır.

Ben Decathlondan bisiklet alırmıyım dersem Piyasanın çok altında ürün bulsam alırım ama bakım, onarım için asla uğramam.
 
Genel olarak yorumlara bakınca bence sorun talep-arz ilişkisiyle ilgili. En başta yapılması gereken şey 'ben müşteriyim buradan alışveriş yapıyorsam her dediğim yapılacak ' mantalitesinden kurtulmak bence.

Decathlon sonuç olarak bir mağaza zinciri. Temel prensibi de çoğu mağazada olduğu gibi ürünü rafa yerleştirmektir. Ucuz ürün ve hizmet sunabilmek adınada bazı şeyleri kısması gerekir. Bu durum yapı market sektöründe de vardır örneğin. İşi bilen hırdavatçıyı, elektrikçiyi, marangozu işe alamazsın. Çünkü zanaatı gereği hakkı olan mebla ucuz ürün/hizmet seçeneğini etkiler. En azından bu tarz yapılanmış mağazaların bakış açısıyla durum budur. Bu durumda da kalifiye personel yerine gerekli alana merakı olan yahut az çok teorik/pratik bilgisi olan kişileri kadrosuna dahil edip biyerlere gelmeye gayret eder. Bu durumdan bi şikayet olacaksa bile marka ile sorun çözülmeli bence. Orada ki insanlarla/personelle alakalı en fazla sorumluluklarını yanlış/hatalı yerine getirdiği için muhattap olunmalı.

Decathlon genel olarak oldukça fazla üründe (bisiklet kategorisinde) fransız yahut taiwan malları satıyor. Ve ürünleri gerçekten fiyat olarak oldukça uygun. Bazı insanlar bu kıyaslamayı yanlış yapıyor lakin f/p olarak yahut aynı ürün farklı yerlere göre kıyaslanınca ürünleri ciddi manada uygun. Doğal olarak bi yığılma söz konusu. En basiti şin atölye kısmında ciddi yığılmalar olabiliyor. Bence oraya girmeden, işin mutfağında bulunmadan bazı şeyleri söylemek yanlış olur. Genel olarak oradaki insanlar bu forumdaki çoğu insandan bilgisiz olabilir ama orada o personelin şefi ne istiyorsa oda onu yapar. Emir ve sorumluluklarıdır önemli olan. Basit hiyerarşi ile de bi sorununuz varsa bu markanın kendisidir doğal olarak.

Mesela bisiklette bazı parçaları şahsileştirip standart dışına çıkabiliyor btwin markası. Sele borusu ve furş gibi. Bunun dışında ürünleri genel olarak güzel ve uygun. Bu konular forumda defalarca kez tartışıldı ama sonuçsuzdu her zaman. Bi sorunu olan bence direkt olarak firma ile, tüketici hakem heyetleri ile görüşmeli. Yada en basiti siteye mail atıp yahut arayarak eleştirilerimizi de yapabiliriz..
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmet Bag
@asusmune Arkadaşlar sağ olsunlar hediye paketi yollamışlar da minik sporseverleri mutlu olacakmış. Hayrını görsünler hediyelerinin utanmaz adamlar. Yaptıkları rezilliği kuruşluk hediyelerle örtbas etmeye çalışıyorlar.
 
Decathlon ne bakımı yapıyor ki gidip oraya bisikletinizi haftalarca bırakıp çizdiriyorsunuz anlamıyorum. Elinden çok az da olsa iş gelen biri onların yapacağı işlerin en az iki katını internetten video izleyerek zaten yapabilir.
 
@EmirhanShn sorma ya 1 haftada sıra gelmedi diye anahtar vurmamışlar bisiklete, bide vites ayarını bozdu şimdi düzeltmeye çalışıyorum offf

@asusmune aldım geldim bisikleti rafta tozlanmış
 
@Owlknife Garip bir bakım anlayışları var. Madem bakım yapmıyorsun bari bisikleti karıştırıp niye iyice bozup, çiziyorsun. Ya zaten bisikletler yeterince kalitesiz birde böyle bakımda problem çıkarmaları insanın sinirini iyice bozuyor.

B'TWIN bisikleti almadan önce forumda araştırma yapıyordum, bizi düşünüp haklı olarak markayı kötüleyen(daha doğrusu yaşadığı sorunları yazan) kullanıcıları görünce "istisnadır, çok abartıyor" diye düşünmüştüm. Haklılarmış, asıl istisna olan sağlam bir bisiklet satmaları.
 
@EmirhanShn
ayynen, bende tek alternatif salcanonun servisini kötüledikleri için btwin aldım

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Kızılçam
yaptığım doğru ya da yanlış tartışılır ama ne kendi bisikletimi (salcano) ne kızımın bisikletini (triban 520) kendi servislerini götürdüm. yapabildğim kısmını kendim yaparım beni aşan şeyler için de işçiliğini esnaflığını beğendiğim ustaya götürürüm. belki de bisiklet alırken fiyatları uygun olduğu takdirde önce ustalığı esnaflığı kabul görmüş kişileri tercih etmeliyiz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kızılçam
Konu çok fazla dallanıp budaklanmış ve fikrini beyan edene bile "sen ne konuşuyorsun, bırak ya övme " lere kadar varmış. Arkadaşlar memnuniyet beklentilerle bire bir orantılıdır. Birincisi bisiklet yahut diğer ürünleri aldığınız bu mağazada çalışanların hiç birisi markanın temsilcisi yahut ortağı değil. Bir çoğu da öğrencidir muhtemelen. Belli bir eğitimden geçip ilgi duydukları stantlarda çalıştırılıyorlardır. Ürünlerin kalitesine gelince, karbon maşa bisiklet alıyorsunuz 2000 TL ye. O fiyatlara alüminyum zor bulunurken hem de.Yüksek sınıf ürünleri neredeyse yok zaten ama bir arkadaş belirtmiş "düşük bütçeli kişiler için iyi bir alternatif" diye. Kesinlikle öyle. Buradan bisiklet yahut başka malzemeler alınır mı peki? Kesinlikle alınır ama servise götürür müsün diye sorarsanız bu pek de mümkün değil. Ne kadar kurumsal firma olursa olsun orada çalışan ve benim bisikletimle ilgilenecek elemanın ne zamandan beri o işi yaptığına dair bir bilgi alma şansım yok. Tecrübesini bilmediğim adama mecbur kalmadıkça bisikletimi emanet etmem. Bir de onlarca mağazadan yüzlerce çalışandan bahsediyoruz arkadaşlar. Bir sorunu genelmiş gibi yansıtmak da pek doğru değil.

Özetle; ihtiyaç duyduğum her ürünü alabilirim ama kesinlike teknik bir malzememi servislerine emanet etmem. Satın alınacak malzeme bellidir ama ustalığın bir standardı ve belgesi yok.

Bisikletiniz varsa önce iyi bir bisikletçiniz olacak ve siz de yavaş yavaş bu işleri öğreneceksiniz. Değilse çok debelenirsiniz bu başlıkların altında.
 
Merhaba arkadaşlar ben Mersin'de yaşıyorum.Mersin Decathlon'a saat 21.50 civarı vardım ve ordaki arkadaştan bisikletin vites ayarı yapmasını istedim.Adam bisikletin vites ayarını yapmak için benden izin istedi seleyi yükseltebilir miyim diye yükseltebilirsiniz dedim,bilin bakalım ardından ne oldu?Sele borum çizildi vidayı tam gevşetmediği için ardından bisiklete bindi ve bir anda en yüksek vitesten en düşük vitese aldı bisikletim yol bisikletiydi veeee beklenen oldu kadro kulağım kırıldı bisiklette hem kozmetik hem de parçasal hasar açtılar.Bisikletimi alalı daha 1 ay olmamış ama bisikletimin içine etmişlerdi.Saat 22.00 de kapatacakları için ertesi gün ilk iş onlra uğradım sipariş geçeceklerini söylediler doğru sipariş geçtiler bende çok uğraştım ama hiçbir yerden ses seda yok.Bisikletim bu arada Scott Speedster 10(2018) Scott'la iletişime geçtm facebooktan instagramdan mailden Scott contact sitesinden her yerden yazdım.Erodğanlar bisiklete kron bisiklete çoğu yere mesaj attım ama hâlâ bir dönüş alamadım.Decathlon cidden beni çok hayal kırıklığına uğrattı.İlk yol bisikletimdi ve decathlon elimden aldı onu resmen 2 haftadır bekliyorum sizce ne yapmalıyım bu konuda
 
  • Beğen
Tepkiler: samurusov
@Scaeter

Decathlon müşteri dostu bir firmadır.
Protein tozu alip eve gittigimde internette daha ucuzunu buldum. Gittim onu gösterdim. Bendekini geri alip gözümün önünde çöpe döktüler. Bana paramı iade ettiler.

Neden çöpe döktünüz deyince bunu alma ihtimali olan müşteri güvenliği için. Sizi tanımıyoruz belki art niyetli bir hareket ile içine tehlikeli bir maddr karıştırıldı. Bu sebeple size para iadesi yapıp ürünü döküyoruz demişti Kaptanlari.

Bu tip konular doğru diyalog ve anında tespitler ile çok rahat çözülür. Hele ki Decathlon gibi kurumsal bir firmada.
 
@uslsy
Protein tozu dökülürken orada poşet açan kaslı insanlar hayal ettim okuyunca bi an :D :D
 
@Ahmet Bilge Kaan AKIN

Hahah.. Kaslı, askılı ve deri pantolonlu, solaryumlu çocuklar poşetleri ile bir anda belirivermişlerdi.. :D
 
@uslsy ya zaten her decathlon ayni davraniyor demiyorum ama ben boyle bir seyle karsilastim nasil bir yol izlemeliyim diyorum decathlon zaten cogu urunune guveniyor ama bisiklet bakimi sirasinda kadro kulagimi kirdilar ve kadro kulagim hicbir yerde bulunamiyor bisikletim onlarda mim bilir basina neler gelir daha orada sele borusunu da cizdiler ve benim en rahatsiz oldugum konu bisikletimi alali 1 ay olmusken bunlarin olmasi sikayetvar.com a yazdim bakalim baska ne yapabilirim

@uslsy ya zaten her decathlon ayni davraniyor demiyorum ama ben boyle bir seyle karsilastim nasil bir yol izlemeliyim diyorum decathlon zaten cogu urunune guveniyor ama bisiklet bakimi sirasinda kadro kulagimi kirdilar ve kadro kulagim hicbir yerde bulunamiyor bisikletim onlarda mim bilir basina neler gelir daha orada sele borusunu da cizdiler ve benim en rahatsiz oldugum konu bisikletimi alali 1 ay olmusken bunlarin olmasi sikayetvar.com a yazdim bakalim baska ne yapabilirim
 
@Scaeter vites ayarı yapmak için bisiklete binmeye bile gerek yok aslında. Şansınıza tam adamına denk gelmişsiniz
 
@Bahadır ÖZEL aynen hayattaki şansım resmen sele borusunu oynamasına da gerek yoktu standa koymak için kadroyu da kullanabilirdi belki ben bike fit yaptırmıştım sele yüksekliğim ona göre ayarlıydı yani adam bisikletin vitesini en yüksekten en düşüğe nasıl atabiliyor anlamıyorum hâlâ
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadır ÖZEL
@Scaeter

Saçmalamış hakkaten adam da. :tskler:
 
@Scaeter söyleyeceklerim icin üzerinize alinmayin. Vardiya bitimine çıkan arızalarda arıza firin , enerji birimi vb . Oncelikli degilse gelen vardiyaya bırakılır ki , baştan sona bir kişi yada ekip ilgilensin. Çünkü ne kadar sürede halledilebilecek bilinmez. 10 dakika içinde halletmesini istemeniz biraz stres yapmış olabilir hatta can sıkıntısı da yapabilir. Çünkü tüm ekipmanı toplamak , amire rapor vermek genel temizlik konrol ve nihayetinde eve gitmek zorunda. Yanı istese de ben bununla 1 saat uğraşayım yeter ki çözeyim diyemez.
Belkide bazı özlü sözleri hatırlamak lazım ; gecenin hayri sabahın şerrinden beterdir, gonulsuz işten hayır gelmez....
Olacağı varmış diyip gonlunuzu geniş tutun.

Not : Içinde yaşadığımız tüketim alışkanlığınin farkina varmak için bazen soyle örnek veriyorum; gecenin 10 un da hiç paranız yokken bir buzdolabı satın alabilirsiniz. Eskiden bu bir seromoni ,ciddi bir olay ve dahi para birikimi olup yetmediği zamanlarda pullu senetlerin işin içinde olduğu büyük bir alışverişti.
 
Geri